SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Oh noesquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De wereldeconomie stort toch binnen een paar jaar in.
Ik kom echt zelden bij de huisarts.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik schat DIMM wel in dat ze iedere week bij de HA zit voor een antibioticakuurtje.
Ja dat ook. Word er niet vrolijk van.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:04 schreef bitterbal het volgende:
ja dat begrijp ik Ger maar de rest van je leven zo s ook al kut
Antivaxxers moeten dood. En dat willen ze blijkbaar ook graag dus no problemquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kreeg gisteren via WA een screenshot van een bericht van een anti-vaxxer. haar dochter had zich laten vaccineren, nu is ze bang dat ze het vaccin overgedragen krijgt....
Kan een HOAX zijn, iets wat ik eigenlijk ook hoop...
Je hele economische bestel bouwen op schulden? Ja dom construct.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een dom construct.
Nee, dat soort denken is geen hoax. Dat was het gejammer over "eiwitspikes" enzo.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kreeg gisteren via WA een screenshot van een bericht van een anti-vaxxer. haar dochter had zich laten vaccineren, nu is ze bang dat ze het vaccin overgedragen krijgt....
Van mij mag je best anti-vaccin zijn. Maar please plaats dan niet van zulke domme opmerkingenquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Antivaxxers moeten dood. En dat willen ze blijkbaar ook graag dus no problem
Wat ik terug zou sturen:quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat ben jij nou weer voor rare plaatjes aan het kijkenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat ik terug zou sturen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat ik terug zou sturen:
[ afbeelding ]
Das gummbahquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor rare plaatjes aan het kijken
OH NOESSSS....quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hele economische bestel bouwen op schulden? Ja dom construct.
Flapt ze niet een hanglamp omver?quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haar tieten die gegrepen worden door de ventilator
Nee das gewoon een hele rare hoorquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
Dacht dat bitterbal zo'n netjes meisje was
Ik zie er geen ventilator in in ieder geval.quote:
Wat, het is zo.quote:
Nou van mij niet. Want dat zijn lui die om geen geldige reden de groepsimmuniteit ondermijnen maar wel het hardst staan te schreeuwen om hun vrijheid en zo. Huichelachtig parasieten die alleen maar de boel verzieken voor de rest. Oprotten.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van mij mag je best anti-vaccin zijn.
De mensen die nu al alles hebben gaan er geen centje pijn aan hebben hoor.quote:
Daar gaat je profiel over haar.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
Dacht dat bitterbal zo'n netjes meisje was
Zeg het ze ja.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou van mij niet. Want dat zijn lui die om geen geldige reden de groepsimmuniteit ondermijnen maar wel het hardst staan te schreeuwen om hun vrijheid en zo. Huichelachtig parasieten die alleen maar de boel verzieken voor de rest. Oprotten.
*noteertquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar gaat je profiel over haar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg ik; het grootkapitaal overleeft het wel hoor. De rest mag het weer opruimen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Zit ik er persoonlijk op te wachten? Niet echt, m'n relatief luxe/zorgeloze leventje bevalt me wel. Is het realistisch dat "we" nog heel veel langer door kunnen gaan met bouwen op zandkastelen en het uitbuiten van complete bevolkingsgroepen? Niet echt.
Nee. Maar voor de gemiddelde Nederlander gaat het een hel worden.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De mensen die nu al alles hebben gaan er geen centje pijn aan hebben hoor.
Mja, definieer "de mensen die nu al alles hebben". Ik vermoed dat ik en met mij de overige jan modaaltjes het prima gaan merken in hun dagelijkse beslommeringen hoor.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De mensen die nu al alles hebben gaan er geen centje pijn aan hebben hoor.
Aan de gemiddelde Nederlander heeft het grootkapitaal dan ook een schijthekel.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Maar voor de gemiddelde Nederlander gaat het een hel worden.
9 van de 10 anti-Vaxxers zijn gewoon “tegen” dingen. Tegen de EU, tegen de banken , tegen buitenlanders, tegen de overheid. Niet vreemd dat ze hier dan ook tegen zijn, stukje wantrouwen dat heel diep zit. Waar ze dan voor zijn is vaak de vraag.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou van mij niet. Want dat zijn lui die om geen geldige reden de groepsimmuniteit ondermijnen maar wel het hardst staan te schreeuwen om hun vrijheid en zo. Huichelachtig parasieten die alleen maar de boel verzieken voor de rest. Oprotten.
dood gaat wat ver.. ik snap wel dat je bezwaar kan hebben tegen iets wat best experimenteel is.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Antivaxxers moeten dood. En dat willen ze blijkbaar ook graag dus no problem
Jeweetwel, de pandjesbazen, de groot-bedrijven, de aandeelhouders, speculanten, oud geld. Die hebben hun schaapjes gewoon op het droge hoor. Jij en ik zijn de lul, en het interesseert ze geen flikker. Integendeel, is een ideale situatie om de boel nog wat meer uit te buiten.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, definieer "de mensen die nu al alles hebben". Ik vermoed dat ik en met mij de overige jan modaaltjes het prima gaan merken in hun dagelijkse beslommeringen hoor.
Waarheid, terwijl leven in vertrouwen zoveel lekkerder leeft dan een leven in wantrouwen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
9 van de 10 anti-Vaxxers zijn gewoon “tegen” dingen. Tegen de EU, tegen de banken , tegen buitenlanders, tegen de overheid. Niet vreemd dat ze hier dan ook tegen zijn, stukje wantrouwen dat heel diep zit. Waar ze dan voor zijn is vaak de vraag.
Fles zegt het wat bot, hij doelt meer op 'laat de natuur zijn werk maar doen'quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dood gaat wat ver.. ik snap wel dat je bezwaar kan hebben tegen iets wat best experimenteel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |