quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
als hij zo door de kelder heen hopt met z'n smekende zaadvragende oogjes
Ik maak spaghettiquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:17 schreef dud0r het volgende:
vanavond maar soep maken. dat eet die kleine tenminste ook als hij ziek is
Soep wordt hij ook blij van gelukkig.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik maak spaghetti
Worden zegger altijd blij van
Maar als je ziek bent is soep 👍👍👍
yup.quote:
Prima hier!quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Soep wordt hij ook blij van gelukkig.
[..]
yup.
Hoe is met mevrouw tot en kleine tot
ja denk het wel. hij was wat aan het hoesten maar is vandaag al vier keer naar de wc geweest om te poepen en hij heeft net uit zichzelf geslapen op de bank.quote:
Hmmmmz, niet tof.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja denk het wel. hij was wat aan het hoesten maar is vandaag al vier keer naar de wc geweest om te poepen en hij heeft net uit zichzelf geslapen op de bank.
ik ga er nog even vanuit dat het geen chinees verkoudheidje is. Sowieso is dat bij kinderen vaak niet meer dan een beetje hoesten en een snotneus en hij voelt zich in z'n algeheelheid niet lekker dus ik verwacht niet dat dat het is.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmmz, niet tof.
Al laten testen, of ga je er van uit dat het geen chinees verkoudheidje is?
Sowieso heeft het immuunsysteem bij vee mensen wel te lijden gehad het afgelopen jaar. Ik denk dat veel mensen nu sowieso wel gevoeliger zijn voor griep, verkoudheid, voeding enz.
Precies!quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga er nog even vanuit dat het geen chinees verkoudheidje is. Sowieso is dat bij kinderen vaak niet meer dan een beetje hoesten en een snotneus en hij voelt zich in z'n algeheelheid niet lekker dus ik verwacht niet dat dat het is.
Zit hij al op school? Dan is het ook vaak op aan het eind van het jaarquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga er nog even vanuit dat het geen chinees verkoudheidje is. Sowieso is dat bij kinderen vaak niet meer dan een beetje hoesten en een snotneus en hij voelt zich in z'n algeheelheid niet lekker dus ik verwacht niet dat dat het is.
Ja hij is 6. Hij zou vandaag doorschuifdag hebben waar ze wennen aan de klas van volgend jaar dus wel jammer dat dat niet door gingquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zit hij al op school? Dan is het ook vaak op aan het eind van het jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |