abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200367699
In dit topic wordt u aanbevolen om statistieken te delen die aantonen dat de IFR en IHR van Corona in de 2e golf, wezenlijk verschilt met die van gemiddelde influenza besmetting.

Verder wachten wij met smart op statistieken m.b.t. long covid, mevrouw koopmans spreekt er weleens over maar de feitelijke data hebben wij nou nog nooit gezien, behalve dan ruime wazig schattingen van wat mensen, als het een reeel probleem is lijkt het me niet teveel gevraagd dat hier cijfers over zouden moeten worden bijgehouden toch? Dan gebeurt dat vast.
En vermeld dan ook m.b.t. long covid ook graag welke definitie gehanteerd is en besef je dat "na 2 weken nog last" tamelijk kleinzerige kwaaltjes kunnen zijn. Dus iets met substantie graag dat mensen kan doordringen van de ernst van long covid.... En nee, ook niet een interview met pechvogel X en pechvogel Y, zoals u weet is anekdotisch "bewijs", geen bewijs.

Dr. Robert Malone (bedenker van het mRNA vaccin)

De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid…
https://www.blckbx.tv/vid(...)oek-naar-de-waarheid

The show must go on folks!
pi_200367719
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:31 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het is ook een onderdeel van mijn werk.

Waar gehakt wordt vallen spaanders. Je bent een oetlul als je met een kanon op een mug schiet. En as far as i know, zijn we dat aan het doen.
Btw het statement "Waar gehakt wordt vallen spaanders" pas niet echt bij iemand die op redelijk hoog niveau risicoafwegingen mag doen..

Klinkt hetzelfde als een project manager die ooit had: "Ja elke software heeft bugs" omdat ie live wilden gaan met een bug die echt gezeik zou veroorzaken..

Binnen mijn team was je na één dag op straat gezet met die houding.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_200367743
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:43 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Btw het statement "Waar gehakt wordt vallen spaanders" pas niet echt bij iemand die op redelijk hoog niveau risicoafwegingen mag doen..

Klinkt hetzelfde als een project manager die ooit had: "Ja elke software heeft bugs" omdat ie live wilden gaan met een bug die echt gezeik zou veroorzaken..

Dit onderzoek vergeten?
https://nos.nl/collectie/(...)erhaalprik-nog-nodig
Vakman pur sang
pi_200367779
quote:
@:Ludovico
_O- jezusmina.

Doe eens wat gokjes in welke zin het zou kunnen afwijken van de normale populatie. Zie jij goede redenen om de externe validiteit van deze uitkomsten zwak is?
Sanquin zelf vindt het niet representatief
twitter

twitter
pi_200367800
Maar wat anders, als je als gezonde jongeman/vrouw toch nauwlijks klachten hebt waarom überhaupt een vaccin.
Is imho alleen voor risicogevallen noodzakelijk.
Vakman pur sang
pi_200367917
Foutje
pi_200367939
Maakt dat nou uit?
Gaat om de risicogroep.
Als je nu nog geen 2 vaccins hebt loop je ook achter de feiten aan.
Devlin je hebt zelf al 2 prikken en jij bent geen bejaarde neem ik aan?
Vakman pur sang
pi_200367948
En volgende maand wel. En dan?
Vakman pur sang
pi_200367970
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Maakt dat nou uit?
Gaat om de risicogroep.
Als je nu nog geen 2 vaccins hebt loop je ook achter de feiten aan.
Devlin je hebt zelf al 2 prikken en jij bent geen bejaarde neem ik aan?
Nou zo voelde ik me gisteren wel
Had best last van die 2e... Koorts en hoofdpijn. Maar vandaag weer helemaal top
  woensdag 14 juli 2021 @ 21:59:44 #11
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200368013
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:43 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Oh really? In mijn werkveld maak ik aan de hand van adviezen een eindproduct. Ondertussen ruim senior en het devies is 1 risico per dag.

De angsthazen produceren amper, zien overal beren, willen alles juridisch afdekken en zitten niet meer dan eens met een burnout omdat ze het 'mee naar huis nemen'.

Dusja.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 14 juli 2021 @ 22:03:03 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200368071
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:58 schreef devlinmr het volgende:
Btw... Bolsonaro heeft de hik

https://www.telegraaf.nl/(...)is-na-tien-dagen-hik

:')
Minder pikken slikken denk ik.
Huilen dan.
pi_200368723
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het aantal doden heeft nooit een serieuze rol van betekenis gehad. En de
enige die dit een killervirus noemen zijn de antivaxxers. Dat doen ze nog steeds
Nee hoor. Allemaal MSM bronnen van 'n jaar of zo geleden:

It behaves like a 'hit and run' killer
https://www.bbc.com/news/health-54648684
This is still a killer virus
https://www.cnbc.com/2020(...)-a-killer-virus.html
Profile of a killer: Unraveling the deadly new coronavirus
https://apnews.com/articl(...)2ba9a57a26a486f4fe6c
Is the coronavirus still the killer it was?
https://www.thetimes.co.u(...)ler-it-was-swm7m0vpv
The Silent Killer
https://tvfinternational.(...)ent-killer?trailer=0
Top coronavirus expert warns killer virus may be ‘new normal’ and never go away
https://metro.co.uk/2020/(...)er-go-away-12522661/
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200368736
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Sanquin zelf vindt het niet representatief
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat is prima, hoor, je moet niet zeggen dat ze hetzelfde zijn. Geeft een behoorlijke indicatie en het verschil met Pienter conclusies uit onderzoek slaat nergens op.

En welke kant op denk je dat er biases spelen? Gezonde mensen prikken meer denk hè? Denk ik ook.
Raken meer besmet? Weet niet, indifferent.

Dus wie weet ziet het er bij de bloeddoneren iets beter uit, is het aannemlijk dat de verschillen gigantisch zijn met de rest van de samenleving? Lijkt me niet, vertel me svp waarom jij denkt van wel.

Niet representatief voor de rest moet je in dit geval toch echt interpreteren als: "zal niet 1:1 hetzelfde zijn" of het niet enorm goed laat zien hoe snel het gaat met de antistoffen in dit land moet je zelf maar beoordelen, gezien de werkelijke cijfers laten zien dat 80% ofzo al was gevaccineerd, is het maximum verschil wat redelijk zou zijn 25%. (dat bij sanquin 100% gevaccineerd zou zijn). Overigens kan je ook gewoon de vraag uitzetten als Sanquin zijnde of mensen gevaccineerd zijn hè.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200369023
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 22:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is prima, hoor, je moet niet zeggen dat ze hetzelfde zijn. Geeft een behoorlijke indicatie en het verschil met Pienter conclusies uit onderzoek slaat nergens op.

En welke kant op denk je dat er biases spelen? Gezonde mensen prikken meer denk hè? Denk ik ook.

Dus wie weet ziet het er bij de bloeddoneren iets beter uit, is het aannemlijk dat de verschillen gigantisch zijn met de rest van de samenleving? Lijkt me niet, vertel me svp waarom jij denkt van wel.

Niet representatief voor de rest moet je in dit geval toch echt interpreteren als: "zal niet 1:1 hetzelfde zijn" of het niet enorm goed laat zien hoe snel het gaat met de antistoffen in dit land moet je zelf maar beoordelen, gezien de werkelijke cijfers laten zien dat 80% ofzo al was gevaccineerd, is het maximum verschil wat redelijk zou zijn 25%. (dat bij sanquin 100% gevaccineerd zou zijn). Overigens kan je ook gewoon de vraag uitzetten als Sanquin zijnde of mensen gevaccineerd zijn hè.
Serieus... Ze zeggen zelf letterlijk dat hun donorpopulatie niet representatief is voor Nederland, maar jij denkt te weten dat ze wat anders bedoelen...

Please ^p^
pi_200369033
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 22:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja maar tot 70 is ook een slechte reden want boven 70 is al minimaal 120x gevaccineerd.
Vakman pur sang
pi_200369078
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 22:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Serieus... Ze zeggen zelf letterlijk dat hun donorpopulatie niet representatief is voor Nederland, maar jij denkt te weten dat ze wat anders bedoelen...

Please ^p^
:') :') :') Godverdomme zeg.

"wat anders bedoelen" waar heb je het over!? Ontken ik hoe zij dat bedoelen? Hoe weet jij wat ze bedoelen uberhaupt?! :')

Natuurlijk is het niet 1:1 representatief. Maakt het nog niet "totaal niet representatief" overal zijn gradaties in, en die kan je allicht matig meten, ik ga er juist net diep op in door ook het Pienter onderzoek te raken.

Maar dat laatste onderzoek zit er zelf gigantisch van af, V Dissel schatte de besmettingen een factor 3 (!) van die van Pienter toentertijd.

En Sanquin zat er toen +- op.

Zeg het maar hoor, ik denk dat Sanquin het meest representatieve onderzoek heeft van dit land, ook al is het niet perfect (en die perfectie is een illusie).

Maar jij hebt weer een stukje data wat jij onbewust kan draaien zodat je het kan gebruiken om je eigen ideën over de wereld te versterken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200369191
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In deze reeks heeft vooral CAD het over een killervirus gehad. Heel erg vaak zelfs.
Nee hoor.
CAD, ik e.a. heeft 'Zogenaamde killervirus' vaak geschreven.
Killer virus MSM taal is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200369659
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 22:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

:') :') :') Godverdomme zeg.

"wat anders bedoelen" waar heb je het over!? Ontken ik hoe zij dat bedoelen?

ja
quote:
Hoe weet jij wat ze bedoelen uberhaupt?! :')

Natuurlijk is het niet 1:1 representatief. Maakt het nog niet "totaal niet representatief" overal zijn gradaties in, en die kan je allicht matig meten, ik ga er juist net diep op in door ook het Pienter onderzoek te raken.

Maar dat laatste onderzoek zit er zelf gigantisch van af, V Dissel schatte de besmettingen een factor 3 (!) van die van Pienter toentertijd.

En Sanquin zat er toen +- op.

Zeg het maar hoor, ik denk dat Sanquin het meest representatieve onderzoek heeft van dit land, ook al is het niet perfect (en die perfectie is een illusie).

Maar jij hebt weer een stukje data wat jij onbewust kan draaien zodat je het kan gebruiken om je eigen ideën over de wereld te versterken.

quote:
Niet representatief voor de rest moet je in dit geval toch echt interpreteren als....
Hoe ik weet wat ze bedoelen??

Nou, door te lezen wat ze zelf zeggen.

[ Bericht 2% gewijzigd door devlinmr op 14-07-2021 23:46:03 ]
pi_200369705
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 23:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ook niet vies van wat viezige dierenfilmpjes gekke Marion
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 23:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat is ook waar. Donkey Gang Bang Party is one of her favourites.
Ik geloof niet dat ze op de hoogte is van jullie acteerwerk

Help me even.. was jij nou met de donkey, tingo? Of was dat Inslag...
Of was jij met dat schaap?
  woensdag 14 juli 2021 @ 23:56:42 #21
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200369880
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200370114
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 23:35 schreef devlinmr het volgende:

[..]

ja
[..]

[..]

Hoe ik weet wat ze bedoelen??

Nou, door te lezen wat ze zelf zeggen.
Lees dan wat ik zeg?????
  donderdag 15 juli 2021 @ 00:23:36 #23
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200370132
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 23:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]

[..]

Ik geloof niet dat ze op de hoogte is van jullie acteerwerk

Help me even.. was jij nou met de donkey, tingo? Of was dat Inslag...
Of was jij met dat schaap?
Als ik schapen deed dan zou ik me maar zorgen maken als ik jou was ;)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 15 juli 2021 @ 02:34:54 #24
24329 KNAK
ff w88,......
pi_200371225
twitter

twitter
twitter

twitter

twitter
twitter

twitter

twitter
twitter

twitter

En uiteraard geen woord over deze mensenmassa op de MSM :') Hoe verrassend
Mai pben rai~!
  donderdag 15 juli 2021 @ 02:37:21 #25
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_200371259
En ze hebben wat ze willen, "redenen" voor nog strengere maatregelen in het kader van nationale veiligheid en orde.

Covid mission accomplished!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')