SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohja, jij woont niet in een wereldstad met 24/7 winkels natuurlijkquote:
Neequote:Op maandag 12 juli 2021 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, jij woont niet in een wereldstad met 24/7 winkels natuurlijk
Tesco's!quote:Op maandag 12 juli 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
In Boedapest kwam ik nog weleens in het holst van de nacht bij Tesco, maar dat is er hier niet bij
quote:Op maandag 12 juli 2021 22:53 schreef bitterbal het volgende:
bij de 7/11 in thailand kan je 24 uur terecht en die hebben daar heerlijke tosties
Die tosti's daar ken ik, zitten altijd wel wat poten van kakkerlakken en wat andere insecten tussen.quote:Op maandag 12 juli 2021 22:53 schreef bitterbal het volgende:
bij de 7/11 in thailand kan je 24 uur terecht en die hebben daar heerlijke tosties
Spar heeft tegenwoordig de betere winkels. Maar de hypermarkets van Tesco vind ik toch wel tofquote:
echt nietquote:Op maandag 12 juli 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die tosti's daar ken ik, zitten altijd wel wat poten van kakkerlakken en wat andere insecten tussen.
Ik ken het alleen uit Schotlandquote:Op maandag 12 juli 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spar heeft tegenwoordig de betere winkels. Maar de hypermarkets van Tesco vind ik toch wel tof![]()
ja das de koeling. En achter de kassa hebbe ze zon tostiijzerquote:Op maandag 12 juli 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten die sandwiches niet in de koeling?
En maken zij zo’n tosti dan warm voor je?
Vind Walmarts in de VS ook altijd fascinerendquote:Op maandag 12 juli 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spar heeft tegenwoordig de betere winkels. Maar de hypermarkets van Tesco vind ik toch wel tof![]()
Zeker ook met "special sauce "quote:
Kejjenagaan hoeveel conserveringsmeuk erin zit.quote:Op maandag 12 juli 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ik vaak een bammetje zou halen daarquote:Op maandag 12 juli 2021 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das de koeling. En achter de kassa hebbe ze zon tostiijzer
Zeker tofquote:Op maandag 12 juli 2021 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind Walmarts in de VS ook altijd fascinerend
Gaat vast goedkomen.quote:Op maandag 12 juli 2021 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat Flory ‘m er nog even bij zet
ja zal niet gezond zijn maar voor een euroquote:Op maandag 12 juli 2021 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ik vaak een bammetje zou halen daarBen die lijst snel zat
"Het vult even"?quote:Op maandag 12 juli 2021 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zal niet gezond zijn maar voor een euro![]()
Die "kaas' kun je open en bloot in de zon op de Serengeti tussen hongerige beestjes neerleggen en over 1000 jaar ligt die er nogquote:Op maandag 12 juli 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En Marks & Spencer.quote:Op maandag 12 juli 2021 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben maar van de Waitrose en Sainsbury's eigenlijk
Ze hebben ook wel normale verpakkingenquote:Op maandag 12 juli 2021 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker tofVooral die bizar grote verpakkingen
Walgreens en dan de emmers met pijnstillersquote:Op maandag 12 juli 2021 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind Walmarts in de VS ook altijd fascinerend
Ja, leuk he?quote:Op maandag 12 juli 2021 22:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gaat vast goedkomen.![]()
Ik zie nu deze pas.![]()
[ afbeelding ]
Daar loop ik het liefste voorbij. In London zijn zoveel niet-ketens waar je goed kunt eten en dan ga ik niet bij de Pret of Costa's coffe zitten.quote:
En om het 's nachts weer als thee eruit te kakkenquote:Op maandag 12 juli 2021 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uiteraard. net genoeg om snel naar je bed te gaan
Behalve als bitterbal op safari is, dan zijn zowel de kaas weg als de beestjes.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die "kaas' kun je open en bloot in de zon op de Serengeti tussen hongerige beestjes neerleggen en over 1000 jaar ligt die er nog
Ja maar ook van die gigajerrycans met melk en sinaasappelsap. En absurd grote dozen cornflakesquote:Op maandag 12 juli 2021 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel normale verpakkingenAlleen dingen die wij hier heel gewoon zijn om per stuk te kopen zoals blikjes drinken enzo kun je daar alleen maar in dozen van 12 ofzo kopen
Voor even snel tussendoor is het prima, ook als je het daar ophaalt en in een park opeet. Ze hebben er amandelboter met appelquote:Op maandag 12 juli 2021 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar loop ik het liefste voorbij. In London zijn zoveel niet-ketens waar je goed kunt eten en dan ga ik niet bij de Pret of Costa's coffe zitten.
Tofquote:Op maandag 12 juli 2021 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kreeg een mal ding vandaag:
[ afbeelding ]
Er schijnt geluid uit te kunnen komen.
Sowieso verwondert de 'Murican inkoopstijl me. Hoe bederft dat niet.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja maar ook van die gigajerrycans met melk en sinaasappelsap. En absurd grote dozen cornflakes
quote:Op maandag 12 juli 2021 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had verdulleme morgen op de boot moeten zitten.
Ja man, ga je naar London of Tokyo of Nairobi ga je bij de McDonalds eten of zo, dat vind ik echt te treurig en VMBO voor woorden.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar loop ik het liefste voorbij. In London zijn zoveel niet-ketens waar je goed kunt eten en dan ga ik niet bij de Pret of Costa's coffe zitten.
Zo jammerquote:Op maandag 12 juli 2021 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Frankrijk hebben ze die nog op het station, in Nederland nergens meer
Lekker veel suiker, zout en andere conserveringsmiddelenquote:Op maandag 12 juli 2021 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso verwondert de 'Murican inkoopstijl me. Hoe bederft dat niet.
Lekker met Coupons dingen kopen die je niet nodig hebt.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup.quote:
De eerste keren London wel genoeg van gehad eigenlijkquote:Op maandag 12 juli 2021 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor even snel tussendoor is het prima, ook als je het daar ophaalt en in een park opeet. Ze hebben er amandelboter met appel![]()
![]()
![]()
Costa ken ik niet, want drink geen koffie.
EAT is ook prima.
In Kyoto een keer bij de Mac gegeten vanwege de BBQ burger en omdat we haast haddenquote:Op maandag 12 juli 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja man, ga je naar London of Tokyo of Nairobi ga je bij de McDonalds eten of zo, dat vind ik echt te treurig en VMBO voor woorden.
Alles plasticfantasticquote:Op maandag 12 juli 2021 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die extreme couponers die dan met 38 wagens vol gratis spul naar buiten rijden vind ik wel fascinerendquote:Op maandag 12 juli 2021 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker met Coupons dingen kopen die je niet nodig hebt.
Ja.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die extreme couponers die dan met 38 wagens vol gratis spul naar buiten rijden vind ik wel fascinerend
Taseraansteker?quote:Op maandag 12 juli 2021 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup.
Ik kreeg ook een taseraansteker.Wellicht praktisch met kaarsen, verder heb ik er niet echt een nut voor.
Visontbijt klinkt wel nasty eigenlijk.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Kyoto een keer bij de Mac gegeten vanwege de BBQ burger en omdat we haast hadden
En een keer bij de Starbucks vanwege het visontbijt in het hotel
Ze zouden ook patat met chocoladesaus hebben volgens de geruchten in NL maar nee hoor.
Het interesseert mij verder niet zoquote:Op maandag 12 juli 2021 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De eerste keren London wel genoeg van gehad eigenlijk
Eigenlijk jammer dat we dat hier niet hebbenquote:
Doe ik ook vaakquote:Op maandag 12 juli 2021 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het interesseert mij verder niet zoLekkere tosti's, goed genoeg. Ook vaak zat een croissantje en een flesje drinken bij een supermarkt gehaald en in het park op zitten eten.
In de ryokan heb ik m'n best gedaan om met stokjes om acht uur 's ochtends een vis te ontleden, maar eenmaal in de stad was het een stuk makkelijker om gewoon even twee deuren verderop wat te halen waar je niet van ging kokhalzen.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Visontbijt klinkt wel nasty eigenlijk.
Net als slakken voor ontbijt of zo
Lekker bij Friet van Piet en Kees Kroket etenquote:Op maandag 12 juli 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja man, ga je naar London of Tokyo of Nairobi ga je bij de McDonalds eten of zo, dat vind ik echt te treurig en VMBO voor woorden.
Heb je in Engeland toch ook? Kippers for breakfastquote:Op maandag 12 juli 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Visontbijt klinkt wel nasty eigenlijk.
Net als slakken voor ontbijt of zo
Ja, zo'n soort ding https://www.bol.com/nl/nl(...)ZDBkHNYaAiR4EALw_wcBquote:
Ik heb ook geen kelder, dus he.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer dat we dat hier niet hebben
Eten is veel te lekker daarvoorquote:Op maandag 12 juli 2021 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het interesseert mij verder niet zoLekkere tosti's, goed genoeg. Ook vaak zat een croissantje en een flesje drinken bij een supermarkt gehaald en in het park op zitten eten.
quote:Op maandag 12 juli 2021 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de ryokan heb ik m'n best gedaan om met stokjes om acht uur 's ochtends een vis te ontleden, maar eenmaal in de stad was het een stuk makkelijker om gewoon even twee deuren verderop wat te halen waar je niet van ging kokhalzen.
Ja dat is eigenlijk ook wel te visserig zout vroeg in de ochtend.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je in Engeland toch ook? Kippers for breakfast
NY alleen een keer bij TGIFriday's gegeten maar jezus die portie, en één keer bij de Mac omdat we moesten haasten voor het theater.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker bij Friet van Piet en Kees Kroket eten![]()
De eerste keer New York gingen we de eerste dagen ook bij veel ketens eten; daarna kon ik dat spul echt niet meer zien. Daarna zag mijn reisgezelschap gelukkig in dat er daar ook genoeg te eten was.
Laatste keer London heb ik echt heerlijk gegeten in allerlei restaurants; en niet per se heel erg duur.
Ja mij hoef je het ook niet te geven voor ontbijt hoor, hahahaquote:Op maandag 12 juli 2021 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is eigenlijk ook wel te visserig zout vroeg in de ochtend.
's Avonds doe ik wel iets meer moeite maar dan ben ik moe en wil ik zitten.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eten is veel te lekker daarvoor
Kleine moeite vaak en lokaal eten draagt echt ALLES bij aan de reiservaring, anders kun je net zo goed een video van New York of Tokyo thuis opzetten en een broodje hagelslag op de bank eten.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker bij Friet van Piet en Kees Kroket eten![]()
De eerste keer New York gingen we de eerste dagen ook bij veel ketens eten; daarna kon ik dat spul echt niet meer zien. Daarna zag mijn reisgezelschap gelukkig in dat er daar ook genoeg te eten was.
Laatste keer London heb ik echt heerlijk gegeten in allerlei restaurants; en niet per se heel erg duur.
Hahahaha op zichquote:Op maandag 12 juli 2021 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine moeite vaak en lokaal eten draagt echt ALLES bij aan de reiservaring, anders kun je net zo goed een video van New York of Tokyo thuis opzetten en een broodje hagelslag op de bank eten.
Eten in China: denken iets vegetarisch te hebben en vervolgens de inktvistentakels uit je eten vissen. Je tanden breken op de stukjes bot en kraakbeen die nog in je kippen- en eendenvlees zit. Lekkere chips met lavendelsmaak denken te kopen die dus gewoon keihard naar vis smaakt. Nee echt genietenquote:Op maandag 12 juli 2021 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine moeite vaak en lokaal eten draagt echt ALLES bij aan de reiservaring, anders kun je net zo goed een video van New York of Tokyo thuis opzetten en een broodje hagelslag op de bank eten.
Ik vind een lekkere sandwich uitzoeken bij Marks & Spencer ook een leuke lokale ervaringquote:Op maandag 12 juli 2021 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mwah, verschilt ook. Soms liever een keten zodat ik weet wat ik de volgende dag kan verwachten qua darmtoestand.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn kelder is gedemptquote:
Of bij de Pretquote:Op maandag 12 juli 2021 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind een lekkere sandwich uitzoeken bij Marks & Spencer ook een leuke lokale ervaring
Chinees eten is daadwerkelijk het goorste wat er is inderdaad, toen was ik wel blij dat ik na zes maanden terug was in Nederland zeg, kon me echt geen kont meer schelen wat ik hier in mijn mond stoptequote:Op maandag 12 juli 2021 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eten in China: denken iets vegetarisch te hebben en vervolgens de inktvistentakels uit je eten vissen. Je tanden breken op de stukjes bot en kraakbeen die nog in je kippen- en eendenvlees zit. Lekkere chips met lavendelsmaak denken te kopen die dus gewoon keihard naar vis smaakt. Nee echt genieten![]()
Stinky tofu![]()
Het is toch echt een godswonder dat ik daar niet aan de race ben gegaan.
Of die knoedels met snoeihete soep erin, wat ik niet had verwacht. Vellen hingen aan m'n lippen.
Aalingbeestjes.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chinees eten is daadwerkelijk het goorste wat er is inderdaad, toen was ik wel blij dat ik na zes maanden terug was in Nederland zeg, kon me echt geen kont meer schelen wat ik hier in mijn mond stopte![]()
Ik kan ook geen aal meer zien, die teringleiers flikkeren overal aal in.
Ja ok, dat geeft nog wel de juiste vibe eventjes dan.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind een lekkere sandwich uitzoeken bij Marks & Spencer ook een leuke lokale ervaring
Heb je in China ook van die klauwensoep op?quote:Op maandag 12 juli 2021 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga in Engeland ook elke keer eigenlijk wel bij de Pizza Express eten vanwege de pizza met geitenkaas die ik gewoon zo tof vind![]()
En ging eerst ook regelmatig naar de Whetherspoon's maar daar is volgens mij de kwaliteit hard van gekelderd. Nu gewoon naar de Tokyo Diner of de India Lounge O
Vind het altijd zo tegenvallen als je in het buitenland naar een 'Chinees' gaat, dat mist altijd dat Indo sausje dat er hier in Nederland om zitquote:Op maandag 12 juli 2021 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chinees eten is daadwerkelijk het goorste wat er is inderdaad, toen was ik wel blij dat ik na zes maanden terug was in Nederland zeg, kon me echt geen kont meer schelen wat ik hier in mijn mond stopte![]()
Ik kan ook geen aal meer zien, die teringleiers flikkeren overal aal in.
Nee, wel van die gerookte varkenspoten gezien die langs de weg werden verkochtquote:Op maandag 12 juli 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je in China ook van die klauwensoep op?
Ik zou voor het eten eerder naar Indonesië gaan denk ikquote:Op maandag 12 juli 2021 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het altijd zo tegenvallen als je in het buitenland naar een 'Chinees' gaat, dat mist altijd dat Indo sausje dat er hier in Nederland om zit
Je weet niet half wat ik bedoel als ik zeg dat Chinees eten ranzig en goor isquote:Op maandag 12 juli 2021 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het altijd zo tegenvallen als je in het buitenland naar een 'Chinees' gaat, dat mist altijd dat Indo sausje dat er hier in Nederland om zit
Whetherspoon’s ben ik ook vaak geweest. Paar keer ook in hun hotels verbleven. Met hun voer met je een beetje geluk hebben. Varieert van ranzig tot best oké voor de prijs.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga in Engeland ook elke keer eigenlijk wel bij de Pizza Express eten vanwege de pizza met geitenkaas die ik gewoon zo tof vind![]()
En ging eerst ook regelmatig naar de Whetherspoon's maar daar is volgens mij de kwaliteit hard van gekelderd. Nu gewoon naar de Tokyo Diner of de India Lounge O
Lekkere babi pangang en satéquote:Op maandag 12 juli 2021 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou voor het eten eerder naar Indonesië gaan denk ik
Oohja nou ja varken schrik je niet van toch?quote:Op maandag 12 juli 2021 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, wel van die gerookte varkenspoten gezien die langs de weg werden verkocht
Gewoon onherkenbaar en beetje Russische roulette wat je krijgt.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet niet half wat ik bedoel als ik zeg dat Chinees eten ranzig en goor is
Of Thailand. Mijn Thaise collega’s lunchten in Bangkok in de kantine van het hoofdbureau van de politie. Dat voer zag er geweldig uitquote:Op maandag 12 juli 2021 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou voor het eten eerder naar Indonesië gaan denk ik
Of juist heeeeeeeeeeeeeeeeel erg herkenbaarquote:Op maandag 12 juli 2021 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon onherkenbaar en beetje Russische roulette wat je krijgt.
Ik kan me van vroegah herinneren dat het best gevarieerd was ook, leuk sfeertje. Curry en chili con carne en hamburgers en van alles, was echt handig als je met een groep van 30 studenten iets zocht.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Whetherspoon’s ben ik ook vaak geweest. Paar keer ook in hun hotels verbleven. Met hun voer met je een beetje geluk hebben. Varieert van ranzig tot best oké voor de prijs.
Nee vond Shanghai wel genoeg eigenlijk.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oohja nou ja varken schrik je niet van toch?
Dan ben je ook niet echt China in geweest maar ach wees blij.
Jupjup, ze hebben best leuke pubs.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me van vroegah herinneren dat het best gevarieerd was ook, leuk sfeertje. Curry en chili con carne en hamburgers en van alles, was echt handig als je met een groep van 30 studenten iets zocht.
quote:Op maandag 12 juli 2021 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of Thailand. Mijn Thaise collega’s lunchten in Bangkok in de kantine van het hoofdbureau van de politie. Dat voer zag er geweldig uit
Lekkerquote:Op maandag 12 juli 2021 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan Singapore ook aanraden, daar hebben ze alles.
Zit ik daar als bleke Hollander met een rode kop van de warmte in zo'n warme overdekte hal met allemaal kraampjes met Indiaas voerWel lekker.
Dat hoeft van mij dan ook weer niet.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of juist heeeeeeeeeeeeeeeeel erg herkenbaar
Oohja daar kun je wel pizza, een goede sterke koffie en een Schwarzwalder Kirsch krijgen.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee vond Shanghai wel genoeg eigenlijk.
Ja die in Brighton was ook sneu, maar vet toeristisch natuurlijk.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jupjup, ze hebben best leuke pubs.Alleen in Fort William vond ik er niks aan. Dat leek wel op een Ikea-restaurant
Nee, we maakten nog grapjes van wie de strijd om de pot zou winnen die nacht, maar nergens last van gehad.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LekkerEn in Singapore hoef je ook niet gelijk naar de wc te rennen
Vriend met wie ik was weigerde westers eten en sleurde me naar van die kleine tentjesquote:Op maandag 12 juli 2021 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oohja daar kun je wel pizza, een goede sterke koffie en een Schwarzwalder Kirsch krijgen.
Jawel hoorquote:Op maandag 12 juli 2021 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De kans dat je in Indonesië varken krijgt is niet zo groot hoor
Singapore is een beetje het Duitsland van Azië. Alles sauber und rein en georganiseerdquote:Op maandag 12 juli 2021 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, we maakten nog grapjes van wie de strijd om de pot zou winnen die nacht, maar nergens last van gehad.
Ook die zijn daar redelijk braaf en netjes, Shanghai moet en zal vanuit Beijing meer westers en succesvoller zijn dan Hong Kong, ten koste van alles.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriend met wie ik was weigerde westers eten en sleurde me naar van die kleine tentjes
Dat gerecht is toch min of meer hier uitgevonden? Misschien losjes gebaseerd op iets wat ze daar maken?quote:Op maandag 12 juli 2021 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel hoorhttps://www.npostart.nl/d(...)1-2019/VPWON_1312105
Ze hebben ruzie met elkaar volgens mij.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Heb ik het poezenplaatje gemist? Wilde eigenlijk op tijd naar bed
quote:Op maandag 12 juli 2021 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Zou best wat lusten.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND.
Tegen die tijd mag je gewoon weer 10 dagen in quarantaine na terugkomst, krijg je iedere dag een Covid-19 test en een uitstrijkje, verboden om van je hotelkamer af te komen en je hebt acht verschillende inentingen nodig.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal https://www.ed.nl/buitenl(...)cR97qBS-PE2PRkQnYCNE
Ja echt brandschoon. Je mag er ook nergens eten wat geen restaurant is lijkt het. Kauwgom zou verboden zijn. Maar de wc's zijn fantastisch. En heel aardige mensen.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Singapore is een beetje het Duitsland van Azië. Alles sauber und rein en georganiseerd![]()
Or so I’ve heared want ik ben er niet zelf geweest
Snelste lift ter wereld FTWquote:Op maandag 12 juli 2021 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook die zijn daar redelijk braaf en netjes, Shanghai moet en zal vanuit Beijing meer westers en succesvoller zijn dan Hong Kong, ten koste van alles.
Tuurlijk! Ik wacht meestal tot ik weer een rijtje heb, vandaag en morgen beetje weinig tijd, maar komt goedquote:Op maandag 12 juli 2021 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat Flory ‘m er nog even bij zet
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 01:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik wacht meestal tot ik weer een rijtje heb, vandaag en morgen beetje weinig tijd, maar komt goed
* dud0r steekt stukje chocolade er inquote:
Liefquote:Op dinsdag 13 juli 2021 07:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r steekt stukje chocolade er in
Mogguh schatjes
Welkom terug.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 07:35 schreef Karzai het volgende:
Zoals het klokje thuis tikt tikt het nergens
Ja, joepiequote:
Hoorde gisteren een manager al weer zeggen dat hij niet kon wachten totdat iedereen op kantoor gaat werken, want hij kreeg z'n presentatie niet groter in Teams.quote:
F5 in Powerpoint is slide show mode.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoorde gisteren een manager al weer zeggen dat hij niet kon wachten totdat iedereen op kantoor gaat werken, want hij kreeg z'n presentatie niet groter in Teams.![]()
Dus we moeten met z'n allen door jouw incompetentie naar kantoor?
Het hoeft ook allemaal niet zo moeilijk te zijn, inderdaad.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
F5 in Powerpoint is slide show mode.
Zolang je anderen maar de schuld kan geven dat je zelf een mensenschuwe vuige introvert bent of niet?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoorde gisteren een manager al weer zeggen dat hij niet kon wachten totdat iedereen op kantoor gaat werken, want hij kreeg z'n presentatie niet groter in Teams.![]()
Dus we moeten met z'n allen door jouw incompetentie naar kantoor?
Altijd die domme managers die meer verdienen en niets kunnen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang je anderen maar de schuld kan geven dat je zelf een mensenschuwe vuige introvert bent of niet?
Waarschijnlijk een zelfde soort manager waar je gewoon een plaatje kan inladen met connecting en dan kan je gewoon wat voor jezelf gaan doen want jij hebt technische problemenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het hoeft ook allemaal niet zo moeilijk te zijn, inderdaad.
Ja, maar ik hoef niet 100% thuis te werken, dat lijkt mij nou ook weer niet zo inspirerendquote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang je anderen maar de schuld kan geven dat je zelf een mensenschuwe vuige introvert bent of niet?
Soms vraag ik me af wat voor werk jullie doen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een zelfde soort manager waar je gewoon een plaatje kan inladen met connecting en dan kan je gewoon wat voor jezelf gaan doen want jij hebt technische problemen
Zonder managers zaten ze doelloos en stuurloos thuis in een hoekje te huilen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd die domme managers die meer verdienen en niets kunnen.
Iets in de ambtenarij of verzekeringen, zo'n soort enorme legbatterijhal maar dan voor mensen, niet perse iets heel slims ook niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af wat voor werk jullie doen.
Ik ben gewoon allergisch voor de uitspraak: ik kan niet wachten, in combinatie met; kantoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een zelfde soort manager waar je gewoon een plaatje kan inladen met connecting en dan kan je gewoon wat voor jezelf gaan doen want jij hebt technische problemen
Met cubicles!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets in de ambtenarij of verzekeringen, zo'n soort enorme legbatterijhal maar dan voor mensen, niet perse iets heel slims ook niet.
Dit heb ik echt bij iedereen hier. Behalve Bal.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En Bos.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit heb ik echt bij iedereen hier. Behalve Bal.
En Schol, die doet iets met online vrouwenspeelgoed.quote:
Als US het psychologisch profiel van iedereen geschetst heeft kan hij ook vast raden welke beroepen we uitoefenen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit heb ik echt bij iedereen hier. Behalve Bal.
CL zit in de vertaling van genderbevestigende chicklits.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als US het psychologisch profiel van iedereen geschetst heeft kan hij ook vast raden welke beroepen we uitoefenen.
mja.. daar maken de mangers het zelf ook naar, misschien hoger opgeleid, maar wat betreft de werkprocessen hebben ze bijna altijd geen kaas gegetenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:03 schreef UitStraling het volgende:
Is ook wel weer schattig zo, dat typische Nederlandse gemopper van laaggeschoold personeel op de manager.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dilbert_principlequote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:09 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. daar maken de mangers het zelf ook naar, misschien hoger opgeleid, maar wat betreft de werkprocessen hebben ze bijna altijd geen kaas gegeten
nee, het zou goed zijn als managers gepromoveerd zijn vanuit het bedrijf vanaf werknemer, en niet aangenomen als manager met alleen een bepaalde opleiding
Natuurlijk mag en kan dat, we hebben het over werk, wat doe je om je leven en je bestaan te rechtvaardigen?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedemorgen, ik kom hier even mee kletsen als dat mag en kan
* Mrsloveable heeft geen werk momenteelquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Natuurlijk mag en kan dat, we hebben het over werk, wat doe je om je leven en je bestaan te rechtvaardigen?
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:03 schreef UitStraling het volgende:
Is ook wel weer schattig zo, dat typische Nederlandse gemopper van laaggeschoold personeel op de manager.
Ok, ja dat kan uiteraard, ben je knap en wat is je lievelingskleur bikini?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable heeft geen werk momenteel
Ik heb toch ook voldoende hints gegevenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:15 schreef liesje1979 het volgende:
Denk dat jullie ook wel weten wat voor werk ik doe toch, en CL is ook wel duidelijk.
Ben heel knapquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, ja dat kan uiteraard, ben je knap en wat is je lievelingskleur bikini?
US leert nieuwe mensen graag kennen. En wij allemaal eigenlijk maar hij is de enige die dingen durft te vragen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben heel knap![]()
En heb geen lievelingskleur bikini
Maar wist niet dat je hier uitgehoord werd
Is geen ondervraging joh, slechts smalltalk.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben heel knap![]()
Om een profielschets te makenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US leert nieuwe mensen graag kennen. En wij allemaal eigenlijk maar hij is de enige die dingen durft te vragen.
Sorry voor Lospedrosa alvast.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben heel knap![]()
Ah ok, nja dat kan sommige mensen zijn nogal nieuwsgierig aangelegdquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US leert nieuwe mensen graag kennen. En wij allemaal eigenlijk maar hij is de enige die dingen durft te vragen.
Wij kijken allemaal een beetje op tegen USquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, nja dat kan sommige mensen zijn nogal nieuwsgierig aangelegd
Dan is US wel een stoere vent, als hij dat als enige durft..
En welke kleur is dat dan? Blauw zeker of zwart?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Hoe kun je nou geen lievelingskleur bikini hebben, zelfs ik heb die en ik draag die dingen niet eens.
Misschien draagt ze er liever geen?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:25 schreef UitStraling het volgende:
Hoe kun je nou geen lievelingskleur bikini hebben, zelfs ik heb die en ik draag die dingen niet eens.
Doorzichtig.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En welke kleur is dat dan? Blauw zeker of zwart?
Ik zie veel verschillen tussen bedrijven. Lange tijd was ons bedrijf te klein om dat soort mensen binnen ons bedrijf te hebben. Nu we weer aan het groeien zijn (lees: overgenomen zijn) zie je ook wat afdelingen ontstaan en daar werken niet altijd de allerbeste mensen om allerlei redenen. Belangrijkste reden is dat de allerbeste mensen lastig te vinden en binnen te halen/houden zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
90 procent van de managers, althans in mijn vakgebied, zijn opportunistische kortetermijndenkers. En daar worden bedrijven niet perse beter van.
En ik tegen de meesten hier, zo rollen wij in ons kleine lieflijke utopische dorpje aan de zee en tegen de bergen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij kijken allemaal een beetje op tegen US
Adviseurquote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan ook nog, is wel makkelijk hoef je niet te twijfelen over de juiste kleurquote:
Een vrij fletse tint van Lilaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En welke kleur is dat dan? Blauw zeker of zwart?
Ah, dat is wel een mooie kleurquote:
Yes gelezen maar ik heb dan 2 shots gehadquote:Op maandag 12 juli 2021 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Yes gelezen maar ik heb dan 2 shots gehadquote:Op maandag 12 juli 2021 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2021 23:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze hebben ruzie met elkaar volgens mij.
Bij ons is heel veel focus op details, maar de onderliggende problemen worden nooit aangepakt. Daar kom je helaas niet veel verder mee .quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie veel verschillen tussen bedrijven. Lange tijd was ons bedrijf te klein om dat soort mensen binnen ons bedrijf te hebben. Nu we weer aan het groeien zijn (lees: overgenomen zijn) zie je ook wat afdelingen ontstaan en daar werken niet altijd de allerbeste mensen om allerlei redenen. Belangrijkste reden is dat de allerbeste mensen lastig te vinden en binnen te halen/houden zijn.
Mijn grootste irritatie op dit moment is dat bepaalde zaken als waarheid verkocht worden omdat ze toevallig van het moederbedrijf komen; kost enorm veel moeite om uit te leggen waarom je soms bepaalde dingen anders moet doen.
Jij hebt er echt kijk op, ik mag jou welquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah, dat is wel een mooie kleurU heeft wel smaak..
Hallo mevrouw liefbaar. Leuk dat je hier wat vaker komtquote:
Ik mag jou ook welquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt er echt kijk op, ik mag jou wel
Eej dud0rquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hallo mevrouw liefbaar. Leuk dat je hier wat vaker komt
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt daar het aapje eens even uit de mouw hè [ afbeelding ]
Bij ons rent iedereen de toko uit na een overname.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons is heel veel focus op details, maar de onderliggende problemen worden nooit aangepakt. Daar kom je helaas niet veel verder mee .
Dat is bij ons ook gebeurdquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij ons rent iedereen de toko uit na een overname.
Zeg gewoon 50% binnen 3 mnd
Wel zon in het noorden, geen regen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Gelukkig in het noorden nog geen regenMaar ook geen zon helaas
Komt voornamelijk door onze ex burgemeester, Buda, die zorgt dat iedereen zich thuis mag voelen hier, soort burgervaderschap in rustequote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eej dud0r
Ja dit is op zich wel een druk bezochte sc van heel Fok! volgens mij
te vroeg te vroeg!!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie buiten dat het herfst is. Ik ga m'n Halloweenverlichting uit de kast halen en warme chocomel maken.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt voornamelijk door onze ex burgemeester, Buda, die zorgt dat iedereen zich thuis mag voelen hier, soort burgervaderschap in ruste
Oh waarom is hij nu geen burgermeester meer dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt voornamelijk door onze ex burgemeester, Buda, die zorgt dat iedereen zich thuis mag voelen hier, soort burgervaderschap in ruste
Ik heb me teruggetrokken in mijn bospod.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh waarom is hij nu geen burgermeester meer dan?
Ja, krijg je ervan als je een het zuidelijk noorden woontquote:
Ja stom en zonde is dat maar dat is een weloverwogen persoonlijke keuze geweest.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh waarom is hij nu geen burgermeester meer dan?
'Geen zin' is altijd een goede reden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, krijg je ervan als je een het zuidelijk noorden woont
Hier in het noordelijk noorden hebben we (vandaag) geen regen en wel zon.
Al heb ik op zich liever ook wat regen, want dan heb ik een goede reden om mijn huis niet te gaan schilderen
Dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb me teruggetrokken in mijn bospod.
Huehuequote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb me teruggetrokken in mijn bospod.
Hier ontbreekt het vaak aan tijdquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons is heel veel focus op details, maar de onderliggende problemen worden nooit aangepakt. Daar kom je helaas niet veel verder mee .
Misschien ook maar verhuizen daar naar toequote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, krijg je ervan als je een het zuidelijk noorden woont
Hier in het noordelijk noorden hebben we (vandaag) geen regen en wel zon.
Al heb ik op zich liever ook wat regen, want dan heb ik een goede reden om mijn huis niet te gaan schilderen
toch niet het zelfdequote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon de terrasheater en een felle lamp aanzetten op je balkon
Een soort mvp die later verbeterd gaat worden?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ontbreekt het vaak aan tijd
In het afgelopen half jaar hebben we iets gemaakt waar andere bedrijven minstens een jaar over zouden doen; alleen gaat dat wel ten koste van kwaliteit op bepaalde vlakken. Als snelheid leidend is dan ga je inleveren op andere vlakken.
Mja, maar van geen zin gaat er geen verf op de planken komen. Hoeveel jaar achter elkaar ik geen zin kan hebben is ook beperkt omdat het huis dan minder lang mee gaat.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Geen zin' is altijd een goede reden.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet peddelen met de frituurspanen die je hebt, bal
Als ik schilderen leuk had gevonden was ik wel schilder geworden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien ook maar verhuizen daar naar toe![]()
Vindt je dat zo'n rot klus dan?
Is jouw huis dat leuke rode kleurtje, zoals in Zweden?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, maar van geen zin gaat er geen verf op de planken komen. Hoeveel jaar achter elkaar ik geen zin kan hebben is ook beperkt omdat het huis dan minder lang mee gaat.
Haha, tja dat is waarquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik schilderen leuk had gevonden was ik wel schilder geworden.
Het weer is te dom en zinloos om het over te hebben of over te klagen, daar verander je toch niets aan.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het wordt heus nog wel een keer loeiheet deze zomer
Volgens mij wel, wat ik zo kan zien op buienradar maar die is ook niet 100% betrouwbaarquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:45 schreef bitterbal het volgende:
misschien met wat geluk zaterdag warm genoeg voor strand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Staat nu 21 graden, das wel wat fris.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij wel, wat ik zo kan zien op buienradar maar die is ook niet 100% betrouwbaar
Heb je een lang verlengsnoer?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Staat nu 21 graden, das wel wat fris.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar pers je misschien een paar minuten uit
Hier geeft weer.nl 23 graden aan.. Maar eens zien op de dag zelf wat voor tempratuur het wordtquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Staat nu 21 graden, das wel wat fris.
Nee, grijs met witte accenten.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is jouw huis dat leuke rode kleurtje, zoals in Zweden?
Klopt, maar dit is buiten en veeeeeeel meer. Alleen de ballustrade al is zo'n 45 meter bij elkaar qua lengte en dat moet aan twee kanten.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, tja dat is waar
Maar je had toch ook al een kamer/slaapkamer geschilderd ?
Jammer van het bier, anders ging ik erbij zitten.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:49 schreef Lospedrosa het volgende:
En dr zitten wel zeker 20 stonende negers met blikken bier voor de supermarkt.
Op zich niet gek maar dit is een udiliscje klein dorpje.
Putain, Los.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Net Fittie met een Franse heks.
Vraag in mijn beste Frans of ze een mondkapje heeft, mijne vergeten.
Gaat ze wijzen in de winkel naar het schap met mondkapjes. Ik zeg maar daar mag ik niet heenlopen he. NON schreeuwt ze ineens.
HOER floepte er bij mij uit.
Je moet ook niet naar Frankrijk gaan voor de Fransen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Sjonge al 20 keer vriendelijk geholpen in NL en hier..
#blackedquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Jammer van het bier, anders ging ik erbij zitten.
Ben je in Rotterdam?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:49 schreef Lospedrosa het volgende:
En dr zitten wel zeker 20 stonende negers met blikken bier voor de supermarkt.
Op zich niet gek maar dit is een udiliscje klein dorpje.
Ahzo, dat is wel heel veel schilderwerk zeg, moet je dat ook allemaal in je eentje doen?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, grijs met witte accenten.
[..]
Klopt, maar dit is buiten en veeeeeeel meer. Alleen de ballustrade al is zo'n 45 meter bij elkaar qua lengte en dat moet aan twee kanten.
Nou weet niet wat ze gebruikt hebben maar ze lachen aan een stuk door en maken rare bewegingen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Jammer van het bier, anders ging ik erbij zitten.
voor kust ook?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier geeft weer.nl 23 graden aan.. Maar eens zien op de dag zelf wat voor tempratuur het wordt
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:48 schreef bitterbal het volgende:
jij vindt bikiniweer
maakt echt neit uit wat voor weer het is bij jou US
Vriendin doet "de binnenkant" want die heeft hoogtevreesquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ahzo, dat is wel heel veel schilderwerk zeg, moet je dat ook allemaal in je eentje doen?
Oh geen probleem. Zolang ze niet gek doen zoals iemand met teveel GHB op ofzo kan ik veel hebben.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou weet niet wat ze gebruikt hebben maar ze lachen aan een stuk door en maken rare bewegingen.
Denk Flakka of die shit
Succes dan alvast met het schilderenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vriendin doet "de binnenkant" want die heeft hoogtevrees
Ik ga lekker op een steiger lopen klooien.
Geen ideequote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je corona opgelopen in een of ander drugshol?
Kun je alleen daar corona oplopen? Goed om te weten. Kan ik verder overal veilig heen dus.quote:
Thanks.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Succes dan alvast met het schilderen
Volgende keer putain zeggen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Net Fittie met een Franse heks.
Vraag in mijn beste Frans of ze een mondkapje heeft, mijne vergeten.
Gaat ze wijzen in de winkel naar het schap met mondkapjes. Ik zeg maar daar mag ik niet heenlopen he. NON schreeuwt ze ineens.
HOER floepte er bij mij uit.
Cramouille werkt ook.quote:
De drukste volgens mij inderdaad.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eej dud0r
Ja dit is op zich wel een druk bezochte sc van heel Fok! volgens mij
Goed plan. Ga ik straks ook eens makenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie buiten dat het herfst is. Ik ga m'n Halloweenverlichting uit de kast halen en warme chocomel maken.
quote:
Ik durf wel op hoge dingen te staan, zo lang ik mij maar goed vast kan houdenquote:
Een kwast of roller goed vasthouden bv?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik durf wel op hoge dingen te staan, zo lang ik mij maar goed vast kan houden
Nee dat nietquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een kwast of roller goed vasthouden bv?
Plausibel, On m'a collée à l'orphelinat chez les bonnes soeurs qui m'ont forcée de leur lécher la cramouille.quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plausibel, On m'a collée à l'orphelinat chez les bonnes soeurs qui m'ont forcée de leur lécher la cramouille.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |