Proberen te overleven. Kleine heeft kut geslapen waardoor ik ook elke 2 uur wakker ben geweest ofzo.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nah niet echtBalkon schoonmaken en boodschappen en de hond uitlaten en naar mamsie
Jij dan?
Goed bezig ! Jammer van die kleine, niks aan te doen ! Succes met je huis duudjequote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Proberen te overleven. Kleine heeft kut geslapen waardoor ik ook elke 2 uur wakker ben geweest ofzo.
Moet verder een beetje opruimen in huis. Daarna zie ik het wel.
Waarom is er pas morguh koffiequote:
Cafeïne is slecht voor jequote:
* DerRabbit haalt fiets uit de schuur en trekt een sprintequote:Op zaterdag 17 juli 2021 11:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nu ook hoor, kom maar halen
Mooi tijdritjequote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit haalt fiets uit de schuur en trekt een sprinte
Ik moet wel op conditie blijven als reserve rijder voor Jumbo Vismaquote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet wel op conditie blijven als reserve rijder voor Jumbo Visma
Gewoon water drinken.quote:
Een goed smakend kopje koffie bij onze droom prinses is een zeer goede motivatie om op de piek van mijn conditie te blijvenquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een goed smakend kopje koffie bij onze droom prinses is een zeer goede motivatie om op de piek van mijn conditie te blijven![]()
Wie dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:34 schreef Ynnad_Er het volgende:
Joh, helemaal niet gezien dat onze postgeile user weer op zwart staat![]()
Lekker bezig !quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:42 schreef Moonlight het volgende:
Zo het balkon is weer helemaal fris, raampjes gelapt en gestofzogen
Hier is het ook weer netjes. Nog even magic kaarten opruimen straks en dan is dat ook weer gedaanquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:42 schreef Moonlight het volgende:
Zo het balkon is weer helemaal fris, raampjes gelapt en gestofzogen
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 18:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier is het ook weer netjes. Nog even magic kaarten opruimen straks en dan is dat ook weer gedaan
Nog netquote:
Ik dommelde net al bijna weg bij de filmquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja hier ook, wordt geen latertje...
Irritant hè en straks in bed lig je klaarwakker....quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik dommelde net al bijna weg bij de film
Die kans is aanwezig. Hoop vooral dat de kleine door slaaptquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Irritant hè en straks in bed lig je klaarwakker....
Ik hoop het ook voor je.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig. Hoop vooral dat de kleine door slaapt
Zal duimen!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig. Hoop vooral dat de kleine door slaapt
Dank je vriendquote:
Dank je.quote:
Lange dag in de kroegen gehad. Nu naar huis aan het klimmen en bij de tussenpauze zag ik gelukkig dat jij nog steeds tiptop in vorm bentquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dank je vriend![]()
Hoe is het daar?
[..]
Dank je.
Is voor hem ook beter want dan is de kans groot dat hij morgen van z'n griepje af is
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Lange dag in de kroegen gehad. Nu naar huis aan het klimmen en bij de tussenpauze zag ik gelukkig dat jij nog steeds tiptop in vorm bent
Geprobeerd, maar zolang je zelf boven in je ivoren toren op de berg zit haalt dat weinig uitquote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:10 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Je moet ook de kroegen opzoeken die bergopwaarts liggen. Dan kan je naar huis rollen
Kroeg in je toren bouwen dan maar.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 22:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar zolang je zelf boven in je ivoren toren op de berg zit haalt dat weinig uit
Oke, daar gaan wequote:
Ja ach beter dan die regenquote:Op zondag 18 juli 2021 18:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Voor een vrije dag wel, morgen weer zweetwerken
Morgen wel 7 graden kouderquote:Op zondag 18 juli 2021 18:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Voor een vrije dag wel, morgen weer zweetwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |