Mishuur dan. Al vond ik Spajic nog best nuttig.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt, een deel is al een miskoop gebleken ( Pratto, Spajic, Ozyakup).
Tja, Spajic kwamen ze op uit via een chatbox en leek op het oog een prima cv te hebben voor een huurspeler, speelde tot aan de Klassieker ook behoorlijk maar zakte daarna in. Ozyakup was ook een goede huurspeler maar is er maar twee maanden geweest waarin Feyenoord alles won dus hij speelde weinig. Dat zijn geen fouten van Arnesen geweest.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt, een deel is al een miskoop gebleken ( Pratto, Spajic, Ozyakup). En een deel heeft nog kans om te slagen ( Balde, Conteh, Texeira, Antonucci). Maar tot op heden lijkt het er eerder op dat die ook niet gaan slagen dan wel.
Dat was door een blessure toch, niet omdat we zo goed speelden.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tja, Spajic kwamen ze op uit via een chatbox en leek op het oog een prima CV te hebben voor een huurspeler, speelde tot aan de Klassieker ook behoorlijk maar zakte daar a in. Ozyakup was ook een goede huurspeler maar is er maar twee maanden geweest waarin Feyenoord alles won dus hij speelde weinig. Dat zijn geen fouten van Arnesen geweest.
Hij was even geblesseerd ja, maar Kökcü en Fer waren die periode erg goed in vorm. Volgens mij zei Advocaat ook iets in de trant dat ie niet het team ging aanpassen zolang we bleven winnen en dat was toen wel zo.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was door een blessure toch, niet omdat we zo goed speelden.
Mja, het was dat corona jaar.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij was even geblesseerd ja, maar Kökcü en Fer waren die periode erg goed in vorm. Volgens mij zei Advocaat ook iets in de trant dat ie niet het team ging aanpassen zolang we bleven winnen en dat was toen wel zo.
Ik snap sowieso niet dat Ajax nog stééds als een concurrent wordt gezien. Als hij nou naar Vitesse of FC Utrecht was gegaan.quote:
goeiequote:Op maandag 12 juli 2021 17:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat Ajax nog stééds als een concurrent wordt gezien. Als hij nou naar Vitesse of FC Utrecht was gegaan.
Gelukkig hoef je niet alles in het leven te snappen.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat Ajax nog stééds als een concurrent wordt gezien. Als hij nou naar Vitesse of FC Utrecht was gegaan.
Erg origineel ook.quote:
die verkopen bijv een spits voor 25 miljoenquote:Op maandag 12 juli 2021 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch ernstig om te zien waar een club als Club Brugge nu staat in vergelijking met ons helemaal als je kijkt hoe nog niet zo lang geleden spelers als Vormer en Immers daar heen gingen omdat ze bij ons niet goed genoeg waren voor het eerste team.
dat is wat een paar jaar Champions League doetquote:Op maandag 12 juli 2021 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch ernstig om te zien waar een club als Club Brugge nu staat in vergelijking met ons helemaal als je kijkt hoe nog niet zo lang geleden spelers als Vormer en Immers daar heen gingen omdat ze bij ons niet goed genoeg waren voor het eerste team.
Laat aan de andere kant ook mooi zien waar een paar seizoenen goed beleid tot toe zou kunnen leiden. Dat zou voor ons ook kunnen geldenquote:Op maandag 12 juli 2021 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat geld komt niet perse door beleid , zij spelen jaarlijks mee in de groepsfase CL wat tientallen miljoenen genereert, dat zou voor ons betekenen Ajax overtreffen kampioen worden om op dat punt te komen. Dat is redelijk optimistisch.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laat aan de andere kant ook mooi zien waar een paar seizoenen goed beleid tot toe zou kunnen leiden. Dat zou voor ons ook kunnen gelden
Of we kunnen Europees gewoon eens normaal doen. De nummer 2 heeft vanaf volgend seizoen een redelijk gunstige route richting de CL bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat geld komt niet perse door beleid , zij spelen jaarlijks mee in de groepsfase CL wat tientallen miljoenen genereert, dat zou voor ons betekenen Ajax overtreffen kampioen worden om op dat punt te komen. Dat is redelijk optimistisch.
Afgelopen 2 seizoenen ook al, alleen PSV kwam niet voorbij Basel en AZ niet voorbij Dinamo Kiev. Daar zullen altijd Portugese, Russische, Belgische, Oekraïense en Turkse top teams in spelen dus echt simpel wordt het niet, maar wel haalbaar met een beetje gelukquote:Op maandag 12 juli 2021 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of we kunnen Europees gewoon eens normaal doen. De nummer 2 heeft vanaf volgend seizoen een redelijk gunstige route richting de CL bijvoorbeeld.
Ik kom al 40 jaar bij Feyenoord, normaal is een term die niet bij ons bekend is.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of we kunnen Europees gewoon eens normaal doen. De nummer 2 heeft vanaf volgend seizoen een redelijk gunstige route richting de CL bijvoorbeeld.
Haha, leuk idee, doen we niets mee.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat toch wel ernstig jammer is.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg origineel ook.
Helaas wel waar natuurlijk, de kans dat wij serieus met Ajax gaan concurreren om de titel komend seizoen is letterlijk 0.
lijkt mij ook wel reëel jaquote:Op maandag 12 juli 2021 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
en je vindt het nog steeds leuk?quote:Op maandag 12 juli 2021 18:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik kom al 40 jaar bij Feyenoord, normaal is een term die niet bij ons bekend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |