das balen, vlucht niet meer halenquote:Op maandag 12 juli 2021 16:26 schreef trein2000 het volgende:
Habemus een oorzaak: https://www.rtlnieuws.nl/(...)-healthcare-wachtrij
Ik vind het juist heerlijk om zwetend van de koorts naar Zuid-Frankrijk te rijden. Je weet niet wat je mistquote:Op maandag 12 juli 2021 16:30 schreef Noek het volgende:
Nah ja, als het dan allemaal vakantiegangers zijn, soit. Dat zijn niet de mensen die de zorg laten overlopen waarschijnlijk.
Reizen tijdens een pandemie is voor niemand leuk.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:30 schreef Noek het volgende:
duizenden vakantiegangers.
Zij wel. Fuckers.
in wat voor land leven we nu?? 3de wereldland of een bananenrepubliek?quote:Op maandag 12 juli 2021 16:30 schreef Noek het volgende:
duizenden vakantiegangers.
Zij wel. Fuckers.
Het speelt inmiddels bij meerdere GGD's.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:30 schreef Noek het volgende:
Nah ja, als het dan allemaal vakantiegangers zijn, soit. Dat zijn niet de mensen die de zorg laten overlopen waarschijnlijk.
Al die arme boomers die niet naar Afrojack op Benidorm kunnenquote:Op maandag 12 juli 2021 16:31 schreef Nielsch het volgende:
das ook kut, mag je hier niet meer feesten en kun je door de drukte ook niet meer naar een land vliegen waar je wel lekker mag feesten
ja, met als gevolg dat van veel mensen hun vakantie wordt vernietigd.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Er zijn dus landelijk vertragingen / storingen met het verwerken van de data, begrijp ik dat goed?
Ja.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Er zijn dus landelijk vertragingen / storingen met het verwerken van de data, begrijp ik dat goed?
Maar ook de ggd koopt testen in bij deze lui. En ze hebben dus een achterstand. Waarom zou er ineens een daling zijn?quote:
Prima, laten we aannemen dat de cijfers incompleet zijn. Als duizenden mensen zich laten testen om op vakantie te kunnen ga je positieven daartussen vinden. Dat hoeft helemaal niet te betekenen dat er meer klachten zijn.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Het speelt inmiddels bij meerdere GGD's.
De cijfers zijn dus gewoon incompleet.
Maar waar hebben we het over? Duizenden positieve meldingen die missen of..?quote:Op maandag 12 juli 2021 16:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja.
Zowel bij het grote Saltro lab als bij het verwerken van de data.
ik neem aan dat je dat dan wel ergens eind van deze week moet laten doen? het heeft ook echt totaal geen zin als ik me vandaag zou laten testen omdat ik zaterdag of zondag een BBQ heb gehad met wat vrienden...quote:Ben je het afgelopen weekend bij veel mensen in de buurt geweest? Bijvoorbeeld tijdens het uitgaan of bij een feestje. Laat je dan testen bij de GGD. Ook als je geen klachten hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2021 16:16 schreef RipCity het volgende:
South Korean gyms are no longer able to play music with higher than 120 beats per minute during group exercises such as aerobics and spinning, as part of measures to stop the spread of coronavirus.
Health officials have said the measure is intended to stop people breathing too fast or splashing sweat onto others.
Some opposition politicians have called the restriction "nonsense", while gym owners say the rules are barely effective or unrealistic to maintain.
The rule means that while popular workout hit Eye of the Tiger can still be played, faster songs such as Psy's Gangnam Style is out of the question.
nah, die T-mobile arena, heeft een capaciteit van 16.500quote:Op maandag 12 juli 2021 16:33 schreef RipCity het volgende:
Epidemioloog verbijsterd door fans op Wembley: ‘Corona heeft geen pauze hoor, dit is verwoestend’
https://www.ad.nl/euro-20(...)erwoestend~a7455821/
Grappig. Afgelopen weekend nog 50.000+ in een afgesloten stadion binnen naar UFC in Amerika maar de Amerikaan heeft dan wel kritiek op Wembley match.
Geen idee.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar waar hebben we het over? Duizenden positieve meldingen die missen of..?
Na 5 dagen heeft het pas echt nut.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik neem aan dat je dat dan wel ergens eind van deze week moet laten doen? het heeft ook echt totaal geen zin als ik me vandaag zou laten testen omdat ik zaterdag of zondag een BBQ heb gehad met wat vrienden...
Ja, Capricia. Zeg het nog maar 10x.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Het speelt inmiddels bij meerdere GGD's.
De cijfers zijn dus gewoon incompleet.
Of weer dicht.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, Capricia. Zeg het nog maar 10x.
Of dat de labs het niet meer aankunnen.
I don't care.
Hoor vanzelf wel wanneer we dood zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |