SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is altijd wel leuk ook als zo'n underdog het dan verrassend goed doet.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi ik vond de wedstrijden met de ‘kleintjes’ ook het leukste om te kijken
quote:Op zondag 11 juli 2021 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is altijd wel leuk ook als zo'n underdog het dan verrassend goed doet.
De mooiste die ik gezien heb dit EK blijft voor mij Frankrijk-Zwitserland.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi ik vond de wedstrijden met de ‘kleintjes’ ook het leukste om te kijken
Er was nog zo eentje waarvan ik dacht "oh die zijn lang niet zo slecht als ik had gedacht", maar ben alweer vergeten wiequote:Op zondag 11 juli 2021 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En bijvoorbeeld jouw thuisland speelde best aantrekkelijk voetbal.
Was een zeer toffe wedstrijdquote:Op zondag 11 juli 2021 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De mooiste die ik gezien heb dit EK blijft voor mij Frankrijk-Zwitserland.
Kroatie?quote:Op zondag 11 juli 2021 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er was nog zo eentje waarvan ik dacht "oh die zijn lang niet zo slecht als ik had gedacht", maar ben alweer vergeten wie
Denemarken?quote:Op zondag 11 juli 2021 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er was nog zo eentje waarvan ik dacht "oh die zijn lang niet zo slecht als ik had gedacht", maar ben alweer vergeten wie
Ik had hem niet gezien maar daar waren jullie wel enthousiast over, was de wedstrijd voor Frankrijk-Zwitserland. Dacht ik.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Het zou wel eens kroatië geweest kunnen zijn ja.
quote:Op zondag 11 juli 2021 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Het zou wel eens kroatië geweest kunnen zijn ja.
Kroatie viel mij zelfs een beetje tegen. Ze waren toch nog tweede drie jaar geleden op het WK..quote:Op zondag 11 juli 2021 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 juli 2021 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Trouwens ik was vandaag bij de Jumbo zag ik dat er een sushibar tegenover komt te zitten...
Niks voor mij dus...
Heb je het al opgemaakt? Doe je dat niet om half twaalf als je er al lang in had willen liggen?quote:
nee vannochtend al gedaan toen ik aan het schoonmaken wasquote:Op zondag 11 juli 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je het al opgemaakt? Doe je dat niet om half twaalf als je er al lang in had willen liggen?
Het was wel een keten (niet Shabu Shabu oid) heb niet onthouden welke precies.. Ga er toch nooit iets halen, dus voor mij niet interessantquote:
quote:Op zondag 11 juli 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vannochtend al gedaan toen ik aan het schoonmaken was
Shabu heeft ook poke bowls, die heb ik er weleens gehad. En bubble tea. Ik hou ook niet van sushi.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het was wel een keten (niet Shabu Shabu oid) heb niet onthouden welke precies.. Ga er toch nooit iets halen, dus voor mij niet interessant
Jezus wat zonde van je vrije dagen als je daar steeds naartoe moet. Ik ga ook zeldenquote:Op zondag 11 juli 2021 22:07 schreef bitterbal het volgende:
de 9e vve vergadering in den haag. Heb al zoveel vrij gevraagd dat ik niet meer durf![]()
Zullen de buren wel gelijk zeggen zie je wel ... nu boeit het haar allemaal niet meer
ja een van de buren is tegen particuliere verhuur dus die zal er wel wat van vindenquote:Op zondag 11 juli 2021 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wat zonde van je vrije dagen als je daar steeds naartoe moet. Ik ga ook zelden
Goede begroting.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
ze willen vanaf volgend jaar bijdrage van 100 naar 150 per maand verhogen want we hebben een nieuw dak nodig
Als je daar nu nog voor moet gaan sparen, heb je tegen 2050 misschien een dakquote:Op zondag 11 juli 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
ze willen vanaf volgend jaar bijdrage van 100 naar 150 per maand verhogen want we hebben een nieuw dak nodig
ja in 2028.quote:
Dit staat erquote:Op zondag 11 juli 2021 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je daar nu nog voor moet gaan sparen, heb je tegen 2050 misschien een dak
lekker optijdquote:Op zondag 11 juli 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
Valt nog mee. Kwam vorige week een appartement op Funda tegen met 700 euro VVE-kostenquote:Op zondag 11 juli 2021 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit staat er
Op dit moment staat de vervanging van de dakbedekking gepland in 2028. Om genoeg middelen te hebben voor vervanging zal de reserveringsbijdrage verhoogd moeten worden. Voorstel is om per januari 2022 de bijdrage te verhogen naar ¤ 150,00 per woning per jaar. Om hierover een besluit te kunnen nemen zal een meerderheid van stemmen op de vergadering aanwezig/vertegenwoordigd moeten zijn. Wij willen u daarom verzoeken de vergaderdatum alvast te reserveren.
toe ik er kwam wonen was het 50 euro. Toen stelde mijn vader al 100 voor want 50 was peanuts maar niemand wilde daar mee instemmen. sinds 2 jaar is het nu 100 euro per maand
100 is ook nog laag en 150 is wel redelijk geloof ik, maar dat het eventjes zo lomp verhoogd wordt is niet handig. Bij mij komt er per jaar misschien een paar euro bij, afgelopen jaar bleef het zelfs gelijk.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit staat er
Op dit moment staat de vervanging van de dakbedekking gepland in 2028. Om genoeg middelen te hebben voor vervanging zal de reserveringsbijdrage verhoogd moeten worden. Voorstel is om per januari 2022 de bijdrage te verhogen naar ¤ 150,00 per woning per jaar. Om hierover een besluit te kunnen nemen zal een meerderheid van stemmen op de vergadering aanwezig/vertegenwoordigd moeten zijn. Wij willen u daarom verzoeken de vergaderdatum alvast te reserveren.
toe ik er kwam wonen was het 50 euro. Toen stelde mijn vader al 100 voor want 50 was peanuts maar niemand wilde daar mee instemmen. sinds 2 jaar is het nu 100 euro per maand
ja maar zit daar congierge en zo bij?quote:Op zondag 11 juli 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt nog mee. Kwam vorige week een appartement op Funda tegen met 700 euro VVE-kosten
Voor dat geld verwacht ik dat er ook voor me gekookt wordt en dat m'n was wordt gedaan.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt nog mee. Kwam vorige week een appartement op Funda tegen met 700 euro VVE-kosten
150 voor de woning in den haag is best veel hoor. het is gewoon open portiekquote:Op zondag 11 juli 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
100 is ook nog laag en 150 is wel redelijk geloof ik, maar dat het eventjes zo lomp verhoogd wordt is niet handig. Bij mij komt er per jaar misschien een paar euro bij, afgelopen jaar bleef het zelfs gelijk.
portier..quote:Op zondag 11 juli 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor dat geld verwacht ik dat er ook voor me gekookt wordt en dat m'n was wordt gedaan.
Nope. Niks bijzonders. Maar waarschijnlijk nooit een actieve VVE gehad dus die moeten nu als een gek gaan sparen voor hun mop. Zo’n appartement raak je ook aan de straatstenen niet kwijt.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zit daar congierge en zo bij?
ah ja. heb je de link nog op funda?quote:Op zondag 11 juli 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope. Niks bijzonders. Maar waarschijnlijk nooit een actieve VVE gehad dus die moeten nu als een gek gaan sparen voor hun mop. Zo’n appartement raak je ook aan de straatstenen niet kwijt.
Het is meer dan ik voor mijn eerste huurappartementje betaalde. Die was destijds 500 euroquote:Op zondag 11 juli 2021 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor dat geld verwacht ik dat er ook voor me gekookt wordt en dat m'n was wordt gedaan.
Ben blij dat m'n broer mee was toen ik op huizenjacht was, die is makelaar geweest. Die wist welke appartementen ik beter kon overslaan.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope. Niks bijzonders. Maar waarschijnlijk nooit een actieve VVE gehad dus die moeten nu als een gek gaan sparen voor hun mop. Zo’n appartement raak je ook aan de straatstenen niet kwijt.
Het is meer dan dat ik aan hypotheek betaalquote:Op zondag 11 juli 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is meer dan ik voor mijn eerste huurappartementje betaalde. Die was destijds 500 euro
Zoiets betaal ik nog steeds.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is meer dan ik voor mijn eerste huurappartementje betaalde. Die was destijds 500 euro
Is van Metterwoon, gewoon heel vee geluk gehad, is een klein oud huisje wel. Maar wel met tuintjequote:
ja is dat sociaal? Die naam zegt mij zo nietsquote:Op zondag 11 juli 2021 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is van Metterwoon, gewoon heel vee geluk gehad, is een klein oud huisje wel. Maar wel met tuintje
Nopequote:Op zondag 11 juli 2021 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is dat sociaal? Die naam zegt mij zo niets
ah niet om de hoekquote:Op zondag 11 juli 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ‘m niet meer vindenWas in de buurt van Zeist, volgens mij.
We rotten ze uit de EU.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Ze kunnen toch niet en het ESF en dit winnen he
Boks, ik ben sowieso regelmatig de bal wel eens even kwijt.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik zat ook te kijken van "waaaar is de bal".
https://www.funda.nl/koop(...)305-coolhaven-166-a/quote:Op zondag 11 juli 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ‘m niet meer vindenWas in de buurt van Zeist, volgens mij.
Net als bij tennisquote:Op zondag 11 juli 2021 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Boks, ik ben sowieso regelmatig de bal wel eens even kwijt.
Schuur PTSSquote:Op zondag 11 juli 2021 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/koop(...)305-coolhaven-166-a/
Oh dat kijk ik niet. Maar is vooral als ze achterin spelen vanaf de camera, en dan voor een reclamebord, dan raar ik afgeleid.quote:
Wel leuk loft-achtig, maar echt 0 privacy op je terrasquote:Op zondag 11 juli 2021 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel een beetje matig uitzicht vanaf het terrasquote:Op zondag 11 juli 2021 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je ziet ook geen diepte. Dan denk ik HIJ ZIT ERIN maar nee, hij zit er twintig meter naast.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat kijk ik niet. Maar is vooral als ze achterin spelen vanaf de camera, en dan voor een reclamebord, dan raar ik afgeleid.
je bent vooral zelf het uitzicht..quote:Op zondag 11 juli 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje matig uitzicht vanaf het terras
Dan moet je ook flink wat klimop over een pergola laten groeien anders zitten je bovenburen de hele dag op je giecheltje te kijkenquote:Op zondag 11 juli 2021 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Dat terras is zo groot dat je makkelijk met planten privacy kan creëren en dan houd je nog veel ruimte over.
Ohja de bovenburen, ik ken het. Ging meer uit van de omliggende huizen.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet je ook flink wat klimop over een pergola laten groeien anders zitten je bovenburen de hele dag op je giecheltje te kijken
Dan moet ze niet de hele dag in d'r giecheltje op dat terras gaan liggenquote:Op zondag 11 juli 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet je ook flink wat klimop over een pergola laten groeien anders zitten je bovenburen de hele dag op je giecheltje te kijken
Waarom nou weer zo gemeen ...quote:Op zondag 11 juli 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
Grmbl vragen om een overkapping te bouwen
Goeie print van Hockney hebben ze hangen. Vind ik mooi.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
kunnen we hier een ledstrip omheen wikkkelen
[ afbeelding ]
rechts met het water en die duikplank denk ik?quote:Op zondag 11 juli 2021 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goeie print van Hockney hebben ze hangen. Vind ik mooi.
Denk dat klimop sneller gaatquote:Op zondag 11 juli 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
Grmbl vragen om een overkapping te bouwen
quote:Op zondag 11 juli 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
rechts met het water en die duikplank denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |