Heb ik niks aan en kijk ik ook nooit.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar het zelfreinigend vermogen van de wetenschap is in elk geval een stuk groter dan dat van allerlei obscure kanalen die al dan niet bewust de grootste onzin verspreiden.
De wetenschappelijke wereld kent allerlei procedures en controlemechanismen om de kwaliteit van informatie te waarborgen, dat kan je niet zeggen van clubjes zoals bpoc en blckbx.
Is wel prettig hoor blackbox.quote:
Er liggen nu amper mensen in het ziekenhuis, maar de experts voorspellen dat het snel weer fout zal gaan en daar baseert men het beleid op.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:49 schreef ludovico het volgende:
https://ourworldindata.org/grapher/uk-daily-covid-admissions
Geen ene flikker aan de hand. De paniek, jongeren raken besmet van feestjes.... Gemiddeld symptoom? Loopneus?
quote:Ernst Kuipers houdt rekening met 800 ziekenhuisopnames door corona
Het aantal coronabesmettingen loopt de laatste tijd steeds verder op. Gelukkig blijven de ziekenhuisopnames achter. Vandaag daalde het aantal coronapatiënten in ziekenhuizen zelfs. Maar volgens ziekenhuisbestuurder Ernst Kuipers zal dat niet lang duren. Hij houdt de komende tijd rekening met een toename tot zo’n achterhonderd coronapatiënten.
https://www.metronieuws.n(...)nhuisopnames-corona/
Nou ja toch hopen dat de ziekenhuizen bomvol komen, anders was het helemaal voor niks.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er liggen nu amper mensen in het ziekenhuis, maar de experts voorspellen dat het snel weer fout zal gaan en daar baseert men het beleid op.
[..]
Ernst Kuipers houdt ergens rekening mee, okay, prima toch, is zijn functie immers.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er liggen nu amper mensen in het ziekenhuis, maar de experts voorspellen dat het snel weer fout zal gaan en daar baseert men het beleid op.
[..]
Laat dan vooral die berekening zien.quote:De voorzitter van het Landelijk Netwerk Acute Zorg (LNAZ) baseert zijn inschatting op het aantal besmettingen, de leeftijd van de mensen die nu besmet raken en de ervaringen in het buitenland.
Als we niet opnieuw maatregelen ingevoerd zouden hebben dan zou dat sowieso gebeurd zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja toch hopen dat de ziekenhuizen bomvol komen, anders was het helemaal voor niks.
Sunk costsquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja toch hopen dat de ziekenhuizen bomvol komen, anders was het helemaal voor niks.
Jij hebt net zo een zwarte glazen onderbuik als Koopmans, je kan zo het OMT in.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als we niet opnieuw maatregelen ingevoerd zouden hebben dan zou dat sowieso gebeurd zijn.
We hebben net een 600% stijging gezien omdat jongeren gewoon weer konden dansen en zuipen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij hebt net zo een zwarte glazen onderbuik als Koopmans, je kan zo het OMT in.
Kan beste dat er interessante subjects tussen zitten....en ook wat disinfo, dus daarom heb ik niet erg veel zin in.quote:
In t UK is er ook heel veel tijdverspillende debat over momenteel.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
We hebben net een 600% stijging gezien omdat jongeren gewoon weer konden dansen en zuipen.
Het is iedereen duidelijk dat we te vroeg maatregelen losgelaten hebben die nu gelukkig weer terug gedraaid zijn.
Rutte heeft zelfs voor het eerst sinds de start van de pandemie zijn excuses ervoor aangeboden. Dat heeft hij nooit gedaan voor bijvoorbeeld de avondklok, omdat dat niet overduidelijk een fout was.
She has a lampshade made of human skin.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij hebt net zo een zwarte glazen onderbuik als Koopmans, je kan zo het OMT in.
Ja, klopt, gek hè? Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
We hebben net een 600% stijging gezien omdat jongeren gewoon weer konden dansen en zuipen.
Het is iedereen duidelijk dat we te vroeg maatregelen losgelaten hebben die nu gelukkig weer terug gedraaid zijn.
Rutte heeft zelfs voor het eerst sinds de start van de pandemie zijn excuses ervoor aangeboden. Dat heeft hij nooit gedaan voor bijvoorbeeld de avondklok, omdat dat niet overduidelijk een fout was.
Volgens mij moet het prima te doen zijn om de kwaliteit van de info te beoordelen op waarheid. Je mag gewoon skeptisch zijn op wat je hoort en leest hoor, maakt niet uit welk kanaal.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kan beste dat er interessante subjects tussen zitten....en ook wat disinfo, dus daarom heb ik niet erg veel zin in.
Heb ik wat van die 9/11 half truth 'beweging' jaren geleden geleerd.
Besmettingen zeggen nietsquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Besmettingen van wat precies?quote:
Helaas voor jou baseren wij daar wel ons beleid op.quote:
Collectief ook nog, collectieve waanzin, gek hè, dat mensen bang worden waar de wereld heen aan het gaan is.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Helaas voor jou baseren wij daar wel ons beleid op.
Las toevallig vandaag op The Daily Fail een paar artikeltjes veel reacties, jaja.. de meeste mensen branden die lui af.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
In t UK is er ook heel veel tijdverspillende debat over momenteel.
nee hoor, NOS journaal/BBC enz. vind ik gewoon komisch, zo denk ik al jaren.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Volgens mij moet het prima te doen zijn om de kwaliteit van de info te beoordelen op waarheid. Je mag gewoon skeptisch zijn op wat je hoort en leest hoor, maakt niet uit welk kanaal.
Denk dat als dit gevoel wordt opgewekt bij jou vanwege blackbox dat je misschien niet sceptisch genoeg bent bij NOS journaal.
Wij hebben alleen Nu.nl wat helemaal dood gemodereerd wordt.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Las toevallig vandaag op The Daily Fail een paar artikeltjes veel reacties, jaja.. de meeste mensen branden die lui af.
Welke waanzin? Er is een crisis gaande die we proberen op te lossen.. Jij vind het waanzin ik vind het je gezond verstand gebruiken.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Collectief ook nog, collectieve waanzin, gek hè, dat mensen bang worden waar de wereld heen aan het gaan is.
Daily Fail de enige MSM publicatie waar de comments section niet keihard gemod/gecensuurd is. Die andere grote kranten heel veel bans uitgeven.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Las toevallig vandaag op The Daily Fail een paar artikeltjes veel reacties, jaja.. de meeste mensen branden die lui af.
Maar dan niet 'n echte. imo.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:57 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Welke waanzin? Er is een crisis gaande die we proberen op te lossen.. Jij vind het waanzin ik vind het je gezond verstand gebruiken.
Compleet waardeloos dat nu.nl journalistieke rommel door overheidspapegaaien, kritiek op het beleid wordt gecensureerd, dan weet je wel hoe de vlag hangt.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wij hebben alleen Nu.nl wat helemaal dood gemodereerd wordt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:57 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Welke waanzin? Er is een crisis gaande die we proberen op te lossen.. Jij vind het waanzin ik vind het je gezond verstand gebruiken.
En jij bent de head-banging emoji,quote:
Hoezo half truth?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kan beste dat er interessante subjects tussen zitten....en ook wat disinfo, dus daarom heb ik niet erg veel zin in.
Heb ik wat van die 9/11 half truth 'beweging' jaren geleden geleerd.
Ik niet veel. Als ik 'n beetje ziek voel dan neem ik extra dosis vitamine C (3 x 1g per dag)quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:13 schreef ludovico het volgende:
Hoeveel dagen van 8700 mensen in de leeftijdscaterogie 20-29 kan je hebben eigenlijk totdat die hele groep antistoffen heeft?
10% van de bevolking? 50% heeft al antistoffen natuurlijke wijze danwel vaccinatie gok ik.
5% van de bevolking is die groep van 8700 per dag.
5% bevolking = 900.000 mensen.
Ben je nog 100 dagen bezig.
Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik word jaarlijks wel ziek. Heb dan ook wel een beetje de indruk dat de besmettelijkheid van andere virussen onderschat wordt / covid overschat.
1 miljoen influenza in een griep golf? Zo weinig? Dan zou men toch maar 1x in de 20 jaar gemiddeld ziek worden van de influenza?
Sorry beetje off-topic. Intelligence services/regeringen involvement is er geen twijfel meer over....maar die 9/11 Truth 'Movement' opgezet voor 11 September 2001 als catchment area was. 9/11 'truth' is full of spooks.quote:
Nou dit geloof ik wel. Want ik verwacht dat er iets misgaat met de PCR test wat gevaccineerden met doorlopen Corona positief aanslaat (terwijl ze dat allang niet meer zijn).quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Corona gehad, gevaccineerd en toch besmet: 'Ik dacht, hoe kan dit nou?'
Vorig jaar zomer was Karin besmet met het coronavirus, afgelopen maart kreeg ze haar eerste vaccinatie en 28 mei de tweede. "Zaterdag 10 juli testte ik positief en ik was toen erg verbaasd", zegt ze tegen de NOS. Karin is niet de enige: nu het aantal besmettingen weer snel toeneemt, is het volgens deskundigen onvermijdelijk dat meer gevaccineerde mensen besmet raken.
BlaBlaBla we moeten maar geloven dat die Karin, Floris en KlaasJan bestaande figuren zijn als de NOS het meldt met hun breakthrough infections
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dit geloof ik wel. Want ik verwacht dat er iets misgaat met de PCR test wat gevaccineerden met doorlopen Corona positief aanslaat (terwijl ze dat allang niet meer zijn).
En welke data gebruik je daarvoor?quote:
Laten we eerst maar is afwachten of de ziekenhuizen de komende twee weken echt leger blijven. Risico nemen is geen optie nu.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komen een factor 4 minder mensen in het ziekenhuis joh met dezelfde besmettingen vanwege vaccinatie.
En bovenal, wss 100% ongevaccineerd terwijl ze de optie wél hebben gehad.
Dit overspoeld de ziekenhuizen niet.
Dit risico is zelf "bewust" genomen.
Je doet dit niet voor het collectief.
Je doet dit niet voor het individu.
Dus, waarom denk je dit nu?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dit geloof ik wel. Want ik verwacht dat er iets misgaat met de PCR test wat gevaccineerden met doorlopen Corona positief aanslaat (terwijl ze dat allang niet meer zijn).
Omdat ik het weet, ik ben van beroep direct betrokken bij grote data analyses. Ik ben er goed in.quote:
Okaayyyy... daar kunnen andere mensen op deze manier niet zo veel meequote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat ik het weet, ik ben van beroep direct betrokken bij grote data analyses. Ik ben er goed in.
Nou daarom zei ik ook: “ik verwacht…”quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Okaayyyy... daar kunnen andere mensen op deze manier niet zo veel mee
Maar big data analyse is wat anders dan kunnen beoordelen of medisch gezien de pcr test foutief aanslaat of niet, toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat ik het weet, ik ben van beroep direct betrokken bij grote data analyses. Ik ben er goed in.
Mijn zoon heeft een tussenjaar en werkt in de zorg dus is allang gevaccineerd. Mijn vrouw en ik zijn net voor de 2e keer gepriktquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je dan 2 weken na de 2e prik?
En heb je kinderen die moeten dan ook testen.
Die pastoor en dochter..quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:38 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Is BPOC ook debunked? Waar kan ik dat lezen?
Flavio kan iig goed draaien en bedelenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://www.blckbx.tv/videos/mindcontrol
Kijk maar even, of je het onzin vindt allemaal.
Dank je wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:29 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Die pastoor en dochter..
Tja, hier een goede column
https://videre.fail/pedro-kuit-ziel-te-koop/
Gewoon een oplichter noemen we datquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:00 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dank je wel.
Klinkt als een bijzonder manipulatief persoon die willens en wetens mensen op het verkeerde been zet. Een enge man dus.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:01 schreef devlinmr het volgende:
Struggles
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je vraagt je toch af watvoor IQ zo'n persoon heeft.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:05 schreef devlinmr het volgende:
Satans kind Rutte heeft de upgrade op de scanpalen ontdekt bij de Appie
[ afbeelding ]
Of vaccinados laten zich niet meer testen?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:03 schreef devlinmr het volgende:
https://www.trouw.nl/binn(...)cent-deels~b4d47349/
Jeetje vaccins werken..
Een beetje gezond verstandquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://www.blckbx.tv/videos/mindcontrol
Kijk maar even, of je het onzin vindt allemaal.
In elk geval zullen zij niet op de IC belanden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:29 schreef Summers het volgende:
[..]
Een beetje gezond verstanden hij is er in ieder geval positief over dat mensen weer een keer terug moeten naar hun gezond verstand en uit die angstpsychose komen . Langzaam maar zeker denk ik
Zag al een paar berichten van mensen die al 2 keer zijn gevaccineerd en zich nu genaaid voelen dat ze hun vrijheid nog niet terug hebben en geen zin meer hebben in maatregelen .
Ook dat hoort bij het leven en het leven kan je niet controleren .quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:33 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
In elk geval zullen zij niet op de IC belanden.
En niemand heeft zin in de maatregelen.
Dat was toch 162%?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:07 schreef inslagenreuring het volgende:
Die 62% vaccinado-kans op bloedproppen in haarvaten is wel leip hoor. Sow
In Frankrijk geldt dit vanaf augustus in winkelcentra, de trein, het vliegtuig, openbare ruimten, restaurants, cafes, enz.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:05 schreef devlinmr het volgende:
Satans kind Rutte heeft de upgrade op de scanpalen ontdekt bij de Appie
[ afbeelding ]
Zullen we dan de hele gezondheidszorg maar afschaffen?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:46 schreef Summers het volgende:
[..]
Ook dat hoort bij het leven en het leven kan je niet controleren .
Dat is alleen bij de legendarische triple-Astra shotquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zullen we dan de hele gezondheidszorg maar afschaffen?
quote:Meer dan 900 bezoekers besmet met corona bij Utrechts festival
Wie 3 of 4 juli op het festival Verknipt in Utrecht was, heeft kans besmet te zijn. Zeker 900 bezoekers kregen een positieve uitslag na een coronatest, meldt de GGD regio Utrecht. Op het festival waren ongeveer 20.000 bezoekers.
Op de eerste dag van het dancefeest raakten volgens cijfers van de GGD minimaal 448 festivalgangers besmet. Voor de tweede dag staat de teller nu op 516 gevallen. Volgens de GGD kunnen de aantallen de komende dagen nog verder stijgen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oronacrisis-covid-19
Maar sommige wel. Ligt er ook soms aan de funding van grote maatschaapijen he?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Exact. Je gaat ook niet de wetenschap in om carrière te maken, rijk te worden of een machtige positie te verkrijgen.
Al dat geneuzel over agenda's die gediend zouden worden... alsjeblieft zeg
Wonen wij in Frankrijk?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
In Frankrijk geldt dit vanaf augustus in winkelcentra, de trein, het vliegtuig, openbare ruimten, restaurants, cafes, enz.
Klinkt erg. Sterkte ermee!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
In Frankrijk geldt dit vanaf augustus in winkelcentra, de trein, het vliegtuig, openbare ruimten, restaurants, cafes, enz.
Laat die paar jongeren lekker een loopneus hebben, geen idee waarom dat wordt gezien als reden om het land maar op slot te gooien, tot exorbitante ziekenhuisopnames gaat het niet leiden, GB laat ook al zien dat het aantal besmettingen vanwege de vaccinaties ook maar tot 20% van de ziekenhuisopnames leidt t.o.v. vorige drukke periode in de ziekenhuizen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, 'n soort corona-Disneylandquote:
Die quattro shot gaat alles oplossen. Honest!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is alleen bij de legendarische triple-Astra shot
Yep net the trumanshow waar hij bijna ontdekt dat zijn hele leven een leugen was en ze paniekvoetbal gingen spelen om hem te ontmoedigen door te rijden nadat hij over de brug was .quote:
Uiteindelijk kopieren al die landen elkaar. De lockdown werd in Frankrijk ingevoerd, en kort daarna in Nederland. Want ze vergelijken met elkaar en doen elkaar na.quote:
Alleen in combinatie met de maatregelen , anders werkt het nietquote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
Die quattro shot gaat alles oplossen. Honest!
Leef je in een aparte bubbel ofzo, echt nog geen blz terug laten zien dat 20% van de ziekenhuisopnames t.o.v. vorige periode met deze aantallen besmettingen aan de orde is. Het risico danwel gebrek aan wendbaarheid om dit virus te sturen bestaat niet. Onzin.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Laten we eerst maar is afwachten of de ziekenhuizen de komende twee weken echt leger blijven. Risico nemen is geen optie nu.
Hoest weer?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Uiteindelijk kopieren al die landen elkaar. De lockdown werd in Frankrijk ingevoerd, en kort daarna in Nederland. Want ze vergelijken met elkaar en doen elkaar na.
En ja, ik woon in Frankrijk.
Denk dat ik met hem compleet op 1 lijn zou zitten.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:29 schreef Summers het volgende:
[..]
Een beetje gezond verstanden hij is er in ieder geval positief over dat mensen weer een keer terug moeten naar hun gezond verstand en uit die angstpsychose komen . Langzaam maar zeker denk ik
Zag al een paar berichten van mensen die al 2 keer zijn gevaccineerd en zich nu genaaid voelen dat ze hun vrijheid nog niet terug hebben en geen zin meer hebben in maatregelen .
Heb jij nog een balletje om op te gooien?quote:
Alors bonne chancequote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Uiteindelijk kopieren al die landen elkaar. De lockdown werd in Frankrijk ingevoerd, en kort daarna in Nederland. Want ze vergelijken met elkaar en doen elkaar na.
En ja, ik woon in Frankrijk.
Lekker in de angstpsychose blijven leven als je merkt dat je ieder jaar nauwelijks mensen opgenomen worden in het ziekenhuis.. Hoewel.... Dat laatste gaat natuurlijk nooit gebeuren, onze IC's zijn hier ingericht op alles net aan kunnen rondbreien want dat is economisch efficiënt. Wees maar niet ongerust dat we hier nog jaaaaren in te maken hebben met maatregelen in bepaalde periodes.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:29 schreef Summers het volgende:
[..]
Deze angstpsychose?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:29 schreef Summers het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:53 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Deze angstpsychose?
Of toch deze
https://t.me/militair17/1167
Daar heb ik toch geen linkjes voor nodig die pik je er zo uit na 1 oogopslag in het dagelijks levenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:53 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Deze angstpsychose?
Of toch deze
https://t.me/militair17/1167
Gaan die facebook groepen nog steeds goed ja?quote:Op woensdag 14 juli 2021 00:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen linkjes voor nodig die pik je er zo uit na 1 oogopslag in het dagelijks leven
[ afbeelding ]
Jij gelooft ook echt ALLES he?quote:
Goeie inhoudelijke reactie! Niets meer dan ik verwacht van iemand met een chromosoom teveel.quote:Op woensdag 14 juli 2021 00:57 schreef Summers het volgende:
Lame manipulatie techniek![]()
welterusten maar jij slaapt al 24/7
Laten we gewoon afwachten of die trend zo blijft. Wat als de jeugd de zwakkeren in de samenleving besmetten, blijven de IC's dan ook rustig?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Leef je in een aparte bubbel ofzo, echt nog geen blz terug laten zien dat 20% van de ziekenhuisopnames t.o.v. vorige periode met deze aantallen besmettingen aan de orde is. Het risico danwel gebrek aan wendbaarheid om dit virus te sturen bestaat niet. Onzin.
Schijnt lastig te bevatten te zijn voor sommigen dat een overheid risico's voor de bevolking moet beperken.quote:Op woensdag 14 juli 2021 08:51 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Laten we gewoon afwachten of die trend zo blijft. Wat als de jeugd de zwakkeren in de samenleving besmetten, blijven de IC's dan ook rustig?
En mss komt het door mijn werk waarbij ik elke dag bezig ben om risico's te beoordelen. Dat doe ik voor mijzelf nu ook met dit, en mijn gevoel in combinatie met de feiten zegt dat het risico te groot is op dit moment.
Maar Frankrijk was toch een dictatuur?quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:21 schreef KNAK het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-sanitaire-vakantie
Da’s een mooie. Het verschrikkelijke virus waarvoor we alles dichtgooien en zoveel ellende voor veroorzaken om het zogenaamd in te dammen kan wel even wachten tot alle buikjes volgevreten zijn en alle campinggangers aan hun trekken zijn gekomen.![]()
Iets te snel het slot er weer op en dus iets te veel kritiek. Wat doe je dan? Het klootjesvolk plezieren. Wanneer het kouder wordt en iedereen voldaan is accepteert het volk het allemaal net even wat makkelijker. Wij zullen dit ook zo volgen
Dus ze versoepelen het een klein beetje voor de groep die nog met paps en mams meegaat op vakantie en nog niet gevaccineerd is vanwege de leeftijd...quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:21 schreef KNAK het volgende:
Da’s een mooie. Het verschrikkelijke virus waarvoor we alles dichtgooien en zoveel ellende voor veroorzaken om het zogenaamd in te dammen kan wel even wachten tot alle buikjes volgevreten zijn en alle campinggangers aan hun trekken zijn gekomen.![]()
Iets te snel het slot er weer op en dus iets te veel kritiek. Wat doe je dan? Het klootjesvolk plezieren. Wanneer het kouder wordt en iedereen voldaan is accepteert het volk het allemaal net even wat makkelijker. Wij zullen dit ook zo volgen
quote:Martin Buijsen, hoogleraar Gezondheidsrecht aan de Erasmus Universiteit, wijst erop dat een vaccinatieplicht een politieke keuze is. Maar als de politiek het zou willen, dan zijn er volgens hem geen juridische bezwaren.
Tegenstanders van een inentingsplicht wijzen vaak op artikel 11 van de grondwet. Dat wetsartikel garandeert de lichamelijk integriteit van elk mens. Elk mens moet zelf kunnen bepalen wat er met zijn lichaam gebeurt. Mensen mogen geen pijn gedaan worden, maar mogen bijvoorbeeld ook niet gedwongen worden om medicijnen te nemen.
Maar in grondwetsartikelen wordt volgens de hoogleraar altijd ruimte gelaten voor uitzonderingen. "Die rechten zijn niet absoluut. Een uitzondering is de volksgezondheid. Als de overheid vindt dat die in gevaar is, dan weegt dat zwaarder dan de lichamelijke integriteit van een mens."
Europees Hof
Er moet dan nog wel een nieuwe wet worden gemaakt, want de huidige wetgeving is niet toereikend. Iets waar de Gezondheidsraad ook op wees. Volgens de hoogleraar zou zo'n nieuwe wet eenvoudig en snel kunnen worden gemaakt.
Internationaal wordt de overheid ook niets in de weg gelegd. Er zijn geen internationale wetten of verdragen die zo'n plicht verbieden. "Er zijn geen problemen. Het Europese Hof heeft geoordeeld dat een besluit tot een vaccinatieplicht aan Europese landen zelf wordt overgelaten. Het is aan dus aan elk land zelf hoe zij oordelen of en hoe de lichamelijke integriteit wordt aangetast", zegt Buijsen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ch-mogelijk-maar-het
Met deze redenaties ben ik 90 en zit ik nog met deze onzin, ik ben er niet tevreden mee met die onderbuik gevoerde adviezen van OMT.quote:Op woensdag 14 juli 2021 08:51 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Laten we gewoon afwachten of die trend zo blijft. Wat als de jeugd de zwakkeren in de samenleving besmetten, blijven de IC's dan ook rustig?
En mss komt het door mijn werk waarbij ik elke dag bezig ben om risico's te beoordelen. Dat doe ik voor mijzelf nu ook met dit, en mijn gevoel in combinatie met de feiten zegt dat het risico te groot is op dit moment.
Nee, pertinent niet waarquote:Op woensdag 14 juli 2021 09:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
En iedereen die ouder is is gevaccineerd als ze wilden.
Hoe kunnen 60-65 nou weer niet geprikt zijn als ze dat wilden?quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:50 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee, pertinent niet waar
veel 60-65 nog niet en 45+ begint nu zijn 2e prik te krijgen.
Achterlijk gedoe dat dwingen. Maaaaarrr okay.quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:52 schreef Summers het volgende:
Hold the line in deze oorlog![]()
[ twitter ]
Het is ook niet zo moeilijk om deze psychologische mindfuck te doorzien.quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:21 schreef KNAK het volgende:
Via de huisarts 87% prik 1 gehad.quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe kunnen 60-65 nou weer niet geprikt zijn als ze dat wilden?
Wederom pertinent onjuist. Prik 2 is nodig bij de Delta variant om 70%+ bescherming te krijgen. Prik 1 is ontoereikendquote:2e prik is niet nodig om de risico's al te verlagen onder griep risico's. Dat zijn altijd acceptabele risico's geweest.
Ook mensen met 1 prik komen nog in het ziekenhuis terechtquote:Daarnaast maatschappelijk impact "het gaat om de ziekenhuizen! Snap dat dan!" van de mensen met 1prik is insignificant. Als het om ziekenhuis bezetting draait alleen moet je de mensen die een prik hebben gehad buiten de vergelijking plaatsen.
Oorlog nog wel...quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:52 schreef Summers het volgende:
Hold the line in deze oorlog![]()
[ twitter ]
Lekker gezond dat thuiswerken ook. No not really.quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het is ook niet zo moeilijk om deze psychologische mindfuck te doorzien.
Vandaag coronadebat: komt het thuiswerkadvies weer terug?
Ruim twee weken geleden verviel na anderhalf jaar het dringende advies om zoveel mogelijk thuis te werken, maar de kans bestaat dat thuiswerken toch weer de norm wordt. D66 pleit daar vandaag voor in het Kamerdebat over de coronamaatregelen en de snel toenemende besmettingen.
Ook PvdA, SP en GroenLinks denken dat het verstandig is om het advies weer van stal te halen. De VVD-fractie laat weten dat ze het debat afwachten, maar ook dat de liberalen zich afvragen of thuiswerken voldoende effect heeft. De verwachting is dat het kabinet er niet voor gaat liggen als de Tweede Kamer het thuiswerkadvies weer wil laten gelden.
Eind vorige maand schrapte het kabinet het dringende advies, met als voorwaarde dat er op de werkplek voldoende afstand kan worden gehouden. Tegelijk verdween ook de mondkapjesplicht en werd weer meer mogelijk in de horeca en voor de evenementensector.
Destijds daalden de besmettings- en ziekenhuiscijfers flink, maar sindsdien zijn de besmettingscijfers juist weer spectaculair gestegen. Afgelopen vrijdag draaide het kabinet daarom een aantal versoepelingen terug.
Onder meer de horeca moest toch weer eerder sluiten en de regels voor evenementen werden strenger. Reden voor die aanscherpingen is dat veel mensen die de afgelopen tijd positief zijn getest het virus hebben opgelopen in een café of discotheek.
OMT bleef achter advies staan
Het Outbreak Management Team, het belangrijkste corona-adviesorgaan van het kabinet, heeft het advies om zoveel mogelijk thuis te werken nooit ingetrokken.
Overigens is het niet zo dat iedereen weer massaal naar de werkplek komt sinds de regering het advies introk. Veel werkgevers waren al bezig om thuiswerken meer de norm te maken en werknemers kijken voorlopig nog even "de kat uit de boom", zeiden vakbonden FNV en CNV gisteren.
Het debat in de Tweede Kamer begint vandaag om 13.00 uur. De verwachting is dat het voornamelijk zal gaan over de (te) snelle versoepelingen. Demissionair premier Rutte en minister De Jonge zeiden maandag dat ze een inschattingsfout hebben gemaakt en ze boden daarvoor hun excuses aan.
Inschattingsfout gemaakt, bewust of onbewust wat excuses en ze komen er weer mooi mee weg. Je zal maar vertrouwen in die charlatans hebben
Ook mensen met 2 prikken overlijden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:58 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Via de huisarts 87% prik 1 gehad.
[..]
Wederom pertinent onjuist. Prik 2 is nodig bij de Delta variant om 70%+ bescherming te krijgen. Prik 1 is ontoereikend
[..]
Ook mensen met 1 prik komen nog in het ziekenhuis terecht
Aan corona... nauwelijksquote:Op woensdag 14 juli 2021 10:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ook mensen met 2 prikken overlijden.
"De maatregel" ?quote:Je snapt dat de maatregel meer schade doet dan goed?
Ik zal wat specifieker zijnquote:En jij draait opeens weer naar 70% bescherming. I dont give a fuck dat mensen een loopneus ontwikkelen. Het gaat om de kans op ernstig ziek worden, gematigd ziek worden is niet iets wat zwaar weegt op de samenleving. Zeker niet met deze getallen.
87% 1 prik. dus niet volledig gevaccineerdquote:87%. Dat is extreem hoog. Die overige 13% kunnen we beter aannemen is de groep die niet wilt vaccineren.
Dat moet inderdaad niet zo moeilijk zijn , van links en rechts onder en boven word je 24/7 verteld wat je zou moeten vinden :en zou moeten doen met je eigen leven en je eigen lichaamquote:Op woensdag 14 juli 2021 09:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het is ook niet zo moeilijk om deze psychologische mindfuck te doorzien.
NOOIT MEERquote:Inschattingsfout gemaakt, bewust of onbewust wat excuses en ze komen er weer mooi mee weg. Je zal maar vertrouwen in die charlatans hebben
PANIEKquote:Positieve tests onder 65-plussers
65-69 jaar: 154
70-74 jaar: 81
75-79 jaar: 58
80-84 jaar: 46
85-89 jaar: 23
90-94 jaar: 5
95 jaar en ouder: 5
Precies, nu dus lezen en niet populistisch met efficacy regulier gaan smijten.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:09 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Aan corona... nauwelijks
Aan het leven.... iedereen
[..]
"De maatregel" ?
[..]
Ik zal wat specifieker zijn
Bescherming tegen COVID-19 na één vaccinatie: 33 procent (Engeland)
Bescherming tegen ziekenhuisopname na één vaccinatie: 94 procent (Engeland)
Bescherming tegen COVID-19 na twee vaccinaties: 64 procent (Israël), 88 procent (Engeland)
Bescherming tegen ziekenhuisopname na twee vaccinaties: 93 procent (Israël), 96 procent (Engeland)
[..]
87% 1 prik. dus niet volledig gevaccineerd
Eens kijken..quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lekker gezond dat thuiswerken ook. No not really.
Ik zou zeggen dat punt 1 en 3 wel wat conflicterenquote:Op woensdag 14 juli 2021 10:24 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Eens kijken..
Voordelen thuiswerken:
-Altijd iemand thuis voor de kinderen
-Geen reistijd/files
-Goed kunnen concentreren
-Goede koffie
Nadelen
-minder f2f contact met je collega's....(Kan in sommige gevallen ook een voordeel zijn)
Niet helemaal. Ja ben er voor me zoon, maar die is pas 14mnd, en geloof me je concentratie is echt wel zwaar verstoord hoor. Voordeel is wel dat je als vader voorheen niet makkelijk de eerste 15 mnd meemaakte van je kind en nu wel 😛quote:
neuh..quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat punt 1 en 3 wel wat conflicteren
Oh noes, de EU heeft Corona uit een lab in China laten ontsnappen zodat ze binnen de EU een vaccinatiekaart kunnen introduceren om ons allemaal te controleren en te knechtenquote:Op woensdag 14 juli 2021 13:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Pfoeh dat even dat het waar was..
https://www.nu.nl/nucheck(...)rt-ongefundeerd.html
Waar kom jij nu weer mee?quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:15 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Oh noes, de EU heeft Corona uit een lab in China laten ontsnappen zodat ze binnen de EU een vaccinatiekaart kunnen introduceren om ons allemaal te controleren en te knechten
DicTaTUuuR!!!
WApPiEs WeEr GeLIjK!!!
Zoals je kunt lezen in het door jou aangehaalde artikel, was er voor corona al een wappiebeweging die beweerde dat er een vaccinatiepaspoort ingevoerd zou worden om reizen te beletten. Dit was toen al kolder.quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar kom jij nu weer mee?
Wappies bedenken ook steeds wat nieuws.
Krampachtige manier om te zeggen dat ze gelijk hadden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:29 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zoals je kunt lezen in het door jou aangehaalde artikel, was er voor corona al een wappiebeweging die beweerde dat er een vaccinatiepaspoort ingevoerd zou worden om reizen te beletten. Dit was toen al kolder.
Nu zitten we met Corona en is er een EU systeem om te bewijzen dat je gevaccineerd bent tegen corona. De wappies grijpen dat aan om te zeggen dat ze dus toch gelijk hadden 2 jaar geleden.
QEDquote:Op woensdag 14 juli 2021 14:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Krampachtige manier om te zeggen dat ze gelijk hadden.
Wij gaan wss post Covid gewoon 3 dagen in de week thuiswerken en 2 op kantoor. Werkgever heeft zelfs voor interne een budget om iig goede meubels en apparatuur te hebben.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:24 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Eens kijken..
Voordelen thuiswerken:
-Altijd iemand thuis voor de kinderen
-Geen reistijd/files
-Goed kunnen concentreren
-Goede koffie
Nadelen
-minder f2f contact met je collega's....(Kan in sommige gevallen ook een voordeel zijn)
Hier een van nog geen zes maanden, slaapt nog veel en oppas blijft ook komen zodat ik door kan werken als mijn vrouw ook moet werken.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:32 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Niet helemaal. Ja ben er voor me zoon, maar die is pas 14mnd, en geloof me je concentratie is echt wel zwaar verstoord hoor. Voordeel is wel dat je als vader voorheen niet makkelijk de eerste 15 mnd meemaakte van je kind en nu wel 😛
Maar voor rust ga ik toch echt naar kantoor of t DC . 😁
Precies... nou deed ik het voor COVID al 3-4 dagen per week omdat ik veel internationaal werk.quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:35 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Wij gaan wss post Covid gewoon 3 dagen in de week thuiswerken en 2 op kantoor. Werkgever heeft zelfs voor interne een budget om iig goede meubels en apparatuur te hebben.
Voor mij is dat een gouden combinatie van thuis en op kantoor werken.
Werk al zeker 6 maanden weer buiten huis.quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:37 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Precies... nou deed ik het voor COVID al 3-4 dagen per week omdat ik veel internationaal werk.
Is nou niet heel veel verschil tussen bellen met India/USA/Japan vanuit huis of kantoor
quote:Meer coronapatiënten belanden in ziekenhuizen
Het aantal coronapatiënten dat in een ziekenhuis belandt, stijgt verder. In de afgelopen 24 uur zijn 21 mensen opgenomen op een intensive care of verpleegafdeling. Dat is het hoogste aantal sinds 26 juni, bijna drie weken geleden. Precies een week geleden, op 7 juli namen ziekenhuizen acht nieuwe patiënten op.
In totaal behandelen de ziekenhuizen nu 212 mensen vanwege Covid-19, de ziekte die door het coronavirus wordt veroorzaakt. Dat zijn er acht meer dan op dinsdag, maar eentje minder dan op maandag.
Omdat het aantal positieve tests explosief stijgt, verwacht het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS) dat het de komende tijd drukker wordt op de ic's en verpleegafdelingen.
quote:Malta komt onder druk terug van weren niet-gevaccineerden
Malta heeft zijn voornemen om niet-gevaccineerde bezoekers te weren onder druk losgelaten. De maatregel zou woensdag ingaan, maar in plaats daarvan worden toeristen en zakenreizigers die niet (volledig) zijn ingeënt verplicht in quarantaine te gaan, meldt de regering van het EU-land. De isolatieperiode werd niet bekendgemaakt, maar voor reizigers uit 'rode' landen is dat nu twee weken.
De Europese Commissie had maandag opheldering gevraagd over het besluit van het kleine land in de Middellandse Zee dat met zijn maatregel afwijkt van het Brusselse beleid. Als de EU-coronareispas aantoont dat iemand recent negatief is getest of al corona heeft gehad moet die persoon in principe vrij kunnen reizen binnen de unie. Dat voorrecht kan niet worden beperkt tot gevaccineerden, vindt het dagelijks bestuur van de Europes Unie.
Het is EU-landen overigens wel toegestaan aanvullende maatregelen te nemen als de volksgezondheid in gevaar is, zolang die maar "proportioneel en niet-discriminerend" zijn. Het coronacertificaat is volgens Brussel mede bedoeld om discriminatie zo veel mogelijk te voorkomen. (ANP)
Geliquideerdquote:Op woensdag 14 juli 2021 14:43 schreef devlinmr het volgende:
[ twitter ]
Ach.. ze was toch oud met onderliggende aandoeningen....
[ afbeelding ]
Dat is een mening, niet de absolute waarheid.quote:
Mooi, doe dat even op een ketting om je nek. Mocht je ooit neervallen met een hartaanval dan weet de EHBO'er en de arts meteen dat je niet gereanimeerd wil worden want "lichamelijke integriteit" ...quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:06 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat is een mening, niet de absolute waarheid.
Je grondrechten zijn nu juist grondrechten omdat er niet aan getoornd mag worden.
Gewetensbezwaar.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:13 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Mooi, doe dat even op een ketting om je nek. Mocht je ooit neervallen met een hartaanval dan weet de EHBO'er en de arts meteen dat je niet gereanimeerd wil worden want "lichamelijke integriteit" ...
Er staat in Nederland een leuk bijzinnetje in art 11
"behoudens bij of krachtens de wet te stellen beperkingen"
Als je vaccinatie dus wettelijk verplicht voldoe je nog steeds aan artikel 11
Je kunt het wel sturen d.m.v. de maatregelen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:46 schreef Summers het volgende:
[..]
Ook dat hoort bij het leven en het leven kan je niet controleren .
Hahahaha, rare flapdrollenquote:Op woensdag 14 juli 2021 14:33 schreef devlinmr het volgende:
Wappies hebben het zwaar met gevaccineerde gezinsleden
[ afbeelding ]
Jennifer heeft nog een goede tip voor Aad
[ afbeelding ]
Er is geen paniek.. er is voorzichtigheid en dat is heel primaquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand die het wel snapt:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)s-onterecht-a4050922
Het is een man, trouwens niet zomaar iemand, en die nemen doorgaans iets nuchterder risico’s dan vrouwen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:12 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Er is geen paniek.. er is voorzichtigheid en dat is heel prima
De regering is verantwoordelijk voor het welzijn van 17miljoen mensen, mevrouw Kroes niet
Wie verzekerde jou dat?quote:Op woensdag 14 juli 2021 14:50 schreef devlinmr het volgende:
Gelukkig is ons hier verzekerd dat de ziekenhuisopnames niet gaan stijgen, dus dit fake nieuws kunnen we negeren
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oronacrisis-covid-19
[..]
Precies en de 17 miljoen kunnen de tifus krijgen omdat er risico's van nihil zijn voor enkele individuen die daar ofwel zelf voor kiezen vanwege niet vaccineren danwel in zo een broze gezondheid verkeren dat alles ze het zetje naar het hiernamaals wel brengt.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:12 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Er is geen paniek.. er is voorzichtigheid en dat is heel prima
De regering is verantwoordelijk voor het welzijn van 17miljoen mensen, mevrouw Kroes niet
Geen idee wie dat was.. was iemand die zeker wist dat jongeren alleen een snotneus krijgen en dat alle ouderen en risicogroepen al helemaal gevaccineerd waren wat allebei niet bleek te kloppen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wie verzekerde jou dat?
Maar leuke fear porn weer. Welk ziekenhuis gaat er nou helemaal stuk aan het bergen van lijken van triage slachtoffers?
Sorry hoor maar ik ben echt helemaal klaar met dit emotionele gezanik van je.
quote:Medewerkers van het Rode Kruis zien van alles voorbij komen op de prikposten: van mensen die een allergische reactie krijgen tot mensen die onwel worden. "We zien de laatste tijd meer mensen die flauwvallen na hun vaccinatie", zegt Lotte Maathuis van het Rode Kruis tegen EditieNL. "Je zou verwachten dat dit bij ouderen eerder zou gebeuren maar wie zien juist veel jongeren die flauwvallen." Het Rode Kruis heeft geen landelijke cijfers van het aantal incidenten. In de Jaarbeurs in Utrecht alleen al vielen in een week tijd 150 mensen flauw.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)kangst-spuit-naalden
Juist.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Precies en de 17 miljoen kunnen de tifus krijgen omdat er risico's van nihil zijn voor enkele individuen die daar ofwel zelf voor kiezen vanwege niet vaccineren danwel in zo een broze gezondheid verkeren dat alles ze het zetje naar het hiernamaals wel brengt.
Dit is een normaal onderdeel van het leven. 100% gaat door aan het leven. Misschien handig om dat te accepteren.
Ja man.. discotheken dicht.. jeetje wat krijgen die 17 miljoen de tifus (sic)quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Precies en de 17 miljoen kunnen de tifus krijgen omdat er risico's van nihil zijn voor enkele individuen die daar ofwel zelf voor kiezen vanwege niet vaccineren danwel in zo een broze gezondheid verkeren dat alles ze het zetje naar het hiernamaals wel brengt.
Dit is een normaal onderdeel van het leven. 100% gaat door aan het leven. Misschien handig om dat te accepteren.
Was er bij mij ook 1 op de priklocatie inderdaad... arm kind was verschrikkelijk zenuwachtig en helemaal aan haar vader vastgeplakt omdat ze bang was voor een prik.quote:
Wat denk je nou zelf, besmettingen omhoog minder ziekenhuisopnames?quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Geen idee wie dat was.. was iemand die zeker wist dat jongeren alleen een snotneus krijgen en dat alle ouderen en risicogroepen al helemaal gevaccineerd waren wat allebei niet bleek te kloppen.
In tegendeel, mannen nemen vaak teveel risico's, vrouwen zijn over het algemeen voorzichtigerquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is een man, trouwens niet zomaar iemand, en die nemen doorgaans iets nuchterder risico’s dan vrouwen.
https://www.parool.nl/ned(...)ortscholen~b9867f44/
Gelukkig is flauwvallen een vrij onschuldig iets. Zeker als het te verklaren is door angst voor de spuit.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:41 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Was er bij mij ook 1 op de priklocatie inderdaad... arm kind was verschrikkelijk zenuwachtig en helemaal aan haar vader vastgeplakt omdat ze bang was voor een prik.
Viel inderdaad van de spanning flauw nadat ze de prik gekregen had.
Liep daarna ook gewoon weer zelfstandig naar buiten
Das nou wat ik non stop herhaal maar prima, tijd dat mensen met meer autoriteit dat gaan doen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Juist.
Precies die vraag die op minuut 53-54 van dit interview overblijft is belangrijk.
Eerder zag men na carnaval in Brabant flinke influenza toenames en bij de ouderen ook doden.
Gaan we dit in de toekomst nog accepteren?
Jajoh beetje seksisme erin, vrouw > man seksisme is allemaal goed in het huidige politieke klimaat immers, lekker bezig.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:42 schreef devlinmr het volgende:
[..]
In tegendeel, mannen nemen vaak teveel risico's, vrouwen zijn over het algemeen voorzichtiger
Komt wel Ludo, dit zijn mensen die het snappen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Das nou wat ik non stop herhaal maar prima, tijd dat mensen met meer autoriteit dat gaan doen.
Ehm.....dit is juist een verhaal dat in het straatje van de antivaxx mensen past. Mensen die flauwvallen bij hun vaccinatie. Je bent juist integer als je dan alsnog dat verhaal vertelt ipv het voor je te houden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat maak jij toch een hoop mee.
Ik vind jou een dubieus figuur. Mag je van me weten, je bent niet integer en hebt een agenda.
Hij is boos dat ie niet leuk naar Frankrijk kan op vakantie.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind jou een dubieus figuur. Mag je van me weten, je bent niet integer en hebt een agenda.
quote:Rutte voegt ventilatie toe aan de basisregels
Het kabinet voegt ventilatie toe aan de basisregels in strijd tegen het coronavirus. Naast het handen wassen, de 1,5 meterregel en thuisblijven bij klachten komt er een vierde regel: zorg voor voldoende frisse lucht. Dat heeft demissionair premier Rutte gezegd in het coronadebat.
https://www.ad.nl/politie(...)isse-lucht~a610b7e9/
Is gewoon een feit.. Testosteron zorgt daar voor.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jajoh beetje seksisme erin, vrouw > man seksisme is allemaal goed in het huidige politieke klimaat immers, lekker bezig.
Jawel hoor.. 2x gevaccineerdquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij is boos dat ie niet leuk naar Frankrijk kan op vakantie.
Ja man... echt mijn agenda is om mensen op FOK te overtuigen van weet ik het wat want dat draagt bij aan de maatschappijquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zullen we dat even afwachten... Duurt meestal een week of 2 voordat dat zichtbaar wordtquote:Op woensdag 14 juli 2021 16:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf, besmettingen omhoog minder ziekenhuisopnames?
Is nog steeds geen garantie dat dat hier ook zo gaat zijn.quote:Ik heb meermaals gezegd:als je kijkt naar UK zorgt een besmetting nu voor factor 20% van ziekenhuisopnames tov pre vaccinatie tijdperk. Ik heb de grafieken note bene in dit topic gepost.
Niks emotioneel, rationeel. gewoon even afwachten wat het gaat doenquote:20% is nog steeds meer dan 0% he, besmettingen leiden nog steeds tot ziekenhuisopnames.
Wel voornamelijk geen gezonde jongeren danwel gevaccineerde mensen.
En dat zijn feiten.
Maar 200 wordt 210 en Devlin gaat weer emotioneel zitten blaten hier. De verschrikking, ziekenhuizen hebben werk.
Echt man, Jezus.
Corsica... hartstikke leuk.. Paar keer duiken, de bergen in, terrasjes pakken, zwemmen in rivierenquote:
Dat hoor ik nu al 2 weken.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:22 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zullen we dat even afwachten... Duurt meestal een week of 2 voordat dat zichtbaar wordt
Nou ja wens je een goede vakantie. Dat doen wij nu exact ook hier.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:23 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Corsica... hartstikke leuk.. Paar keer duiken, de bergen in, terrasjes pakken, zwemmen in rivieren
Stinkkaas zijn ze in Corsica heel goed in... slaat alles doodquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja wens je een goede vakantie. Dat doen wij nu exact ook hier.
En misschien kom je tot rust en inzicht dat Corona niet belangrijk genoeg is voor welke maarmtregel dan ooit.
Zie je al aan die Fransen, kussen elkaar nog steeds en staan neus aan neus op de markt in de stinkkaaslucht.
Wat voor een vage verbanden leg jij allemaal zeg... Je lijkt wel een puber die zonder enige levenservaring tegen de maatschappij wil schoppen..quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jajoh beetje seksisme erin, vrouw > man seksisme is allemaal goed in het huidige politieke klimaat immers, lekker bezig.
tja.. als ik "zwart" zeg moet ludo "wit" zeggenquote:Op woensdag 14 juli 2021 17:28 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Wat voor een vage verbanden leg jij allemaal zeg... Je lijkt wel een puber die zonder enige levenservaring tegen de maatschappij wil schoppen..
Waar zeg ie dat vrouwen beter zouden zijn dan mannen? Mannen nemen nou eenmaal sneller risico is gewoon een bewezen feit..
Wat ook wel grappig is dat hij vindt dat wij Covid-19 overschatten, terwijl het echte probleem is dat hij de impact van de (huidige) maatregelen ook enorm overschat.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
tja.. als ik "zwart" zeg moet ludo "wit" zeggen
Zo hebben we dat met Hugo de Jonge afgesproken om verdeeldheid te zaaien op opinieplatform Fok!
quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:28 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Wat voor een vage verbanden leg jij allemaal zeg... Je lijkt wel een puber die zonder enige levenservaring tegen de maatschappij wil schoppen..
Waar zeg ie dat vrouwen beter zouden zijn dan mannen? Mannen nemen nou eenmaal sneller risico is gewoon een bewezen feit..
Law of big numbers + statistiek = goede inschatting kunnen maken, blijf jij maar 2 weken wachten.... Weer....quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:22 schreef devlinmr het volgende:
Zullen we dat even afwachten... Duurt meestal een week of 2 voordat dat zichtbaar wordt
Er is ook geen garantie dat morgen onze kinderen niet ontvoerd worden door aliëns.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:22 schreef devlinmr het volgende:
Is nog steeds geen garantie dat dat hier ook zo gaat zijn.
Tuurlijk joh, en als je over straat loopt en er loopt een eend kun je beter pas op de plaats maken want die eend kan weleens hele scherpe messen als tanden hebben waarmee die je gaat bijten.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:22 schreef devlinmr het volgende:
Niks emotioneel, rationeel. gewoon even afwachten wat het gaat doen
1.5 jaar.quote:
Als je op basis van helemaal niks maatregelen kan gaan zitten treffen en die jaren kan laten duren (want dit duurt al 1.5 jaar hè, ter info), tjah sorry hoor, maatregelen overschatten?quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:35 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Wat ook wel grappig is dat hij vindt dat wij Covid-19 overschatten, terwijl het echte probleem is dat hij de impact van de (huidige) maatregelen ook enorm overschat.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, en als je over straat loopt en er loopt een eend kun je beter pas op de plaats maken want die eend kan weleens hele scherpe messen als tanden hebben waarmee die je gaat bijten.
Das gewoon hartstikke rationeel, gewoon een normaal voorzichtigheidsbeginsel.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er is ook geen garantie dat morgen onze kinderen niet ontvoerd worden door aliëns.
Heb je nog meer rare ideeën waar je het land op wilt besturen?
Ja maar discotheken zijn dicht.....quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:35 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Wat ook wel grappig is dat hij vindt dat wij Covid-19 overschatten, terwijl het echte probleem is dat hij de impact van de (huidige) maatregelen ook enorm overschat.
2 weeks to flatten the curvequote:Op woensdag 14 juli 2021 17:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als je op basis van helemaal niks maatregelen kan gaan zitten treffen en die jaren kan laten duren (want dit duurt al 1.5 jaar hè, ter info), tjah sorry hoor, maatregelen overschatten?
Men praat over gedwongen vaccinatie, uitsluiten van niet gevaccineerden, corona paspoorten, quarantaine verplichtingen, testen voordat je normaal je leven kan leiden.
En bovenal totaal geen uitzicht geven wanneer we gewoon weer normaal gaan doen, integendeel "no going back to the old normal" wordt in verschillende bewoordingen gesteld door Rutte / Schwab / Tedros.
Gek hè, dat ik er niet goed van word, maar bovenal denk ik dat de grootste oorzaak is dat ik gewoon teveel met andere extremisten van de andere kant van het spectrum aan het discussieren ben hier op Fok.
Was ook niet echt zicht op dat er wereldwijd miljoenen mensen zouden komen te overlijden door dit virus.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:05 schreef Summers het volgende:
[..]
2 weeks to flatten the curveen toen was je ook al een wappie als je zei dat ze niet van plan waren om je vrij te laten . Anderhalf jaar verder
Jeetje wat een emoties.....quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als je op basis van helemaal niks maatregelen kan gaan zitten treffen en die jaren kan laten duren (want dit duurt al 1.5 jaar hè, ter info), tjah sorry hoor, maatregelen overschatten?
Men praat over gedwongen vaccinatie, uitsluiten van niet gevaccineerden, corona paspoorten, quarantaine verplichtingen, testen voordat je normaal je leven kan leiden.
En bovenal totaal geen uitzicht geven wanneer we gewoon weer normaal gaan doen, integendeel "no going back to the old normal" wordt in verschillende bewoordingen gesteld door Rutte / Schwab / Tedros.
Gek hè, dat ik er niet goed van word, maar bovenal denk ik dat de grootste oorzaak is dat ik gewoon teveel met andere extremisten van de andere kant van het spectrum aan het discussieren ben hier op Fok.
quote:Nooit werd de invloed van China zo duidelijk als bij de uitbraak van COVID-19. Terwijl de WHO China prees voor de unieke, nieuwe aanpak van een “pandemie”, onderwierpen regeringen hun burgers aan lockdowns, uitgaansverboden en psychologische gedragsexperimenten die in het Westen nog nooit op deze schaal waren vertoond. De "pandemie" werd het perfecte voorwendsel voor westerse "democratische" regeringen om te experimenteren met de instrumenten van het Chinese totalitarisme, onder het mom van “veiligheid”. Angst was de facilitator, de "bescherming" van de volksgezondheid het doel.
Terwijl we toekeken hoe China moeiteloos lockdowns oplegde aan zijn burgers en de WHO applaudisseerde over de "effectiviteit" van deze maatregel, gooiden landen in het Westen hun geschiedenis van vrijheid, democratie en Verlichting overboord en markeerden het begin van een belangrijke cultuuromslag. Het Westen is een weg ingeslagen waarvan de bestemming nog niet bekend is, maar aan de horizon is een glinstering van rood en goud waarneembaar.
Wat ik vooral grappig vind is dat zelfs als ik hem enigszins gelijk geef dat hij meteen over de rooie gaat.quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:35 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de stijgende besmettingscijfers hebt gezien? Ben je dan iig bereidt om toe te geven dat voor de vaccins er waren die maatregelen inderdaad nodig waren of waren die toen ook overdreven?quote:Op woensdag 14 juli 2021 17:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je roept hier weer heel veel dingen zonder enige nuance,quote:Men praat over gedwongen vaccinatie, uitsluiten van niet gevaccineerden, corona paspoorten, quarantaine verplichtingen, testen voordat je normaal je leven kan leiden.
Nou als jij even in je kristallen bol kijkt of er in de toekomst nog gevaarlijkere varianten gaan ontstaan.quote:En bovenal totaal geen uitzicht geven wanneer we gewoon weer normaal gaan doen, integendeel "no going back to the old normal" wordt in verschillende bewoordingen gesteld door Rutte / Schwab / Tedros.
Wat versta jij onder extremisten van de andere kant van het spectrumquote:Gek hè, dat ik er niet goed van word, maar bovenal denk ik dat de grootste oorzaak is dat ik gewoon teveel met andere extremisten van de andere kant van het spectrum aan het discussieren ben hier op Fok.
De keizer heeft geen kleren aan , stop de komedie .quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:07 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Was ook niet echt zicht op dat er wereldwijd miljoenen mensen zouden komen te overlijden door dit virus.
Voortschrijdend inzicht heet zoiets
Als er nu nog een probleem ontstaat werkt je vaccin niet en zit je op een doodlopende weg.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:11 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat ik vooral grappig vind is dat zelfs als ik hem enigszins gelijk geef dat hij meteen over de rooie gaat.
Zover ik kan zien is het enige waar we in verschillen is dat ik eerst bewijs in Nederland wil zien van het niet enorm stijgen van de ziekenhuisopnames en ik niet klakkeloos de getallen van de UK overneem als zijnde de waarheid.
Probleem is namelijk dat als het fout gaat je het niet meer 123 kunt terugdraaien. Een risico wat hij wel wil nemen.
Een risico dat hij wil nemen idd, maar hij is niet verantwoordelijk voor 17 miljoenen mensen. Zou hij ook zo denken als hij in plaats van Rutte stond.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:11 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat ik vooral grappig vind is dat zelfs als ik hem enigszins gelijk geef dat hij meteen over de rooie gaat.
Zover ik kan zien is het enige waar we in verschillen is dat ik eerst bewijs in Nederland wil zien van het niet enorm stijgen van de ziekenhuisopnames en ik niet klakkeloos de getallen van de UK overneem als zijnde de waarheid.
Probleem is namelijk dat als het fout gaat je het niet meer 123 kunt terugdraaien. Een risico wat hij wel wil nemen.
Rutte is ook niet verantwoordelijk voor 17 miljoen mensen maar voor gedegen overheidsbeleid.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:33 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Een risico dat hij wil nemen idd, maar hij is niet verantwoordelijk voor 17 miljoenen mensen. Zou hij ook zo denken als hij in plaats van Rutte stond.
Hoe vaak moet je nog gezegd worden datquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als er nu nog een probleem ontstaat werkt je vaccin niet en zit je op een doodlopende weg.
Sorry welke lockdown heb je het over?quote:Er is geen risico, er is geen eend met messen als tanden... Klakkeloos... Allemaal onderbouwd..........
Ik word hier moe vannn op deze manier kan je het hele land in lock down vanwege irrationele angst.
ALLE eendjes hebben MESSEN als tanden!
Sorry... wat???quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:29 schreef Summers het volgende:
[..]
De keizer heeft geen kleren aan , stop de komedie .
Wat precies klopt er niet aan wat hij zegt?quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Naast de 1,5 meter afstand, handen wassen en testen/thuisblijven bij klachten, wordt zorgen voor frisse lucht het devies, zei demissionair premier Rutte in het coronadebat.
"Dat zijn we aan het uitwerken en daar gaan we verder mee aan de slag", zei Rutte. "We zullen het ook op een bordje toevoegen bij de persconferenties."
Nieuwe instructies voor het volk. Wat een komediant deze man. Live caberet, de clown speelt een glansrijke rol tijdens deze voorstelling.
NOS
En waarvoor dient het overheidsbeleid?quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Rutte is ook niet verantwoordelijk voor 17 miljoen mensen maar voor gedegen overheidsbeleid.
Over een halfjaar ook een 5e basisregel. Elke dag schoon ondergoed en vet kuifje als Hugo de clown.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Naast de 1,5 meter afstand, handen wassen en testen/thuisblijven bij klachten, wordt zorgen voor frisse lucht het devies, zei demissionair premier Rutte in het coronadebat.
"Dat zijn we aan het uitwerken en daar gaan we verder mee aan de slag", zei Rutte. "We zullen het ook op een bordje toevoegen bij de persconferenties."
Nieuwe instructies voor het volk. Wat een komediant deze man. Live caberet, de clown speelt een glansrijke rol tijdens deze voorstelling.
NOS
Hij denkt echt dat we kleutertjes zijnquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:51 schreef controlaltdelete het volgende:
NOS
Te varen op een zogenaamd "gekozen" politieke kleur op zaken die dan op de agenda staan. Maar daarbij wordt de rechtstaat niet aangetast.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:53 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En waarvoor dient het overheidsbeleid?
De clown lult erop los als hem wat gevraagd wordt om geen fatsoenlijk antwoord te hoeven geven. Tja hij is in zijn glansrol, hij wil voor het geen goud missen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Hij denkt echt dat we kleutertjes zijn
Kosten ontwikkeling nieuw bordje zal ook wel weer tonnen gaan kosten zeker? 😛quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Over een halfjaar ook een 5e basisregel. Elke dag schoon ondergoed en vet kuifje als Hugo de clown.
Is vast nog wel een tonnetje over binnen het miljard voor de testsamenleving?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:10 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Kosten ontwikkeling nieuw bordje zal ook wel weer tonnen gaan kosten zeker? 😛
Nulletje meer of minder kijken ze niet meer op inderdaadquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is vast nog wel een tonnetje over binnen het miljard voor de testsamenleving?
Inderdaad, al die mensen die hun leven hebben ingericht naar eigen inzicht en daarbij toch anderen schade toebrachten (bewust danwel onbewust) door ze met een virus te besmetten noopte de overheid tot ingrijpenquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Te varen op een zogenaamd "gekozen" politieke kleur op zaken die dan op de agenda staan. Maar daarbij wordt de rechtstaat niet aangetast.
Een rechtsstaat is een staatsvorm waarin wederzijdse rechten en plichten van burgers en overheid zijn vastgelegd in wetten. Daarbij wordt zo veel mogelijk uitgegaan van de eigen verantwoordelijkheid van burgers om zelf hun leven te kunnen inrichten, zonder daarbij anderen te schaden. Er is sprake van staatsmacht, maar die wordt beperkt door waarborgen tegen machtsmisbruik.
Allang aangetast dus.
Waarom doet volledig gevaccineerd zijn ertoe?quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je nog gezegd worden dat
• Niet alle risicogroepen volledig gevaccineerd zijn
• Vaccins niet 100% werken en zeker niet bij mensen met een zwak immuunsysteem
• Ook jongeren in het ziekenhuis of op de IC terechtkomen. Procentueel gezien weinig, maar als de besmettingen zo snel gaan dat die kleine groep ongeveer allemaal tegelijkertijd komen dan kan dat alsnog voor problemen zorgen.
[..]
Sorry welke lockdown heb je het over?
Kroegen dicht en clubs dicht en een advies tot meer thuis werken / meer dwingend in benaderde situaties waren hartstikke goed en dat zal ik helemaal be-amen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:27 schreef devlinmr het volgende:
Ik neem aan dat je de stijgende besmettingscijfers hebt gezien? Ben je dan iig bereidt om toe te geven dat voor de vaccins er waren die maatregelen inderdaad nodig waren of waren die toen ook overdreven?
De cijfers die we nu zien zouden dan namelijk de realiteit geweest terwijl niemand gevaccineerd was.
Als jij even in je glazen bol kijkt dat er geen Aliëns onze kindertjes komen ontvoeren.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:27 schreef devlinmr het volgende:
Nou als jij even in je kristallen bol kijkt of er in de toekomst nog gevaarlijkere varianten gaan ontstaan.
Vwb die A status. Wat heeft voor meer doden gezorgd wereldwijd. Covid19 of ebola ?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Onze Devlins en BasOne's van deze wereld, Newsworld, ook zo een figuur.
Elk risico is te hoog, al zijn de ideeén nog zo absurd. Aan de bewoording alleen al denken ze echt met een heus killervirus te maken te hebben... Overigens, de 2e kamer heeft het virus ook een A status gegeven, dit gedachtegoed is compleet irrationeel maar nogal dominant.
Wat mij het meeste irriteert bij hem, maar als ik het op een botte manier zeg dan is het weer op de man spelen.... Is het volgende:quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit kun je niet serieus zelf menen. Het begint gewoon een act te worden.
Klopt, met 4 gevaccineerden in 1 auto in 1x door naar Italië, dan buiten op de boot, vervolgens prive appartement met zn 4'en.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar wel gewoon half Europa door en allerlei exotische varianten mee terugnemen. Hypocriet figuur.
Ach die grenzen dicht was wel de grootste hoax.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar wel gewoon half Europa door en allerlei exotische varianten mee terugnemen. Hypocriet figuur.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als jij even in je glazen bol kijkt dat er geen Aliëns onze kindertjes komen ontvoeren.
Welke paniek?quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Steeds meer expert zeggen: stop de focus op de besmettingen en daarmee de paniek.
https://www.hln.be/binnen(...)rder%3D%26steps%3D20
Ahja dus het Rota virus en Influenza staan ook op de A-lijst?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:06 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vwb die A status. Wat heeft voor meer doden gezorgd wereldwijd. Covid19 of ebola ?
Vwb risico... Waarom trek je het weer in het extreme.
Wat is er mis met even pas op de plaats als je ziet dat het aantal besmettingen zo gigantisch oploopt. Het is niet zo dat als het mocht misgaan je dan nog even terug kunt.
Hou toch op.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:09 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Klopt, met 4 gevaccineerden in 1 auto in 1x door naar Italië, dan buiten op de boot, vervolgens prive appartement met zn 4'en.
Gaan niet de drukte in, geen bars of dancing.
Risico, nihil
Je hebt nog steeds niet door dat ik het eens ben met je qua cijfers (de meeste dan. Je vaccinatie cijfers kloppen van geen meter) maar pertinent oneens met je "dus geef alles maar weer vrij" aanpak?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat mij het meeste irriteert bij hem, maar als ik het op een botte manier zeg dan is het weer op de man spelen.... Is het volgende:
Hij predikt een totaal te voorspellen verhaal, en zoekt argumenten om dat te verhaal te ondertsteunen. Hij vindt hetzelfde type argument dat vóór zijn narratief predict een goed argument, als het zijn narratief tegenspreekt is het onzin.
Komt met allerhande emotionele cijfers die niet in perspectief worden geplaatst, al zijn antwoorden lopen sowieso dood in een situatie waarin de vrijheden die nu opgegeven zijn niet meer lijken terug te komen, we zitten hier al 1.5 jaar in en aan alles merk je dat het probleem extreem wordt overschat, ja de ziekenhuizen hadden het moeilijk, ja je kon in die periodes geen risico nemen.... Maar die emotie... Overal beren op de weg zien... Nog steeds.... Ik word er zo moe van, de overtuiging zit er zo diep in ook bij mensen die er écht geen verstand van hebben of zaken enigzins in perspectief kunnen zetten.
Nu wordt het dermate ridicuul dat er daadwerkelijk dus experts zich gaan mengen in het publieke debat, of we s.v.p. onze risico overwegingen kunnen heroverwegen.
En nog het meest schrijnende zijn allerhande verhalen uit persoonlijke beleving die in een frame/context wordt gegoten alsof het normaal is dat jonge mensen massaal flauwvallen.
En hij overlaad dit topic met allerhande papers, die hij perfect weet te vinden om zijn argumenten te ondersteunen zogezegd, alleen merk je aan alles dat hij het niet zelf gelezen heeft.... Dat je de conclusies niet op de totale populatie kunt doortrekken etc etc.......
Alsof hij een wetenschappelijke onderbouwing geeft voor wat hij zegt maar het is slechts een illussie. Misschien dat Fauci op dezelfde manier redeneert en vandaar die mondkapjesplicht wel zag zitten...
Mijn vaccinatiecijfers dat iedereen boven de 18 de kans heeft gehad zich te laten vaccineren? Dat bij de risicogroepen meer dan 80% antistoffen heeft?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet door dat ik het eens ben met je qua cijfers (de meeste dan. Je vaccinatie cijfers kloppen van geen meter) maar pertinent oneens met je "dus geef alles maar weer vrij" aanpak?
Echt..
Nee, Bobby Big Balls - dat heet gewoon mensenkennis.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:09 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Klopt, met 4 gevaccineerden in 1 auto in 1x door naar Italië, dan buiten op de boot, vervolgens prive appartement met zn 4'en.
Gaan niet de drukte in, geen bars of dancing.
Risico, nihil
Hier doet hij het weer. We hebben toestemming om te gaan, dan is er helemaal geen vuiltje aan de lucht. Gaan de grenzen dicht dan is het weer absoluut abject en sleept hij er oxford papers bij...zeer vermoeiendquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat mij het meeste irriteert bij hem, maar als ik het op een botte manier zeg dan is het weer op de man spelen.... Is het volgende:
Hij predikt een totaal te voorspellen verhaal, en zoekt argumenten om dat te verhaal te ondertsteunen. Hij vindt hetzelfde type argument dat vóór zijn narratief predict een goed argument, als het zijn narratief tegenspreekt is het onzin.
Komt met allerhande emotionele cijfers die niet in perspectief worden geplaatst, al zijn antwoorden lopen sowieso dood in een situatie waarin de vrijheden die nu opgegeven zijn niet meer lijken terug te komen, we zitten hier al 1.5 jaar in en aan alles merk je dat het probleem extreem wordt overschat, ja de ziekenhuizen hadden het moeilijk, ja je kon in die periodes geen risico nemen.... Maar die emotie... Overal beren op de weg zien... Nog steeds.... Ik word er zo moe van, de overtuiging zit er zo diep in ook bij mensen die er écht geen verstand van hebben of zaken enigzins in perspectief kunnen zetten.
Nu wordt het dermate ridicuul dat er daadwerkelijk dus experts zich gaan mengen in het publieke debat, of we s.v.p. onze risico overwegingen kunnen heroverwegen.
En nog het meest schrijnende zijn allerhande verhalen uit persoonlijke beleving die in een frame/context wordt gegoten alsof het normaal is dat jonge mensen massaal flauwvallen.
En hij overlaad dit topic met allerhande papers, die hij perfect weet te vinden om zijn argumenten te ondersteunen zogezegd, alleen merk je aan alles dat hij het niet zelf gelezen heeft.... Dat je de conclusies niet op de totale populatie kunt doortrekken etc etc.......
Alsof hij een wetenschappelijke onderbouwing geeft voor wat hij zegt maar het is slechts een illussie. Misschien dat Fauci op dezelfde manier redeneert en vandaar die mondkapjesplicht wel zag zitten...
De overheid in zijn observatie wat verstandig is heeft altijd gelijk.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Hier doet hij het weer. We hebben toestemming om te gaan, dan is er helemaal geen vuiltje aan de lucht. Gaan de grenzen dicht dan is het weer absoluut abject en sleept hij er oxford papers bij...zeer vermoeiend
Ja echt. Blijf maar zo gaan, emoji headbanger.quote:
Boven de 18-45 hoogstens 1 prikquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mijn vaccinatiecijfers dat iedereen boven de 18 de kans heeft gehad zich te laten vaccineren? Dat bij de risicogroepen meer dan 80% antistoffen heeft?
Nou, lekker belangrijk.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:26 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Boven de 18-45 hoogstens 1 prik
Die besmettingen nauwelijks tegen gaat (30% ofzo)
60-65 ook pas 1 prik
En het risico na 1 prik is te hoog om normaal te doen? Hoe beoordeel je dat? Welk risico is okay?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:26 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Boven de 18-45 hoogstens 1 prik
Die besmettingen nauwelijks tegen gaat (30% ofzo)
60-65 ook pas 1 prik
Sowieso pertinent onjuist. Velen wachten nog op de 2e prik.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mijn vaccinatiecijfers dat iedereen boven de 18 de kans heeft gehad zich te laten vaccineren? Dat bij de risicogroepen meer dan 80% antistoffen heeft?
nee het risico is niet o laag als het makkelijk kan worden in 1 a 2 maandenquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
En het risico na 1 prik is te hoog om normaal te doen? Hoe beoordeel je dat? Welk risico is okay?
Ga je weer met je belachelijke vergelijkingen.quote:Je mist een anker, dat maakt jouw mening om serieus te nemen hoogst onbetrouwbaar, want je zult altijd spoken zien.
Blijkbaar geloof je wel dat eenden geen messen hebben als tanden, maar waarom die selectiviteit ontgaat me compleet, als je overal beren ziet en angstig voor bent dan toch ook gewoon voor eenden?
Waar lees je dat ik het over tweede prik heb. Ben je niet gevaccineerd na 1 prik dan?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:36 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Sowieso pertinent onjuist. Velen wachten nog op de 2e prik.
Dat was ook altijd zo met de griepprik, de risico's van de griep konden ook verlaagd worden, maar men vond dat verlaagde risico niet zo interessant.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:37 schreef devlinmr het volgende:
nee het risico is niet o laag als het makkelijk kan worden in 1 a 2 maanden
Die biedt omvoldoende bescherming.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik het over tweede prik heb. Ben je niet gevaccineerd na 1 prik dan?
Jij bent belachelijk, daarom die belachelijke vergelijking.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:37 schreef devlinmr het volgende:
Ga je weer met je belachelijke vergelijkingen.
Wat is beter 33% bescherming of 70%?
Oh volgens welk idee dan?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:40 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Die biedt omvoldoende bescherming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oh volgens welk idee dan?
Bedoel, waarom is het onvoldoende bescherming? Volgens welke maatstaf?
Je snapt dat ik het vreemd vind dat we opeens een andere risico afweging maken dan bij de influenza met gelijke risico's. (error incoming..... )Joh gevoel voor risicogestuurd besluiten hebben ze niet. De risicomatrix staat op zo laag mogelijk en dat kan altijd lager.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dooddoener dat het te riskant is zul je tot je dood gaan horen. En als je vraagt waarom: "omdat Rutte sorry heeft gezegd, want het was te vroeg"Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
zo jammer en zielig weer ditquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij bent belachelijk, daarom die belachelijke vergelijking.
De kosten van de gevolgen als het mis gaat ook niet. Bovendien zijn er vrijwel geen maatregelenquote:Meer bescherming is beter, maar de kosten zijn niet 0 om de risico's eindeloos te mitigeren.
Precies het stopt niet, als je idee is dat het risico altijd te hoog is..quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:49 schreef inslagenreuring het volgende:
Joh gevoel voor risicogestuurd besluiten hebben ze niet. De risicomatrix staat op zo laag mogelijk en dat kan altijd lager.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:51 schreef devlinmr het volgende:
De kosten van de gevolgen als het mis gaat ook niet. Bovendien zijn er vrijwel geen maatregelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, hoe ben jij daarvan te overtuigen dan? Wat heb je daarvoor nodig? Over 2 weken zijn de besmettingen verlaagd en is er niks in de ziekenhuizen gebeurt, en dan? Vind je dan 10k besmettingen niet eng meer? Mag het dan 20k zijn? Waar baseer je op dat dat wel acceptabel is?"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:53 schreef ludovico het volgende:
[..]Dat zou inderdaad een goede indicatie zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, hoe ben jij daarvan te overtuigen dan? Wat heb je daarvoor nodig? Over 2 weken zijn de besmettingen verlaagd en is er niks in de ziekenhuizen gebeurt, en dan? Vind je dan 10k besmettingen niet eng meer? Mag het dan 20k zijn? Waar baseer je op dat dat wel acceptabel is?
Wat als over 2 weken de ziekenhuizen onverhoopt volstromen, wat ga je dan doen? Naast Rutte staan en sorry zeggen?
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Joh gevoel voor risicogestuurd besluiten hebben ze niet. De risicomatrix staat op zo laag mogelijk en dat kan altijd lager.
Je snapt het gewoon niet. De gevolgen als je het mis hebt zijn enorm. Je hebt tools om de risico's te mitigeren. Dan ben je een oetlul als je dat niet doet onder de huidige omstandighedenquote:De dooddoener dat het te riskant is zul je tot je dood gaan horen. En als je vraagt waarom: "omdat Rutte sorry heeft gezegd, want het was te vroeg"
Alweer?quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bolsanaro ligt in het ziekenhuis!
Nee, omdat hij de hik heeft (echt geen grap)quote:
Wat doe jij als die eend straks je voeten afbijt? Ja wat zou je doen Devlin? Ben benieuwd man.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:02 schreef devlinmr het volgende:
Wat als over 2 weken de ziekenhuizen onverhoopt volstromen, wat ga je dan doen? Naast Rutte staan en sorry zeggen?
quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, omdat hij de hik heeft (echt geen grap)
nee, want minder besmettelijk en meer weerstand onder de bevolkingquote:Op woensdag 14 juli 2021 20:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ahja dus het Rota virus en Influenza staan ook op de A-lijst?
je hebt ook al gezien dat de besmettingen in die leeftijdscategorie door beginnen te sijpelen?quote:Ik trek het in den extreme? Jij trekt het in den extreme, je hebt echt geen flauw benul.
Wat er mis mee is? Omdat het niet nodig is en de voorspellingen van ziekenhuisbezetting hartstikke accuraat gemaakt kunnen worden door het RIVM. Mij part bouwen ze nog een 50% marge in, mag je nog richting de 25k besmettingen gaan per dag voordat je actie onderneemt.
Ehh jawel, als het mis gaat kijk je naar de oorzaak - clubs open - en dan sluit je de clubs en de kroegen. Maar bovenal, je ziet het aankomen, als er opeens 20-25-30 k besmettingen komen per dag.
Het is niet alsof niet duidelijk was wat het profiel was van de besmette personen.
Er zullen vast een hoop grappen gemaakt gaan worden door Brazilianen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je door corona in 't ziekenhuis terechtkwam was je maar een watje en een homo. Benieuwd wat hij dan zelf volgens die maatstaven is.
Het gaat om het aantal doden!quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:09 schreef devlinmr het volgende:
nee, want minder besmettelijk en meer weerstand onder de bevolking
Die hebben allemaal hun kans gehad op een prikje. Met prikje is de kans niet significant genoeg om maatregelen voor te verzinnen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:09 schreef devlinmr het volgende:
je hebt ook al gezien dat de besmettingen in die leeftijdscategorie door beginnen te sijpelen?
Of denk jij dat 20 jarigen niet mengen met ouderen ofzo
Het aantal doden heeft nooit een serieuze rol van betekenis gehad. En dequote:Op woensdag 14 juli 2021 21:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het gaat om het aantal doden!
Het gaat niet om het aantal doden!
De enige die doet alsof het een killer virus is bezigt zich met allerlei angstige termen als long Covid, super besmettelijk, en ander irrationeel gezeik.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het aantal doden heeft nooit een serieuze rol van betekenis gehad. En de
enige die dit een killervirus noemen zijn de antivaxxers. Dat doen ze nog steeds
Zucht... Zou het misschien met meer factoren te maken kunnen hebben..quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zegt niks. Als je besmet bent geweest dan heb je na een jaar vaak nog antistoffen, maar die beschermen je dan allang niet meer.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:16 schreef ludovico het volgende:
[ afbeelding ]
Veel meer antistoffen dan 80% Devlinz.
Je bent nogal fluíde.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:17 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zucht... Zou het misschien met meer factoren te maken kunnen hebben..
Okay, nooit meer vrijheid dan maar. Goed plan, heel rationeel. Afgezien van dat je comment gebaseerd is op nonsense uiteraard.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zegt niks. Als je besmet bent geweest dan heb je na een jaar vaak nog antistoffen, maar die beschermen je dan allang niet meer.
Dus als ik in deze reeks ga zoeken naar wie dit virus allemaal een killervirus noemt dan ga ik alleen maar mensen vinden die waarschuwen voor long covid en ander 'irrationeel gezeik'?quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
De enige die doet alsof het een killer virus is bezigt zich met allerlei angstige termen als long Covid, super besmettelijk, en ander irrationeel gezeik.
De angst wordt gespreid door de angstigen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het aantal doden heeft nooit een serieuze rol van betekenis gehad. En de
enige die dit een killervirus noemen zijn de antivaxxers. Dat doen ze nog steeds
Hou ik je aanquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Als de IC over een maand weer boven de 1200 coronalijers geraakt dan trakteer ik hier iedereen op een kratje bier.
De term killer virus zal vaker gebruikt worden door mensen die de risicoperceptie van anderen gecorrumpeerd vinden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dus als ik in deze reeks ga zoeken naar wie dit virus allemaal een killervirus noemt dan ga ik alleen maar mensen vinden die waarschuwen voor long covid en ander 'irrationeel gezeik'?
Thierry, jij ook op Fok!?quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
In deze reeks heeft vooral CAD het over een killervirus gehad. Heel erg vaak zelfs.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
De term killer virus zal vaker gebruikt worden door mensen die de risicoperceptie van anderen gecorrumpeerd vinden.
https://nos.nl/collectie/(...)en-reden-voor-paniekquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Okay, nooit meer vrijheid dan maar. Goed plan, heel rationeel. Afgezien van dat je comment gebaseerd is op nonsense uiteraard.
Wat wil je nou, je zegt eerst dat antistoffen lang blijven, post je vervolgens een artikel dat antistoffen snel afnemen...quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)en-reden-voor-paniek
WAS dit maar waar.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja de perceptie van wat we accepteren is anders geworden.
quote:
Het aantal antistoffen neemt snel af, maar je zal na 1 of mogelijk zelfs2 jaar nog antistoffen in je lichaam hebben. Dat wordt ook meegenomen in jouw eerder getoonde tabel. Maar het feit alleen dat je antistoffen hebt zegt niets over hoe goed je beschermd bent.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat wil je nou, je zegt eerst dat antistoffen lang blijven, post je vervolgens een artikel dat antistoffen snel afnemen...
Zijn bloeddonoren representatief voor Nederland?quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:16 schreef ludovico het volgende:
[ afbeelding ]
Veel meer antistoffen dan 80% Devlinz.
Het is ook een onderdeel van mijn werk.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]het is een onderdeel van mijn werk... Waar ik ook nog eens best goed in ben
[..]
Je snapt het gewoon niet. De gevolgen als je het mis hebt zijn enorm. Je hebt tools om de risico's te mitigeren. Dan ben je een oetlul als je dat niet doet onder de huidige omstandigheden
Een grote brand heeft meer brandweerpersoneel dat komt blussen dan een kleine brand.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het aantal antistoffen neemt snel af, maar je zal na 1 of mogelijk zelfs2 jaar nog antistoffen in je lichaam hebben. Dat wordt ook meegenomen in jouw eerder getoonde tabel. Maar het feit alleen dat je antistoffen hebt zegt niets over hoe goed je beschermd bent.
Daar heeft Marion Koopmans zelfs onderzoek naar gedaan.
https://nos.nl/collectie/(...)ren-wat-betekent-dat
Dat is niet waar.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het aantal antistoffen neemt snel af, maar je zal na 1 of mogelijk zelfs2 jaar nog antistoffen in je lichaam hebben. Dat wordt ook meegenomen in jouw eerder getoonde tabel. Maar het feit alleen dat je antistoffen hebt zegt niets over hoe goed je beschermd bent.
Marion Koopmansquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Even posten hier. Je weet maar nooit!quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Als de IC over een maand weer boven de 1200 coronalijers geraakt dan trakteer ik hier iedereen op een kratje bier.
Goh we mogen even nog niet naar de kroeg, oh oh oh wat een zwaar geschut zeg.. Get real...quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is ook een onderdeel van mijn werk.
Waar gehakt wordt vallen spaanders. Je bent een oetlul als je met een kanon op een mug schiet. En as far as i know, zijn we dat aan het doen.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zijn bloeddonoren representatief voor Nederland?
Onzin. De effectiviteit neemt af met de tijd. Je zal voor optimale bescherming na een tijdje boostershots moeten krijgen. Ook vanwege nieuwe varianten.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Er zijn cellen met geheugenfunctie die de besmetting (als die weer optreedt) herkennnen en dan peilsnel je antistoffen enorm verhogen.
Je bent zoals het er nu uitziet bescherm voor je leven.
Onthou jij het ook?quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:33 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Even posten hier. Je weet maar nooit!
quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is ook een onderdeel van mijn werk.
Waar gehakt wordt vallen spaanders. Je bent een oetlul als je met een kanon op een mug schiet. En as far as i know, zijn we dat aan het doen.
Dat jij een spuugbaby boven hebt liggen en van je met hormonen doordrenkte vrouw toch niet uit mag, betekend niet dat alle normale jongeren maar moeten afsterven.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Goh we mogen even nog niet naar de kroeg, oh oh oh wat een zwaar geschut zeg.. Get real...
Ik denk dat vooral de onderzoeken weer helemaal uit verband worden getrokken.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Er zijn cellen met geheugenfunctie die de besmetting (als die weer optreedt) herkennnen en dan peilsnel je antistoffen enorm verhogen.
Je bent zoals het er nu uitziet bescherm voor je leven.
Koopmans heeft het hier bij het verkeerde eind, omdat ze puur naar de hoeveelheid antilichamen kijkt. Dit neemt snel af, dat klopt. Maar dat moet ze meten na een jaar injectie met pure covid.
Nee.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Onzin. De effectiviteit neemt af met de tijd. Je zal voor optimale bescherming na een tijdje boostershots moeten krijgen. Ook vanwege nieuwe varianten.
quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:33 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Even posten hier. Je weet maar nooit!
Afsterven zelfs.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat jij een spuugbaby boven hebt liggen en van je met hormonen doordrenkte vrouw toch niet uit mag, betekend niet dat alle normale jongeren maar moeten afsterven.
Forever, met deze maatstaven, dat is idd een zwaar geschut.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Goh we mogen even nog niet naar de kroeg, oh oh oh wat een zwaar geschut zeg.. Get real...
Ja gek hè, als je 80 bent.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Onzin. De effectiviteit neemt af met de tijd. Je zal voor optimale bescherming na een tijdje boostershots moeten krijgen. Ook vanwege nieuwe varianten.
Zullen blij zijn met jou met overal negatief advies. Produceer je nog wat?quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]zullen ze blij zijn met jou als het mis gaat met zo'n houding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |