quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur. Gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand, Tijs van den Brink & Giovanca Ostiana, Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen, Welmoed Sijtsma & Jort Kelder, Paul de Leeuw & Astrid Joosten.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand (BNNVARA)
• Dinsdag: Tijs van den Brink & Giovanca Ostiana (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Jort Kelder (WNL)
• Vrijdag: Paul de Leeuw & Astrid Joosten (BNNVARA)
https://op1npo.nl/vanavond
https://twitter.com/op1npo
Nou, ik had wel te doen met die mensen in die B&B waarbij het water zo ongeveer tot boven de deurstijlen kwamquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:54 schreef Jemoederniet het volgende:
Het is toch een beetje komkommernieuws dit.
Ze doen net alsof het de Watersnoodramp van '53 is.
Dit is hoe het vrouwenquotum er in de praktijk uitziet.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit meisje moet het gewoon bij Ontbijt-TV houden.
Verschrikkelijk jaquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:54 schreef Marcoss het volgende:
Op zich zou het fijn zijn als iemand in z’n antwoord niet onderbroken wordt door een nieuwe vraag
Bij een echte crisis kan je deze vrouw beter ver van een camera houden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:54 schreef Jemoederniet het volgende:
Het is toch een beetje komkommernieuws dit.
Ze doen net alsof het de Watersnoodramp van '53 is.
Dank, dank.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:51 schreef kree het volgende:
We zullen het gemaal aanzetten hier in Katwijk voor je
Yup, die heeft haar azijnpoes al weer op de vensterbank liggenquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:55 schreef Gehrman het volgende:
Angela gaat hier morgen een column aan wijden.
Ab.gifquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:56 schreef Gehrman het volgende:
Ik schenk ondertussen een glaasje water in.
Ik Vertrek.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou, ik had wel te doen met die mensen in die B&B waarbij het water zo ongeveer tot boven de deurstijlen kwam
Ik had het al over Jiskefet.quote:
Ik ga lekker op mijn boot zitten als het zo ver komtquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:57 schreef svann het volgende:
#TT
Limbabme ligt hoger dan Groningen en Friesland, hoor @:monkyyy.
Heb je wel voldoende geprept?quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ga lekker op mijn boot zitten als het zo ver komt
Slaat volslagen door in bewijsdrang omdat ze een keer mag invallen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
Ze onderbreekt wel erg direct die mensen zeg.
Neequote:
Iedereen met een smartphone in Limburg aan het woord latenquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:55 schreef Monolith het volgende:
De tering, hoe lang kun je hier over doorgaan?
Ja haar tone of voice is echt bloedirritantquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Oh dit onderwerp gaat ook in standje opgefokt + lijntje coke. Calm the fuck down.
sloepje?quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ga lekker op mijn boot zitten als het zo ver komt
Yepquote:
En David Bowiequote:Op woensdag 14 juli 2021 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Twee verschillende kleurogen. Net als Drank de Boer.
Soow KOEKOEKquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:02 schreef asco het volgende:
Ik kijk ook weer eens naar de publieke omroep. Man man man, hef die troep toch op.
BELACHELIJK.
Janssen is voor tokkies. Ook dit blijf ik zeggen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het zeggen, dat Jansen-vaccin is alleen maar op deze manier geplugd omdat het kabinet er in heeft geïnvesteerd.
Twee irritante lui dus.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:03 schreef inslagenreuring het volgende:
Stinkhinderlijk wijf trouwens naast Jortje
En ze kijkt erbij alsof ze de ene geniale vraag naar de andere stelt, terwijl het niet verder gaat dan 'wat gaat er nu door je heen'.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja haar tone of voice is echt bloedirritant
@Mani89quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Janssen is voor tokkies. Ook dit blijf ik zeggen.
Je bent een tokkie @:Handleiding
quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Die kutkinderen die QR-codes kopieren hebben valsheid in geschrifte pixels gepleegd, hierop staat 6 jaar gevangenis straf en een boete van ¤87.000.
Nu is ze ziek. Kun je weggooien.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:06 schreef Monolith het volgende:
Fabiënne, die was in de jaren '90 toch leuker.
Een heel geboortejaar heeft Janssen gekregen. 1978?quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Janssen is voor tokkies. Ook dit blijf ik zeggen.
Sylvana ookquote:
'76 maar die mochten alsnog Pfizer nemen als ze dat liever wildenquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:07 schreef svann het volgende:
[..]
Een heel geboortejaar heeft Janssen gekregen. 1978?
En nu staat Limburg onder water.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:07 schreef svann het volgende:
[..]
Een heel geboortejaar heeft Janssen gekregen. 1978?
Haar moeder, ex-miss Nederland, bleef wel mooi.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die Fabienne is niet echt lekker opgedroogd
Janssen en Astra Zenica werken naar 'traditionele' begrippen uitstekend.quote:
Ruimt mooi op.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:14 schreef 3rr0r het volgende:
Wij hebben de AstraZeneca gedumpt in Suriname
traditiolequote:Op woensdag 14 juli 2021 23:15 schreef svann het volgende:
[..]
Janssen en Astra Zenica werken naar 'traditiole' begrippen uitstekend.
Maar nu er mRNA-vaccins zijn die boven verwachting werken staan ze opeens in de schaduw.
Dat er geen mega-diepvries voor nodig is is dan weer een plus.
Zoals de mevrouw van Janssen terecht opmerkt kun je die percentages niet zonder meer vergelijken. Uiteindelijk vind ik vooral de mate waarin een ernstig ziekteverloop wordt voorkomen relevant.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:15 schreef svann het volgende:
[..]
Janssen en Astra Zenica werken naar 'traditiole' begrippen uitstekend.
Maar nu er mRNA-vaccins zijn die boven verwachting werken staan ze opeens in de schaduw.
Dat er geen mega-diepvries voor nodig is is dan weer een plus.
Stukje lokale bureaucratie. Er lag al een motie om het probleem te verhelpen las ik.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lekker hart van Nederland item weer, op een toontje alsof het enorm belangrijk is. Blijkt het om een kano-vergunning te gaan.
Sowieso eentje met een bril opquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:18 schreef 3rr0r het volgende:
Hoeveel vogels zouden hun nest hebben in dat haar?
Gerenommeerd bioloog.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:17 schreef inslagenreuring het volgende:
Hippies zeiken op de gemeente. Genot
Valt daar droog brood in te verdienen danquote:
Dat laatste zou nagenoeg het enige moeten zijn wat telt, maar over ziekenhuis bezetting gaat het al bijna niet meer.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals de mevrouw van Janssen terecht opmerkt kun je die percentages niet zonder meer vergelijken. Uiteindelijk vind ik vooral de mate waarin een ernstig ziekteverloop wordt voorkomen relevant.
jaren 90 blijft toch de beste iddquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:23 schreef Gehrman het volgende:
Heerlijke tijd was dat. Geen woke ophef gejank nog toen.
jaquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je die weleens op The Box aangevraagd?
Deze gleufdierpolitiek is iets teveel van het goeie. Zappen maar.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe oud was je, wat ging er door je heen, waarom zijn ze populair, hebben ze je beïnvloed, wat zei het over die tijd, past een girl band in deze tijd, wat laten ze achter. De diarree aan open deur vragen kan je zo invullen
"Het voelt een beetje als je nichtje van 13 pesten, wat muziek met je doet is zo vet, doet niet ter zake verder. Blablaba"quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit soort onzinnige items hebben we te danken aan Leo Blokhuis die elk nummer op een C kantje introduceert alsof het om een wereld hit gaat.
Dat doet ze altijd. In Goedemorgen Nederland is dat ook al zo vervelend.quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:32 schreef SilverEyes het volgende:
Had Maaike wat gesnoven of speed ingenomen ofzo. Mijn hemel wat kwaakte die vrouw. Zenuwen ofzo.
Dat was een dieptepunt..quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:47 schreef monkyyy het volgende:
Pauw heeft het gestuntel gister ook gezien
quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Wouter Bos ziet er opeens heel anders uit.
Spank mij, daddyquote:
Jij vindt zeker ook dwdd leuk.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:06 schreef superniger het volgende:
Dit heb ik al gezien bij RTL Boulevard.
Zo'n lieve jongenquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze zijn wel creatief, die tekenaars.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:13 schreef monkyyy het volgende:
Voor mij blijft het een spannende tv maker
Lekker pang pang roepen naar Taghi.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:17 schreef monkyyy het volgende:
Wanneer gaan we gewoon een leger van Terminators op die taghi organisatie afsturen.
Taghi heeft al eens eerder geroepen dat hij een OVJ gaat afknallen. Dat is wel the next level.quote:
Welkom terug, samen met @klaasweetallesquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Taghi heeft al eens eerder geroepen dat hij een OVJ gaat afknallen. Dat is wel the next level.
SPOILER: OverigensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
100.000% is ook wel flinkquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:22 schreef Gehrman het volgende:
Denk dat Peter zich enigszins onschendbaar achtte na dat briefje.
Arrogantie wordt altijd afgestraft.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:22 schreef Gehrman het volgende:
Denk dat Peter zich enigszins onschendbaar achtte na dat briefje.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Welkom terug, samen met @:klaasweetallesGeniet ervanSPOILER: OverigensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Arrogantie wordt altijd afgestraft.
Kijk maar naar Ajax.
90+5quote:
Ik wil De Avondetappequote:
Koning Willem is erquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:29 schreef superniger het volgende:
[..]
Straks nog geneuzel over Limburg.
Lekker vlaai etenquote:
Ze willen graag zwemmen.quote:
Ik ben al weg hoorquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:31 schreef Eightyone het volgende:
Jammer dat nu net een paar van die non-empathische mensen dienst hebben.
Ik neem altijd mijn Duitse helm mee.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:33 schreef Gehrman het volgende:
Soldaten zitten altijd in uniform in talkshows.
Goodmorning Zimbabwequote:Op donderdag 15 juli 2021 21:33 schreef Gehrman het volgende:
nou nouquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:32 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat Limburg morgen niet meer bestaat.
De marechaussee heeft van die fijne poloshirts.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:33 schreef Gehrman het volgende:
Dat is toch ook... euhm... een uniformquote:Op donderdag 15 juli 2021 21:35 schreef BlackNero het volgende:
[..]
De marechaussee heeft van die fijne poloshirts.
Dat bepalen we zelf wel.quote:Op donderdag 15 juli 2021 21:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Anders kijken jullie naar Humberto om 21.50u. Ga ik ook doen.
Gruwelijk natquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |