abonnement Unibet Coolblue
pi_200393336
Interessante vraag!
En momenteel zelf echt verliefd. Dus kan er over meepraten, maar ben niet objectief denk ik.

Wat het eerst in me opkomt is ongeveer hetzelfde als het lijstje: wat zoek ik in een vrouw?
Maar ik vind haar zo leuk, omdat ze:
- zelfstandig is
- me aankan qua communicatie/grappen/plagen
- aantrekkelijk is natuurlijk
- zelfde soort wereldbeeld, interesses, muzieksmaak (bijvoorbeeld over alcoholgebruik, vrije tijdsbesteding, kinderen, reizen, geld uitgeven)
- niet onbelangrijk: dat het wederzijds is. Interesse in mij, wie ik ben

En wat maakt dan echt dat dat vonkje overslaat? Ik denk de combinatie van alles. En dat er geen afknappers zijn. Een gezicht wat me niet aanstaat, een schelle lach of een vervelende tic had me echt wel anders kunnen doen denken...
Ze is ook anders dan vorige vriendinnen waar ik mee ben geweest. Op gebieden die ik blijkbaar minder belangrijk vind. Ik ben bijvoorbeeld vrij extravert, zij is iets introverter en bescheiden. En ik heb voor haar meer moeite moeten doen. Geduld hebben om haar vetrouwen te winnen.
pi_200403412
Tot nu toe nog op helemaal niets. En dat is een serieus antwoord. Ik voel me wel eens aangetrokken tot iemand en soms gebeurt er dan wel wat, maar echt verliefd zijn ken ik gewoon niet. En ik ga al richting de 30. Ook wel relaties (vooral beginnetjes eraan) gehad maar kreeg toch altijd weer het gevoel dat ik dat verliefdheidsgevoel niet echt had en dat het ook niet meer ging komen.

Vraag me ook af of het ooit gaat gebeuren en als dat dan zo is of precies diegene dan heel toevallig ook - uit zichzelf - iets voor mij zou voelen. Ben al op het punt beland waar dat allemaal iets te toevallig lijkt. Alsof er altijd 1 begint en de ander dan maar toe hapt omdat het kan en zichzelf ook maar verliefd maakt. En verliefd worden op een geforceerde Tinder date lijkt voor mij ook altijd een beetje op 'ik ben zo hard op zoek, heb nu een kandidaat, ik ga echt proberen deze persoon leuk te vinden', ipv de ouderwetse vonken die mensen ooit kregen bij iemand die ze zonder relatiedoel leerden kennen.

Klinkt misschien bitter, maar zo bedoel ik het niet. Dat is gewoon een beetje het idee dat ik erbij heb. Gun iedereen die hier toch die verliefdheid heeft gevonden natuurlijk het beste.
pi_200403422
Handbal keepsters.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_200403982
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 16:14 schreef -marz- het volgende:
Geen idee wie afwijkend is, maar is wel heel verschillend ja.

Als ik echt verliefd ben ben ik wel blind in letterlijke zin. En kijk ik heel anders uit mijn ogen, rood is dan niet meer hetzelfde rood als wat het altijd was.

Marco Borsato heeft dat ook.
Tja.. romantisch I guess? 8)7
M’n eigen favoriete liefdeslied van Marco is nog steeds deze:
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik word heel moeilijk verliefd. Ben in de 40 en twee keer verliefd geweest. 1 keer daarnaast gaan houden van, maar zonder die verliefdheid.

Wat die verliefdheid triggerde, ik weet het niet zo goed. Het gebeurde gewoon en dat vanaf zo’n beetje de eerste blik. De tweede keer heb ik het met man en macht tegen proberen te houden, ik wilde niet zo direct all-in. Maar er was geen houden aan.
Ik ben gek op zijn geur, zijn blik, zijn denkwijze. Zijn aanraking is als vloeibaar en heerlijk vuur. Het is nog intenser dan de eerste keer.
Het was als een ‘snap’ en wederzijds, al mijn reserves en muurtjes werden weggevaagd door het gevoel.
Ik heb geprobeerd afstand te houden, het netjes volgens de ‘regels’ van rede te doen, voorzichtig te zijn. Maar het is instinct, gevoel, emotie. En ik kan het niet weerstaan.

Hij zegt hetzelfde, ik zag wat in je ogen. Die eerste blik waarin de wereld even stilstaat en maakt dat die ander zich vastzet in je gedachte. Het past gewoon, lijkt te passen wil mijn rationele brein nog zeggen.
We zijn nu bijna een jaar verder, spreek me over een ruim half jaar nog eens, als de chemie uitgewerkt is en de waarheid overblijft.

Maar tot nu toe schreeuwt alles in me ik wil deze man. Alles van hem, ondanks en dankzij. Lijk ik soms net een puber die gekweld is door de momenten dat we niet samen zijn. Als ik hem een dag niet zie spookt hij door mijn hoofd, mis ik hem echt. Ik heb een goed gevuld leven, met fijne dingen, maar ik verlang altijd naar hem.
Het vaagt alle rede weg, alle zou en moet. Alles lijkt op zijn plaats te vallen als ik hem weer zie.
Leuk verhaal om te lezen is dit. Heb me zelf alleen nog maar zo gevoeld bij mensen die niet verliefd op mij en/of al bezet waren ofzo. Maar wie weet, dan ontmoet ik ook op mn 40ste ofzo iemand waarmee het wel wederzijds is? Ik hoop voor je dat de chemie niet zo snel uitwerkt, dat zou ook jammer zijn. Want zo hoort naar mijn mening een relatie in het begin wel gewoon te zijn, en niet zoiets van “nou diegene gaat wel maar ik kan niet alleen zijn dus laat ik het maar proberen”. Aan de andere kant, er was dan wel genoeg motivatie om het te proberen, dus dan maakt het ook eigenlijk niks uit, maar het lijkt me gewoon zo deprimerend als je er beiden zo over denkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 17-07-2021 03:07:24 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_200408450
quote:
Als ik ergens schrijf dat ik mijn hele leven maagd wil blijven als mijn verliefdheid nooit wederzijds was met een echt persoon dan krijg ik reacties dat het abnormaal is en ik wel iets zal missen. Als iemand schrijft dat diegene zijn hele leven altijd niet verliefd wil blijven en alleen maar betekenisloze seks wil hebben, dan vindt iedereen dat doodnormaal en denkt niemand behalve ik dat diegene iets mist.
Mensen bekijken zulke zaken enkel vanuit hun zelf. Voor de meeste mannen en best wel wat vrouwen geldt natuurlijk dat ze sowieso seks willen hebben in hun leven en een conventionele relatie is de veiligste, handigste of meest efficiënte manier om dat voor elkaar te krijgen.
  zaterdag 17 juli 2021 @ 14:45:11 #56
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_200408799
Ik heb werkelijk geen idee. Ik ben tot nu toe drie keer echt verliefd geweest in m'n leven en als je me zou vragen wanneer het gevoel is overgegaan van "zo, leuk/geil meisje wel" naar "ik ben verliefd op haar" dan moet ik je het antwoord schuldig blijven. Dat gevoel bekruipt mij blijkbaar ongemerkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Twiitch op 17-07-2021 18:32:43 ]
pi_200422491
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 14:09 schreef jaha het volgende:
Mensen bekijken zulke zaken enkel vanuit hun zelf. Voor de meeste mannen en best wel wat vrouwen geldt natuurlijk dat ze sowieso seks willen hebben in hun leven en een conventionele relatie is de veiligste, handigste of meest efficiënte manier om dat voor elkaar te krijgen.
Ja, maar dan ligt het dus gewoon aan hoeveel mensen iemand zich aangetrokken voelt voor seks.
Want de meesten willen dus niet sowieso op welke manier dan ook seks in hun leven, want dan hadden ze ook sowieso verkracht willen worden en mannen dan bijv. door een homo man.
Dus de wederzijdse aantrekkingskracht lijkt me hierbij iets essentieels.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_200441965
Lastig om antwoord op te geven, maar met ratio lijkt het in ieder geval weinig te maken te hebben. De afgelopen jaren ben ik een aantal leuke vrouwen tegengekomen die een relatie met mij wilden, maar als de verliefdheid bij mij ontbreekt, dan wordt het moeilijk, ook als 'de rest' lijkt te kloppen. En andersom werkt het ook zo; dan kom ik weer iemand tegen waarbij ik eigenlijk al vrij snel weet dat het geen goede match is, maar de kriebels kan ik lastig tegenhouden. En geur speelt zeker wel een rol, de laatste date waarbij ik die kriebels had rook heel lekker! :)
  woensdag 21 juli 2021 @ 23:51:28 #59
432997 Ven1972
Man met humor
pi_200480598
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 13:08 schreef Miss.B het volgende:
Het heeft heel veel met uiterlijk te maken. Daarnaast uitstraling, humor en eerlijkheid.
Zeker weten, maar ook iemand zo leuk lacht en zo vrolijk is kan ik ook wel eens verliefd op worden. Het gaat mij ook om iemand een leuke karakter heeft. Die niet zo moeilijk doet om eens poging te wagen om iets moois te hebben met mij.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_200547363
Dit zal voor iedereen weer anders liggen. Voor mij (en ik denk onbewust voor bijna iedereen) is geur erg belangrijk, als ik iemand niet lekker vind ruiken wil ik er ook geen seks mee. Minder op het biologische vlak vind ik het belangrijk om met iemand te kunnen lachen, dat iemand hetzelfde denktempo heeft om het zo maar te noemen, dat je elkaars opmerkingen snapt.

Ik ben tot nu toe twee keer echt verliefd geweest op iemand, en dat waren twee heel verschillende personen. Ik vond dan ook andere dingen aantrekkelijk aan beiden. Ik heb veel vaker iemand leuk gevonden waarbij de verliefdheid niet ontstond, soms wilde ik het heel graag omdat ik de andere persoon echt helemaal bij mij zag passen qua leven, normen en waarden, vrienden etc. Maar het gevoel bleek ik niet te kunnen sturen en verliefdheid ontstond er toen niet. Waaraan ik merk dat ik echt verliefd ben is als ik eigenlijk de hele dag aan diegene denk, het liefste in zijn buurt ben, en hem graag aan de mensen die belangrijk voor me zijn voor wil stellen.
pi_200547438
Vrouwen die op een 'schattige' manier een beetje dom zijn.
pi_200547489
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen die op een 'schattige' manier een beetje dom zijn.
Je bedoelt naïef?
pi_200547524
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 23:53 schreef Ed1234 het volgende:

[..]

Je bedoelt naïef?
Bij naïef denk ik meer aan iemand die overal intrapt en dat is niet per se wat ik bedoel.

Maar gewoon een beetje dom uit de hoek komen soms. Dat je er af en toe stiekem om moet lachen. Beetje zoals Famke Louise bijvoorbeeld. Die deed toen mee aan dat gevaarlijkste wegen met Ryanne/Raven en daar was ze echt heel leuk.
  zondag 25 juli 2021 @ 23:58:41 #64
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_200547529
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 21:37 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik word heel moeilijk verliefd. Ben in de 40 en twee keer verliefd geweest. 1 keer daarnaast gaan houden van, maar zonder die verliefdheid.

Wat die verliefdheid triggerde, ik weet het niet zo goed. Het gebeurde gewoon en dat vanaf zo’n beetje de eerste blik. De tweede keer heb ik het met man en macht tegen proberen te houden, ik wilde niet zo direct all-in. Maar er was geen houden aan.
Ik ben gek op zijn geur, zijn blik, zijn denkwijze. Zijn aanraking is als vloeibaar en heerlijk vuur. Het is nog intenser dan de eerste keer.
Het was als een ‘snap’ en wederzijds, al mijn reserves en muurtjes werden weggevaagd door het gevoel.
Ik heb geprobeerd afstand te houden, het netjes volgens de ‘regels’ van rede te doen, voorzichtig te zijn. Maar het is instinct, gevoel, emotie. En ik kan het niet weerstaan.

Hij zegt hetzelfde, ik zag wat in je ogen. Die eerste blik waarin de wereld even stilstaat en maakt dat die ander zich vastzet in je gedachte. Het past gewoon, lijkt te passen wil mijn rationele brein nog zeggen.
We zijn nu bijna een jaar verder, spreek me over een ruim half jaar nog eens, als de chemie uitgewerkt is en de waarheid overblijft.

Maar tot nu toe schreeuwt alles in me ik wil deze man. Alles van hem, ondanks en dankzij. Lijk ik soms net een puber die gekweld is door de momenten dat we niet samen zijn. Als ik hem een dag niet zie spookt hij door mijn hoofd, mis ik hem echt. Ik heb een goed gevuld leven, met fijne dingen, maar ik verlang altijd naar hem.
Het vaagt alle rede weg, alle zou en moet. Alles lijkt op zijn plaats te vallen als ik hem weer zie.
Mooi omschreven.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 26 juli 2021 @ 00:00:31 #65
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_200547548
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen die op een 'schattige' manier een beetje dom zijn.
Sowieso ja. Een beetje mekaar kunnen plagen en prikken. Dat is vreselijk aantrekkelijk.
pi_200547572
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen die op een 'schattige' manier een beetje dom zijn.
1+1=3 groet Henka
pi_200619560
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 12:58 schreef dezomervoorbij het volgende:
Uitstraling is key.
Daarna kom je er snel achter dat je ook een match moet zijn op sociaal vlak.
Vraag aan de vrouwen:

In hoeverre speelt de kleding van de man een rol?
  Moderator donderdag 29 juli 2021 @ 23:23:31 #68
441859 crew  Lenny77
pi_200625383
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 18:22 schreef JanMetDeKorteLul het volgende:

[..]

Vraag aan de vrouwen:

In hoeverre speelt de kleding van de man een rol?
Niet echt, maar ik zal niet omkijken naar iemand die een chino, italiaanse leren nette schoenen en een overhemdje aanheeft.
Ik vind de man met de sportschoenen en de cargo-broek sexy, daar een simpel t-shirt op (ja mag zelfs een wolvenshirt zijn) O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200625402
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 23:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Niet echt, maar ik zal niet omkijken naar iemand die een chino, italiaanse leren nette schoenen en een overhemdje aanheeft.
Ik vind de man met de sportschoenen en de cargo-broek sexy, daar een simpel t-shirt op (ja mag zelfs een wolvenshirt zijn) O+
Wolvenshirt? -O- Daar is toch niks aantrekkelijks aan.

Ik begrijp wel je keuze dat het niet een of andere metrofiel is (ziet te gay uit) tenzij je prince heet.
  Moderator donderdag 29 juli 2021 @ 23:38:29 #70
441859 crew  Lenny77
pi_200625488
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 23:26 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Wolvenshirt? -O- Daar is toch niks aantrekkelijks aan.

Ik begrijp wel je keuze dat het niet een of andere metrofiel is (ziet te gay uit) tenzij je prince heet.
Ach met de juiste combi en met de juiste man in dat shirt kan het wel leuk zijn :)
Ik hou namelijk ook van humor die je in kledij kan terugzien :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200625546
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 23:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ach met de juiste combi en met de juiste man in dat shirt kan het wel leuk zijn :)
Ik hou namelijk ook van humor die je in kledij kan terugzien :P
Ah op die manier :P
  vrijdag 30 juli 2021 @ 00:03:47 #72
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_200625678
Recent een jongen/man die zelf jam maakt van bramen en in potjes stopt, een tent in zijn huis neerzet en heerlijk en gezond kan koken. Vanaf zijn 20e zelfstandig en zonder veel opleiding heel succesvol. Kan zelf een 3d printer in elkaar zetten, dat soort dingen. Gewoon iemand die leuke dingen onderneemt en niet eeuwenlang studeert maar gewoon echt wat kan.

En anderen, tja. Intelligentie, een vlot gesprek kunnen voeren, dingen snel snappen. Weinig taalfouten. De essentie van wat ik zeg snappen en reageren op een manier waaruit levenservaring blijkt.

En aantrekkelijk. Zonder dat wordt het erg lastig.
pi_200627618
Exotisch uiterlijk of excentriek, humor (om jezelf kunnen lachen), ondernemend.
pi_200640566
Ik heb echt geen idee. Ik wordt soms gewoon verliefd, maar waar dat aan ligt... ik weet het niet. Kan echt niet goed onderscheiden wat alle personen waarop ik verliefd ben geraakt met elkaar gemeen hadden.

Liefde bij mij is echt iets romantisch en mysterieus. Dat moet er zijn of niet. En in mijn geval bijna nooit, maar echt een enkele keer.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 1 augustus 2021 @ 23:47:11 #75
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_200685805
Nog nooit last van gehad.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  maandag 2 augustus 2021 @ 10:08:50 #76
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200690055
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 00:05 schreef GwanGwaa het volgende:
Uitstraling/humor. Dat vind ik veel belangrijker dan uiterlijk.
Wetenschappelijk is tevens bewezen dat de geur van een mens zeer belangrijk is. Dus zijn / haar eigen lichaam - sgeur. Hieraan herkent men onbewust of de genen bij elkaar passen, matchen. En de juiste geuren worden als aantrekkelijk ervaren, de niet juiste geur (en dat is de geur die je zelf OOK hebt dus met (van) dezelfde genen wordt als onaangenaam ervaren). De natuur combineert graag diverse genen ipv dat men iemand kiest met dezelfde genen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_200698017
Goeie vraag, ik denk dat er een speciaal soort chemie moet ontstaan wil ik verliefd worden , uiterlijk is inderdaad minder van belang.

De keren dat ik verliefd ben geworden en er een soort van relatie ontstaan is kwam voort uit een seksdate of one night stand. Het doel was dan in eerste instantie puur lust, maar tijdens het spel voel je dan (heeeel af en toe) vanzelf dat er een soort van chemie is die verder gaat dan dat.

Maar goed, ik heb dan ook altijd een omgekeerde benadering gehad tov de meeste mensen... eerst de koffer in duiken en als er meer in zit komt dat vanzelf wel, en zo niet heb ik er toch lol van gehad.

Beter dan tig keer daten wat als er geen klik blijkt te zijn allemaal voor niets was
  maandag 2 augustus 2021 @ 16:32:16 #78
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_200698378
Ogen en geur ok dan 'chemie'.
Partner en ik zijn hoteldebotel, bijna niet meer normaal kunnen functioneren, verliefd geweest.
We houden ook erg van elkaars geur en hebben dan ook een hekel aan deo.

Maar het is meer een gevoelskwestie dan dat er ratio aan te pas kwam. We hebben wél bijna 5 maand gewacht eer we sex hadden.
To BG or not to BG!
pi_200727163
Als ik iets lekkers wil ruiken, dan ga ik wel naar mcdonalds of kentucky fried chicken of dan bak ik een taart. Of ik ga naar de douglas of de ici paris xl. Je hoeft daar toch geen relatie voor te nemen? Ik begrijp daar niks van hoor. Dat het een dissatisfier kan zijn oke, maar het grootste pluspunt? Iemand heeft zoveel mogelijke eigenschappen en dan kiezen jullie daaruit uitgerekend de geur, alsof een mens hetzelfde is als een bosje bloemen. Alsof jullie honden zijn ofzo.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Moderator woensdag 4 augustus 2021 @ 08:45:43 #80
441859 crew  Lenny77
pi_200729696
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 00:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Als ik iets lekkers wil ruiken, dan ga ik wel naar mcdonalds of kentucky fried chicken of dan bak ik een taart. Of ik ga naar de douglas of de ici paris xl. Je hoeft daar toch geen relatie voor te nemen? Ik begrijp daar niks van hoor. Dat het een dissatisfier kan zijn oke, maar het grootste pluspunt? Iemand heeft zoveel mogelijke eigenschappen en dan kiezen jullie daaruit uitgerekend de geur, alsof een mens hetzelfde is als een bosje bloemen. Alsof jullie honden zijn ofzo.
Een geur van een mens bepaalt zoveel meer dan alleen lekker ruiken naar Axe of appeltaart hoor.
Het gaat trouwens over de natuurlijke geur, je pikt daar onbewust best veel uit!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200730849
Mijn eerste verliefdheid was in de puberteit, dat gebeurde in 1 oogopslag op een jongen die ik nauwelijks kende. Hij heeft het nooit geweten, had zelfs verteld dat ik hem niet leuk vond. Daarna niet meer verliefd geweest tot ik mijn huidige verloofde leerde kennen. Op hem werd ik geleidelijk verliefd.

Als ik denk aan waarom.. hij is ontzettend lief, sexy, heeft een sterke persoonlijkheid, intelligent, transparant, communicatief met gevoelens en bedachtzaam. Daarnaast delen we dezelfde normen en waarden. Ik voelde me heel geliefd en de muur die ik altijd om mij heen had gehad verdween. We krijgen vaak te horen dat we heel erg op elkaar lijken (en dat vinden we zelf ook :p).

Nu zijn we 3 jaar verder en nog steeds kunnen we dagelijks niet van elkaar afblijven, alsof we een pas gevormd stelletje zijn. :@
pi_200741679
quote:
1s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 00:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Als ik iets lekkers wil ruiken, dan ga ik wel naar mcdonalds of kentucky fried chicken of dan bak ik een taart. Of ik ga naar de douglas of de ici paris xl. Je hoeft daar toch geen relatie voor te nemen? Ik begrijp daar niks van hoor. Dat het een dissatisfier kan zijn oke, maar het grootste pluspunt? Iemand heeft zoveel mogelijke eigenschappen en dan kiezen jullie daaruit uitgerekend de geur, alsof een mens hetzelfde is als een bosje bloemen. Alsof jullie honden zijn ofzo.
Mijn partner en ik vinden het heerlijk om aan elkaar te snuffelen bij het knuffelen/ zoenen etc. het voelt zo kalmerend! Het is een onbeschrijfelijke geur, je krijgt er geen genoeg van omdat je ook van je partner houdt en die dichtbij je wil hebben. Denk dat het meer met geheel te maken heeft en het gevoel dat die persoon je geeft dan dat je echt puur obv iemands geur selecteert. :P
pi_200782242
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 08:45 schreef Lenny77 het volgende:
Een geur van een mens bepaalt zoveel meer dan alleen lekker ruiken naar Axe of appeltaart hoor.
Het gaat trouwens over de natuurlijke geur, je pikt daar onbewust best veel uit!
Tja ik zal hierin dan denk ik wel afwijkend zijn omdat ik er niet echt op selecteer

quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 20:39 schreef TheInnocent het volgende:

Mijn partner en ik vinden het heerlijk om aan elkaar te snuffelen bij het knuffelen/ zoenen etc. het voelt zo kalmerend! Het is een onbeschrijfelijke geur, je krijgt er geen genoeg van omdat je ook van je partner houdt en die dichtbij je wil hebben. Denk dat het meer met geheel te maken heeft en het gevoel dat die persoon je geeft dan dat je echt puur obv iemands geur selecteert. :P
Oke…… mooi voor jullie ofzo :P
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')