SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is altijd wel leuk ook als zo'n underdog het dan verrassend goed doet.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi ik vond de wedstrijden met de ‘kleintjes’ ook het leukste om te kijken
quote:Op zondag 11 juli 2021 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is altijd wel leuk ook als zo'n underdog het dan verrassend goed doet.
De mooiste die ik gezien heb dit EK blijft voor mij Frankrijk-Zwitserland.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi ik vond de wedstrijden met de ‘kleintjes’ ook het leukste om te kijken
Er was nog zo eentje waarvan ik dacht "oh die zijn lang niet zo slecht als ik had gedacht", maar ben alweer vergeten wiequote:Op zondag 11 juli 2021 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En bijvoorbeeld jouw thuisland speelde best aantrekkelijk voetbal.
Was een zeer toffe wedstrijdquote:Op zondag 11 juli 2021 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De mooiste die ik gezien heb dit EK blijft voor mij Frankrijk-Zwitserland.
Kroatie?quote:Op zondag 11 juli 2021 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er was nog zo eentje waarvan ik dacht "oh die zijn lang niet zo slecht als ik had gedacht", maar ben alweer vergeten wie
Denemarken?quote:Op zondag 11 juli 2021 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er was nog zo eentje waarvan ik dacht "oh die zijn lang niet zo slecht als ik had gedacht", maar ben alweer vergeten wie
Ik had hem niet gezien maar daar waren jullie wel enthousiast over, was de wedstrijd voor Frankrijk-Zwitserland. Dacht ik.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Het zou wel eens kroatië geweest kunnen zijn ja.
quote:Op zondag 11 juli 2021 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Het zou wel eens kroatië geweest kunnen zijn ja.
Kroatie viel mij zelfs een beetje tegen. Ze waren toch nog tweede drie jaar geleden op het WK..quote:Op zondag 11 juli 2021 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 juli 2021 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Trouwens ik was vandaag bij de Jumbo zag ik dat er een sushibar tegenover komt te zitten...
Niks voor mij dus...
Heb je het al opgemaakt? Doe je dat niet om half twaalf als je er al lang in had willen liggen?quote:
nee vannochtend al gedaan toen ik aan het schoonmaken wasquote:Op zondag 11 juli 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je het al opgemaakt? Doe je dat niet om half twaalf als je er al lang in had willen liggen?
Het was wel een keten (niet Shabu Shabu oid) heb niet onthouden welke precies.. Ga er toch nooit iets halen, dus voor mij niet interessantquote:
quote:Op zondag 11 juli 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vannochtend al gedaan toen ik aan het schoonmaken was
Shabu heeft ook poke bowls, die heb ik er weleens gehad. En bubble tea. Ik hou ook niet van sushi.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het was wel een keten (niet Shabu Shabu oid) heb niet onthouden welke precies.. Ga er toch nooit iets halen, dus voor mij niet interessant
Jezus wat zonde van je vrije dagen als je daar steeds naartoe moet. Ik ga ook zeldenquote:Op zondag 11 juli 2021 22:07 schreef bitterbal het volgende:
de 9e vve vergadering in den haag. Heb al zoveel vrij gevraagd dat ik niet meer durf![]()
Zullen de buren wel gelijk zeggen zie je wel ... nu boeit het haar allemaal niet meer
ja een van de buren is tegen particuliere verhuur dus die zal er wel wat van vindenquote:Op zondag 11 juli 2021 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wat zonde van je vrije dagen als je daar steeds naartoe moet. Ik ga ook zelden
Goede begroting.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
ze willen vanaf volgend jaar bijdrage van 100 naar 150 per maand verhogen want we hebben een nieuw dak nodig
Als je daar nu nog voor moet gaan sparen, heb je tegen 2050 misschien een dakquote:Op zondag 11 juli 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
ze willen vanaf volgend jaar bijdrage van 100 naar 150 per maand verhogen want we hebben een nieuw dak nodig
ja in 2028.quote:
Dit staat erquote:Op zondag 11 juli 2021 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je daar nu nog voor moet gaan sparen, heb je tegen 2050 misschien een dak
lekker optijdquote:Op zondag 11 juli 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
Valt nog mee. Kwam vorige week een appartement op Funda tegen met 700 euro VVE-kostenquote:Op zondag 11 juli 2021 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit staat er
Op dit moment staat de vervanging van de dakbedekking gepland in 2028. Om genoeg middelen te hebben voor vervanging zal de reserveringsbijdrage verhoogd moeten worden. Voorstel is om per januari 2022 de bijdrage te verhogen naar ¤ 150,00 per woning per jaar. Om hierover een besluit te kunnen nemen zal een meerderheid van stemmen op de vergadering aanwezig/vertegenwoordigd moeten zijn. Wij willen u daarom verzoeken de vergaderdatum alvast te reserveren.
toe ik er kwam wonen was het 50 euro. Toen stelde mijn vader al 100 voor want 50 was peanuts maar niemand wilde daar mee instemmen. sinds 2 jaar is het nu 100 euro per maand
100 is ook nog laag en 150 is wel redelijk geloof ik, maar dat het eventjes zo lomp verhoogd wordt is niet handig. Bij mij komt er per jaar misschien een paar euro bij, afgelopen jaar bleef het zelfs gelijk.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit staat er
Op dit moment staat de vervanging van de dakbedekking gepland in 2028. Om genoeg middelen te hebben voor vervanging zal de reserveringsbijdrage verhoogd moeten worden. Voorstel is om per januari 2022 de bijdrage te verhogen naar ¤ 150,00 per woning per jaar. Om hierover een besluit te kunnen nemen zal een meerderheid van stemmen op de vergadering aanwezig/vertegenwoordigd moeten zijn. Wij willen u daarom verzoeken de vergaderdatum alvast te reserveren.
toe ik er kwam wonen was het 50 euro. Toen stelde mijn vader al 100 voor want 50 was peanuts maar niemand wilde daar mee instemmen. sinds 2 jaar is het nu 100 euro per maand
ja maar zit daar congierge en zo bij?quote:Op zondag 11 juli 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt nog mee. Kwam vorige week een appartement op Funda tegen met 700 euro VVE-kosten
Voor dat geld verwacht ik dat er ook voor me gekookt wordt en dat m'n was wordt gedaan.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt nog mee. Kwam vorige week een appartement op Funda tegen met 700 euro VVE-kosten
150 voor de woning in den haag is best veel hoor. het is gewoon open portiekquote:Op zondag 11 juli 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
100 is ook nog laag en 150 is wel redelijk geloof ik, maar dat het eventjes zo lomp verhoogd wordt is niet handig. Bij mij komt er per jaar misschien een paar euro bij, afgelopen jaar bleef het zelfs gelijk.
portier..quote:Op zondag 11 juli 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor dat geld verwacht ik dat er ook voor me gekookt wordt en dat m'n was wordt gedaan.
Nope. Niks bijzonders. Maar waarschijnlijk nooit een actieve VVE gehad dus die moeten nu als een gek gaan sparen voor hun mop. Zo’n appartement raak je ook aan de straatstenen niet kwijt.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zit daar congierge en zo bij?
ah ja. heb je de link nog op funda?quote:Op zondag 11 juli 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope. Niks bijzonders. Maar waarschijnlijk nooit een actieve VVE gehad dus die moeten nu als een gek gaan sparen voor hun mop. Zo’n appartement raak je ook aan de straatstenen niet kwijt.
Het is meer dan ik voor mijn eerste huurappartementje betaalde. Die was destijds 500 euroquote:Op zondag 11 juli 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor dat geld verwacht ik dat er ook voor me gekookt wordt en dat m'n was wordt gedaan.
Ben blij dat m'n broer mee was toen ik op huizenjacht was, die is makelaar geweest. Die wist welke appartementen ik beter kon overslaan.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope. Niks bijzonders. Maar waarschijnlijk nooit een actieve VVE gehad dus die moeten nu als een gek gaan sparen voor hun mop. Zo’n appartement raak je ook aan de straatstenen niet kwijt.
Het is meer dan dat ik aan hypotheek betaalquote:Op zondag 11 juli 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is meer dan ik voor mijn eerste huurappartementje betaalde. Die was destijds 500 euro
Zoiets betaal ik nog steeds.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is meer dan ik voor mijn eerste huurappartementje betaalde. Die was destijds 500 euro
Is van Metterwoon, gewoon heel vee geluk gehad, is een klein oud huisje wel. Maar wel met tuintjequote:
ja is dat sociaal? Die naam zegt mij zo nietsquote:Op zondag 11 juli 2021 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is van Metterwoon, gewoon heel vee geluk gehad, is een klein oud huisje wel. Maar wel met tuintje
Nopequote:Op zondag 11 juli 2021 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is dat sociaal? Die naam zegt mij zo niets
ah niet om de hoekquote:Op zondag 11 juli 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ‘m niet meer vindenWas in de buurt van Zeist, volgens mij.
We rotten ze uit de EU.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Ze kunnen toch niet en het ESF en dit winnen he
Boks, ik ben sowieso regelmatig de bal wel eens even kwijt.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik zat ook te kijken van "waaaar is de bal".
https://www.funda.nl/koop(...)305-coolhaven-166-a/quote:Op zondag 11 juli 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ‘m niet meer vindenWas in de buurt van Zeist, volgens mij.
Net als bij tennisquote:Op zondag 11 juli 2021 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Boks, ik ben sowieso regelmatig de bal wel eens even kwijt.
Schuur PTSSquote:Op zondag 11 juli 2021 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop(...)305-coolhaven-166-a/
Oh dat kijk ik niet. Maar is vooral als ze achterin spelen vanaf de camera, en dan voor een reclamebord, dan raar ik afgeleid.quote:
Wel leuk loft-achtig, maar echt 0 privacy op je terrasquote:Op zondag 11 juli 2021 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel een beetje matig uitzicht vanaf het terrasquote:Op zondag 11 juli 2021 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je ziet ook geen diepte. Dan denk ik HIJ ZIT ERIN maar nee, hij zit er twintig meter naast.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat kijk ik niet. Maar is vooral als ze achterin spelen vanaf de camera, en dan voor een reclamebord, dan raar ik afgeleid.
je bent vooral zelf het uitzicht..quote:Op zondag 11 juli 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje matig uitzicht vanaf het terras
Dan moet je ook flink wat klimop over een pergola laten groeien anders zitten je bovenburen de hele dag op je giecheltje te kijkenquote:Op zondag 11 juli 2021 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Dat terras is zo groot dat je makkelijk met planten privacy kan creëren en dan houd je nog veel ruimte over.
Ohja de bovenburen, ik ken het. Ging meer uit van de omliggende huizen.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet je ook flink wat klimop over een pergola laten groeien anders zitten je bovenburen de hele dag op je giecheltje te kijken
Dan moet ze niet de hele dag in d'r giecheltje op dat terras gaan liggenquote:Op zondag 11 juli 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet je ook flink wat klimop over een pergola laten groeien anders zitten je bovenburen de hele dag op je giecheltje te kijken
Waarom nou weer zo gemeen ...quote:Op zondag 11 juli 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
Grmbl vragen om een overkapping te bouwen
Goeie print van Hockney hebben ze hangen. Vind ik mooi.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
kunnen we hier een ledstrip omheen wikkkelen
[ afbeelding ]
rechts met het water en die duikplank denk ik?quote:Op zondag 11 juli 2021 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goeie print van Hockney hebben ze hangen. Vind ik mooi.
Denk dat klimop sneller gaatquote:Op zondag 11 juli 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
Grmbl vragen om een overkapping te bouwen
quote:Op zondag 11 juli 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
rechts met het water en die duikplank denk ik?
quote:
Ja en jij bent de ergste van allemaalquote:
Stoelverhoger. Die wil ik soms ook welquote:Op zondag 11 juli 2021 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1,50 die toch?
zit vast op een extra kussen om over de andere mensen heen te kunnen kijken
quote:Op zondag 11 juli 2021 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1,50 die toch?
zit vast op een extra kussen om over de andere mensen heen te kunnen kijken
gewoon niet afwachten en naar bed toequote:Op zondag 11 juli 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als iemand even scoort is geen verlenging nodig en kan ik op tijd naar bed toe.
Oh hij was het echt?quote:Op zondag 11 juli 2021 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Breng dan in elk geval Tom Cruise nog een paar keer goed in beeld.
quote:Op zondag 11 juli 2021 22:54 schreef CherryLips het volgende:
Breng dan in elk geval Tom Cruise nog een paar keer goed in beeld.
Keertje langer opblijven mag vast wel.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:02 schreef CherryLips het volgende:
Die Prince George moet ook naar bed. Hup! Doorspelen!
En nu Londen helemaal de tering in helpen met boze dronken Engelsenquote:
Mja had ook goed kunnen uitpakken natuurlijk. Maar gelukkig pakte het zo uitquote:Op zondag 11 juli 2021 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Goeie keuze wel van die Engelse coach
Relluuuuhquote:Op zondag 11 juli 2021 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu Londen helemaal de tering in helpen met boze dronken Engelsen
En binnnekort Olympische Spelen.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
Is het klaar? Anyway volgende week weer Formule 1
Nou nee, als je zo een penalty neemt, loopt het niet goed afquote:Op zondag 11 juli 2021 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja had ook goed kunnen uitpakken natuurlijk. Maar gelukkig pakte het zo uit![]()
Kwiwi begint vandaag om tien over twaalf aan haar werkdagquote:Op maandag 12 juli 2021 00:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:kwiwi zijn ze al aan het toeteren?
Had het raam voor de zekerheid dicht gehoudenquote:Op maandag 12 juli 2021 00:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:kwiwi zijn ze al aan het toeteren?
Vrij vandaag?quote:
een kut dag eerst cursus erna avonddienstquote:
Dus de hele dag bezig?quote:Op maandag 12 juli 2021 07:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
een kut dag eerst cursus erna avonddienst
tot 2300 uurquote:
moppiequote:
Dan blijf je liggen.quote:
blijven liggen danquote:
ik hele ochtend dus erna werken kut gepland ik ben de klosquote:Op maandag 12 juli 2021 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eerder werken, eerder stoppen.
Oh nee, iemand heeft vanaf 15.00 uur een uur lang een overleg gepland.
Succes.quote:Op maandag 12 juli 2021 07:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik hele ochtend dus erna werken kut gepland ik ben de klos
Welk weekend? Die ene seconde?quote:
Bliep. En het is weer maandagquote:Op maandag 12 juli 2021 07:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welk weekend? Die ene seconde?
Dat is lekker. Ga je wat leuks doen?quote:Op maandag 12 juli 2021 07:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben aankomende vrijdag wel vrij, zo fijn.
Ik werk met project managers over de hele wereld. Soms komt de eerste mail om vijf uur uit Thailand ofzo en 's nachts komen er nog mails uit de VS en de Filipijnen. En nu heb ik afgelopen vrijdag om tien uur een mail gehad over een opdracht die vandaag om tien uur vanmorgen af moet. Het is klein maar ik denk ook vanquote:Op maandag 12 juli 2021 07:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes.
Ik begon ooit eens 'iets later' (lees half 9), omdat ik na 4 uur/ half 5 nog een werkafspraak had.
Stuurt een collega een berichtje om precies 8.00 uur, geen reactie dus ze appte mij gelijk op mijn privé telefoon of ik niet vrij was (ehhhh kijk in mn Outlookagenda???) en nu denk ik dat zij de indruk heeft dat ik altijd laat begin, maar dat is natuurlijk niet zo.
Ja, dat.. ik had zaterdag best een drukke sociale agenda en dan gaat zo'n dag echt enorm snel omquote:
Uitslapen en knolhobbelen in de bossenquote:Op maandag 12 juli 2021 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is lekker. Ga je wat leuks doen?
Ik ook.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat.. ik had zaterdag best een drukke sociale agenda en dan gaat zo'n dag echt enorm snel om
Dat klinkt echt superhandig, ga je dat wel redden vandaag?quote:Op maandag 12 juli 2021 08:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werk met project managers over de hele wereld. Soms komt de eerste mail om vijf uur uit Thailand ofzo en 's nachts komen er nog mails uit de VS en de Filipijnen. En nu heb ik afgelopen vrijdag om tien uur een mail gehad over een opdracht die vandaag om tien uur vanmorgen af moet. Het is klein maar ik denk ook van
Knolhobbelen?quote:Op maandag 12 juli 2021 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uitslapen en knolhobbelen in de bossen
Oeps, bijna vergeten om mn wekker uit te doen, die stond nog op 6.45Laten we dat maar niet doen
Ik denk dat ik volgend jaar weer naar 38 uur wil i.p.v. 40 uur, dat is toch heel ontspannen en 36 uur vind ik nog niet echt nodig.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook.Komt wel dichtbij zo.
Zou nog best een dag week jaar op de bank willen hangen.
Paardrijden?quote:
Het was een kwartiertje werk dus heb het gisteravond gedaan toen ik een lijstje met de deadlines van vandaag maakte. Heeft geen zin om dat op vrijdag half vijf te doen.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt echt superhandig, ga je dat wel redden vandaag?
Oh gelukkig, maar als ik lees dat er iets af moet (deadline) dan denk ik automatisch aan bergen met werkquote:Op maandag 12 juli 2021 08:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was een kwartiertje werk dus heb het gisteravond gedaan toen ik een lijstje met de deadlines van vandaag maakte. Heeft geen zin om dat op vrijdag half vijf te doen.
Ik zou best vier dagen willen werken. Maar dat geld kan ik niet echt missenquote:Op maandag 12 juli 2021 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgend jaar weer naar 38 uur wil i.p.v. 40 uur, dat is toch heel ontspannen en 36 uur vind ik nog niet echt nodig.
4 Dagen is gelijk weer zo'n hap uit het budget, voor mij is 38 uur echt ideaal.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou best vier dagen willen werken. Maar dat geld kan ik niet echt missenSingle leef-genot.
ja de zaak openenquote:
Nee ik heb ook veel klein spul dat er dan even tussendoor moet maar waar je uiteindelijk al met al toch een tijdje mee bezig bent.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh gelukkig, maar als ik lees dat er iets af moet (deadline) dan denk ik automatisch aan bergen met werk
Okeequote:Op maandag 12 juli 2021 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja de zaak openen![]()
vind dat eigenlijk schijt irritantwat je savonds met 3 man doet om te sluiten doe je nu alleen :p en het is buiten dus overal spinnen ook natuurlijk
Tegen het ochtendgloren kwam je tot de conclusie dat je het kan betalen?quote:Op maandag 12 juli 2021 08:05 schreef bitterbal het volgende:
ik heb de halve nacht lopen piekeren dat ik niet uit kom met geld en de badkamerman maar dat was neit nodig :p
dacht al moet extra diensten vragen
Ja net berekend wat ik moet betalen en wat dan nog over en er is nog niks aan de hand. de electrische scooter kan misschien niet. moet ik even over nadenkenquote:Op maandag 12 juli 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tegen het ochtendgloren kwam je tot de conclusie dat je het kan betalen?
Ik werk 38,75 uurquote:Op maandag 12 juli 2021 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
4 Dagen is gelijk weer zo'n hap uit het budget, voor mij is 38 uur echt ideaal.
Ik zou er wel van wakker liggen als het allemaal zo nauw ligtquote:Op maandag 12 juli 2021 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja net berekend wat ik moet betalen en wat dan nog over en er is nog niks aan de hand. de electrische scooter kan misschien niet. moet ik even over nadenken
En dat verdeeld over 4 dagen?quote:Op maandag 12 juli 2021 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werk 38,75 uur![]()
In praktijk gewoon 40
Ja, dat is ook altijd zo.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werk 38,75 uur![]()
In praktijk gewoon 40
nou ja nauw. moet die badkamerman wel een flink bedrag nog betalen :pquote:Op maandag 12 juli 2021 08:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou er wel van wakker liggen als het allemaal zo nauw ligt
Je eigen grenzen zijn ook belangrijk en als je ervan rond kan komen is dat prima.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik werk 18 uur in de week en kom net rond.
Ik zou best meer willen werken, maar ik merk nu al dat ik in het weekend vrij moe ben. Ik ben gewoon bang dat meer werken te belastend gaat worden..
Griekenland ook al meegeteld?quote:Op maandag 12 juli 2021 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja net berekend wat ik moet betalen en wat dan nog over en er is nog niks aan de hand. de electrische scooter kan misschien niet. moet ik even over nadenken
Ja dat klopt. Voordat ik deze baan had, heb ik zelfs een depressie gehad (wel een vorm zonder suicidale gedachtes), dat echt nooit meer....quote:Op maandag 12 juli 2021 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je eigen grenzen zijn ook belangrijk en als je ervan rond kan komen is dat prima.
Je bent verder van huis als je ergens in een burn-out situatie terecht komt.
Die mensen hebben gewoon hun bek nog niet opengetrokken.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had ooit eens voorgesteld om 4x 9 te werken, bij mijn vorige werk.
Werd nog net niet het raam uit gekeild.
"Ja dat kan ik niet goed beargumenteren tegenover de mensen die al standaard 9 uur werken. Die mensen vinden hun werk wél echt gaaf."
PARDON![]()
Als mensen standaard 9 uur werken dan is daar iets mis in de privé-werkbalans hoor.
Dat mag niet. Je mocht bij ons wel 36 uur werken en dat over vier dagen verdelen. Maar dat hebben ze nu ook afgeschaft want in de praktijk werkten die mensen gewoon 8 uurquote:Op maandag 12 juli 2021 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat snap kmaar als die 40 over 4 dagen zou verdelen
Oh das jammerquote:Op maandag 12 juli 2021 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat mag niet. Je mocht bij ons wel 36 uur werken en dat over vier dagen verdelen. Maar dat hebben ze nu ook afgeschaft want in de praktijk werkten die mensen gewoon 8 uur
Dat kan ik mij zeer zeker voorstellen.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Voordat ik deze baan had, heb ik zelfs een depressie gehad (wel een vorm zonder suicidale gedachtes), dat echt nooit meer....
Misschien mag je het eens uitproberen van je baas? Kijken wat er gebeurt?quote:Op maandag 12 juli 2021 08:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik werk 18 uur in de week en kom net rond.
Ik zou best meer willen werken, maar ik merk nu al dat ik in het weekend vrij moe ben. Ik ben gewoon bang dat meer werken te belastend gaat worden..
succes bosquote:Op maandag 12 juli 2021 08:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
En maar naar het werk, voordat ik te laat kom
quote:Op maandag 12 juli 2021 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had ooit eens voorgesteld om 4x 9 te werken, bij mijn vorige werk.
Werd nog net niet het raam uit gekeild.
"Ja dat kan ik niet goed beargumenteren tegenover de mensen die al standaard 9 uur werken. Die mensen vinden hun werk wél echt gaaf."
PARDON![]()
Als mensen standaard 9 uur werken dan is daar iets mis in de privé-werkbalans hoor.
Dat klopt wel, eentje had gewoon geen sociaal leven en werkte regelmatig in de avond door en die ander had ook gewoon een salaris en functie waar dat best bij kon.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die mensen hebben gewoon hun bek nog niet opengetrokken.
Ja, ik kan natuurlijk een keer vragen om wat meer uren op een dag te werken, al werk ik wel eens over, maar nooit heel lang.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien mag je het eens uitproberen van je baas? Kijken wat er gebeurt?
Dank uquote:
Ik dacht echt van: meen je dit nou serieus...?quote:
Ik verbaas me ook over al die collega’s die om halftwaalf nog mails versturen.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klopt wel, eentje had gewoon geen sociaal leven en werkte regelmatig in de avond door en die ander had ook gewoon een salaris en functie waar dat best bij kon.
Die leidinggevende vond het ook heel normaal dat hij 's avonds nog om half 10 aan het werk was.
Nou ik niet.. als het einde werktijd is, vind ik het prima en klap ik mijn laptop dicht.
Het is natuurlijk anders als je afspraken hebt die afwijken van de normale werkweek, dan kan ik best flexibel in zijn.
Wat ben jij allemaal hyperactief zo vroeg op de ochtend ...quote:
Ja begrijp het ook niet. ook verschrikkelijke trek in colaquote:Op maandag 12 juli 2021 08:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben jij allemaal hyperactief zo vroeg op de ochtend ...
Jij gaat straks gewoon stuiterend naar werk?quote:Op maandag 12 juli 2021 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja begrijp het ook niet. ook verschrikkelijke trek in cola
Ja, collega's houden deze idioterie zelf in stand: kijk mij eens belangrijk doen en hart voor de zaak hebben om half twaalf. Ik kan je zeggen dat niemand onvervangbaar is en zodra je het ontslag hebt ingediend, niemand je nog herinnerd over 5 jaar.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook over al die collega’s die om halftwaalf nog mails versturen.
Echt. Doe. Normaal. Idioten.
ja niet eens op de scooterquote:Op maandag 12 juli 2021 08:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij gaat straks gewoon stuiterend naar werk?
Heb een keer een beetje mot gehad met een opdrachtgever die ook zzp'er was, die belde eerst weleens 's avonds rond half acht en toen had ik ook een keer een voicemail van hem op zaterdag. Van die zaterdag had ik toen wat van gezegd, want het was ook niet dringend verder, en toen kreeg ik als antwoord dat je als zelfstandige altijd wel aan het werk bent. Dat is toch niet gezond. Ik werk vaak door in het weekend maar dat doe ik zelf en dat werkt soms juist lekker door omdat er niet steeds wat is. Maar die had het ook druk in z'n privéleven dus die werkte sowieso niet volgens kantoortijden. Ik vind het dan wel raar om er dan van uit te gaan dat dat voor iedereen geldt.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook over al die collega’s die om halftwaalf nog mails versturen.
Echt. Doe. Normaal. Idioten.
quote:
Kan niet, kind moet voer hebben en lunch enzo.quote:
👊quote:
Ook dat moet zo gebeuren.quote:
Dat hij dat voor zichzelf dat normaal vindt oke maar dat kan je niet van anderen verwachtenquote:Op maandag 12 juli 2021 08:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb een keer een beetje mot gehad met een opdrachtgever die ook zzp'er was, die belde eerst weleens 's avonds rond half acht en toen had ik ook een keer een voicemail van hem op zaterdag. Van die zaterdag had ik toen wat van gezegd, want het was ook niet dringend verder, en toen kreeg ik als antwoord dat je als zelfstandige altijd wel aan het werk bent. Dat is toch niet gezond. Ik werk vaak door in het weekend maar dat doe ik zelf en dat werkt soms juist lekker door omdat er niet steeds wat is. Maar die had het ook druk in z'n privéleven dus die werkte sowieso niet volgens kantoortijden. Ik vind het dan wel raar om er dan van uit te gaan dat dat voor iedereen geldt.
Precies.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, collega's houden deze idioterie zelf in stand: kijk mij eens belangrijk doen en hart voor de zaak hebben om half twaalf. Ik kan je zeggen dat niemand onvervangbaar is en zodra je het ontslag hebt ingediend, niemand je nog herinnerd over 5 jaar.
Ja mail dan. Mails kan ik negeren. Maar ik was die zaterdag naar een meditatiecursus en toen ik daarna m'n telefoon zag en de oproep en voicemail was alles weer voor niks geweest.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat hij dat voor zichzelf dat normaal vindt oke maar dat kan je niet van anderen verwachten
Ja bizar. Alsof je als zelfstandige nooit met andere dingen bezig mag zijnquote:Op maandag 12 juli 2021 08:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb een keer een beetje mot gehad met een opdrachtgever die ook zzp'er was, die belde eerst weleens 's avonds rond half acht en toen had ik ook een keer een voicemail van hem op zaterdag. Van die zaterdag had ik toen wat van gezegd, want het was ook niet dringend verder, en toen kreeg ik als antwoord dat je als zelfstandige altijd wel aan het werk bent. Dat is toch niet gezond. Ik werk vaak door in het weekend maar dat doe ik zelf en dat werkt soms juist lekker door omdat er niet steeds wat is. Maar die had het ook druk in z'n privéleven dus die werkte sowieso niet volgens kantoortijden. Ik vind het dan wel raar om er dan van uit te gaan dat dat voor iedereen geldt.
Voortaan gewoon op zondagavond laat terugbellen.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja bizar. Alsof je als zelfstandige nooit met andere dingen bezig mag zijn
Het zou niet eens bij mij opkomen om collega's zaterdag of in de avond te gaan bellen voor iets wat uiteindelijk niet belangrijk is.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Midden in de nacht. En dan zeggen dat zzp'ers nooit echt slapen.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voortaan gewoon op zondagavond laat terugbellen.
Dus je gaat nu al?quote:Op maandag 12 juli 2021 08:30 schreef LTVDK het volgende:
Oh leuk, mag zo weer met het OV naar het ziekenhuis maar zo te zien is de zomerdienstregeling al ingegaan, lekker maar 1 keer per uur een bus
Zodra ik mijn ontslag had ingediend, hadden ze al iemand anders van stal gehaald die voor een andere functie was afgewezen.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies.Sterker nog: collega's die weggaan zijn een dag later echt vergeten. Zelfs de bobo's
Kan je in Breda nog even lekker de stad inquote:Op maandag 12 juli 2021 08:30 schreef LTVDK het volgende:
Oh leuk, mag zo weer met het OV naar het ziekenhuis maar zo te zien is de zomerdienstregeling al ingegaan, lekker maar 1 keer per uur een bus
quote:Op maandag 12 juli 2021 08:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mail dan. Mails kan ik negeren. Maar ik was die zaterdag naar een meditatiecursus en toen ik daarna m'n telefoon zag en de oproep en voicemail was alles weer voor niks geweest.
Midden in de nacht terug bellen.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voortaan gewoon op zondagavond laat terugbellen.
zzp'ers werken altijd!quote:Op maandag 12 juli 2021 08:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Midden in de nacht. En dan zeggen dat zzp'ers nooit echt slapen.
Nee, ga voor de bus die ik zou pakken als het zou regenen denk ikquote:
Zelfstandige zonderquote:Op maandag 12 juli 2021 08:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Midden in de nacht terug bellen.
[..]
zzp'ers werken altijd!
of het hele stuk lopen?quote:Op maandag 12 juli 2021 08:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ga voor de bus die ik zou pakken als het zou regenen denk ik
Dat is helemaal niet handig gezien ik daar moet overstappenquote:Op maandag 12 juli 2021 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan je in Breda nog even lekker de stad in
Dat mocht toch niet meer van jou?quote:
Lijkt me zo heerlijk: ontslag indienen. Maar ja, na een maand mis je dan toch iets.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zodra ik mijn ontslag had ingediend, hadden ze al iemand anders van stal gehaald die voor een andere functie was afgewezen.Ik heb diegene gewoon netjes en goed ingewerkt, zelfs mijn leidinggevende zei dat hij dit niet verwacht had. Ja wat dan.. de nieuwe collega's kan er ook niets aan doen en niets is vervelender dan onvoorbereid en aan je lot overgelaten te worden op je nieuwe baan.
Echt terug naar het stenen tijdperkquote:Op maandag 12 juli 2021 08:30 schreef LTVDK het volgende:
Op de terugweg. Als je bijna een uur op je bus moet wachtenquote:Op maandag 12 juli 2021 08:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet handig gezien ik daar moet overstappen
geldquote:Op maandag 12 juli 2021 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me zo heerlijk: ontslag indienen. Maar ja, na een maand mis je dan toch iets.
eerst de loterij winnen dan maarquote:
Het is voornamelijk heel raar.. je moet het dan collega's gaan vertellen en die laatste periode is ook gewoon een beetje onwerkelijk. Ook toen ik mn auto moest inleveren en afscheid moest nemen van de collega's .. heel raar. En besef het nog steeds niet echt, terwijl ik daar al maanden weg ben.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me zo heerlijk: ontslag indienen. Maar ja, na een maand mis je dan toch iets.
Jup. Maar als je iedereen moet geloven werken ze daar absoluut niet voor. Gaat het vooral om zingeving.quote:
deeltijdquote:Op maandag 12 juli 2021 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zouden jullie nog blijven werken als je de loterij wint ?
Ik denk dat ik dan misschien twee dagen in de week zou willen werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |