Dat valt best mee toch?quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dat we in Kosovo starten dus. Nu moet je daar op een vreselijk knollenveld er direct staan, das nooit fijn. Liever dat je thuis begint, duidelijk wint en vervolgens de B-ploeg daar naar toe stuurt.
quote:
A joh daar ben ik een busje vandaan de 29e, tijdens de thuispot. Gemiste kans.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 00:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fadil Vokrri stadion in Pristina.
Als al die teams gewoon in hun eigen stadion zouden spelen had je ook niet dat gedoe met schema's die moesten worden omgegooid.
Ik ben rond de Play Offs in dat gebied, maar we gaan vast niet 3x op rij tegen een Balkan ploeg lotenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 01:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
A joh daar ben ik een busje vandaan de 29e, tijdens de thuispot. Gemiste kans.
Hopen dan maar dat we in de derde voorronde Hajduk Split treffen en dan eerst uit, das precies wanneer ik daar ben
Vandaag hopelijk. Eerst 1 regeltje 'Berghuis vertrekt' en daarna uitpakken met presentatie Jahankbashskahashk (ik ga mijn best doen die naam een keer te onthouden).quote:
Ik hoop wel dat men in het persbericht iets professioneler is dan met het aantrekken van Charisteas toen. Al was dat wel humorquote:Op vrijdag 16 juli 2021 10:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vandaag hopelijk. Eerst 1 regeltje 'Berghuis vertrekt' en daarna uitpakken met presentatie Jahankbashskahashk (ik ga mijn best doen die naam een keer te onthouden).
Deze? https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/60476quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat men in het persbericht iets professioneler is dan met het aantrekken van Charisteas toen. Al was dat wel humor
Ja dat bericht. Welk woord wordt geen enkele keer genoemd?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze? https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/60476
Als ik het teruglees is het wel weer om droevig van te worden. Danny Buys, Phillipe Leonard, Dwight Tiendalli met als toetje Charisteas.
Klopt, dat viel wel opquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat bericht. Welk woord wordt geen enkele keer genoemd?
Bijna te mooi om waar te zijn. Die gaat snel kapot dus.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:59 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Geen idee of dit betrouwbaar is, maar zie dit bedrag vaker terugkomen. Dat zou echt een waanzinnige deal zijn.
Brighton schijnt ook niet moeilijk te hebben gedaan bij de transfer van Pröpper, fijne clubquote:Op vrijdag 16 juli 2021 11:59 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Geen idee of dit betrouwbaar is, maar zie dit bedrag vaker terugkomen. Dat zou echt een waanzinnige deal zijn.
Er is altijd wel wat, plus er zijn aantal spelers weg.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:47 schreef PIETR het volgende:
Heeft Feyenoord al een investeerder ofzo? 1 miljoen huur van Til, 2 miljoen Pedersen, 3 miljoen Jahanbakhsh. Dacht dat er geen geld was.
Die 1 miljoen huur kan uit het salarisbudget komen misschien? Daarnaast hebben we 5,5 miljoen binnen van Berghuisquote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:47 schreef PIETR het volgende:
Heeft Feyenoord al een investeerder ofzo? 1 miljoen huur van Til, 2 miljoen Pedersen, 3 miljoen Jahanbakhsh. Dacht dat er geen geld was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |