SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Budapestenaar op 13-07-2021 10:10:25 ]
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
Plus de plaisir avec du fromage vaginal par une chaude journée d'été dans le train.
Zoiets. Het is vaak een "moving target". Heeft wel iets die manier van werken, maar met meerdere klanten tegelijk krijg je best een uitdaging.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een soort mvp die later verbeterd gaat worden?
Halve dag ziekmelden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit half om half te overwegen om me ziek te melden. Hoofdpijn, keelpijn en moe
He je hebt je naam weer terugquote:
Dat zou wel baas zijn maar heb ook niet echt beleg in huis.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kan je niet even naar je werk bellen of ze het komen bezorgen
NEEquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:13 schreef Karzai het volgende:
Oei, even een uurtje liggen anders. tis hier vrij rustig. Ik heb even pauze
Oh ik vind mijn huidige leuker.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Je eerste usernaam blijft vaak wel de leukste
Daarom hou ik gewoon vast aan dezequote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Je eerste usernaam blijft vaak wel de leukste
Verstandig jaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar hou ik gewoon vast aan deze
Omdat het teringdruk is.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:31 schreef Ama het volgende:
Waarom krijg ik geen bevestiging van mijn testafspraak? Telefoonlijn van de GGD is ook zo teringdruk.
Verjaardag iets te wild gevierd?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:36 schreef Ama het volgende:
Als ik corona heb ga ik wel beetje lachen hoor.Mijn sociale leven is compleet ingestort laatste 1,5 jaar en toch krijg je het dan alsnog zeker. Maar ik ga er vanuit dat ik niks heb eerlijk gezegd, heb ook 0 klachten.
Nee man, gewoon samen en verder niemand.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verjaardag iets te wild gevierd?
Nja zo werkt het niet met een besmettelijke ziekte, kun je zelf nog zo goed opletten er is altijd wel iemand die minder goed oplet of zorgvuldig is en dan krijg je het alsnog.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:36 schreef Ama het volgende:
Als ik corona heb ga ik wel beetje lachen hoor.Mijn sociale leven is compleet ingestort laatste 1,5 jaar en toch krijg je het dan alsnog zeker. Maar ik ga er vanuit dat ik niks heb eerlijk gezegd, heb ook 0 klachten.
Is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja zo werkt het niet met een besmettelijke ziekte, kun je zelf nog zo goed opletten er is altijd wel iemand die minder goed oplet of zorgvuldig is en dan krijg je het alsnog.
Ja en dat hoeft dan niet eens degene te zijn waarmee je bent maar juist weer iemand die hij weer kent.quote:
*waarom ben je te laat op werk*quote:
Nee klopt.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:41 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar je zit toch niet voor niets thuis vandaag
Misschien heb ik ook wel corona. Vele serveersters die zich zaterdag met koele drankjes en exquise gerechtjes over mij heen hebben gebogenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja zo werkt het niet met een besmettelijke ziekte, kun je zelf nog zo goed opletten er is altijd wel iemand die minder goed oplet of zorgvuldig is en dan krijg je het alsnog.
Daarom vind ik die opmerkingen op het internet zo dom: het virus kan toch niet klokkijken? Nee, maar je beperkt wel het aantal mensen op een kluitje.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dat hoeft dan niet eens degene te zijn waarmee je bent maar juist weer iemand die hij weer kent.
Ugh, dat had ik vorig jaar 2x door collega's van mn ex die niet de slimsten ever waren, zo frustrerendquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dat hoeft dan niet eens degene te zijn waarmee je bent maar juist weer iemand die hij weer kent.
Ook wel weer zo. Maar het voelt gewoon lullig dan snap je.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh dat is geen gek idee, heb nog ovenfriet.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:42 schreef UitStraling het volgende:
Het is vandaag nationale Amerikaanse Frietdag, iedereen frietjes vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |