Dit is deel 2.quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:22 schreef Dven het volgende:
Lijkt me het beste om alles gewoon hier te houden?
NWS / Extreme wateroverlast teistert delen Limburg, Belgie en Duitsland #2
Nee dit is part 2quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:22 schreef Dven het volgende:
Lijkt me het beste om alles gewoon hier te houden?
NWS / Extreme wateroverlast teistert delen Limburg, Belgie en Duitsland #2
Alsof die mensen daar het nog niet zwaar genoeg hebben.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:24 schreef Sfancta het volgende:
Koning WIlly is in Valkenburg op het moment.
Qua profiel zou het wel eens Gert Leers kunnen zijn.quote:
Lijkt me Johan Remkes, waarnemend gouverneur/CdK.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:43 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Qua profiel zou het wel eens Gert Leers kunnen zijn.
De burgemeester is degene die naast Willem staat.quote:
Volgen er nog veel meer ben ik bang als je ziet wat er nog allemaal aan staat te komen.quote:
Boven de rivieren is belangrijker, dat merk je altijd met alles.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:01 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Heftig ja.
Ik vind dat er relatief weinig media aandacht is, maar dat ligt misschien aan mij.
Gewoon negeren die trollen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:07 schreef Sfancta het volgende:
Ook de neerbuigende reacties op twitter ergeren mij enorm. Ben om de haverklap woedend en ziedend door elkaar heen.
Maar als het zonnetje schijnt zitten die galbakken hier wel te recreëren, vakantie vieren.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:07 schreef Sfancta het volgende:
Ook de neerbuigende reacties op twitter ergeren mij enorm. Ben om de haverklap woedend en ziedend door elkaar heen.
Maar als het zonnetje schijnt zitten die galbakken hier wel te recreëren, vakantie vieren.
Triest hoor, ik stoor me daar enorm aan.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:04 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Boven de rivieren is belangrijker, dat merk je altijd met alles.
Peter r de Vries krijgt wat mij betreft teveel aandacht vandaag.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:13 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Triest hoor, ik stoor me daar enorm aan.
Zal misschien ook samenhangen met overlijden Peter r de vries.
website van meeste kranten hadden dat overlijden het prominentst, pas daarna deze watersnood.
Ik vind het ongekend heftig, zeker ook in Duitsland en België.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:11 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Neerbuigend gedrag over Limburgers en Limburg in het algemeen.
Voel je eens niet zo zielig manquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:04 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Boven de rivieren is belangrijker, dat merk je altijd met alles.
Ja eens.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Peter r de Vries krijgt wat mij betreft teveel aandacht vandaag.
Er is ander nieuws dat nu moet.
Ja, want het houdt echt op bij de grens inderdaad. Man er zijn tientallen doden, en nog meer vermisten!quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Voel je eens niet zo zielig manEr zijn live-tickers bij alle media, het heeft de voorste pagina's bij teletekst, op nu.nl staan er vele berichten. Wat wil je nog meer? Dat men alvast een stille tocht gaat lopen omdat er in Limburg een paar mensen uit hun huis moeten?
quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:31 schreef Sfancta het volgende:
[ twitter ]
Valt me nog mee dat ze de boer geen bekeuring hebben gegeven voor te weinig profiel rechtsvoor.
Als dat in de randstad zou zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:38 schreef Sfancta het volgende:
Ze verwachten in die Maastrichtse wijken tot 5 meter hoog water
Staat het MUMC daar niet ook?quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:38 schreef Sfancta het volgende:
Serieus?quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:38 schreef Sfancta het volgende:
Ja hoor van een kennis die daar woont, dat gaat rond, staat ook op Telegraaf.quote:
Het Maastrichtse ziekenhuis MUMC+ ligt in Randwyck, maar wordt vooralsnog niet ontruimd, liet een woordvoerder rond 19:30 uur weten.quote:
Hmmm, das wel een dingetje als dat leeg moet.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:42 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Het Maastrichtse ziekenhuis MUMC+ ligt in Randwyck, maar wordt vooralsnog niet ontruimd, liet een woordvoerder rond 19:30 uur weten.
Nou ja, weet je. De schade is te overzien en heel groot. En die kan hersteld worden.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:43 schreef Sfancta het volgende:
AL komt er "maar" 80 cm, de schade is sowieso niet te overzien. Arme mensen daar..
Daar vind je toch ook van alles over man?quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:21 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ja, want het houdt echt op bij de grens inderdaad. Man er zijn tientallen doden, en nog meer vermisten!
https://www.mumc.nl/actue(...)nd-met-wateroverlastquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, das wel een dingetje als dat leeg moet.
Kijk voor de lol eens terug wat het VUMC moest doen toen alleen de kelder volliep door een lek in de waterleiding in de straat ervoor.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, maar 5 meter lijkt mij overdreven
die hebben ook keldersquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, das wel een dingetje als dat leeg moet.
Weet het, heb er gelopen. En dat is meteen deel van een mogelijk probleem.quote:
In Luik is dat ruimschoots gehaald op meerdere plekken.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, maar 5 meter lijkt mij overdreven
Sprak net artsen uit het MUMC, die moeten blijven vanwege de verwachte overstromingenquote:
Maar is dat dan omdat ze extra patienten verwachten of omdat ze een mogelijke evacuatie verwachten.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Sprak net artsen uit het MUMC, die moeten blijven vanwege de verwachte overstromingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |