SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Budapestenaar op 13-07-2021 10:10:25 ]
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
Plus de plaisir avec du fromage vaginal par une chaude journée d'été dans le train.
Zoiets. Het is vaak een "moving target". Heeft wel iets die manier van werken, maar met meerdere klanten tegelijk krijg je best een uitdaging.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een soort mvp die later verbeterd gaat worden?
Halve dag ziekmelden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit half om half te overwegen om me ziek te melden. Hoofdpijn, keelpijn en moe
He je hebt je naam weer terugquote:
Dat zou wel baas zijn maar heb ook niet echt beleg in huis.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kan je niet even naar je werk bellen of ze het komen bezorgen
NEEquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:13 schreef Karzai het volgende:
Oei, even een uurtje liggen anders. tis hier vrij rustig. Ik heb even pauze
Oh ik vind mijn huidige leuker.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Je eerste usernaam blijft vaak wel de leukste
Daarom hou ik gewoon vast aan dezequote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Je eerste usernaam blijft vaak wel de leukste
Verstandig jaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar hou ik gewoon vast aan deze
Omdat het teringdruk is.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:31 schreef Ama het volgende:
Waarom krijg ik geen bevestiging van mijn testafspraak? Telefoonlijn van de GGD is ook zo teringdruk.
Verjaardag iets te wild gevierd?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:36 schreef Ama het volgende:
Als ik corona heb ga ik wel beetje lachen hoor.Mijn sociale leven is compleet ingestort laatste 1,5 jaar en toch krijg je het dan alsnog zeker. Maar ik ga er vanuit dat ik niks heb eerlijk gezegd, heb ook 0 klachten.
Nee man, gewoon samen en verder niemand.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verjaardag iets te wild gevierd?
Nja zo werkt het niet met een besmettelijke ziekte, kun je zelf nog zo goed opletten er is altijd wel iemand die minder goed oplet of zorgvuldig is en dan krijg je het alsnog.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:36 schreef Ama het volgende:
Als ik corona heb ga ik wel beetje lachen hoor.Mijn sociale leven is compleet ingestort laatste 1,5 jaar en toch krijg je het dan alsnog zeker. Maar ik ga er vanuit dat ik niks heb eerlijk gezegd, heb ook 0 klachten.
Is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja zo werkt het niet met een besmettelijke ziekte, kun je zelf nog zo goed opletten er is altijd wel iemand die minder goed oplet of zorgvuldig is en dan krijg je het alsnog.
Ja en dat hoeft dan niet eens degene te zijn waarmee je bent maar juist weer iemand die hij weer kent.quote:
*waarom ben je te laat op werk*quote:
Nee klopt.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar je zit toch niet voor niets thuis vandaag
Misschien heb ik ook wel corona. Vele serveersters die zich zaterdag met koele drankjes en exquise gerechtjes over mij heen hebben gebogenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja zo werkt het niet met een besmettelijke ziekte, kun je zelf nog zo goed opletten er is altijd wel iemand die minder goed oplet of zorgvuldig is en dan krijg je het alsnog.
Daarom vind ik die opmerkingen op het internet zo dom: het virus kan toch niet klokkijken? Nee, maar je beperkt wel het aantal mensen op een kluitje.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dat hoeft dan niet eens degene te zijn waarmee je bent maar juist weer iemand die hij weer kent.
Ugh, dat had ik vorig jaar 2x door collega's van mn ex die niet de slimsten ever waren, zo frustrerendquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dat hoeft dan niet eens degene te zijn waarmee je bent maar juist weer iemand die hij weer kent.
Ook wel weer zo. Maar het voelt gewoon lullig dan snap je.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh dat is geen gek idee, heb nog ovenfriet.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:42 schreef UitStraling het volgende:
Het is vandaag nationale Amerikaanse Frietdag, iedereen frietjes vandaag
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*waarom ben je te laat op werk*
- ik ben niet te laat, de tijd op de klok is een leugen, het gaat er om hoe je de tijd ervaart
* ...
Meteen afgestraftquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien heb ik ook wel corona. Vele serveersters die zich zaterdag met koele drankjes en exquise gerechtjes over mij heen hebben gebogen
Hallo hier zijn we.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:44 schreef gianni61 het volgende:
Ik moest even kijk en of ik wel goed zat.
Bange vuige introverten zijn de ware erfgenamen van de wereld, landen er buitenaardse wezens in het jaar 5025 is alles exact nog hetzelfde als in 2025.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie je wel: sociaal doen is levensgevaarlijk.
Introverts were right all along!
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bange vuige introverten zijn de ware erfgenamen van de wereld, landen er buitenaardse wezens in het jaar 5025 is alles exact nog hetzelfde als in 2025.
Als we de extraverten de vrije hand geven is heel de planeet een rokende ground zeroquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bange vuige introverten zijn de ware erfgenamen van de wereld, landen er buitenaardse wezens in het jaar 5025 is alles exact nog hetzelfde als in 2025.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:53 schreef UitStraling het volgende:
Jihadisten zeggen nu: "Echte vrijheid hadden we in Nederland"
Een Spaanse documentaire geeft een bijzonder inkijkje in de manier waarop al in een Syrisch detentiekamp wordt begonnen met het deradicaliseren van jihadisten. "Ik wil weer poffertjes eten."
Ffs..quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:53 schreef UitStraling het volgende:
Jihadisten zeggen nu: "Echte vrijheid hadden we in Nederland"
Een Spaanse documentaire geeft een bijzonder inkijkje in de manier waarop al in een Syrisch detentiekamp wordt begonnen met het deradicaliseren van jihadisten. "Ik wil weer poffertjes eten."
Zolang ik het maar overleef vind ik het allang bestquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als we de extraverten de vrije hand geven is heel de planeet een rokende ground zero
@AIVDquote:
Heb je een goeie kelder en een voorraadje doperwten?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zolang ik het maar overleef vind ik het allang best
Tot de volgende haatbaard weer op ze in begint te praten.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
Wel mooi eigenlijk, reis je af naar een bloed doordrenkt land om als broedkip verkracht te worden door genocidale massamoordenaars om erachter te komen dat poffertjes toch eigenlijk best wel lekker zijn.
Nee ben geen doomsday prepper, hahahaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een goeie kelder en een voorraadje doperwten?
Ja want haatzaaien valt onder het recht van vrije meningsuiting.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot de volgende haatbaard weer op ze in begint te praten.
Ik heb één blikje doperwten dus ik kom ook niet ver.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee ben geen doomsday prepper, hahaha
Wijven hèquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot de volgende haatbaard weer op ze in begint te praten.
1 meer dan ik hebquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb één blikje doperwten dus ik kom ook niet ver.
Elke dag 1 doperwt, lets gooooooquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, gebeurt bij mannen ook wel hoor. Als je een zwakke persoonlijkheid en een laag IQ hebt, kunnen mensen met snode plannetjes je in elke vorm kneden die ze maar willen.quote:
Dat is nog kutterder, is je laatste maal in het leven een blikje doperwtenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan wel een paar kilo missenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elke dag 1 doperwt, lets goooooo
Doet me denken aan een verhaal wat ik laatst hoorde, hahahaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een verhaal wat ik laatst hoorde, hahaha
Kan nog een duif proberen te vangenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is nog kutterder, is je laatste maal in het leven een blikje doperwten
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een verhaal wat ik laatst hoorde, hahaha
Moslims en een laag IQ hebben hoort een beetje bij elkaarquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, gebeurt bij mannen ook wel hoor. Als je een zwakke persoonlijkheid en een laag IQ hebt, kunnen mensen met snode plannetjes je in elke vorm kneden die ze maar willen.
Waarom dan niet gewoon in een chocolate chip cookie kneden ofzoquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, gebeurt bij mannen ook wel hoor. Als je een zwakke persoonlijkheid en een laag IQ hebt, kunnen mensen met snode plannetjes je in elke vorm kneden die ze maar willen.
Gewoon dat blikje erwten naar die vogel zijn kop gooien.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan nog een duif proberen te vangen
Dan kan je net zo goed een rat vretenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan nog een duif proberen te vangen
Mja, maar dan moet ik naar buitenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed een rat vreten
Breng mij ook even kip dan. Ik kan niet naar de winkel nu nml.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:01 schreef dud0r het volgende:
Ben ik weer. Heb ik nog wat gemist? Nee oke.
Ik ga zo kip lunchen
En in je kelder komt een duif langs vliegen?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar dan moet ik naar buiten
Wie niet, corona-kilo'squote:
Ik heb geen kelderquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En in je kelder komt een duif langs vliegen?
Wajoooooooooowquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Moslims en een laag IQ hebben hoort een beetje bij elkaar
Dan is het toch al bekeken zaakquote:
dat red ik niet met op tijd weer terug zijn om de kleine te halen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Breng mij ook even kip dan. Ik kan niet naar de winkel nu nml.
Wollahquote:
Tozzzzzzquote:
Ja het moet sowieso voor half 1.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat red ik niet met op tijd weer terug zijn om de kleine te halen.
Nou, ja voorheen sportte ik 2x in de week en reed ik 1x per week paard en ik merk wel dat ik nu aan de bak magquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O nee, ik heb geen coronakilo's. Maar standaard heb ik er wel een paar extra
Kus emekquote:
Wat sportiefquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ja voorheen sportte ik 2x in de week en reed ik 1x per week paard en ik merk wel dat ik nu aan de bak mag
Dan is de kip nog niet klaar voordat ik de auto in stap.quote:
Laat maar dan.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan is de kip nog niet klaar voordat ik de auto in stap.
Kan jij ook wel.quote:
Hier waait het wel een beetje 🤔quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:07 schreef UitStraling het volgende:
Waarom is het weer windstil, er lijkt wel zo'n warme zieke drukkende coronadeken over het land te hangen.
Waren groepslessen o.a. BBB en ook wel Yoga of Bodybalance, maar alsnog.. ook goed voor je lenigheid. Ik probeer wel iets thuis te doen, maar het is niet echt hetzelfde.quote:
Met regen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:07 schreef UitStraling het volgende:
Waarom is het weer windstil, er lijkt wel zo'n warme zieke drukkende coronadeken over het land te hangen.
nou nou nou nouquote:
Ik kom niet verder dan wandelenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waren groepslessen o.a. BBB en ook wel Yoga of Bodybalance, maar alsnog.. ook goed voor je lenigheid. Ik probeer wel iets thuis te doen, maar het is niet echt hetzelfde.
Ik kan niet tegen warm en hoge luchtvochtigheid.quote:
Wandelen is ook prima, maar wel langer dan 30 minutenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan wandelen
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Pak ik wel een banaan. Eigenlijk ook wel beter.
Hoe vaak sport je nu dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:11 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel gesports als sinds corona![]()
Je vraagt je bijna af of ik ziek ben
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I'm a survivor
I'm not gon' give up
I'm not gon' stop
I'm gon' work harder
Lijkt me ook vreselijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen warm en hoge luchtvochtigheid.
Ben echt blij dat ik niet in Azië woon oid
Ik probeer elke dag een uurtje door de stad te zwervenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wandelen is ook prima, maar wel langer dan 30 minuten![]()
Hardlopen heb ik een tijdje geprobeerd en dat ging best redelijk, maar ik vind er geen reet aan
Doe je goed!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:11 schreef TaMieke het volgende:
Korter dan 30 minuten kun je ook niet echt wandelen noemenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wandelen is ook prima, maar wel langer dan 30 minuten![]()
Hardlopen heb ik een tijdje geprobeerd en dat ging best redelijk, maar ik vind er geen reet aan
Mijn hersens gaan dan gewoon volledig uit.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lijkt me ook vreselijk.
Ik zou graag eens naar de formule 1 race van Singapore willen, maar ik moet al zweten als ik er aan denk
En met goede resultatenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:11 schreef TaMieke het volgende:
Oh, das heel goed !quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik probeer elke dag een uurtje door de stad te zwervenEn in Boedapest zwom ik ook veel en speelde ik af en toe squash.
begrijp ik nietquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn hersens gaan dan gewoon volledig uit.
Is dit de eerste keer dat je me hier ziet ofzo?quote:
Nee daarom vraag ik het ook.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat je me hier ziet ofzo?
wat niet aan staat kan ook niet uit wou je zeggen?quote:
Ja, ik weet niet wat iemands referentiekader van wandelen is hequote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Korter dan 30 minuten kun je ook niet echt wandelen noemen
Zodat de regen in Limburg blijft.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik wilde zeggen: wil je die van mij overkopen, maar die zal wel een maatje of 2 te groot zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, das heel goed !
Ik beweeg 1x in het uur en dan 250 stappen en probeer dan dagelijks aan de 10.000 stappen te komen.
Moet wel een doel hebben.
Zit overigens ook nog na te denken over een mountainbike
quote:
huehuehuequote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat niet aan staat kan ook niet uit wou je zeggen?
Of 3quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: wil je die van mij overkopen, maar die zal wel een maatje of 2 te groot zijn
neequote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat niet aan staat kan ook niet uit wou je zeggen?
Minder dan 10 k is niet de moeite waard om wandelschoenen aan te trekkenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat iemands referentiekader van wandelen is he
OHNOESquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:15 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel een klein kuchje ineens maar is vast toeval.
quote:
Jammer. Hij staat een beetje stof te happen sinds ik de racefiets hebquote:
Waar ga je dan 1x in het uur heen?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, das heel goed !
Ik beweeg 1x in het uur en dan 250 stappen en probeer dan dagelijks aan de 10.000 stappen te komen.
Moet wel een doel hebben.
Zit overigens ook nog na te denken over een mountainbike
Ik kan beter tegen de kouquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
Maar dat iemand daar zo niet tegen kan :p
en die warme deken voelt als verstikkend plasticquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja echt
zodra ik daar het vliegveld uit stap is het aaaaah eindelijk en dan laat ik zo die warme deken op mij vallen
Een natte hete handdoek recht in je keel.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja echt
zodra ik daar het vliegveld uit stap is het aaaaah eindelijk en dan laat ik zo die warme deken op mij vallen
Uh, naar de wc, drinken halen, wat printen, de trap op en af .. zitten is het nieuwe roken blablablaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar ga je dan 1x in het uur heen?![]()
Ja, fietsen vind ik nooit zo leuk. Maar ik bedacht me vanmorgen wel dat ik mijn banden weer eens moet oppompen.
Temperaturen tot 25 graden hierquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan beter tegen de kou![]()
Temperaturen tot 35 graden gaan net, daarboven ben ik een dweil.
Er moet overigens wel een briesje staan.
nee heerlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en die warme deken voelt als verstikkend plastic
Ik heb een vriendin die hoge temperaturen ook heerlijk vind. Vind het nog een soort van knap dat mensen daar tegen kunnenquote:
Jij bent gewoon raarquote:
Ik ken er ook zo eentje, ook vette winterdip, lekker op vakantie naar Australië als daar de wasknijpers aan het droogrek smelten, en dan een vestje aantrekken als het afkoelt naar 35 graden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die hoge temperaturen ook heerlijk vind. Vind het nog een soort van knap dat mensen daar tegen kunnen
Alsof ze een warme föhn omgedraaid op je mond zetten, denken gaat ook langzamer, vandaar dat ze in warme landen ook zo traag zijn en wat minder snugger, als een te hard gekookt eitje.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja echt
O jaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, naar de wc, drinken halen, wat printen, de trap op en af .. zitten is het nieuwe roken blablabla
Ik zit dan in een hemdje, krijg ik de vraag: heb je het niet koud? Het is 20 graden mens..quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken er ook zo eentje, ook vette winterdip, lekker op vakantie naar Australië als daar de wasknijpers aan het droogrek smelten, en dan een vestje aantrekken als het afkoelt naar 35 graden.
Krankjorem.
Doelloosquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
Als ik al iets aan beweging doe kan ik het echt alleen bij een sportschool, dan ben ik omringd met fitness-gerelateerde dingen, en kan ik niet afgeleid wordenbeetje doelloos buiten rond fietsen of wandelen wordt 'm echt niet
Vind dat ook echt onwezenlijk en naar.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ALS HET MAAR GEWOON WAAIT JA
Ik word echt chagrijnig als het windstil is
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken er ook zo eentje, ook vette winterdip, lekker op vakantie naar Australië als daar de wasknijpers aan het droogrek smelten, en dan een vestje aantrekken als het afkoelt naar 35 graden.
Krankjorem.
Van die mensen die met 25 graden nog met een dekentje op de bank tv zitten te kijkenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit dan in een hemdje, krijg ik de vraag: heb je het niet koud? Het is 20 graden mens..
En zij zit dan inderdaad met een dik vest aan, krijg het al spaans benauwd als ik er naar kijk
Zo...ik had dat bij de Dode zee, stapte een bus met airco uit..dacht dat ik doodging, idd gewoon echt een föhn in je smoel op standje goor heetquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ze een warme föhn omgedraaid op je mond zetten, denken gaat ook langzamer, vandaar dat ze in warme landen ook zo traag zijn en wat minder snugger, als een te hard gekookt eitje.
Bijkomend nadeel is dat als het windstil is, er ook heel veel muggen zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat ook echt onwezenlijk en naar.
Zijn die aan het oefenen voor als ze later in de hel belanden?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Van die mensen die met 25 graden nog met een dekentje op de bank tv zitten te kijken
Vandaar !!!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijkomend nadeel is dat als het windstil is, er ook heel veel muggen zijn.
Als het waait, waaien die tenminste nog weg.
#muggentrauma
ik denk het.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn die aan het oefenen voor als ze later in de hel belanden?
Ik ken ook iemand die net zo erg is met warmte als ik, maar die loopt dan met 2 graden nog alleen in een hoodie buiten.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit dan in een hemdje, krijg ik de vraag: heb je het niet koud? Het is 20 graden mens..
En zij zit dan inderdaad met een dik vest aan, krijg het al spaans benauwd als ik er naar kijk
In de kou functioneren die mensen ook niet hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ze een warme föhn omgedraaid op je mond zetten, denken gaat ook langzamer, vandaar dat ze in warme landen ook zo traag zijn en wat minder snugger, als een te hard gekookt eitje.
Alle muggen terug naar hun eigen land1!!1quote:
Mensen die van hitte houden zijn over het algemeen wel wat minder slim dus het zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn die aan het oefenen voor als ze later in de hel belanden?
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die van hitte houden zijn over het algemeen wel wat minder slim dus het zou zomaar kunnen
Daarom gewoon eerder naar huis gaan voordat je hoofdpijn krijgtquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voorheen werkte ik bij een stel koukleumen als collega's en die hadden de kachel altijd op standje 5
Behalve mijn kachel, daar durfde niemand aan te komen (deathstare)
Dus stel je voor: een muffe kantoorruimte, die nog muffer en zuurstofarm wordt.
En het dan gek vinden dat je aan het einde van de dag hoofdpijn krijgt.
Ja, DUH.
Lol, kan je niet een wat luchtigere broek aantrekken?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk het.
snap dat niet hoor.
ik zit er nu al tegenop te kijken dat ik donderdag een lange broek aan moet
Oke, dat is weer de andere kant van het spectrum.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die net zo erg is met warmte als ik, maar die loopt dan met 2 graden nog alleen in een hoodie buiten.
Ja toch? Als ik voor op mn werk te komen een pokke eind moet fietsen, ok prima, maar zomaar? Nopequote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet, heb echt een route en een doel nodig.
De reden om niet meer terug te gaan naar kantoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voorheen werkte ik bij een stel koukleumen als collega's en die hadden de kachel altijd op standje 5
Behalve mijn kachel, daar durfde niemand aan te komen (deathstare)
Dus stel je voor: een muffe kantoorruimte, die nog muffer en zuurstofarm wordt.
En het dan gek vinden dat je aan het einde van de dag hoofdpijn krijgt.
Ja, DUH.
Is het daarom dat de zuidelijke landen wat minder ontwikkeld zijn ten opzichte van de noordelijk gelegen gebieden?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die van hitte houden zijn over het algemeen wel wat minder slim dus het zou zomaar kunnen
Gewoon vergassen kan ookquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle muggen terug naar hun eigen land1!!1
Jij snapt 'mquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het daarom dat de zuidelijke landen wat minder ontwikkeld zijn ten opzichte van de noordelijk gelegen gebieden?
Of wat dacht je van een raam open.. sowieso is ventileren best goed met dat virus wat nu hier rondwaartquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom gewoon eerder naar huis gaan voordat je hoofdpijn krijgt
Ik moet netjes gekleed gaan want hoog bezoek en EC bezoek maar m'n pantalon is niet zo heel luchtig helaas.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, kan je niet een wat luchtigere broek aantrekken?
Misschien is er nog wat zyklon b over, ergens..quote:
Als de Grote Pyramide van Gizeh vandaag ontworpen en gebouwd zou moeten worden dan zouden we in Noord Europa binnen 6 maanden klaar zijn met het klusje en dan moeten ze daar nog de kamelen gaan vangen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is het daarom dat de zuidelijke landen wat minder ontwikkeld zijn ten opzichte van de noordelijk gelegen gebieden?
Een doorkijkbroek, wil echt niemand zien.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moet netjes gekleed gaan want hoog bezoek en EC bezoek maar m'n pantalon is niet zo heel luchtig helaas.
Heb wel een nette broek die wat luchtiger is maar daar kijk je bijna doorheen ook al is het blauw
ventileren is inderdaad goed. frisse lucht zorgt ook nog eens voor een beter verwarmde ruimtequote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of wat dacht je van een raam open.. sowieso is ventileren best goed met dat virus wat nu hier rondwaartMaar neee, dan kregen de dames het koud
Had ooit eens een raam open in een vergaderhok, deed een collega de deur met een knal dicht.
Jemig, je kan toch ook zeggen dat je er last van hebt en of dat raam dicht mag of moeten we met z'n allen zo op z'n Neanderthalers gaan communiceren. Passief agressief mens.
Ik heb maar onschuldig gevraagd of ze last had van het raam open
Ik geloof wel dat ze daar wiskunde uitgevonden hebben, maar ja.. wie gebruikt er nou wiskunde ?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de Grote Pyramide van Gizeh vandaag ontworpen en gebouwd zou moeten worden dan zouden we in Noord Europa binnen 6 maanden klaar zijn met het klusje en dan moeten ze daar nog de kamelen gaan vangen.
Daarom.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een doorkijkbroek, wil echt niemand zien.
MAaR eeN RaAm OpeN iS kOuDquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
ventileren is inderdaad goed. frisse lucht zorgt ook nog eens voor een beter verwarmde ruimte
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een doorkijkbroek, wil echt niemand zien.
In Arizona blijkbaarquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien is er nog wat zyklon b over, ergens..
Het was allemaal vanuit huis dus dat scheelde een boel.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je goed!
Ik ben ondertussen in coronatijd verhuist en waar ik nu woon is geen Fit For Free en ik ga niet helemaal naar Den Bosch. Dus ik moet nog wel even een sportschool hier vinden, misschien.
Laatste tijd wat minder. Maar er zijn ook weken geweest waar ik 3 - 4 x per week sporttequote:
Ik zit ook dikwijls in een tshirt, terwijl collega's zelfs thermo-ondergoed aan en met dekentjes zitten.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De reden om niet meer terug te gaan naar kantoor.
In bepaalde landen (bijvoorbeeld Oost-Europa) stoken ze ook lekker tot 25+ graden als het maar een beetje koud is en zitten dan met een trui aan op kantoor omdat het koud is buiten. Loop ik daar in mijn t-shirt beetje rond te springen.
Neen, ook niet bij jou.quote:
netjes netjes.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:29 schreef TaMieke het volgende:
Beetje laat
[..]
Het was allemaal vanuit huis dus dat scheelde een boel.
Af en toe op maandag met een aantal bij elkaar, wat echt leuk was.
Sinds 2 weken mag/doen we dat ook weer. En dat scheelt toch echt wel in de motivatie en zin in te sporten
[..]
Laatste tijd wat minder. Maar er zijn ook weken geweest waar ik 3 - 4 x per week sportte
Volgens mij kan bij ons in het nieuwe pand wel de ramen open, maar ik heb al twee collega's die zeuren dat het koud is, dus ik voorspel dat het raam niet veel open zal gaanquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:29 schreef dud0r het volgende:
In het nieuwe pand mogen de ramen niet open want alles is op elkaar afgestemd.
Wel goede ventilatie er in, meet ook het co2 niveau en pompt er frisse lucht van buiten in als het stijgt enzo
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In Arizona blijkbaar![]()
https://www.washingtonpos(...)s-chamber-execution/
Die mensen ventileren thuis zeker ook niet. Lekker zo'n bedompt huis.quote:
ze weten dat het 20 graden buiten is he?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij kan bij ons in het nieuwe pand wel de ramen open, maar ik heb al twee collega's die zeuren dat het koud is, dus ik voorspel dat het raam niet veel open zal gaan(janken)
En de kachel op standaard 22 - 25 graden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die mensen ventileren thuis zeker ook niet. Lekker zo'n bedompt huis.
Ja, ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze weten dat het 20 graden buiten is he?
Kan je dat niet zelf reguleren?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat ik mij ga aanmelden voor Yoga, mijn ademhaling zit regelmatig te hoog en ondervind daar echt spanning van
hier staat de kachel in de zomer op 16 en in de winter op 18. En mocht het dan echt koud worden gaat die wel eens naar 19 maar 22 is wel echt overdreven warm. Dan kan je in korte broek binnen rondlopenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En de kachel op standaard 22 - 25 graden.
Voor mij is dat dan altijd alsof ik in een bejaardentehuis ben.
Ik heb overigens de kachel echt amper aan, vroeger toen ik nog in een appartement woonden stookten de buren voor mij
ijsbalquote:
Even wachten nog vriendje. Mijn kip staat nog in de oven.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:36 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Niet weer levend he, net als vorige week?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even wachten nog vriendje. Mijn kip staat nog in de oven.
Lekker maatquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:36 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Nee. is zo'n kipschotel van de AHquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet weer levend he, net als vorige week?
hey bolle. Mag je weer naar kantoor deze week?quote:
Lekker doelloos rondjes lopenquote:
Ik probeer daar zoveel mogelijk aan te denken en doe ook ademhalingsoefeningen, maar het gaat vanzelf weer super hoogquote:
Hier gewoon op 15 en in de winter op 17, 18 of 19 en dan is het echt warm zat.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
hier staat de kachel in de zomer op 16 en in de winter op 18. En mocht het dan echt koud worden gaat die wel eens naar 19 maar 22 is wel echt overdreven warm. Dan kan je in korte broek binnen rondlopen
Nee en jij bent wel lekker makkelijk te begrijpen wil je zeggenquote:
Zal wel weer teruggedraaid wordenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
hey bolle. Mag je weer naar kantoor deze week?
De meeste vrouwen vinden dat wel van zichzelfquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee en jij bent wel lekker makkelijk te begrijpen wil je zeggen
Die deegrollers hebben de vorm van jouw hoofdquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
De meeste vrouwen vinden dat wel van zichzelf
* dud0r rent hard weg en gaat zich verstoppen voordat de deegrollers tevoorschijn komen
Ik las al dat de vakbonden veel berichten krijgen dat mensen zich toch zorgen maken dat ze weer naar kantoor moeten met de stijgende besmettingenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zal wel weer teruggedraaid worden
Ze wilden hier weer naar 1x per weekquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik las al dat de vakbonden veel berichten krijgen dat mensen zich toch zorgen maken dat ze weer naar kantoor moeten met de stijgende besmettingen
Watjequote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:53 schreef Ama het volgende:
Ik zie echt op tegen dat stokje in mijn neus.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze wilden hier weer naar 1x per week
En als de 1.5m regel vervalt fulltime.
Misschien tegen mijn pensioen een keer
komt goed. is zo voorbijquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:53 schreef Ama het volgende:
Nee het is een stokje met een watje er aanquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee het is een stokje met een watje er aan
35 cm je hersenen in, dat voel je ook zo.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:53 schreef Ama het volgende:
Brrrrrrrrrquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
35 cm je hersenen in, dat voel je ook zo.
35 cm??? Echt?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
35 cm je hersenen in, dat voel je ook zo.
O, daar heb ik niks van gevoeldquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat plekje wat ze met grof geweld wegschrapen voel je echt nog wel lang.
Dat is lunchtijd. Dan kan je niet een meeting organiserenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh kak, overlegje over het hoofd gezien.Maar ja, wie organiseert dit ook om 12.15 uur ?
Soms moet je ook even wachten, dan trekt de honger wel weer wegquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:15 schreef dud0r het volgende:
2 stukken kipfilet op. Nog steeds honger. Eens kijken wat ik nog meer ga eten
Maar eten is lekkerquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms moet je ook even wachten, dan trekt de honger wel weer weg
"Ze" zeggen dat je een kwartier moet wachten als je na je eten nog steeds een hongergevoel hebt. Je hersenen moeten nog een signaal ontvangen of doorgeven ofzo dat je vol bent. Daarom wordt het ook aangeraden om langzaam te eten ipv alles naar binnen te schrokken.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms moet je ook even wachten, dan trekt de honger wel weer weg
Klopt, eet soms ook té veel omdat ik na een bord eten nog trek heb.. Meestal ben ik idd wel vol na een bakje vla/yoghurtquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Ze" zeggen dat je een kwartier moet wachten als je na je eten nog steeds een hongergevoel hebt. Je hersenen moeten nog een signaal ontvangen of doorgeven ofzo dat je vol bent. Daarom wordt het ook aangeraden om langzaam te eten ipv alles naar binnen te schrokken.
Duurt altijd even voordat je de track & trace krijgtquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Ze" zeggen dat je een kwartier moet wachten als je na je eten nog steeds een hongergevoel hebt. Je hersenen moeten nog een signaal ontvangen of doorgeven ofzo dat je vol bent. Daarom wordt het ook aangeraden om langzaam te eten ipv alles naar binnen te schrokken.
Hahaha grappig gevonden!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duurt altijd even voordat je de track & trace krijgt
Ik lees dit terwijl ik m'n lunch naar binnen zit te schrokken.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat ben je naar binnen aan het werken?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lees dit terwijl ik m'n lunch naar binnen zit te schrokken.
Gewoon meer bewegen dan.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
True, maar je kan ook teveel eten..
Broodje roerei en saladequote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat ben je naar binnen aan het werken?
Moeten we zwembandjes opsturen?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:29 schreef kwiwi het volgende:
Bij jullie ook de rest van de week regen? De rivier staat hier al redelijk hoog en het is voorspeld dat het nog tot in ieder geval zondag door blijft regenen.
@bitterbalquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten we zwembandjes opsturen?
Vandaag, morgen en donderdag als ik de voorspelling zie. Daarna weer zonquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:29 schreef kwiwi het volgende:
Bij jullie ook de rest van de week regen? De rivier staat hier al redelijk hoog en het is voorspeld dat het nog tot in ieder geval zondag door blijft regenen.
Bewegen wat is datquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon meer bewegen dan.
Heb er nog 2 krentenbollen bij geduwd.
Nice! Mag hier ook welquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier weinig regen. Zag net dat ze in Valkenburg morgen en overmorgen 44 mm voorspellen
Doe maar zo'n opblaasbare eenhoornquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten we zwembandjes opsturen?
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee en jij bent wel lekker makkelijk te begrijpen wil je zeggen
Haha, toch welquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is lunchtijd. Dan kan je niet een meeting organiseren
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe maar zo'n opblaasbare eenhoornKom ik via de Rijn even naar Nederland
Ik heb vakantie, dus uiteraard is het nat.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:29 schreef kwiwi het volgende:
Bewegen is datgene wat je af en toe doet als je van de bank naar de koelkast looptquote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bewegen wat is dat
Dat is wel lekker met kaas en veel boter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |