Wat @Scrummie vindt, vind ik niet zo rullevant.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie laat @:onlogisch duidelijk merken wat hij van hem vindt.
Oh, die staat gelukkig op block.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Oriente zijn computeruurtje is weer begonnen
even pissen met de deur openquote:Op maandag 12 juli 2021 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Oriente zijn computeruurtje is weer begonnen
Vanavond nog een spelletje ouwe reus?quote:Op maandag 12 juli 2021 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben![]()
HAHAHAHAHA
Check dit @:blablablablbablablabalbaa
Fijn om te weten dat 7 jaar vriendschap voor jou niets voorstelt.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
plugin met scriptje
@:Oriente hierbij ook geblokkeerd
Het is maandag, dus ik ga er wel een beetje vanuit ja. Maar we zien het wel, ook genoeg andere dingen te doen.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vanavond nog een spelletje ouwe reus?
Oh ja ik ook, maar altijd leuk even stoom afblazen met ons kliekjequote:Op maandag 12 juli 2021 15:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is maandag, dus ik ga er wel een beetje vanuit ja. Maar we zien het wel, ook genoeg andere dingen te doen.
We noemen je zusje ook wel zakdoek.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat 7 jaar vriendschap voor jou niets voorstelt.
Ik voel me als een zakdoek: je gebruikt me één keer en gooit me daarna weg
Na zeven jaar druipt het snot ervan afquote:Op maandag 12 juli 2021 15:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat 7 jaar vriendschap voor jou niets voorstelt.
Ik voel me als een zakdoek: je gebruikt me één keer en gooit me daarna weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |