Zeer spijtig dat ik geen geldschieters meer kon vinden, hopelijk had dat geen racistische insteekquote:Op maandag 12 juli 2021 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan helaas mijn ondertitel niet aanpassen omdat ik anders www.wijzijnSimba.nl uit mijn profiel moet verwijderen als "dode" site
@:johannes_vermeer
Volkorenbrood, kipfilet, plakje kaas, paprika, uitje en komkommer.quote:
Nu kan je vervelende users blokkeren.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
Maxi-mus bedankt de altijd sympathieke @:coco
Bordje kots?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ei met banaan en bosbessen en een klein reepje choco toe.
Ik heb vannacht wel goed geslapen. Ik ben echter ook nog aan het wennen aan alle vrije tijd (zeker omdat het nog steeds kutweer is, dus ik kan niet veel dingen buiten doen).quote:
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb vannacht wel goed geslapen. Ik ben echter ook nog aan het wennen aan alle vrije tijd (zeker omdat het nog steeds kutweer is, dus ik kan niet veel dingen buiten doen).
Misschien kan je een dagboek halen en daar dingen in schrijven?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb vannacht wel goed geslapen. Ik ben echter ook nog aan het wennen aan alle vrije tijd (zeker omdat het nog steeds kutweer is, dus ik kan niet veel dingen buiten doen).
ik vind het altijd zo storend als ik op een verkeerde pagina zit met het idee dat dat de nieuwste pagina is, dat ik op dat gesprek inhaak maar dat mijn post dus ergens random komt waardoor het net lijkt alsof ik tegen mijzelf praat.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kan je een dagboek halen en daar dingen in schrijven?
je hebt vakantie maar gaat niet op vakantie?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb vijf weken vakantie, dus ik vertrek over twee wekenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
je hebt vakantie maar gaat niet op vakantie?
nog nooit geweest, jij wel?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb vijf weken vakantie, dus ik vertrek over twee weken(naar Kroatië).
we kunnen ze iig makkelijk missenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:19 schreef Scrummie het volgende:
Mensen met 5 weken vakantie zijn over het algemeen niet te vertrouwen.
@Orientequote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb vijf weken vakantie, dus ik vertrek over twee weken(naar Kroatië).
Vanaf 4 weken kijk ik ze al met een scheef oog aan.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:19 schreef Scrummie het volgende:
Werken bij de Hogeschool is qua vakanties echt heerlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:19 schreef Scrummie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |