Btw het statement "Waar gehakt wordt vallen spaanders" pas niet echt bij iemand die op redelijk hoog niveau risicoafwegingen mag doen..quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is ook een onderdeel van mijn werk.
Waar gehakt wordt vallen spaanders. Je bent een oetlul als je met een kanon op een mug schiet. En as far as i know, zijn we dat aan het doen.
Dit onderzoek vergeten?quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:43 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Btw het statement "Waar gehakt wordt vallen spaanders" pas niet echt bij iemand die op redelijk hoog niveau risicoafwegingen mag doen..
Klinkt hetzelfde als een project manager die ooit had: "Ja elke software heeft bugs" omdat ie live wilden gaan met een bug die echt gezeik zou veroorzaken..
Binnen mijn team was je na één dag op straat gezet met die houding.
Sanquin zelf vindt het niet representatiefquote:@:Ludovicojezusmina.
Doe eens wat gokjes in welke zin het zou kunnen afwijken van de normale populatie. Zie jij goede redenen om de externe validiteit van deze uitkomsten zwak is?
Nou zo voelde ik me gisteren welquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Maakt dat nou uit?
Gaat om de risicogroep.
Als je nu nog geen 2 vaccins hebt loop je ook achter de feiten aan.
Devlin je hebt zelf al 2 prikken en jij bent geen bejaarde neem ik aan?
Oh really? In mijn werkveld maak ik aan de hand van adviezen een eindproduct. Ondertussen ruim senior en het devies is 1 risico per dag.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:43 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Btw het statement "Waar gehakt wordt vallen spaanders" pas niet echt bij iemand die op redelijk hoog niveau risicoafwegingen mag doen..
Klinkt hetzelfde als een project manager die ooit had: "Ja elke software heeft bugs" omdat ie live wilden gaan met een bug die echt gezeik zou veroorzaken..
Binnen mijn team was je na één dag op straat gezet met die houding.
Minder pikken slikken denk ik.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:58 schreef devlinmr het volgende:
Btw... Bolsonaro heeft de hik
https://www.telegraaf.nl/(...)is-na-tien-dagen-hik
Nee hoor. Allemaal MSM bronnen van 'n jaar of zo geleden:quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het aantal doden heeft nooit een serieuze rol van betekenis gehad. En de
enige die dit een killervirus noemen zijn de antivaxxers. Dat doen ze nog steeds
Dat is prima, hoor, je moet niet zeggen dat ze hetzelfde zijn. Geeft een behoorlijke indicatie en het verschil met Pienter conclusies uit onderzoek slaat nergens op.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:46 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Sanquin zelf vindt het niet representatief
[ twitter ]
[ twitter ]
Serieus... Ze zeggen zelf letterlijk dat hun donorpopulatie niet representatief is voor Nederland, maar jij denkt te weten dat ze wat anders bedoelen...quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is prima, hoor, je moet niet zeggen dat ze hetzelfde zijn. Geeft een behoorlijke indicatie en het verschil met Pienter conclusies uit onderzoek slaat nergens op.
En welke kant op denk je dat er biases spelen? Gezonde mensen prikken meer denk hè? Denk ik ook.
Raken meer besmet? Weet niet, indifferent.
Dus wie weet ziet het er bij de bloeddoneren iets beter uit, is het aannemlijk dat de verschillen gigantisch zijn met de rest van de samenleving? Lijkt me niet, vertel me svp waarom jij denkt van wel.
Niet representatief voor de rest moet je in dit geval toch echt interpreteren als: "zal niet 1:1 hetzelfde zijn" of het niet enorm goed laat zien hoe snel het gaat met de antistoffen in dit land moet je zelf maar beoordelen, gezien de werkelijke cijfers laten zien dat 80% ofzo al was gevaccineerd, is het maximum verschil wat redelijk zou zijn 25%. (dat bij sanquin 100% gevaccineerd zou zijn). Overigens kan je ook gewoon de vraag uitzetten als Sanquin zijnde of mensen gevaccineerd zijn hè.
Ja maar tot 70 is ook een slechte reden want boven 70 is al minimaal 120x gevaccineerd.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is prima, hoor, je moet niet zeggen dat ze hetzelfde zijn. Geeft een behoorlijke indicatie en het verschil met Pienter conclusies uit onderzoek slaat nergens op.
En welke kant op denk je dat er biases spelen? Gezonde mensen prikken meer denk hè? Denk ik ook.
Raken meer besmet? Weet niet, indifferent.
Dus wie weet ziet het er bij de bloeddoneren iets beter uit, is het aannemlijk dat de verschillen gigantisch zijn met de rest van de samenleving? Lijkt me niet, vertel me svp waarom jij denkt van wel.
Niet representatief voor de rest moet je in dit geval toch echt interpreteren als: "zal niet 1:1 hetzelfde zijn" of het niet enorm goed laat zien hoe snel het gaat met de antistoffen in dit land moet je zelf maar beoordelen, gezien de werkelijke cijfers laten zien dat 80% ofzo al was gevaccineerd, is het maximum verschil wat redelijk zou zijn 25%. (dat bij sanquin 100% gevaccineerd zou zijn). Overigens kan je ook gewoon de vraag uitzetten als Sanquin zijnde of mensen gevaccineerd zijn hè.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Serieus... Ze zeggen zelf letterlijk dat hun donorpopulatie niet representatief is voor Nederland, maar jij denkt te weten dat ze wat anders bedoelen...
Please
Nee hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In deze reeks heeft vooral CAD het over een killervirus gehad. Heel erg vaak zelfs.
jaquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:59 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
![]()
Godverdomme zeg.
"wat anders bedoelen" waar heb je het over!? Ontken ik hoe zij dat bedoelen?
quote:Hoe weet jij wat ze bedoelen uberhaupt?!
Natuurlijk is het niet 1:1 representatief. Maakt het nog niet "totaal niet representatief" overal zijn gradaties in, en die kan je allicht matig meten, ik ga er juist net diep op in door ook het Pienter onderzoek te raken.
Maar dat laatste onderzoek zit er zelf gigantisch van af, V Dissel schatte de besmettingen een factor 3 (!) van die van Pienter toentertijd.
En Sanquin zat er toen +- op.
Zeg het maar hoor, ik denk dat Sanquin het meest representatieve onderzoek heeft van dit land, ook al is het niet perfect (en die perfectie is een illusie).
Maar jij hebt weer een stukje data wat jij onbewust kan draaien zodat je het kan gebruiken om je eigen ideën over de wereld te versterken.
Hoe ik weet wat ze bedoelen??quote:Niet representatief voor de rest moet je in dit geval toch echt interpreteren als....
quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook niet vies van wat viezige dierenfilmpjes gekke Marion
Ik geloof niet dat ze op de hoogte is van jullie acteerwerkquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Donkey Gang Bang Party is one of her favourites.
Lees dan wat ik zeg?????quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
ja
[..]
[..]
Hoe ik weet wat ze bedoelen??
Nou, door te lezen wat ze zelf zeggen.
Als ik schapen deed dan zou ik me maar zorgen maken als ik jou wasquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:38 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof niet dat ze op de hoogte is van jullie acteerwerk
Help me even.. was jij nou met de donkey, tingo? Of was dat Inslag...
Of was jij met dat schaap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |