En ik maar braaf met mijn goede gedrag elke Ajax-oefenwedstrijd kijken.quote:
Ik kijk nooit naar oefenwedstrijden, dat gaat nergens om. Maar blijkbaar was het niet onaardig.quote:
Ik keek netjes PSV - PAOK.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En ik maar braaf met mijn goede gedrag elke Ajax-oefenwedstrijd kijken.
Heb ik vanavond nog wat van voorbij zien komen op Ziggy, tegen Anderlecht.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Was sowieso een kutpot van jewelste. Anderlecht stelt niets meer voor.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb ik vanavond nog wat van voorbij zien komen op Ziggy, tegen Anderlecht.
Meteen gezapt natuurlijk.
Wanneer is Spanje spektakel?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Start hetzelfde weekend als Nederland.quote:
Zonde wel, Anderlecht had ooit wel potentiequote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Was sowieso een kutpot van jewelste. Anderlecht stelt niets meer voor.
Ajax B/C had één fucking kans tegen en dat moest al na een verrassende hak van de spits komen, 83e minuut of zo. En dat moet dan volgende week aan het seizoen beginnen, blijkbaar.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zonde wel, Anderlecht had ooit wel potentie
Omdat de man die kijkt dan woest roept en gaat schreeuwen " opzouten met je vaginale schimmel reclame" .quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:30 schreef Zipportal het volgende:
Waarom al die vrouwenreclames tijdens het darten....
Ik begrijp dit nog steeds NIET.
Erg veRwaRReNd allemaal.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Omdat de man die kijkt dan woest roept en gaat schreeuwen " opzouten met je vaginale schimmel reclame" .
Dit hoort de vrouw terwijl ze bier gaat pakken.
Volgende dag in de winkel zit dit nog in haar hoofd.
Afvallen maakt soms meer kapot dan je lief is.quote:
Heb jij coronakilo's?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Afvallen maakt soms meer kapot dan je lief is.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax B/C had één fucking kans tegen en dat moest al na een verrassende hak van de spits komen, 83e minuut of zo. En dat moet dan volgende week aan het seizoen beginnen, blijkbaar.
Maakt het voor jou verschil in de beoordeling bij hem? Ik ben haast geneigd coulanter te zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
gezonde Jermeen. Het is even wennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |