Noooh! Goed verhaal!quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat kan wel
Ik zocht ivm eeuwige hoofdpijn een manier om te werken zonder computer. Uiteindelijk ben ik bezig om potjes met kruidenmixen te verkopen aan boerderijwinkels. Ik heb nu dus 1 klant die gelijk een grote bestelling deed dus dat is cool.
De mixen zijn vrij simpel. Exclusieve mixen zou ik leuker vinden maar ik moet natuurlijk rekening houden met het publiek dat bij een boerderijwinkel komt. Dat bestaat hier maar voor een klein deel uit hipsters en voor een groot deel uit wat oudere Hollandse pot-etende mensen. Dus ik heb kipkruiden, kruidenboterkruiden, gehaktkruiden, macaronimix, etc. 10 Soorten, met het idee dat er vanzelf iets afvalt of bij komt. Tot nu toe wil die ene klant alle 10 potjes gaan verkopen.
Thanks! Ik vind het ook echt heel leuk om te doen. De mixen worden helaas niet from scratch gemaakt. Dan moet je aan zo ontzettend veel hygienevereisten voldoen. Ik heb niet echt de financiële middelen om een fabriekje te beginnen. Misschien ooit. Het zou wel leuk zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Noooh! Goed verhaal!
Maak je die dan ook from scratch met al je moestuinerij
Toch goed verhaal! Enquote:Op woensdag 14 juli 2021 15:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Thanks! Ik vind het ook echt heel leuk om te doen. De mixen worden helaas niet from scratch gemaakt. Dan moet je aan zo ontzettend veel hygienevereisten voldoen. Ik heb niet echt de financiële middelen om een fabriekje te beginnen. Misschien ooit. Het zou wel leuk zijn.
Blij dat woonkamer op de eerste verdieping isquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:03 schreef borisz het volgende:
♫Tis een kwestie van geduld tot de Maas.... ♫
Oh écht Cat…wat een ellende.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Blij dat woonkamer op de eerste verdieping is![]()
En maar hopen dat het opgeslagen kattengrit op de begane grond goed absorbeert
Dit was een grapje hequote:Op woensdag 14 juli 2021 17:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh écht Cat…wat een ellende.
Zojuist zat ik twee weer berichten te vergelijken ( omdat er niks valt) en hullie maken een zootje van het weersvoorspellen. What else is new.
#lastig lastig.
Haal de kaas eruit en ik kom etenquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:35 schreef Lonaa het volgende:
Even pochen over mn avondeten zo:
zoete aardappel gnocchi met bladbroccoli uit de tuin, brandt&levi citroen/tijm worst, kaas, room en rozemarijn.
Ja, uh, nee. Sorry.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Haal de kaas eruit en ik kom eten
Ow. Blijft ellendig. Blijkbaar deed men al wel iets aan waterbekkens verruimen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit was een grapje he
Als de Maas hier binnenkomt dan is het probleem allang echt groter dan Limburg![]()
De provinciegenoten die meer zuidelijk wonen, die hebben het probleem.
*kaas stiekem doorschuift naar Kaatje*quote:
Jij hebt je fruit voor de dag binnenquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:02 schreef Barreltje het volgende:
Hier vanavond entrecote met aardappelwafeltjes en diepvries broccoli
Hier overigens resultaat van de nieuwe balkon moes-ehm-bak
[ afbeelding ]
Een bladkool met kleine bloemknopjes. Zowel blad als knoppen zijn eetbaarquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ow. Blijft ellendig. Blijkbaar deed men al wel iets aan waterbekkens verruimen.
@:Lonaa wat is bladbroccoli? Vanavond eet ik alleen en behelp mij met een pizza.
Laat toch die gnocchi achterwege en eet iets lekkers bij de rest.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:35 schreef Lonaa het volgende:
Even pochen over mn avondeten zo:
zoete aardappel gnocchi met bladbroccoli uit de tuin, brandt&levi citroen/tijm worst, kaas, room en rozemarijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |