SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Oh noesquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De wereldeconomie stort toch binnen een paar jaar in.
Ik kom echt zelden bij de huisarts.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik schat DIMM wel in dat ze iedere week bij de HA zit voor een antibioticakuurtje.
Ja dat ook. Word er niet vrolijk van.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:04 schreef bitterbal het volgende:
ja dat begrijp ik Ger maar de rest van je leven zo s ook al kut
Antivaxxers moeten dood. En dat willen ze blijkbaar ook graag dus no problemquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kreeg gisteren via WA een screenshot van een bericht van een anti-vaxxer. haar dochter had zich laten vaccineren, nu is ze bang dat ze het vaccin overgedragen krijgt....
Kan een HOAX zijn, iets wat ik eigenlijk ook hoop...
Je hele economische bestel bouwen op schulden? Ja dom construct.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een dom construct.
Nee, dat soort denken is geen hoax. Dat was het gejammer over "eiwitspikes" enzo.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kreeg gisteren via WA een screenshot van een bericht van een anti-vaxxer. haar dochter had zich laten vaccineren, nu is ze bang dat ze het vaccin overgedragen krijgt....
Van mij mag je best anti-vaccin zijn. Maar please plaats dan niet van zulke domme opmerkingenquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Antivaxxers moeten dood. En dat willen ze blijkbaar ook graag dus no problem
Wat ik terug zou sturen:quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat ben jij nou weer voor rare plaatjes aan het kijkenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat ik terug zou sturen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat ik terug zou sturen:
[ afbeelding ]
Das gummbahquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer voor rare plaatjes aan het kijken
OH NOESSSS....quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hele economische bestel bouwen op schulden? Ja dom construct.
Flapt ze niet een hanglamp omver?quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haar tieten die gegrepen worden door de ventilator
Nee das gewoon een hele rare hoorquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
Dacht dat bitterbal zo'n netjes meisje was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |