Dan heeft die het fout lijkt mij.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Duitsland-ROC vs Nederland-China volgens Renaat
Nee dit is Qualifyingquote:
Renaat zit er vaker langsquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nou ja, het kan natuurlijk, maar dan moet ROC straks een klap harder en/of China een stuk langzamer.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan heeft die het fout lijkt mij.
Fr-As > Renaatquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Mijn fout, ik las het verkeerdquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, het kan natuurlijk, maar dan moet ROC straks een klap harder en/of China een stuk langzamer.
Dit scheelt een rondequote:Op maandag 2 augustus 2021 08:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat tijdensysteem altijd een beetje unfair, snelste twee naar de strijd om goud, langzaamste 2 naar de strijd om brons. Maak er gewoon duels van...
Dat wel maar je had nu ook gewoon meteen door kunnen gaan met 1 vs 2 en 3 vs 4 omdat het uiteindelijk toch op tijd gaat.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:56 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Nou je moet wel je volgende race winnen, dus die loting maakt wel iets uit.
Ja, had hierna gewoon halve finales gedaan met de beste vier. Lijkt logischer.quote:Op maandag 2 augustus 2021 08:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat tijdensysteem altijd een beetje unfair, snelste twee naar de strijd om goud, langzaamste 2 naar de strijd om brons. Maak er gewoon duels van...
Ze zouden ook duostarts kunnen maken van de eerste sessiequote:
dat is dan beter als je niet de extra ronde wil inderdaadquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:58 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ja, had hierna gewoon halve finales gedaan met de beste vier. Lijkt logischer.
Dan moet iedereen alsnog één keer vaker in actie komenquote:Op maandag 2 augustus 2021 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zouden ook duostarts kunnen maken van de eerste sessie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |