SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohja, jij woont niet in een wereldstad met 24/7 winkels natuurlijkquote:
Neequote:Op maandag 12 juli 2021 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, jij woont niet in een wereldstad met 24/7 winkels natuurlijk
Tesco's!quote:Op maandag 12 juli 2021 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee![]()
In Boedapest kwam ik nog weleens in het holst van de nacht bij Tesco, maar dat is er hier niet bij
quote:Op maandag 12 juli 2021 22:53 schreef bitterbal het volgende:
bij de 7/11 in thailand kan je 24 uur terecht en die hebben daar heerlijke tosties
Die tosti's daar ken ik, zitten altijd wel wat poten van kakkerlakken en wat andere insecten tussen.quote:Op maandag 12 juli 2021 22:53 schreef bitterbal het volgende:
bij de 7/11 in thailand kan je 24 uur terecht en die hebben daar heerlijke tosties
Spar heeft tegenwoordig de betere winkels. Maar de hypermarkets van Tesco vind ik toch wel tofquote:
echt nietquote:Op maandag 12 juli 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die tosti's daar ken ik, zitten altijd wel wat poten van kakkerlakken en wat andere insecten tussen.
Ik ken het alleen uit Schotlandquote:Op maandag 12 juli 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spar heeft tegenwoordig de betere winkels. Maar de hypermarkets van Tesco vind ik toch wel tof![]()
ja das de koeling. En achter de kassa hebbe ze zon tostiijzerquote:Op maandag 12 juli 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten die sandwiches niet in de koeling?
En maken zij zo’n tosti dan warm voor je?
Vind Walmarts in de VS ook altijd fascinerendquote:Op maandag 12 juli 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spar heeft tegenwoordig de betere winkels. Maar de hypermarkets van Tesco vind ik toch wel tof![]()
Zeker ook met "special sauce "quote:
Kejjenagaan hoeveel conserveringsmeuk erin zit.quote:Op maandag 12 juli 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ik vaak een bammetje zou halen daarquote:Op maandag 12 juli 2021 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das de koeling. En achter de kassa hebbe ze zon tostiijzer
Zeker tofquote:Op maandag 12 juli 2021 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind Walmarts in de VS ook altijd fascinerend
Gaat vast goedkomen.quote:Op maandag 12 juli 2021 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat Flory ‘m er nog even bij zet
ja zal niet gezond zijn maar voor een euroquote:Op maandag 12 juli 2021 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ik vaak een bammetje zou halen daarBen die lijst snel zat
"Het vult even"?quote:Op maandag 12 juli 2021 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zal niet gezond zijn maar voor een euro![]()
Die "kaas' kun je open en bloot in de zon op de Serengeti tussen hongerige beestjes neerleggen en over 1000 jaar ligt die er nogquote:Op maandag 12 juli 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En Marks & Spencer.quote:Op maandag 12 juli 2021 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben maar van de Waitrose en Sainsbury's eigenlijk
Ze hebben ook wel normale verpakkingenquote:Op maandag 12 juli 2021 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker tofVooral die bizar grote verpakkingen
Walgreens en dan de emmers met pijnstillersquote:Op maandag 12 juli 2021 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind Walmarts in de VS ook altijd fascinerend
Ja, leuk he?quote:Op maandag 12 juli 2021 22:59 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gaat vast goedkomen.![]()
Ik zie nu deze pas.![]()
[ afbeelding ]
Daar loop ik het liefste voorbij. In London zijn zoveel niet-ketens waar je goed kunt eten en dan ga ik niet bij de Pret of Costa's coffe zitten.quote:
En om het 's nachts weer als thee eruit te kakkenquote:Op maandag 12 juli 2021 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uiteraard. net genoeg om snel naar je bed te gaan
Behalve als bitterbal op safari is, dan zijn zowel de kaas weg als de beestjes.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die "kaas' kun je open en bloot in de zon op de Serengeti tussen hongerige beestjes neerleggen en over 1000 jaar ligt die er nog
Ja maar ook van die gigajerrycans met melk en sinaasappelsap. En absurd grote dozen cornflakesquote:Op maandag 12 juli 2021 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel normale verpakkingenAlleen dingen die wij hier heel gewoon zijn om per stuk te kopen zoals blikjes drinken enzo kun je daar alleen maar in dozen van 12 ofzo kopen
Voor even snel tussendoor is het prima, ook als je het daar ophaalt en in een park opeet. Ze hebben er amandelboter met appelquote:Op maandag 12 juli 2021 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar loop ik het liefste voorbij. In London zijn zoveel niet-ketens waar je goed kunt eten en dan ga ik niet bij de Pret of Costa's coffe zitten.
Tofquote:Op maandag 12 juli 2021 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kreeg een mal ding vandaag:
[ afbeelding ]
Er schijnt geluid uit te kunnen komen.
Sowieso verwondert de 'Murican inkoopstijl me. Hoe bederft dat niet.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja maar ook van die gigajerrycans met melk en sinaasappelsap. En absurd grote dozen cornflakes
quote:Op maandag 12 juli 2021 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had verdulleme morgen op de boot moeten zitten.
Ja man, ga je naar London of Tokyo of Nairobi ga je bij de McDonalds eten of zo, dat vind ik echt te treurig en VMBO voor woorden.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar loop ik het liefste voorbij. In London zijn zoveel niet-ketens waar je goed kunt eten en dan ga ik niet bij de Pret of Costa's coffe zitten.
Zo jammerquote:Op maandag 12 juli 2021 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Frankrijk hebben ze die nog op het station, in Nederland nergens meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |