Poepz0r en vrouw gaan een jongen of meisje verwelkomen 23 Decemberquote:Op woensdag 14 juli 2021 10:09 schreef Vaiana het volgende:
Zijn er nog OP-wijzigingen gewenst? Dan gooi ik die er ff in.
Wij weten het nog nietquote:Op donderdag 15 juli 2021 10:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Wat leuk dat de op nu vooral bevolkt wordt door meisjesbij mijn vorige ronde hier waren het veelal jongens die verwacht werden.
Kunnen jullie alweer de weg op daar? Zag er echt dramatisch uit op het journaalquote:Op woensdag 14 juli 2021 23:06 schreef Flav het volgende:
Fijn dat het beter gaat Lily.
Werk is nu even niet belangrijk, dat zijn jij en de baby.
Ik hoop maar dat meneer vannacht niet besluit te komen met Limburg onder water![]()
Vooralsnog is het ziekenhuis gewoon bereikbaar maar wie weet wat er vannacht nog gaat vallen.
Je echo dag! Omg ja die eerste echo is zo spannend! Ik kon toen echt nergens anders aan denken. Ik hou het in de smiezen hier want ik ben zo benieuwd. Vanavond heerlijk genieten met de eerste foto van je miniquote:Op donderdag 15 juli 2021 08:20 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Oei inderdaad! Heeft meneer zich rustig gehouden?
Lily, wat fijn dat de rust werkt en je ook weer iets meer kan! Misschien dat er wel hulptroepen zijn die bijvoorbeeld kunnen helpen met schoonmaken zodat je vriend zijn handen iets meer vrij heeft? Om je werk zou ik me inderdaad niet druk maken, dat komt vanzelf wel weer een keer. Maar ik weet ook hoeveel makkelijker dat gezegd dan gedaan is.
Vandaag echo hier!maar ook
want spannennnnd. Gelukkig al om 12:10, dus hoef niet heel lang meer te wachten.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:12 schreef Vaiana het volgende:
Helaas.Wel een baby, geen hartslag. De groei lijkt ongeveer een week geleden gestopt te zijn, op basis van het formaat.
Och jeetje lieve Vaiana, wat een vreselijke teleurstellingquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:12 schreef Vaiana het volgende:
Helaas.Wel een baby, geen hartslag. De groei lijkt ongeveer een week geleden gestopt te zijn, op basis van het formaat.
Oh Vaianaquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:12 schreef Vaiana het volgende:
Verdoriequote:Op donderdag 15 juli 2021 13:12 schreef Vaiana het volgende:
Ooh Vaiana…quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:12 schreef Vaiana het volgende:
Ach meiske, knuffel voor jou. Wat is dit toch altijd pijnlijk hè. Ik ken deze pijn maar zelfs dan kan ik niets zeggen om je te troostenquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:12 schreef Vaiana het volgende:
Shit, wat naarquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:12 schreef Vaiana het volgende:
Shit..quote:Op donderdag 15 juli 2021 13:12 schreef Vaiana het volgende:
ach nee, het was je zo gegundquote:Op donderdag 15 juli 2021 13:12 schreef Vaiana het volgende:
Oh, wat klote voor julliequote:Op donderdag 15 juli 2021 13:12 schreef Vaiana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |