abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 augustus 2021 @ 20:23:36 #101
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_200942067
quote:
17s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Zelfs in deze állerlaatste aflevering wordt Bryce niet vrijgesproken terwijl ik echt denk dat alles, omwille van de kijkcijfers, in scène is gezet.
Ja en uiteindelijk was het toch een vaag gerucht...... boeiend dat hij tot voor de opnames iemand had.....

Welke meid laat dr kerel met een ander trouwen en gaat zitten wachten.......? Ik weet het niet hoor....

Daarnaast is Rebecca zelf de nepperd met de grootste mond over Bryce en geen enkel moment respectvol geweest naar Jake :r :r :r

Maar ja alles voor wat kijkcijfers/volgers :N

Blij dat het afgelopen is :+
pi_200942091
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:23 schreef Dazalbest het volgende:

[..]
Ja en uiteindelijk was het toch een vaag gerucht...... boeiend dat hij tot voor de opnames iemand had.....

Welke meid laat dr kerel met een ander trouwen en gaat zitten wachten.......? Ik weet het niet hoor....

Daarnaast is Rebecca zelf de nepperd met de grootste mond over Bryce en geen enkel moment respectvol geweest naar Jake :r :r :r

Maar ja alles voor wat kijkcijfers/volgers :N

Blij dat het afgelopen is :+
Precies.....wel mooi trouwens: we willen állemaal dit stukje film nog een keer zien..... :o
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 20:43:10 #103
9859 crew  Karina
Woman
pi_200942503
Ah jullie hebben het allemaal gezien. Rebekka is wel de grootste hypocriet gebleken zeg. Bryce de hele tijd beschuldigen en zelf gewoon doen waar zij hem van beschuldigde :')

Het in scene zetten zou zomaar waar kunnen zijn: alles is zo toevallig aan het licht gekomen en deelnemers die gebeld worden door kennissen van Bryce etc. Beetje vreemd allemaal.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 20:44:21 #104
9859 crew  Karina
Woman
pi_200942534
Overigens vind ik Patrick ook best een gluiperd, hij doet zo aardig maar hij is wel degene die elke keer meteen met een of andere opmerking komt.

Sowieso werd ik niet goed van Patrick en Belinda, dat lieve gedoe de hele tijd en zij met haar vervelende kinderstemmetje en kinderkleren.
niet zo tof doen
pi_200943039
quote:
99s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:44 schreef Karina het volgende:
Overigens vind ik Patrick ook best een gluiperd, hij doet zo aardig maar hij is wel degene die elke keer meteen met een of andere opmerking komt.

Sowieso werd ik niet goed van Patrick en Belinda, dat lieve gedoe de hele tijd en zij met haar vervelende kinderstemmetje en kinderkleren.
Eigenlijk zijn alleen Johnny en Kerry het meest oprechte stel inderdaad....
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 21:10:06 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_200943063
quote:
17s.gif Op maandag 16 augustus 2021 21:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Eigenlijk zijn alleen Johnny en Kerry het meest oprechte stel inderdaad....
Ja al had ik bij hen wel iets van: maak een keertje ruzie of zo _O-
niet zo tof doen
pi_200943152
quote:
99s.gif Op maandag 16 augustus 2021 21:10 schreef Karina het volgende:

[..]
Ja al had ik bij hen wel iets van: maak een keertje ruzie of zo _O-
Nee joh, ideale koppel O+
  Moderator maandag 16 augustus 2021 @ 21:18:28 #108
9859 crew  Karina
Woman
pi_200943216
quote:
17s.gif Op maandag 16 augustus 2021 21:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Nee joh, ideale koppel O+
Beetje TE vond ik, maar ik ben misschien te cynisch ;)
Ik vond Alana en Jason het leukst. Ik las ook waarom die uit elkaar waren gegaan, Jason had allerlei vervelende dingen over Liam gezegd.
Zie hier.
niet zo tof doen
pi_200943278
quote:
99s.gif Op maandag 16 augustus 2021 21:18 schreef Karina het volgende:

[..]
Beetje TE vond ik, maar ik ben misschien te cynisch ;)
Ik vond Alana en Jason het leukst. Ik las ook waarom die uit elkaar waren gegaan, Jason had allerlei vervelende dingen over Liam gezegd.
Zie hier.
Ja zonde dat hun niet meer samen zijn...
pi_200947624
Oeh, we hebben een bonusaflevering gekregen met deelnemers van alle acht seizoenen!
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 09:35:59 #111
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_200947988
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 09:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oeh, we hebben een bonusaflevering gekregen met deelnemers van alle acht seizoenen!
Deze vanavond maar eens even bekijken. Ben benieuwd :D

Bryce en Melissa hebben trouwens een podcast gemaakt over hun ervaringen met MAFS: What Happens After waarin ze ook een aantal andere deelnemers spreken. De reviews zijn verre van positief maar dat zijn volgens mij mensen die vooral geloven wat ze in het programma hebben gezien. Zelf heb ik er een beetje doorheen geskipt want het is wel een tikkie traag/saai.

Ik denk dat uiteindelijk de waarheid in het midden ligt. Die roddel had normaliter binnen 1-2 afleveringen wel voldoende uitgemolken geweest (er gebeurde niets nieuws). Maar ze zagen hoe Bryce reageerde en door zijn blauwe ogen uitspraak was hij de perfecte kandidaat om te (laten) haten. Viel me trouwens op bij de 'vows' aan het einde dat ze allemaal de opdracht hadden gekregen om zowel iets goeds als iets slechts over die persoon te zeggen. Letterlijk iedereen heeft "however.." of "but.." gezegd gevolgd door iets negatiefs :')

Ik zou om deze reden nooit mee willen doen aan zo'n reality show. Je bent meerdere weken samen maar er wordt 15-20 minuten per dag opgenomen (vaak flink gestuurd) en dat wordt ook nog eens zo gedraaid zodat het goed uitkomt voor het verhaal.
Fuck the EBU
pi_200949509
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 09:35 schreef Yesse het volgende:

[..]
Deze vanavond maar eens even bekijken. Ben benieuwd :D

Bryce en Melissa hebben trouwens een podcast gemaakt over hun ervaringen met MAFS: What Happens After waarin ze ook een aantal andere deelnemers spreken. De reviews zijn verre van positief maar dat zijn volgens mij mensen die vooral geloven wat ze in het programma hebben gezien. Zelf heb ik er een beetje doorheen geskipt want het is wel een tikkie traag/saai.

Ik denk dat uiteindelijk de waarheid in het midden ligt. Die roddel had normaliter binnen 1-2 afleveringen wel voldoende uitgemolken geweest (er gebeurde niets nieuws). Maar ze zagen hoe Bryce reageerde en door zijn blauwe ogen uitspraak was hij de perfecte kandidaat om te (laten) haten. Viel me trouwens op bij de 'vows' aan het einde dat ze allemaal de opdracht hadden gekregen om zowel iets goeds als iets slechts over die persoon te zeggen. Letterlijk iedereen heeft "however.." of "but.." gezegd gevolgd door iets negatiefs :')

Ik zou om deze reden nooit mee willen doen aan zo'n reality show. Je bent meerdere weken samen maar er wordt 15-20 minuten per dag opgenomen (vaak flink gestuurd) en dat wordt ook nog eens zo gedraaid zodat het goed uitkomt voor het verhaal.
Zelfs bij de vows wisten ze het 'spannend' te maken met stiltes en dan na die negativiteit toch nog laten zeggen dat ze samen willen blijven :')

En wat Bryce betreft: lekker nog even dat moment van die 'vrienden' laten zien en de deskundigen die niet weten hoe hard ze moeten ontkennen dat dat in scène was gezet ;(
pi_200954474
Ik geloof wel dat bryce nog een "vriendin" had :+
pi_200954507
quote:
99s.gif Op maandag 16 augustus 2021 20:44 schreef Karina het volgende:

Vreselijk die Patrick. Bij elke relletje staat ie er weer met zijn uitgestreken glimlach de goedzak uit te hangen. Maar wel elke keer op de voorste rij bij de roddels en de boel lekker opstoken :')
pi_200954638
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 17:39 schreef Magica het volgende:
Ik geloof wel dat bryce nog een "vriendin" had :+
Ik geloof vooral dat dit heel erg gestuurd is en in scène gezet....echt stuitend dat de experts totaal niet hebben ingegrepen bij deze situatie....
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 18:33:47 #116
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_200955218
Goh blij dat jullie er ook allemaal zo over denken...... :@ O+

Belachelijk ook dat ze alles pas laatste aflevering laten zien.... als ze echt serieus een programma willen maken met het doel dat ze nu claimen, dan confronteren ze mensen meteen met beelden.... de deelnemers weten toch ook wat ze zeggen wanneer er een camera bij is en dat het uiteindelijk uitkomt..... en de camera is er niet 24/7 bij.

Ze zien elkaar tijdens het traject tussendoor, gaan samen op stap.... maar pas wanneer er een camera bij is gebeurt er van alles en/of worden er dingen gezegd.

Zelfde dat iemand wordt gebeld door de ander en er op dat moment bij beide kandidaten een camera staat..... tuurlijk joh toevallig hoor :|W

Het hele format wordt de nek omgedraaid ook door wannebee sterretjes.... blergh....
pi_200955521
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 17:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ik geloof vooral dat dit heel erg gestuurd is en in scène gezet....echt stuitend dat de experts totaal niet hebben ingegrepen bij deze situatie....
Oh ja dat het gestuurd wordt en dingen achter gehouden zeker. Er moet wel sensatie zijn natuurlijk ~O>
Maar ik vond dat met die 'vrienden' juist wel echt overkomen.
En ik geloof Alessandra gewoon O+
pi_200955613
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 18:53 schreef Magica het volgende:

[..]
Oh ja dat het gestuurd wordt en dingen achter gehouden zeker. Er moet wel sensatie zijn natuurlijk ~O>
Maar ik vond dat met die 'vrienden' juist wel echt overkomen.
En ik geloof Alessandra gewoon O+
Nee, je kon echt zien dat die vrienden zich totaal geen raad wisten met deze situatie....
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 19:56:58 #119
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_200956487
Zou me niks verbazen als Melissa ook gewoon in het complot zat..... :{
pi_200956582
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 19:56 schreef Dazalbest het volgende:
Zou me niks verbazen als Melissa ook gewoon in het complot zat..... :{
Dat ze wist dat Bryce elke week door het stof zou moeten? En dan nu samenwonen en een tweeling op komst? Nee,dan hebben ze allebei dit 'spelletje' meegespeeld....
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:23:18 #121
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_200956941
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Dat ze wist dat Bryce elke week door het stof zou moeten? En dan nu samenwonen en een tweeling op komst? Nee,dan hebben ze allebei dit 'spelletje' meegespeeld....
Ja dat bedoel ik ook dat ze het beide meespeelde.....
Bryce z'n opmerkingen over dat hij haar niet zo knap vond etc.... erg opmerkelijk.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:24:00 #122
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_200956953
Er doen vaker deelnemers mee die van een castingbureau komen
pi_200956985
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:23 schreef Dazalbest het volgende:

[..]
Ja dat bedoel ik ook dat ze het beide meespeelde.....
Bryce z'n opmerkingen over dat hij haar niet zo knap vond etc.... erg opmerkelijk.
Ja okee, dat zou nog kunnen......maar dan nog is dit programma wel enigszins om zeep geholpen dit seizoen. Ben eigenlijk wel benieuwd of ze in Australië veel kritiek hebben gehad hierover, de programmamakers bedoel ik dan...
  Moderator dinsdag 17 augustus 2021 @ 20:55:04 #124
9859 crew  Karina
Woman
pi_200957525
Ik zou het wel jammer vinden als echt bijna alles gescript was, beetje creatieve montage OK maar dat het allemaal nep zou zijn, zonde van het programma.
niet zo tof doen
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:56:14 #125
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_200958578
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 20:55 schreef Karina het volgende:
Ik zou het wel jammer vinden als echt bijna alles gescript was, beetje creatieve montage OK maar dat het allemaal nep zou zijn, zonde van het programma.
Nou ja vast niet alles..... maar denk wel veel inmiddels.... denk ook dat eerste seizoenen nog wel iets oprechter waren..... en natuurlijk niet alleen gestuurd door productie, de deelnemers zijn er ook wel steeds meer op uit om mee te doen zodat ze bekend worden.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')