Niet gewalgd van de Italiaantjesverheerlijking?quote:Op maandag 12 juli 2021 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kon met deze gang van zaken wel leven.
Ik was bij vrienden dus niet veel van meegekregen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet gewalgd van de Italiaantjesverheerlijking?
Feministen zijn als de dood dat ze ooit moeten gaan werken ipv naar yogalesquote:Op maandag 12 juli 2021 18:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Op twitter mensen de maat nemen over wat ze wel en niet plaatsen, dat is natuurlijk een matig idee.
Vond het ook reuze meevallen hoor. Bij de BBC natuurlijk sowieso weinig, de NOS zal wel weer eens zuur zijn geweest, Sporza was dan nog het meest lovend.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was bij vrienden dus niet veel van meegekregen eerlijk gezegd.
Frank Snoeks heeft de hele eerste helft demagogisch zitten zeiken over het Italiaanse team. Niet te harden.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
de NOS zal wel weer eens zuur zijn geweest,
Hij zat ook lekker te pikken op Pickfordquote:Op maandag 12 juli 2021 19:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Frank Snoeks heeft de hele eerste helft demagogisch zitten zeiken over het Italiaanse team. Niet te harden.
De kroeg was openquote:Op maandag 12 juli 2021 19:15 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik ben oprecht blij voor jullie dat deze zelfkastijding voorbij is. Wat een vreselijke maand hebben jullie toch achter de rug.
Onterechte ophemeling van een non-valeur. Hannes beschikt nog niet eens over vijf procent van het talent van Dré Meganck.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:17 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.vrt.be/nl/ove(...)-door-de-adrenaline/
Hannes Inside @:showtimer
quote:Op maandag 12 juli 2021 19:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Frank Snoeks heeft de hele eerste helft demagogisch zitten zeiken over het Italiaanse team. Niet te harden.
dit was zijn laatste wedstrijd toch?quote:Op maandag 12 juli 2021 19:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik heb hier wel om gelachen. Vast een aardige man, maar totaal ongeschikt als commentator. Hoop dat ie snel gaat genieten van z'n pensioen
En die andere twee? Drie procent?quote:Op maandag 12 juli 2021 19:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onterechte ophemeling van een non-valeur. Hannes beschikt nog niet eens over vijf procent van het talent van Dré Meganck.
De jeugd heeft de toekomst, behalve bij Sporza.quote:
Gaat nog wel de Eredivisie doen, maar Qatar 2022 wordt het niet meer.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
dit was zijn laatste wedstrijd toch?
Die sprookjesachtige carrière, waar heel Nederland naar geluisterd heeft en de harten van miljoenen landgenoten heeft betoverd, dat eindigt hier, op een regenachtige avond in Wembley, dat andere monument uit de voetbalwereld, dat met die regen mee lijkt te huilen met het verdriet dat zich nu van de luisteraars meester maakt.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gaat nog wel de Eredivisie doen, maar Qatar 2022 wordt het niet meer.
Heb maar één wedstrijd van hem gehoord en dat vind ik de grootste fout van mijn leven. De kunst van Kev in Kopehagen beschouwen alsof het totaal niet bijzonder is. Stel je voor dat dat zou gebeuren in het commentaar bij de finale van de Amstel '19.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die sprookjesachtige carrière, waar heel Nederland naar geluisterd heeft en de harten van miljoenen landgenoten heeft betoverd, dat eindigt hier, op een regenachtige avond in Wembley, dat andere monument uit de voetbalwereld, dat met die regen mee lijkt te huilen met het verdriet dat zich nu van de luisteraars meester maakt.
Wat een mooi levenquote:Op maandag 12 juli 2021 19:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb maar één wedstrijd van hem gehoord en dat vind ik de grootste fout van mijn leven. De kunst van Kev in Kopehagen beschouwen alsof het totaal niet bijzonder is. Stel je voor dat dat zou gebeuren in het commentaar bij de finale van de Amstel '19.
Lief dagboek.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Weer een fantastische gymsessie achter de rug.
Een van je betere creaties durf ik wel te zeggenquote:Op maandag 12 juli 2021 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vandaag 2 brilantje cheeseburgers gebrouwen.
[ afbeelding ]
Als hij een bakje kots serveert is het al boven norm, dus die lat ligt nagenoeg op de grond.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een van je betere creaties durf ik wel te zeggen
Dankjewel, geroosterde bollen in een pan met boter, zelfgemaakte saus, sla, augurk, bacon, burger met 20 verschillende kruiden, cheddar kaas en gekarameliseerde uitjes. Mijn aders zijn mij dankbaar.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een van je betere creaties durf ik wel te zeggen
quote:Op maandag 12 juli 2021 23:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als hij een bakje kots serveert is het al boven norm, dus die lat ligt nagenoeg op de grond.
En het was ook heerlijk neem ik aan?quote:Op maandag 12 juli 2021 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dankjewel, geroosterde bollen in een pan met boter, zelfgemaakte saus, sla, augurk, bacon, burger met 20 verschillende kruiden, cheddar kaas en gekarameliseerde uitjes. Mijn aders zijn mij dankbaar.
Elk filmpje van Sammy is ook hetzelfde, van die dramatische slomo's met wat filmmuziek en nietszeggende vragen.quote:Op maandag 12 juli 2021 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry dat ik er wat laat mee ben, maar Sammy Neyrnck-moe inmiddels.
Boom heeft pijn, komt door de tak
Boom is kwaad op tak.
Ze stoot hem af.
Tak rot.
Ziekte kruipt erin.
Dan doodt de tak de boom.
Ja 😌😌quote:Op maandag 12 juli 2021 23:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En het was ook heerlijk neem ik aan?
Wat zijn jullie streng.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Elk filmpje van Sammy is ook hetzelfde, van die dramatische slomo's met wat filmmuziek en nietszeggende vragen.
Ik was al bang dat je het nooit zou vragen.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Wie heeft zin om een cyclingmaster subleague met mij te beginnen voor de Vuelta? Ik mis de de lol en de spanning en de stress en de hartkloppingen en de paniekaanvallen.
Mooi, nog 1 nodig.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je het nooit zou vragen.
Haha, wink wink.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
Sorry @:Mani89 , maar dat doe ik niet meer. Ik wil de vrije geest behouden, haha.
Ik ben wel serieus.quote:
De discord invite ploft een dezer dagen op je deurmat.quote:
Nee jij bent niet uitgenodigd.quote:
Ik spuug d'rop.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De discord invite ploft een dezer dagen op je deurmat.
Hard to get spelen is 1 ding, maar nu speel je wel met vuur.quote:
Nu sluit je jezelf uit.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:49 schreef Mani89 het volgende:
We moeten een soort FOK! Allstar team maken, net zoals de Dream Team van de USA bij basketbal.
In de eerste post-Tourcoch fase was het nog een kleine bedoening.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:54 schreef Mani89 het volgende:
Hier moet dus een selectie uit gemaakt worden.
[ afbeelding ]
Als je alles < 2016, toen het deelnemersveld uit alleen hijzelf bestond, zou doorstrepen heeft hij misschien twee bronzen medailles. Hoe pijnlijk is dat haha.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In de eerste post-Tourcoch fase was het nog een kleine bedoening.
Achterlijke albino aap, mijn best prestaties met cyclingmaster kwamen pas na 2015.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je alles < 2016, toen het deelnemersveld uit alleen hijzelf bestond, zou doorstrepen heeft hij misschien twee bronzen medailles. Hoe pijnlijk is dat haha.
I beg to differ.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 00:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Achterlijke albino aap, mijn best prestaties met cyclingmaster kwamen pas na 2015.
De Giro 2018 was ons hoogtepunt.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 00:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
I beg to differ.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dat nou samen ging met een 134ste plek in het klassement had je een punt gehad. Buiten het feit natuurlijk dat ik daarna alleen maar beter ging presteren. (totdat ik mij moest conformeren aan een subleague)quote:Op dinsdag 13 juli 2021 00:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
I beg to differ.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De subleague bestond al in 2016. 2015: 3 deelnames, 3 podiums. 2016/21: 16 deelnames, 3 podiums. Maar ik presteerde daarna echt beter hoor! Hahaha.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 00:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als dat nou samen ging met een 134ste plek in het klassement had je een punt gehad. Buiten het feit natuurlijk dat ik daarna alleen maar beter ging presteren. (totdat ik mij moest conformeren aan een subleague)
Ja nou en, in elke andere realiteit zou die 6 en 8ste plek geresulteerd hebben in nog een overwinning in de subleague. Balans van het heelal noem ik het maar.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 00:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De subleague bestond al in 2016.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 00:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga lekker een fantastische slaapsessie houden.
Wat een eer.quote:Op maandag 12 juli 2021 23:57 schreef Mani89 het volgende:
@:wimderon verdient wel een wildcard ondanks zijn ietwat magere positie op de ranglijst.
Kan ik ook wel gebruikenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 00:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga lekker een fantastische slaapsessie houden.
Dan gaat ze stappen..quote:
En dan staat ze op haar 14e in de club te zoenen met de lokale bad boy.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan gaat ze stappen..
Althans, denkt ze. Ze mag pas op haar 40e
De clubs zijn dan nog gesloten vanwege de 42e golf van Corona.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En dan staat ze op haar 14e in de club te zoenen met de lokale bad boy.
Gebrek aan solidariteit van de ouderenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
De clubs zijn dan nog gesloten vanwege de 42e golf van Corona.
De droom van iedere vaderquote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En dan staat ze op haar 14e in de club te zoenen met de lokale bad boy.
Zolang Mani geen onzin uitkraamt en me niet provoceert ben ik een heel aimabele man.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 07:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Veel plezier met de altijd kibbelende broertjes.
De dood of de gladiolen. En (bijna) iedereen die daar aan wil bijdragen is welkom!quote:
Het belooft een unaniem, belachelijk groot succes te worden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De dood of de gladiolen. En (bijna) iedereen die daar aan wil bijdragen is welkom!
Deze cijfers zijn grove leugensquote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:12 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we al een reactie van de altijd hypocriete en boze KNH?
Inderdaad, in werkelijkheid zal het aandeel van de horeca dus nog veel groter zijn, aangezien juist in de horeca veel niet herleidbare besmettingen zullen plaatsvinden. Besmettingen in de thuis- of werksituatie kun je makkelijker herleiden tot een bekend positief geval. Daar komt bij dat besmetting van een gezinslid ook alleen kan plaatsvinden als iemand het virus in huis haalt, de horeca veroorzaakt op die manier ook veel secundaire besmettingen die er anders niet zouden zijn geweest.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het gaat sowieso maar over een kwart van de besmettingen
Was Baantjer een lul?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Een Romer die een lul is, je verwacht het niet.
Nooit gekeken eigenlijk. Groot cultureel gemis?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Absoluut, een eigenwijze chagrijnige eikel die altijd Vledder moest hebben.
Ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nooit gekeken eigenlijk. Groot cultureel gemis?
Ik kijk er iedere nacht naar voor het slapen gaan. Heerlijk, en dat meen ik oprecht.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat een openbaring.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk er iedere nacht naar voor het slapen gaan. Heerlijk, en dat meen ik oprecht.
Ja, dit kan niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij bent af.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Klinkt fantastisch.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:05 schreef Felagund het volgende:
Baantjer was wel cult ja, met al die bekende Nederlanders als lijken. Het was wel vaak een herhaling van zetten, met de COCK met C O C K, altijd het hoedje gooien naar de kapstok, eruit de COCK, en altijd de oplossing vinden in het cafe van Lowietje.
Voor een autist is dit echt het ideale programma ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:05 schreef Felagund het volgende:
Baantjer was wel cult ja, met al die bekende Nederlanders als lijken. Het was wel vaak een herhaling van zetten, met de COCK met C O C K, altijd het hoedje gooien naar de kapstok, eruit de COCK, en altijd de oplossing vinden in het cafe van Lowietje.
De minst geïnspireerde aflevering, moord uit woede, ben ik vanavond aan toe. Zo leeg zo voorspelbaar.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:05 schreef Felagund het volgende:
We moeten langer wachten totdat we van een dochter van ons favoriete inteeltgeslacht kunnen leren hoe je ten volste jezelf kan zijn als je vanuit familiaire overwegingen maandelijks miljoenen euro's krijgt overgeboekt en de deuren van expositieruimtes voor je open gaan puur en alleen omdat je in het juiste huishouden geboren bent.quote:De expositie van Eloise van Oranje (19) in Paradiso is voorlopig nog niet te zien. Vanwege het groeiende aantal coronabesmettingen en de aangescherpte maatregelen heeft de organisatie besloten om de opening, die donderdag plaats zou hebben, uit te stellen.
Eloise zou exposeren met de pop-uptentoonstelling ‘LAYERED’. De dochter van prins Constantijn en prinses Laurentien wil met de expositie de boodschap uitdragen van “ongelimiteerd jezelf kunnen zijn en je eigenheid vieren.” De organisatie schrijft dat Eloise het als haar persoonlijke missie ziet om bewustwording te creëren rondom vooroordelen en stereotyperingen. “Het gaat over ten volste jezelf kunnen en durven zijn, los van alle vooroordelen die mensen hebben op basis van iets wat ze zien op bijvoorbeeld social media”, zo kondigde ze vorige week aan.
Marino van Zelst vanavond bij Op1.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor een autist is dit echt het ideale programma ja.
(niet dat @:showtimer een autist is)
Nou.....quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor een autist is dit echt het ideale programma ja.
Dagelijkse variant op de F1-fanfare qua blokkeren/negeren van termen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kerona heeft ons een aantal ontzettend vervelende rubrieken opgeleverd.
Klinkt als Mani en KP.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:05 schreef Felagund het volgende:
Wij zijn allemaal een beetje autist toch? Daarom zitten we hier.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben zelfs officieel gediagnostieerd. Dat zal iedereen enorm verbazen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal een beetje autist toch? Daarom zitten we hier.
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat gezegd hebbende ga ik straks weer een fantastische gymsessie tegemoet. @:Mani89
Momenteel? Het is half zeven. Het avondmaal dien je om 17h00 te verorberen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand.
Anyway, ik eet momenteel stampot boerenkool. En ik ga straks een poging wagen om zelf brood te bakken.
Waarschijnlijk ook nog hoogsensitief.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben zelfs officieel gediagnostieerd. Dat zal iedereen enorm verbazen.
En dan om 8 uur aan de chips en nootjes?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Momenteel? Het is half zeven. Het avondmaal dien je om 17h00 te verorberen.
Ik was bezig met deeg kneden. Mijn keuken is een kernramp.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Momenteel? Het is half zeven. Het avondmaal dien je om 17h00 te verorberen.
Ik vermoed zelfs het gebruik van bepaalde verboden ontstekingsremmers bekend uit het wielrennen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Duidelijk geval van een baard kweken om te verhullen dat je niks hebt dat ook maar lijkt op een kaaklijn. Holy fuck.
[ afbeelding ]
Ook wel Amaliahoofd genoemd.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vermoed zelfs het gebruik van bepaalde verboden ontstekingsremmers bekend uit het wielrennen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:32 schreef Szura het volgende:
Gommers, die minder media-optredens zou doen, zit bij schuinsmarcheerder Humberto. Kan natuurlijk niet achterblijven na de tussensprint van collega Voldemort.
Bakje gele vanillevla?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan om 8 uur aan de chips en nootjes?
Blauwe bessen, hoewel ik dat niet schijn te mogen eten van @Slobeend .quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan om 8 uur aan de chips en nootjes?
Hoe dat?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Blauwe bessen, hoewel ik dat niet schijn te mogen eten van @:Slobeend .
Geen idee, laatst sommeerde ik mijn tussendoortjes c.q. snacks, zijnde o.a. blauwe bessen en pistachos, en toen werd hij laaiend.quote:
Beter dan snijworst!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen idee, laatst sommeerde ik mijn tussendoortjes c.q. snacks, zijnde o.a. blauwe bessen en pistachos, en toen werd hij laaiend.
Projectie.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
@:Mani89 eet smeerworst met hagelslag. Of zo iets.
Geloof ik niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
@:Mani89 eet smeerworst met hagelslag. Of zo iets.
Er was net een stukje Peter R op 1, die voice over van Arend Langenberg bij de reconstructies was toch ongeëvenaard goed hè?quote:
Legendarisch en onvergetelijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Er was net een stukje Peter R op 1, die voice over van Arend Langenberg bij de reconstructies was toch ongeëvenaard goed hè?
Marcelgodquote:
Toen ik dat vaak als 9-jarige jongen keek was ik altijd bang dat er elk moment een pedofiel uit de bosjes kon springen als ik aan het skeeleren was.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die reconstructies waren slechter voor je nachtrust dan een horrorfilm.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Blauwe bessen, hoewel ik dat niet schijn te mogen eten van @:Slobeend .
Ik vind ook wel leuk om sommige afleveringen te kijken, maar je merkt het vooral is voor de jeugd.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twee afleveringen gezien van Tietema (Roglic en Tietenbar), aardige content. Maar ja
Mijn zusje is aangestoken met die idiote sollen-hypequote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind ook wel leuk om sommige afleveringen te kijken, maar je merkt het vooral is voor de jeugd.
Je ziet dat juist ook veel tieners kijken naar Tietema, dat is wel wat het wielrennen nodig heeft. Het moet geen boomersport worden.
Pics van je zusje?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn zusje is aangestoken met die idiote sollen-hypeSokken horen wit of zwart te zijn (m.u.v. renners op een Bianchi).
Heb je er een minderwaardigheidscomplex aan overgehouden omdat het niet gebeurd is?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen ik dat vaak als 9-jarige jongen keek was ik altijd bang dat er elk moment een pedofiel uit de bosjes kon springen als ik aan het skeeleren was.
Van de melkboer?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze is een erg verstandige meid, die het ver gaat schoppen. Dus dat gaat niet wat worden.
Vraag of ze een keer xtc met me wil doen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze is een erg verstandige meid, die het ver gaat schoppen. Dus dat gaat niet wat worden.
Stop je die altijd in die oreo taarten?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vraag of ze een keer xtc met me wil doen.
Die vanwege allerlei ingewikkeld quotumgedoe ook moet starten in de wegwedstrijdquote:
Aha.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Die vanwege allerlei ingewikkeld quotumgedoe ook moet starten in de wegwedstrijd
Inderdaad, ze hebben de regels gebruikt zodat ze een extra renner op de teamsprint hebben door een baanwielrenner met de wegrit mee te laten doen.quote:
Wat tevens al een eeuwigheid bekend is.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Die vanwege allerlei ingewikkeld quotumgedoe ook moet starten in de wegwedstrijd
Ik volg niet al het nieuws. Deze snerende houding had ik niet van je verwachtquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat tevens al een eeuwigheid bekend is.
Mijn zusje is nog zuiver en rein. Die drinkt alleen op feestjes.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vraag of ze een keer xtc met me wil doen.
Het zou eerst Jan-Willem van Schip zijn, wat logischer is.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat tevens al een eeuwigheid bekend is.
Dat denk je.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn zusje is nog zuiver en rein. Die drinkt alleen op feestjes.
Al voldoende ghb gehad dusquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zomer 2021 is hot girl summer, die twerkt zich momenteel een ongeluk.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op de teamsprint zijn ze favoriet voor het goud, dus ik begrijp de keuze wel. Anders was een Poels of zo meegegaan, alsof die het verschil zou hebben gemaakt.quote:
Niet vreemd gezien zijn prestatie in de tijdrit toch? Dat was vrij matig.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:02 schreef Momo het volgende:
Verbaasd me dat de odd voor Wilco voor een top 3 finish in het klassement 11 is nu. Ze hebben er niet veel vertrouwen in. Bookies gaan voor Vinjegoh als tweede en Uran Uran als nummer 3.
Is dat echt verbazend?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:02 schreef Momo het volgende:
Verbaasd me dat de odd voor Wilco voor een top 3 finish in het klassement 11 is nu. Ze hebben er niet veel vertrouwen in. Bookies gaan voor Vinjegoh als tweede en Uran Uran als nummer 3.
Wat een vage regel.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op de teamsprint zijn ze favoriet voor het goud, dus ik begrijp de keuze wel. Anders was een Poels of zo meegegaan, alsof die het verschil zou hebben gemaakt.
Ik zal een volgende keer vriendelijker zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik volg niet al het nieuws. Deze snerende houding had ik niet van je verwacht.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet vreemd gezien zijn prestatie in de tijdrit toch? Dat was vrij matig.
Odd van 11 is wel hoog, daar staat David Gaudu nu ook opquote:
De quotumregel bedoel je? Het is inderdaad vreemd dat daarvoor verschillende disciplines gecombineerd worden.quote:
Eens. Maar lang niet zo zwakzinnig als de Landenregel bij judo en turnen. En het aantal deelnemers bij honkbal is al helemaal treurigquote:
Gaudu is dat niet gewoon @Mani89 die er heel zijn hebben en houden op heeft gezet?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:04 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Odd van 11 is wel hoog, daar staat David Gaudu nu ook op![]()
Normaal kan hij ook wel tijdrijden.
EZ money. Komende 2 dagen word ik rijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaudu is dat niet gewoon @:Mani89 die er heel zijn hebben en houden op heeft gezet?
Denk nog een paar dagen langer wachten voor de uitkeringquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
EZ money. Komende 2 dagen word ik rijk.
Net of je verplicht een zaalvoetballer moet meenemen in je veldteam.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
De quotumregel bedoel je? Het is inderdaad vreemd dat daarvoor verschillende disciplines gecombineerd worden.
Kan dit? @showtimerquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:13 schreef El-Stinho het volgende:
Kortom: de Olympische Spelen kunnen we beter doodzwijgen.
Het moet niet, het was de KNWU zelf die met het idee kwam:quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net of je verplicht een zaalvoetballer moet meenemen in je veldteam.
Zaalvoetbal zou wel een prima toevoeging zijn aan de spelenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net of je verplicht een zaalvoetballer moet meenemen in je veldteam.
Spanje van het voetjebal ga ik braaf kijken hoor. Smikkelselectie van grote proporties.quote:
Erg jammer dat Frankrijk er met de pet naar gooitquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Spanje van het voetjebal ga ik braaf kijken hoor. Smikkelselectie van grote proporties.
Exclusief op de player?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Spanje van het voetjebal ga ik braaf kijken hoor. Smikkelselectie van grote proporties.
Dat past wel tussen al die andere zaalspelletjes met een balletje.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zaalvoetbal zou wel een prima toevoeging zijn aan de spelen
Wij gaan juichen voor Femke Bol en anti-juichen voor Dacne. Mijn kan geen vlaggetjes- of anti-vlaggetjes+mentaliteit worden verweten.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eens.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zaalvoetbal zou wel een prima toevoeging zijn aan de spelen
Ik juich voor Alica Schmidt.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij gaan juichen voor Femke Bol en anti-juichen voor Dacne. Mijn kan geen vlaggetjes- of anti-vlaggetjes+mentaliteit worden verweten.
En juichen voor Nadinequote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij gaan juichen voor Femke Bol en anti-juichen voor Dacne. Mijn kan geen vlaggetjes- of anti-vlaggetjes+mentaliteit worden verweten.
Wellicht ook 3x3 met half veld overwegenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:33 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dat past wel tussen al die andere zaalspelletjes met een balletje.
Antijuichen voor Dafne is niet eens juichen, zo slecht is ze tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hekje-springen is voor ontsnapte criminelen die door de politie zijn klemgereden op de snelweg in landelijk gebied.quote:
Als jij het commandeert wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zou hij überhaupt zijn wekker zetten?
Maar ze doet niet aan hekje springen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:36 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hekje-springen is voor ontsnapte criminelen die door de politie zijn klemgereden op de snelweg in landelijk gebied.
Hoe denk je dat ik de niet-Ziggochoice wedstrijden in Spanje kijk?quote:
Ik ben hem helemaal niets verplicht.quote:
Gijpie noemde gewoon hesgoal in de uitzending.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik de niet-Ziggochoice wedstrijden in Spanje kijk?
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar ze doet niet aan hekje springen.
Oe, die site gebruik ik niet. Ik stuitte ooit per toeval op een site met uiteenlopende talen en HD-streams.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gijpie noemde gewoon hesgoal in de uitzending.
Autootje rijden is geen sportquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oe, die site gebruik ik niet. Ik stuitte ooit per toeval op een site met uiteenlopende talen en HD-streams.
Maar komend jaar heb ik Ziggo Totaal gratis, dus dat scheelt alweer tijdens het extreem walgelijke F1 of de Premier League.
Stokje-doorgeven is ook geen sport.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is wel een heel oude foto. 4x400 meter jom.
Word je abonnement gesponsord door Tebas vanwege je rol als missionaris?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oe, die site gebruik ik niet. Ik stuitte ooit per toeval op een site met uiteenlopende talen en HD-streams.
Maar komend jaar heb ik Ziggo Totaal gratis, dus dat scheelt alweer tijdens het extreem walgelijke F1 of de Premier League.
Voer haar maar wat frikandellenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan neem ik Klosterhalfen op me.
Nadine Broersen is een pauperquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jeetje, een boze Nadine Broers en kijkt nog vriendelijker.
Nee, mijn ouders vertelden me laatst dat ze opeens een gratis ziggo-totaal aanbieding zagen dus die pikten ze mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Word je abonnement gesponsord door Tebas vanwege je rol als missionaris?
Wat lief.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders vertelden me laatst dat ze opeens een gratis ziggo-totaal aanbieding zagen dus die pikten ze mee.
Scheelt ook weer tijdens de CL komend jaar.
Jij bent behoorlijk kritischquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:42 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Stokje-doorgeven is ook geen sport.
De Braziliaantjes hebben nog wel een leuke selectie.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Erg jammer dat Frankrijk er met de pet naar gooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Gespeeld voor de mooiste club, niets mis mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Alexander_Bannink
Kan deze carrière?
10 jaar in de marge in Oost-Nederland, wat is er bijzonder aan?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Alexander_Bannink
Kan deze carrière?
Op je 30e in de vijfde klasse in Duitslandquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
10 jaar in de marge in Oost-Nederland, wat is er bijzonder aan?
Is dit gebaseerd op iets uit het topic vandaag?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:06 schreef Mani89 het volgende:
Laten we morgen in het live topic alleen maar toespelingen maken naar cyclingmaster, en dan kijken wat Rellende_Rotscholier doet. Ik begin wel en dan volgen jullie.
Het was een teringbende. @maxi-mus was ziedendquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is dit gebaseerd op iets uit het topic vandaag?
Je werd gemist om met harde hand in te grijpen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik Ruvuse om hier aan mee te doen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij lijkt me meer geschikt voor de wielerprikpagina.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
Wordt het gezag van @:Rellende_Rotscholier betwist?
Wie maakt een baanwielrennentopic aldaar?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:54 schreef Aguero het volgende:
[..]
Alle andere sporten op de OS.![]()
Ongelofeloos veel zin in.
Ik ook, ik ben alleen totaal geen ochtendmens dus ik ga veel missenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:54 schreef Aguero het volgende:
[..]
Alle andere sporten op de OS.![]()
Ongelofeloos veel zin in.
Gezag?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
Wordt het gezag van @:Rellende_Rotscholier betwist?
Je kan beter een nachtmens zijn deze Spelen, veel begint om 3 uur al. Of eerder.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben alleen totaal geen ochtendmens dus ik ga veel missen
Wielrennen (regulier, baanwielrennen en mountainbike) is goed te doen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was vijf jaar geleden een stuk praktischer, toen kon je mooi een ritme van 3.30 - 10.30 aanhouden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan beter een nachtmens zijn deze Spelen, veel begint om 3 uur al. Of eerder.
Die zijn toch in onze ochtend meer ? 7 uur tot 11 uur dacht ik?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wielrennen (regulier, baanwielrennen en mountainbike) is goed te doen.
Ik heb geen vrij van werk helaas, dus dan is extra vroeg opstaan realistischer. Ik ga m'n best doen, maar waarschijnlijk draai ik me meestal nog 3x omquote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan beter een nachtmens zijn deze Spelen, veel begint om 3 uur al. Of eerder.
Ik zie het, ongezellige bedoening!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het was een teringbende. @:maxi-mus was ziedend
Daar sta ik om bekend inderdaad.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je werd gemist om met harde hand in te grijpen.
Zaterdag 24 juliquote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Die zijn toch in onze ochtend meer ? 7 uur tot 11 uur dacht ik?
Thanksquote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zaterdag 24 juli
Wegrit mannen: 4.00 - 11.00
Zondag 25 juli:
Wegrit vrouwen: 6.00 - 10.30
Maandag 26 juli:
Mountainbike mannen: 8.00 - 9.30
Dinsdag 27 juli:
Mountainbike vrouwen: 8.00 - 9.30
Maandag 2 aug tot zondag 8 augustus:
Baanwielrennen 8.30 - 11.00
Alleen BMX is lastig:
Vrijdag 30 juli (finaledag) 3.00 - 5.00.
We wensen je allemaal een fantastische schrijfsessie toe.quote:
Ik ook niet, gewoon om 8u weer werken. Zal wel ritme omgooien worden en slapen om 20u ofzo.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb geen vrij van werk helaas, dus dan is extra vroeg opstaan realistischer. Ik ga m'n best doen, maar waarschijnlijk draai ik me meestal nog 3x om
Ik laat het bij vier zinnen en een plaatje. Er staat wel iets in de stijgers voor Valle d'Aosta!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We wensen je allemaal een fantastische schrijfsessie toe.
WE gaan daar al het goud ophalen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wie maakt een baanwielrennentopic aldaar?
Ik sta volledig achter mijn mooiste jongens Ganna, Milan en Bissegger. En Letizia, uiteraard.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:23 schreef Aguero het volgende:
[..]
WE gaan daar al het goud ophalen.
Sub-40 op de tsamsprint.
Op hoeveel baanonderdelen doet Ganna mee op de OS?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter mijn mooiste jongens Ganna, Milan en Bissegger. En Letizia, uiteraard.
Bij gebrek aan individuele achtervolging alleen de ploegenachtervolging.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Op hoeveel baanonderdelen doet Ganna mee op de OS?
Zo vroeg al?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:23 schreef Momo het volgende:
Tijdens beide mountainbike wedstrijden heb ik wel een zoom overleg gepland staan
Dat is wel ontzettend matig. Ik kots op het programmaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bij gebrek aan individuele achtervolging alleen de ploegenachtervolging.
Groot deel van de vakantiedagen er door gejaagd door verhuizing. Maar vanaf morgen 3 dagen vrij en dan eind augustus nog een week ergens waarschijnlijk.quote:
Inderdaad een prima schema voor ons. Alleen 8 augustus baan is wel om 3.00 onze tijd vanwege sluitingsceremonie. Op die dag staat keirin mannen en sprint vrouwen op programma.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zaterdag 24 juli
Wegrit mannen: 4.00 - 11.00
Zondag 25 juli:
Wegrit vrouwen: 6.00 - 10.30
Maandag 26 juli:
Mountainbike mannen: 8.00 - 9.30
Dinsdag 27 juli:
Mountainbike vrouwen: 8.00 - 9.30
Woensdag 28 juli:
Tijdrit vrouwen: 4.30 - 6.30
Tijdrit mannen: 7.30 - 10.30
Maandag 2 aug tot zondag 8 augustus:
Baanwielrennen 8.30 - 11.00
Alleen BMX is lastig:
Vrijdag 30 juli (finaledag) 3.00 - 5.00.
Je past je slaapritme maar aan! Het is maar eens in de vier jaar, sowieso de moeite waard.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En de kilometer, waar is de kilometer?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is wel ontzettend matig. Ik kots op het programma
Is het je gelukt om wat te kopen?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Groot deel van de vakantiedagen er door gejaagd door verhuizing. Maar vanaf morgen 3 dagen vrij en dan eind augustus nog een week ergens waarschijnlijk.
Nee weer huren, kopen zit er nu niet in. Niet in mijn eentje met een studieschuld.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is het je gelukt om wat te kopen?
Altijd tegen Bas.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou de ASO boos zijn op Tietema vanwege de beelden van Bouhanni?
Had ik ook met het EK. Ik heb zelfs niet de volledige wedstrijden van Nederland allemaal gezienquote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:37 schreef eentwee het volgende:
Ik heb zelden zo weinig zin gehad in de Olumpische spelletjes als nu.
Ik heb de finale op de Ier gekeken, da's pas hip.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:42 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ad.nl/euro-20(...)-de-tv-uit~a267ebb2/
'' Ik snap het overigens heel goed hoor. Ik zet bij bepaalde commentatoren of presentatoren ook de tv uit.”
Sportief van Snoeks
Ik waardeer hem best als persoon, veel beter dan arrogante betweter Grueter. Alleen al een tijdje over de houdbaarheidsdatumquote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:42 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.ad.nl/euro-20(...)-de-tv-uit~a267ebb2/
'' Ik snap het overigens heel goed hoor. Ik zet bij bepaalde commentatoren of presentatoren ook de tv uit.”
Sportief van Snoeks
Grueter moet het houden bij mensjes die pootje baden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik waardeer hem best als persoon, veel beter dan arrogante betweter Grueter. Alleen al een tijdje over de houdbaarheidsdatum
Estafette is het mooiste onderdeelquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:42 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Stokje-doorgeven is ook geen sport.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:33 schreef Koffieplanter het volgende:
@:DeeBee kan mijn aanstaande topic titel waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |