Heb ik niks aan en kijk ik ook nooit.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar het zelfreinigend vermogen van de wetenschap is in elk geval een stuk groter dan dat van allerlei obscure kanalen die al dan niet bewust de grootste onzin verspreiden.
De wetenschappelijke wereld kent allerlei procedures en controlemechanismen om de kwaliteit van informatie te waarborgen, dat kan je niet zeggen van clubjes zoals bpoc en blckbx.
Is wel prettig hoor blackbox.quote:
Er liggen nu amper mensen in het ziekenhuis, maar de experts voorspellen dat het snel weer fout zal gaan en daar baseert men het beleid op.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:49 schreef ludovico het volgende:
https://ourworldindata.org/grapher/uk-daily-covid-admissions
Geen ene flikker aan de hand. De paniek, jongeren raken besmet van feestjes.... Gemiddeld symptoom? Loopneus?
quote:Ernst Kuipers houdt rekening met 800 ziekenhuisopnames door corona
Het aantal coronabesmettingen loopt de laatste tijd steeds verder op. Gelukkig blijven de ziekenhuisopnames achter. Vandaag daalde het aantal coronapatiënten in ziekenhuizen zelfs. Maar volgens ziekenhuisbestuurder Ernst Kuipers zal dat niet lang duren. Hij houdt de komende tijd rekening met een toename tot zo’n achterhonderd coronapatiënten.
https://www.metronieuws.n(...)nhuisopnames-corona/
Nou ja toch hopen dat de ziekenhuizen bomvol komen, anders was het helemaal voor niks.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er liggen nu amper mensen in het ziekenhuis, maar de experts voorspellen dat het snel weer fout zal gaan en daar baseert men het beleid op.
[..]
Ernst Kuipers houdt ergens rekening mee, okay, prima toch, is zijn functie immers.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er liggen nu amper mensen in het ziekenhuis, maar de experts voorspellen dat het snel weer fout zal gaan en daar baseert men het beleid op.
[..]
Laat dan vooral die berekening zien.quote:De voorzitter van het Landelijk Netwerk Acute Zorg (LNAZ) baseert zijn inschatting op het aantal besmettingen, de leeftijd van de mensen die nu besmet raken en de ervaringen in het buitenland.
Als we niet opnieuw maatregelen ingevoerd zouden hebben dan zou dat sowieso gebeurd zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja toch hopen dat de ziekenhuizen bomvol komen, anders was het helemaal voor niks.
Sunk costsquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja toch hopen dat de ziekenhuizen bomvol komen, anders was het helemaal voor niks.
Jij hebt net zo een zwarte glazen onderbuik als Koopmans, je kan zo het OMT in.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als we niet opnieuw maatregelen ingevoerd zouden hebben dan zou dat sowieso gebeurd zijn.
We hebben net een 600% stijging gezien omdat jongeren gewoon weer konden dansen en zuipen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij hebt net zo een zwarte glazen onderbuik als Koopmans, je kan zo het OMT in.
Kan beste dat er interessante subjects tussen zitten....en ook wat disinfo, dus daarom heb ik niet erg veel zin in.quote:
In t UK is er ook heel veel tijdverspillende debat over momenteel.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
We hebben net een 600% stijging gezien omdat jongeren gewoon weer konden dansen en zuipen.
Het is iedereen duidelijk dat we te vroeg maatregelen losgelaten hebben die nu gelukkig weer terug gedraaid zijn.
Rutte heeft zelfs voor het eerst sinds de start van de pandemie zijn excuses ervoor aangeboden. Dat heeft hij nooit gedaan voor bijvoorbeeld de avondklok, omdat dat niet overduidelijk een fout was.
She has a lampshade made of human skin.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij hebt net zo een zwarte glazen onderbuik als Koopmans, je kan zo het OMT in.
Ja, klopt, gek hè? Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
We hebben net een 600% stijging gezien omdat jongeren gewoon weer konden dansen en zuipen.
Het is iedereen duidelijk dat we te vroeg maatregelen losgelaten hebben die nu gelukkig weer terug gedraaid zijn.
Rutte heeft zelfs voor het eerst sinds de start van de pandemie zijn excuses ervoor aangeboden. Dat heeft hij nooit gedaan voor bijvoorbeeld de avondklok, omdat dat niet overduidelijk een fout was.
Volgens mij moet het prima te doen zijn om de kwaliteit van de info te beoordelen op waarheid. Je mag gewoon skeptisch zijn op wat je hoort en leest hoor, maakt niet uit welk kanaal.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kan beste dat er interessante subjects tussen zitten....en ook wat disinfo, dus daarom heb ik niet erg veel zin in.
Heb ik wat van die 9/11 half truth 'beweging' jaren geleden geleerd.
Besmettingen zeggen nietsquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Besmettingen van wat precies?quote:
Helaas voor jou baseren wij daar wel ons beleid op.quote:
Collectief ook nog, collectieve waanzin, gek hè, dat mensen bang worden waar de wereld heen aan het gaan is.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Helaas voor jou baseren wij daar wel ons beleid op.
Las toevallig vandaag op The Daily Fail een paar artikeltjes veel reacties, jaja.. de meeste mensen branden die lui af.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
In t UK is er ook heel veel tijdverspillende debat over momenteel.
nee hoor, NOS journaal/BBC enz. vind ik gewoon komisch, zo denk ik al jaren.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Volgens mij moet het prima te doen zijn om de kwaliteit van de info te beoordelen op waarheid. Je mag gewoon skeptisch zijn op wat je hoort en leest hoor, maakt niet uit welk kanaal.
Denk dat als dit gevoel wordt opgewekt bij jou vanwege blackbox dat je misschien niet sceptisch genoeg bent bij NOS journaal.
Wij hebben alleen Nu.nl wat helemaal dood gemodereerd wordt.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Las toevallig vandaag op The Daily Fail een paar artikeltjes veel reacties, jaja.. de meeste mensen branden die lui af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |