Goeiemorgen. Zo naar huisarts. Met versice taxi, lopen lukt niet.quote:
Noord-Limburg hè.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
jouw voeten nog droog of ook al tot je knieën onder water?
Ik heb nooit begrepen waarom je in Limburg zou gaan wonenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Noord-Limburg hè.
Ik heb nooit begrepen waarom je in Roermond, Itteren of Bergharen of zo zou gaan wonen met alle risico's van dien. Is toch vragen om problemen?
ga je nog ergens heen?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:48 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Laatste dag voor de vakantie @:Coco
Tijd dat je weer een ban krijgt, appelenkop.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom je in Limburg zou gaan wonen
Nee, eigenlijk niet. Alleen wat dagjes weg met mijn nichtje die komt logeren.quote:
Pics van je nichtje?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Alleen wat dagjes weg met mijn nichtje die komt logeren.
Jij?
Geniet ervan maatquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:48 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Laatste dag voor de vakantie @:Coco
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Godenspel![]()
https://www.linerider.com/
Doet me denken aan 40-45.
nee ik wacht sowieso tot wat later in het jaar, vind het altijd wel prettig werken in de zomer als iedereen opgerot isquote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Alleen wat dagjes weg met mijn nichtje die komt logeren.
Jij?
Roermond kennen we nog wel, maar wat is er met die andere plaatsen dat het een risico vormt (naast dat het in Limburg is)?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Noord-Limburg hè.
Ik heb nooit begrepen waarom je in Roermond, Itteren of Bergharen of zo zou gaan wonen met alle risico's van dien. Is toch vragen om problemen?
Later dit jaar mogen we NIKS meer.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee ik wacht sowieso tot wat later in het jaar, vind het altijd wel prettig werken in de zomer als iedereen opgerot is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |