Kan ik ook wel gebruikenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 00:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga lekker een fantastische slaapsessie houden.
Dan gaat ze stappen..quote:
En dan staat ze op haar 14e in de club te zoenen met de lokale bad boy.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan gaat ze stappen..
Althans, denkt ze. Ze mag pas op haar 40e
De clubs zijn dan nog gesloten vanwege de 42e golf van Corona.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En dan staat ze op haar 14e in de club te zoenen met de lokale bad boy.
Gebrek aan solidariteit van de ouderenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
De clubs zijn dan nog gesloten vanwege de 42e golf van Corona.
De droom van iedere vaderquote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En dan staat ze op haar 14e in de club te zoenen met de lokale bad boy.
Zolang Mani geen onzin uitkraamt en me niet provoceert ben ik een heel aimabele man.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 07:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Veel plezier met de altijd kibbelende broertjes.
De dood of de gladiolen. En (bijna) iedereen die daar aan wil bijdragen is welkom!quote:
Het belooft een unaniem, belachelijk groot succes te worden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De dood of de gladiolen. En (bijna) iedereen die daar aan wil bijdragen is welkom!
Deze cijfers zijn grove leugensquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:12 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we al een reactie van de altijd hypocriete en boze KNH?
Inderdaad, in werkelijkheid zal het aandeel van de horeca dus nog veel groter zijn, aangezien juist in de horeca veel niet herleidbare besmettingen zullen plaatsvinden. Besmettingen in de thuis- of werksituatie kun je makkelijker herleiden tot een bekend positief geval. Daar komt bij dat besmetting van een gezinslid ook alleen kan plaatsvinden als iemand het virus in huis haalt, de horeca veroorzaakt op die manier ook veel secundaire besmettingen die er anders niet zouden zijn geweest.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het gaat sowieso maar over een kwart van de besmettingen
Was Baantjer een lul?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Een Romer die een lul is, je verwacht het niet.
Nooit gekeken eigenlijk. Groot cultureel gemis?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Absoluut, een eigenwijze chagrijnige eikel die altijd Vledder moest hebben.
Ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nooit gekeken eigenlijk. Groot cultureel gemis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |