Voor een anoniem top 100 klassement doe ik alles.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gaat Meintjes89 straks tevreden naar huis?
mag je zo dicht bij de renners komen danquote:
Dit wordt de dag dat we Meintjes ontstijgen, ik voel het.quote:
Matthews als geheime kracht zie ikquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Droomplan volbracht. Ik win deze etappe.
Ik stel voor dat we je alvast huldigen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Droomplan volbracht. Ik win deze etappe.
Dat zou niet onterecht zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we je alvast huldigen.
Je had meer aantekeningen moeten maken van onze Discord gesprekken. Of, nouja, orders. Dan had ook jíj een winnaar kunnen zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:20 schreef Slobeend het volgende:
Had ik nou maar het team van @:koffieplanter gehad zeg.
Ik ben nog steeds in therapie vanwege die Discord gesprekken.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je had meer aantekeningen moeten maken van onze Discord gesprekken. Of, nouja, orders. Dan had ook jíj een winnaar kunnen zijn.
Beter dan toen heb je het nooit gedaan.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in therapie vanwege die Discord gesprekken.
Ik ook. Wat een psychopaat.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in therapie vanwege die Discord gesprekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |