Proberen te overleven. Kleine heeft kut geslapen waardoor ik ook elke 2 uur wakker ben geweest ofzo.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nah niet echtBalkon schoonmaken en boodschappen en de hond uitlaten en naar mamsie
Jij dan?
Goed bezig ! Jammer van die kleine, niks aan te doen ! Succes met je huis duudjequote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Proberen te overleven. Kleine heeft kut geslapen waardoor ik ook elke 2 uur wakker ben geweest ofzo.
Moet verder een beetje opruimen in huis. Daarna zie ik het wel.
Waarom is er pas morguh koffiequote:
Cafeïne is slecht voor jequote:
* DerRabbit haalt fiets uit de schuur en trekt een sprintequote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nu ook hoor, kom maar halen
Mooi tijdritjequote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit haalt fiets uit de schuur en trekt een sprinte
Ik moet wel op conditie blijven als reserve rijder voor Jumbo Vismaquote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet wel op conditie blijven als reserve rijder voor Jumbo Visma
Gewoon water drinken.quote:
Een goed smakend kopje koffie bij onze droom prinses is een zeer goede motivatie om op de piek van mijn conditie te blijvenquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een goed smakend kopje koffie bij onze droom prinses is een zeer goede motivatie om op de piek van mijn conditie te blijven![]()
Wie dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:34 schreef Ynnad_Er het volgende:
Joh, helemaal niet gezien dat onze postgeile user weer op zwart staat![]()
Lekker bezig !quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:42 schreef Moonlight het volgende:
Zo het balkon is weer helemaal fris, raampjes gelapt en gestofzogen
Hier is het ook weer netjes. Nog even magic kaarten opruimen straks en dan is dat ook weer gedaanquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:42 schreef Moonlight het volgende:
Zo het balkon is weer helemaal fris, raampjes gelapt en gestofzogen
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier is het ook weer netjes. Nog even magic kaarten opruimen straks en dan is dat ook weer gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |