SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste dag na de rustdag, dat kan een leuke dag zijn. Gooi een paar flinke bergen in het parcours en je kunt wellicht een favoriet door het ijs zien zakken die de rustdag slecht heeft verteerd. Er zitten nu wel een paar flinke bergen in het parcours, maar de finish is na de Portet-d'Aspet ver weg waardoor de klassementsrenners niets gaan ondernemen. Nee, dit wordt weer een dag voor de vluchters. Hierna twee zware aankomsten bergop, geen enkele favoriet gaat hier iets ondernemen. Scheelt ook wel dat er nog maar één favoriet is, de rest zijn volgzame figuranten. Dit is 100% een rit voor de vluchters en zo lijkt de rit ook ontworpen te zijn. In principe kan dit natuurlijk prima als tussendoortje, maar het is wel erg jammer dat het de dag na de rustdag is. Zoals gezegd, de dag om te testen of iedereen bij de pinken is. Dat zal nu niet gebeuren, vermoed ik. Het was zelfs leuker geweest als ze in Andorra la Vella waren gestart en waren begonnen met de Port d'Envalira, dat had een spetterend begin kunnen opleveren. Nu zal dat minder het geval zijn. Eigenlijk was het beter geweest om de volgorde om te wisselen, eerst de rit van morgen bijvoorbeeld en daarna pas deze rit. Heb je een echte bergrit direct na de rustdag, niet twee bergritten achter elkaar, etc. Al is die bergrit van morgen ook weer superkut vanwege die lange aanloop, het is allemaal ellende. Hoe moeilijk kan het zijn om een goede rit te ontwerpen? Deze rit had ook voor de klassementsrenners kunnen zijn als je na de Portet d'Aspet over de Menté gaat, maar dit is nu juist weer helemaal niets. Zucht, zoveel weggegooide potentie. Het is nu vooral de vraag waar de vlucht van de dag gaat ontstaan. Gaan er al wat jongens wegrijden in het stuk in dalende lijn en het deel in de vallei daarna? Dan krijgen we zwaargewichten vooraan. Of blijft alles bij elkaar tot de eerste klim, dan krijgen we juist weer klimmers. Vergelijkbaar met de rit die door Mollema werd gewonnen, ook daar bestond de kopgroep uiteindelijk bijna volledig uit klimmende types. Kan nu ook weer het geval zijn, het lijkt me simpelweg bijzonder moeilijk om hier in het dalende stuk en het vlakkere stuk al weg te rijden. De eerste klim is er eentje van 11 kilometer aan 5%, dat zal veel jongens toch teveel van het goede zijn. Dit is de eerste afweging bij het kiezen van de geschikte vluchters. De tweede afweging is het weer. Of het nu gaat regenen of niet, het wordt sowieso koud. Van 30+ graden naar 15 graden, da's de helft dus. Mogelijk regen erbij en waarschijnlijk behoorlijk veel wind, brrr, ik trek m'n winterjas aan. De renners kunnen dat niet echt, dus wordt het weer afzien. De ene renner gaat daar beter mee om dan de ander, de figuren die we vorige week zaken hoeven nu niet noodzakelijkerwijs opnieuw aanwezig te zijn. Ik ga verder mijn hart vasthouden tijdens de afdalingen. Als het regen zijn ze allemaal lastig, vooral die van de Portet-d'Aspet natuurlijk. Regen, beetje olie erbij waarschijnlijk, oei oei oei. Als dat maar goed gaat allemaal. Die afdaling komt natuurlijk ook nog eens in de finale, waar de beste vluchters hun voorsprong willen uitbreiden en waar de gelosten terug gaan proberen te komen. Of dat een geniaal idee is weet ik niet, dat gaan we beleven. Maar, anyway, sowieso vluchters dus. Pogacar gaat z'n ploeg niet laten controleren, er komen nog twee zwaardere ritten aan. Ineos en Jumbo gaan het ook niet doen, lijkt me. Dus, de zoveelste kans voor de vluchters. Dat hebben we de afgelopen Tours niet vaak gezien. Nu al bijna meer zeges voor vluchters dan vorig jaar, en dan hebben we nog een week te gaan. Enfin, daar gaan we.
1. Aranburu. Dit probeerde ik al een keer, liep niet goed af. Maakt niet uit, de aanhouder wint, dat heeft Mollema wel bewezen. Het gaat waarschijnlijk regenen, er moet veel gedaald worden en we eindigen op een muurtje: dit schreeuwt Alex Aranburu. Helaas wint Alex weer niet nu ik hem heb genoemd, maar dat is het leven. Volgend jaar gaat hij naar Movistar en dan wint hij sowieso nooit meer een koers, erg teleurstellend.
2. Van Aert. Wout kan vandaag nog mooi wat puntjes oprapen voor de bergtrui en meteen ook weer een poging wagen om de rit te winnen. Al zou het weer hem misschien kunnen ontmoedigen, mocht het echt regenen dan wil je met het oog op Tokio natuurlijk geen risico's nemen in de afdalingen. Daardoor wint ie niet, is mijn oordeel.
3. Konrad. Die is al een paar keer hoog geëindigd in vergelijkbare etappes. Waarom niet nog een keer? Wellicht gaat hij zelfs een keer wat slimmer koersen waardoor hij zowaar in de buurt komt van de ritzege. Nee, haha, natuurlijk niet. Maar een derde plaats is ook leuk.
4. Mohoric. Fietst als een debiel naar beneden, waardoor hij genoeg voorsprong verzamelt om als een van de eersten aan de eerste klim te beginnen. Zit daardoor in de kopgroep, maar gaat de rit niet winnen wegens teveel klimwerk. Kan wel weer mooi wat tijd goedmaken in de afdalingen, al heeft hij in de Giro ook wel laten zien dat hij ook wel eens een fout maakt. Eigenlijk zou dit ook prima een dag voor Colbrelli kunnen worden, gezien de veranderde weersomstandigheden. Maarja, Sonny, ik weet niet of ik daar na die tweede week nog vertrouwen in heb.
5. Cort. Als hij niet weer eens op Uran moet passen tenminste. Anders sturen ze Higuita of Guerreiro weer eens mee, niet te peilen allemaal. Maar goed, we gaan het nog maar eens proberen met Cort. Je weet maar nooit. In principe wel een goede rit voor hem, als hij zijn klimmersbenen van de Ronde van Occitanië weer heeft gevonden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Slobeend op 13-07-2021 15:28:26 ]
Die waren ook massaal gelostquote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:21 schreef wimderon het volgende:
Baggerijn gaat een gouden zaak doen voor de helmpjes met twee man mee tov 0 van Vaughters.
(lol)quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan iedere renner verplicht een GPS tracker dragen zodat een simpel computer programma een perfect overzicht kan geven wie waar zit.
Zodat het tijdsverschil ook perfect berekend kan worden?
Open er een topic overquote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan iedere renner verplicht een GPS tracker dragen zodat een simpel computer programma een perfect overzicht kan geven wie waar zit.
If only...quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het tijdsverschil perfect berekenen bestaat niet, of in ieder geval, is niet het meest inzichtelijke voor de koerssituatie.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hahahahaha, Konrad en winnen. Leuk geprobeerd.quote:
NONquote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is die FDJ niet Madouas trouwens?
Deze valse hoopquote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is die FDJ niet Madouas trouwens?
Nee, nu zie ik het.quote:
Nibali crasht vast in de afdaling in kansrijke positiequote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:31 schreef Szura het volgende:
Nibali vs Valverde in Tokio, daar tekenen we toch voor
Dat is voor niemand leukquote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:34 schreef noodgang het volgende:
Ik ga wel weer even naar Traksel en Hermsen zappen
Ja de TV op mute zetten is ook geen slecht planquote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Frank Hoste praat wel, maar ik hoor niet wat hij zegt.
Qua strijd in het algemeen klassement?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:41 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
De tour is zich sinds de eerste rustdag aan het ontpoppen tot een volledige flopshow.
Je vond Chris Picavet in een eerder stadium ook niets. Verstand komt met de jaren, zo blijkt maar.quote:
Geloof niet dat iemand iets anders had verwachtquote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Peloton neemt weer eens een snipperdag. Erg jammer.
Dat is nog steeds zo slimmen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je vond Chris Picavet in een eerder stadium ook niets.
Vanochtend gekeken. Leuk om te zien hoe ze contact hebben met de renners!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond de wheelie challenge van Tietema kijken allen
Verschil met paar jaar terug, toen was het vaak nog wat zijn dat voor rare gasten.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:52 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Vanochtend gekeken. Leuk om te zien hoe ze contact hebben met de renners!
Tegen beter weten in.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geloof niet dat iemand iets anders had verwacht
Ik denk dat ik te weinig heb gezien van Tietema om 'm een mongool te vinden. Misschien spring ik nog mee op die bandwagon, misschien ook niet.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:21 schreef wimderon het volgende:
Baggerijn gaat een gouden zaak doen voor de helmpjes met twee man mee tov 0 van Vaughters.
Kan nog makkelijkquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:01 schreef Marcoss het volgende:
EF staat al 11 minuten achter in het ploegenklassement
Toch gaan ze winnen als ze het morgen, overmorgen en in de tijdrit zonder wegblijvende kopgroepen gaan uitmaken.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:01 schreef Marcoss het volgende:
EF staat al 11 minuten achter in het ploegenklassement
Veel mannen geprobeerd weg te komen en zo'n kwartier geleden een vrij grote kopgroep ontstaan. Verder weinig.quote:
Hannes luistert naar de koersradio en doet verder niets.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hannes zou dit soort dingen toch moeten weten.
Zoals te verwachten dus. Morgen beginnen we echt.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veel mannen geprobeerd weg te komen en zo'n kwartier geleden een vrij grote kopgroep ontstaan. Verder weinig.
Hannes reikt nog niet tot aan de voetzolen van André Meganck. Die zou al bellen waarom Jumbo zich niet op kop zet voor Wout.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hannes zou dit soort dingen toch moeten weten.
Hinault, in vermenging met het geel ?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
In Theorie kan Wout Van Aert de bolletjestrui pakken en daarmee winnen op de Champs-Élysées
De kans is heel klein. Maar het kan, en volgens mij hebben er dat nog niet veel gedaan, winnen in de bollen in parijs
Was het dan al een sprint?quote:
Hinault won ooit door een ontsnapping. Niet sprint.quote:
Vaughters moeten ze opheffenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Het halve team van EF had vandaag kunnen winnen, vandaag niet meezitten was wel scandalig.
Hij heeft inde eerste bergetappe het grote gat geslagen, en koerst nu verder à la Indurain.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zal Pogiboy nog eens durven uithalen of gaat het "volgen" zijn.
Ik vind als je kan de tour winnen met 10min voorsprong, dat je dat ook moet doen.
In theorie kan het ook nog in het geelquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
In Theorie kan Wout Van Aert de bolletjestrui pakken en daarmee winnen op de Champs-Élysées
De kans is heel klein. Maar het kan, en volgens mij hebben er dat nog niet veel gedaan, winnen in de bollen in parijs
Marchial heeft een heel ander voorjaar gezien dan wij. Aanvallen loont. Het publiek wil het zien. Applaus voor Gieljoom.quote:
Hij kan ook op zijn bek gaan en 10 minuten verliezen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
In theorie kan Pogacar ook gewoon winnen op de Champs Elysees
Marchial kan beter naar zichzelf kijken, schiet al tijden geen deuk in een pakje boter in Manchesterquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marchial heeft een heel ander voorjaar gezien dan wij. Aanvallen loont. Het publiek wil het zien. Applaus voor Gieljoom.
In realistische Theoriequote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
In theorie kan Pogacar ook gewoon winnen op de Champs Elysees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Beetje humor moet kunnenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:19 schreef Sjoerd102 het volgende:
NOS heeft het in de liveticker over meesterklimmer Cees Bol.
Hij kan bijna net zo goed klimmen als sprinten.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:19 schreef Sjoerd102 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:19 schreef Sjoerd102 het volgende:
Mohoor is er toch ook mee bezig nu, zou Dielon een uitbrander gehad hebben?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toch gaan ze winnen als ze het morgen, overmorgen en in de tijdrit zonder wegblijvende kopgroepen gaan uitmaken.
Gaat Gaudu of Konrad het solo redden na de Aspet?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mohoor is er toch ook mee bezig nu, zou Dielon een uitbrander gehad hebben?
Matthews of Colbrelli zou wel een flopwinnaar zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gaat Gaudu of Konrad het solo redden na de Aspet?
Sonny zou een prachtige winnaar zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Matthews of Colbrelli zou wel een flopwinnaar zijn.
Als ie solo aankomt vind ik het wel oke.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sonny zou een prachtige winnaar zijn.
Vandaag geen Mollemaatje lijkt me.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gaat Gaudu of Konrad het solo redden na de Aspet?
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom gaat de gele trui, de persoon die er met kop en schouders bovenuit steekt nooit op z'n bek ?
De manier waarop maakt niet uit. Sonny heeft nul ritzeges in een grote ronde staan en dat is niet juist.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie solo aankomt vind ik het wel oke.
(bijna ) nooitquote:
Mohoor heeft afgelopen zondag zelf gepicknickt om Peio op te pikken.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mohoor is er toch ook mee bezig nu, zou Dielon een uitbrander gehad hebben?
Ze blijven ook niet samen of Juul moet zijn derde adem vinden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dan zal het voor Sonny zijn, daar Matthews nooit meer een belangrijke sprint wint.
quote:
Kontrat lijkt wel heel sterk. Maar die zal zich wel laten foppen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:32 schreef Salina het volgende:
Is het spannend mensen? Beetje saaie kopgroep zo te zien. Geen bolletjesstrijd vandaag. Was bang veel te missen maar dat viel mee blijkbaar.![]()
Ik schrijf Gaudu wel op voor straks. Geen idee waarom.
De werken van Peio gaan alle logica te buiten.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mohoor heeft afgelopen zondag zelf gepicknickt om Peio op te pikken.
Wim van Est, Joop Zoetemelk, Bernard Hinault, Eddy Merckx, Pascal Simon zijn het alvast niet met je eensquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom gaat de gele trui, de persoon die er met kop en schouders bovenuit steekt nooit op z'n bek ?
Die heeft geen gele trui aanquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Rellende_Rotscholier
Ik zat er al op te wachten.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Rellende_Rotscholier
Haha.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten.
Wat ben je toch ook een waardeloze gozer.
Maar de Vuelta begint wel uitzonderlijk vroeg.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:34 schreef wimderon het volgende:
Als je de wegrit zover naar achteren schuift zouden we een sterk afgeroomde Vuelta krijgen.
Het is ook altijd iets. Zoveel gezeur voor een koersje die om de 4 jaar plaats vind.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:34 schreef wimderon het volgende:
Als je de wegrit zover naar achteren schuift zouden we een sterk afgeroomde Vuelta krijgen.
's Ochtends al?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar de Vuelta begint wel uitzonderlijk vroeg.
Over 3 jaar weer hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is ook altijd iets. Zoveel gezeur voor een koersje die om de 4 jaar plaats vind.
Maak je niet dikquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik word hier altijd gepakt op m'n fouten
En in het midden van de OS?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:34 schreef wimderon het volgende:
De taalfout wordt netjes genegeerd.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik word hier altijd gepakt op m'n fouten
Dat was een gemene streek van Konrad.quote:
Die wacht op het steile deel, vermoed ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:45 schreef The_Undertone het volgende:
Laat iemand weten aan Gaudu dat hij dringend in gang moet schieten?
Weet niet, heb het gevoel dat hij niet beter kan.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die wacht op het steile deel, vermoed ik.
Dan blijft hij wel hopeloos hangenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die wacht op het steile deel, vermoed ik.
Zeer sympathieke Premjur Liek rennerquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou hem gegund zijn, die rijdt echt altijd en overal
En hard gevallenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou hem gegund zijn, die rijdt echt altijd en overal
Hopelijk ruitenwissers voor brilsmurf.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:54 schreef Faraday01 het volgende:
Hopelijk gaat alles goed in de afdaling
Misschien zou dat qua programmering het beste zijn, maar dan heb je ook weer een potentieel probleem met overlap met het baanprogramma.quote:
Van Aert ambitiesquote:
Die mag zeker van me winnenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:52 schreef The_Undertone het volgende:
Bonammour mag ook winnen. Oh damn. Sonny, dit kan niet jongen
Veel wind aan het eind wel, wie weet doet dat nog wat.quote:
We kunnen meteen aan tafel.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Etappe is gereden Konradt is de winnaar op naar de volgende etappe.
Max Bulla is ook een leuke, als wielertoerist ene etappe winnen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:18 schreef DeeBee het volgende:
Oostenrijkse etappewinnaar, jeetje.
Legendarisch lijstje is dat, ik noem een type Georg Totschnig.
Vorig jaar was hij vooral de Ide Schelling van de Tour.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:18 schreef wimderon het volgende:
Cosnefroy was de afgelopen 2 jaar ook rotslecht in de Tour, José.
Ik ga vandaag voor de bataat.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Niet de piepers al achter de kiezen hebben voor 17u.
De strijd om het geel is niet het enige dat teltquote:Op dinsdag 13 juli 202117:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is van 014 ofzo geleden dat ik nog zo', saaie kuttour heb gezien.
Ohja, die kansloze aanval waar hij voor de top van de klim al werd ingehaald door het pelotonquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij vooral de Ide Schelling van de Tour.
Ik vind persoonlijk deze tour leuker dan de vorige.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De strijd om het geel is niet het enige dat telt
Wat is daar spannend aan dan? Valt de Mocro Maffia daar vanavond binnen?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:23 schreef Poepz0r het volgende:
Tour is niet meer spannend helaas. U kunt overschakelen naar Humberto.
Wie geeft er sowieso om deze etappe. Wat een ramp.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Noem mij een hater maar wie geeft er ook maar iets om dit soort archiefbeelden tijdens een etappe.
Oh dat zou popcorn zijn genot.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat is daar spannend aan dan? Valt de Mocro Maffia daar vanavond binnen?
Tot nu toe zeker. Het einde van de Tour was vorig jaar natuurlijk vooral knotsgekquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk deze tour leuker dan de vorige.
DIE ZIJN GEVACCINEERD. WAKKER WORDEN.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch wel vreemd deze Tour dat bijna altijd de eerste die gaat wint. Zullen de ketonen wel zijn dan.
Ja, geen terug val of niemand die erin slaagt om erbij te komen omdan in een groepje te sprintenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch wel vreemd deze Tour dat bijna altijd de eerste die gaat wint. Zullen de ketonen wel zijn dan.
Geen idee, helaas net pas thuis.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie geeft er sowieso om deze etappe. Wat een ramp.
De druk van de prono.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben enorm teleurgesteld in Alex. Die heeft nu al Movistarbenen.
Ik ben eerder teleurgesteld door Frailequote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben enorm teleurgesteld in Alex. Die heeft nu al Movistarbenen.
Weg met Petoquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:36 schreef Mykonos het volgende:
Na Politt nu ook Konrad, doen ze netjes bij Bora.
Beetje zoals Jumboquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:36 schreef Mykonos het volgende:
Na Politt nu ook Konrad, doen ze netjes bij Bora.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |