quote:Pas nadat ik via WhatsApp een foto stuur van JFvD-bestuurslid Massimo Etalle, die op dezelfde schietbaan is genomen, krijg ik antwoord op de vraag waar dit plaatsvond en wanneer dat was. De Keijzer: "Ah ja dat was 4 jaar geleden toen we een conferentie hadden in polen, was leuk!"
Dus dit, Ik snel een topic maken en bij het verzamelen van informatie, blijkt dat de soep niet zo heet gegeten wordt.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:45 schreef Hamzoef het volgende:
Wat een onzin dit. Ik dacht nav Twitter bericht dat ze op zijn minst een foto van Rutte geprint hadden, maar niets is minder waar.
Blijft desondanks wel een eng clubje, daar niet van.
Dat je dit niet verbaast is geen reden om het niet af te keuren.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:48 schreef Pedroso het volgende:
Een nazi sympathisant die van wapens houdt, what's new ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd amateur, hij schiet naast.quote:
ik had precies hetzelfde.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:45 schreef Hamzoef het volgende:
Wat een onzin dit. Ik dacht nav Twitter bericht dat ze op zijn minst een foto van Rutte geprint hadden, maar niets is minder waar.
Een neonazi die zogenaamd op Rutte schiet. Niets aan de hand inderdaadquote:Op maandag 12 juli 2021 19:45 schreef Hamzoef het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2021 20:47 schreef Starhopper het volgende:
Een kamerlid die bewondering heeft voor de nazi's en de holocaust relativeert. En nu schiet hij met een vuurwapen op een silhouet die hij Rutte noemt.
Deze vuurwapengevaarlijk extreemrechtse idioot moet zo snel mogelijk opgepakt worden.
Ik vind het niet zo spannend eigenlijk.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een neonazi die zogenaamd op Rutte schiet. Niets aan de hand inderdaad
Ja, dat waren de SS-liederen ook niet in die groepsapps waar meneer hoofdverantwoordelijk voor was. Maar zodra je alles op een rijtje zet wordt het wel eens nadenken of je dit soort figuren in het parlement wilt zien.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:00 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo spannend eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |