Vandaag vakantie gekregen? Geniet ervan ouwe reus.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:55 schreef Coco het volgende:
30minuten weer overgewerkt.
Tijd voor vakantie.
Dikzakquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:55 schreef Coco het volgende:
Tijd voor vakantie.
Lekker manquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:55 schreef Coco het volgende:
Tijd voor vakantie.
Het is steeds weer alsof je naar een leerling kijkt, die moet nablijven en z'n strafwerk maakt. Maar het blijft genieten cult-tv.quote:
Mijn schoonouders zijn verast.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga bij schoonouders eten. Verrassing dus.
Het moment dat hij gaat zitten en heel indringend de camera in kijkt blijft schitterendquote:
Erg jammer dat ook jij @TheBradgeTV pest.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:44 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Uurtje gesport
@:GGMM Caland @:TheBradgeTV @:Coco
Geniet ervan makkerquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:55 schreef Coco het volgende:
Tijd voor vakantie.
Maandag pas vakantie. En nee.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geniet ervan makker
Vertrek je nog uit Nederland?
Nee ik bedoel dat het onderhand tijd werd daarvoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 18:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vandaag vakantie gekregen? Geniet ervan ouwe reus.
Sterkte. En geniet er dan vanaf vrijdag maar van. Ga je nog ergens naar toe?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat het onderhand tijd werd daarvoor.
En dat begint maandag. (maar eigenlijk vrijdag want vrije dag)
Kortom nog 2 dramadagen.
Nee, 3 weken haxball.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sterkte. En geniet er dan vanaf vrijdag maar van. Ga je nog ergens naar toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |