Dan ga je niet werkenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:20 schreef Ynnad_Er het volgende:
Mogguh baggermaatjes.
Ugh wat heb ik geen zin in werken.
Voor het eerst in dagen weer door geslapen en niet drie uur wakker gelegen dus dat was wel lekker.quote:
Ik wat onrustig helaas..quote:Op vrijdag 16 juli 2021 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor het eerst in dagen weer door geslapen en niet drie uur wakker gelegen dus dat was wel lekker.
Jij?
Dat is vervelend. Hoe komt dat?quote:
Alles prima, nog even laatste 2 en een beetje uurtjes afklokken op werk en dan snoeihard weekend vierenquote:
Wat stressig. Wereldgozer en ik gisteren een positieve diagnose corona en we zijn in het buitenland..quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles prima, nog even laatste 2 en een beetje uurtjes afklokken op werk en dan snoeihard weekend vieren![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wat stressig. Wereldgozer en ik gisteren een positieve diagnose corona en we zijn in het buitenland..
oh dat is kut zeg. hele vakantie naar de klote dus.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wat stressig. Wereldgozer en ik gisteren een positieve diagnose corona en we zijn in het buitenland..
We zijn wel een goede week ziek geweest, maar eigenlijk het ergste al voorbij. Als we eerder hadden kunnen testen hadden we eerder uit quarantaine gemogen. Al kan je hier gaan en staan waar je wilt, want we wonen afgelegen.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat is kut zeg. hele vakantie naar de klote dus.
Hebben jullie er erg last van?
Waar zitten jullie dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
We zijn wel een goede week ziek geweest, maar eigenlijk het ergste al voorbij. Als we eerder hadden kunnen testen hadden we eerder uit quarantaine gemogen. Al kan je hier gaan en staan waar je wilt, want we wonen afgelegen.
hoiquote:Op donderdag 15 juli 2021 12:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
wil je even geile dm's terug zoeken?
@:jimbo had een truukje om in dm op user te zoeken.
Bedankt ouwe pikkebaas.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:25 schreef Jimbo het volgende:
http://dm.fok.nl/?filter=GEBRUIKERS ID
die bedoel je trouwens ouwe schrooier
Bijvoorbeeld http://dm.fok.nl/?filter=1424 om alle dm's gezien die ik ooit naar je gestuurd hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |