abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200309622
Metzonder nieuwe lockdown
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200309776
Nou, test gehad. Toen ik belde kon ik zelfs al over 3 minuten terecht bij de locatie dichtbij, maar dat ging ik niet redden. :D
Nu braaf binnenblijven totdat ik ergens de komende 36 uur de uitslag hebben. De 4 collega’s die een zelftest hebben gedaan hadden allemaal negatieve uitslagen, dus dat biedt hoop.

Een aantal van de testlocatie routeborden waren zwart gespoten trouwens, en bij 1 ‘testlocatie’ vervangen voor ‘leugens’ zodat er COVID-19 leugens op het bord stond. :')
pi_200309787
Ik heb vanmiddag weer een test, maar kon gelukkig wel dichtbij terecht. Wel echt irritant, ik hoest al een maand en ben in die tijd al drie keer negatief getest, maar nu een snotneus erbij dus hoppa daar gaan we weer.
  zondag 11 juli 2021 @ 11:24:31 #4
100412 mefke79
komt goed!
pi_200309834
Ik heb 2 afspraken staan voor vaccinatie van de oudste. Oke, kans dat ze afgezegd worden want hij is op moment van prikken nog geen 12 maar 2009 staat dus geheel open. Ik hoop echt dat het niet afgebeld wordt, dan is ie klaar voor het nieuwe schooljaar.

Ik hoop voor iedereen op een negatieve uitslag!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_200310371
Verloofde heeft vandaag negatief getest. School gaat nu in overleg met oa GGD aangezien Juul nog steeds koorts heeft en verloofde zelf dus behoorlijk verkouden.

Duimen voor allemaal negatieve uitslagen.
pi_200310716
Man helemaal onder de uitslag, ik een beetje. Hebben we waarschijnlijk pech gehad en op de laatste dag een eikenprocessierups in de buurt gehad }:| .
Manlief gaat straks de vouwwagen maar uitklappen en helemaal schoonspoelen. Ugh.
pi_200310737
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:24 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb 2 afspraken staan voor vaccinatie van de oudste. Oke, kans dat ze afgezegd worden want hij is op moment van prikken nog geen 12 maar 2009 staat dus geheel open. Ik hoop echt dat het niet afgebeld wordt, dan is ie klaar voor het nieuwe schooljaar.

Ben benieuwd.
Volgens mij zijn onze jongens ongeveer even oud wat ik me kan herinneren.

Wij hadden laatst voor oudste een brief gekregen voor vaccinatie omdat hij sinds paar jr diabetes type 1 heeft.
Hij is van oktober 2009.
Nog met kinderarts gemaild over wel of niet doen omdat hij t ook al gehad had.
Mail terug van kinderarts, doen etc.

Ex stond gisteren met hem bij vaccinatie locatie.
Iedereen erbij, verpleegkundige, arts, arts nog weer met kinderarts gebeld maar hij is niet gevaccineerd.

Ze gingen het wel hogerop spelen ivm risico doelgroep maar ja......

En idd zelfde gedachte, is ie gevaccineerd als hij in sept op de middelbare start.
pi_200310772
Cijfers stijgen weer dankzij die feestende reizigers in Portugal.

:(
Werewolf
pi_200310826
Ik ga straks bellen voor de meiden. Hopelijk kunnen ze op dezelfde dag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 11 juli 2021 @ 12:56:32 #10
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200311042
quote:
86s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:36 schreef douche-eendje het volgende:
Man helemaal onder de uitslag, ik een beetje. Hebben we waarschijnlijk pech gehad en op de laatste dag een eikenprocessierups in de buurt gehad }:| .
Manlief gaat straks de vouwwagen maar uitklappen en helemaal schoonspoelen. Ugh.
He jakkes! Sterkte met de jeuk
  zondag 11 juli 2021 @ 12:57:40 #11
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200311063
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:38 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Ben benieuwd.
Volgens mij zijn onze jongens ongeveer even oud wat ik me kan herinneren.

Wij hadden laatst voor oudste een brief gekregen voor vaccinatie omdat hij sinds paar jr diabetes type 1 heeft.
Hij is van oktober 2009.
Nog met kinderarts gemaild over wel of niet doen omdat hij t ook al gehad had.
Mail terug van kinderarts, doen etc.

Ex stond gisteren met hem bij vaccinatie locatie.
Iedereen erbij, verpleegkundige, arts, arts nog weer met kinderarts gebeld maar hij is niet gevaccineerd.

Ze gingen het wel hogerop spelen ivm risico doelgroep maar ja......

En idd zelfde gedachte, is ie gevaccineerd als hij in sept op de middelbare start.
Dat is ook zuur zeg. Wat was de reden dan dat ze het niet gedaan hebben? Dat hij kalender technisch geen 12 is?
Mijn zoon wordt pas in december 12. We zien tzt wel wat er gaande is in virusland.
  zondag 11 juli 2021 @ 13:17:23 #12
100412 mefke79
komt goed!
pi_200311353
Oudste heeft astma, ook risico dus. Maar daarvoor mochten artsen kennelijk ook maar tot 30/6/2009 uitnodigen. Ik ga er ook vanuit afgebeld te worden, maar hopelijk kunnen ze dan aan de telefoon wel plannen op zijn verjaardag, zover kon ik nu niet vooruit.

Ik heb 10 jaar na laatste kind vandaag maar weer eens mijn bekken band om, zo'n pijn en zo instabiel :(
pi_200312276
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:57 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat is ook zuur zeg. Wat was de reden dan dat ze het niet gedaan hebben? Dat hij kalender technisch geen 12 is?
Mijn zoon wordt pas in december 12. We zien tzt wel wat er gaande is in virusland.
Klopt, is pas goedgekeurd vanaf 12jr en dat is hij pas over 3 mnd.
Ze gaven daar aan dat als ze t zouden doen en er zou eem bijwerking komen, hun aansprakelijk zijn.
Ook heel logisch maar ja hij kreeg een brief en kon ingepland worden. Hij wilde zelf ook graag dus baalde wel.

Als troost zijn ze nadien naar de mac geweest ;)
pi_200312366
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:17 schreef mefke79 het volgende:

Ik heb 10 jaar na laatste kind vandaag maar weer eens mijn bekken band om, zo'n pijn en zo instabiel :(
Sterkte, bekkenpijn is kak.
Oorzaak bekend waarom je ee nu meer last van hebt?
pi_200312699
Ik las net dat je vanaf je 12e verjaardag en afspraak mag maken en automatisch de maand na je verjaardag wordt uitgenodigd. Degene die in juli jarig zijn krijgen de brief dan in augustus.

Wel irritant voor degene die dus nog geen 12 zijn als ze naar de middelbare school gaan omdat ze er dat in het doen en laten vooral vanuit gaan dat ze 'allemaal' gevaccineerd zijn /minimaal eerste plek gehad hebben
  zondag 11 juli 2021 @ 15:34:42 #16
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200313151
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 15:05 schreef Roosje84 het volgende:
Ik las net dat je vanaf je 12e verjaardag en afspraak mag maken en automatisch de maand na je verjaardag wordt uitgenodigd. Degene die in juli jarig zijn krijgen de brief dan in augustus.

Wel irritant voor degene die dus nog geen 12 zijn als ze naar de middelbare school gaan omdat ze er dat in het doen en laten vooral vanuit gaan dat ze 'allemaal' gevaccineerd zijn /minimaal eerste plek gehad hebben
Het is dus een juridische kwestie als ik het goed begrijp.
  zondag 11 juli 2021 @ 15:40:25 #17
100412 mefke79
komt goed!
pi_200313207
Dan zou de mijne rond herfstvakantie prik 1 krijgen en al die tijd wel in een klas zitten en rondlopen zonder 1,5 meter afstand op school. Ik ben daar niet blij mee en als het juridisch geneuzel is: waar teken ik voor eigen verantwoordelijkheid?
pi_200313308
Mocht je gaan bellen voor een afspraak.. zorg dat je kind naast je zit.. ze moeten ook de kinderen spreken namelijk..
*voor Jan L*L een half uur in de wacht gestaan*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 11 juli 2021 @ 15:54:45 #19
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200313364
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 15:49 schreef Vicky het volgende:
Mocht je gaan bellen voor een afspraak.. zorg dat je kind naast je zit.. ze moeten ook de kinderen spreken namelijk..
*voor Jan L*L een half uur in de wacht gestaan*
Mja. Toen ik belde gisteren om 8 uur lag puber gewoon in dr nest.
Vrouwtje vroeg. Vindt ze het goed dat jij haar afspraak verzet? En ik zei ja en verder heeft ze haar niet hoeven spreken.
Maar, het ging wel om het verzetten van afspraken. En ik had ook aangegeven dat wij de eerste afspraak samen hadden gemaakt. Wat ook zo was overigens.
pi_200313438
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 15:54 schreef amaranta het volgende:

[..]

Mja. Toen ik belde gisteren om 8 uur lag puber gewoon in dr nest.
Vrouwtje vroeg. Vindt ze het goed dat jij haar afspraak verzet? En ik zei ja en verder heeft ze haar niet hoeven spreken.
Maar, het ging wel om het verzetten van afspraken. En ik had ook aangegeven dat wij de eerste afspraak samen hadden gemaakt. Wat ook zo was overigens.
Blijkbaar staat het in de brief, die heb ik niet gelezen..ik volg rivm op Fb, zien staan dat 2009 ook mag, dus ik ging bellen.
Dinsdagavond een nieuwe poging.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 11 juli 2021 @ 16:02:34 #21
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_200313462
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 15:40 schreef mefke79 het volgende:
Dan zou de mijne rond herfstvakantie prik 1 krijgen en al die tijd wel in een klas zitten en rondlopen zonder 1,5 meter afstand op school. Ik ben daar niet blij mee en als het juridisch geneuzel is: waar teken ik voor eigen verantwoordelijkheid?
Dit gaat wel wat verder dan juridisch geneuzel. Het is nog onvoldoende getest bij kinderen jonger dan 12 jaar. Geen enkele fabrikant heeft toestemming aangevraagd voor jonger dan 12. Zonder een goedkeuring van een EMA kom je niet weg met een papiertje dat jij ondertekent.
En ik weet dat er weinig verschil zit tussen een 12 jarige en een bijna 12 jarige maar als we dit niet volgens de regels doen is het einde zoek. En koren op de molen van de wappies.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 11 juli 2021 @ 16:07:37 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200313520
Ah.... ik hoorde gisteren wat issues;
De CoronaCheck gaf 2 dagen na de vaccinatie al groen, maar dat is inmiddels kennelijk aangepast.
Wat een ander probleem is; jongeren lenen gewoon elkaars telefoon met Corona Check app en het bijbehorende ID.... :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 11 juli 2021 @ 16:20:56 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200313670
Ik weet ook echt niet wat ze daar tegen moeten doen.... iemand de telefoon met vingerafdruk laten ontgrendelen? Als ze zo makkelijk hun ID uitlenen aan een vriendinnetje dan voegen ze waarschijnlijk net zo makkelijk de vingerafdruk van die vriendin aan de telefoon toe :{

Laat ze iig de papieren versie niet toelaten onder de 70 ofzo, maar als dan de een met het rijbewijs komt en de ander met de ID-kaart dan is het nog een issue als de telefoon uitgeleend wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200313716
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:19 schreef Vaiana het volgende:
Nou, test gehad. Toen ik belde kon ik zelfs al over 3 minuten terecht bij de locatie dichtbij, maar dat ging ik niet redden. :D
Nu braaf binnenblijven totdat ik ergens de komende 36 uur de uitslag hebben. De 4 collega’s die een zelftest hebben gedaan hadden allemaal negatieve uitslagen, dus dat biedt hoop.

Een aantal van de testlocatie routeborden waren zwart gespoten trouwens, en bij 1 ‘testlocatie’ vervangen voor ‘leugens’ zodat er COVID-19 leugens op het bord stond. :')
Uitslag was bij mijn jongste 2 weken terug iets van 12 uur later bekend, hoop dat jij ook zo snel uitslag hebt en dan graag negatief.
Maar je bent gelukkig niet heel lang in de buurt geweest, maakt de kans alweer een stuk kleiner :*

quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:20 schreef lunapuella het volgende:
Ik heb vanmiddag weer een test, maar kon gelukkig wel dichtbij terecht. Wel echt irritant, ik hoest al een maand en ben in die tijd al drie keer negatief getest, maar nu een snotneus erbij dus hoppa daar gaan we weer.
Hopelijk deze ook negatief :*

quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 11:24 schreef mefke79 het volgende:

Staat 2009 open ja? Ik zou het wel fijn vinden als de jongste ook gevaccineerd aan de middelbare zou kunnen beginnen...

@douche-eendje, aargh dat is niet tof :{ sterkte met de jeuk.

@Vicky, ik heb via digiD een afspraak gemaakt voor de oudste. Die is vanmiddag geprikt, dus nr 1 zit er in.
Fake it till you make it...
pi_200313784
Even opgezocht, tot 1 juli 2009 geboren kunnen een afspraak plannen, kinderen die in juli en augustus 2009 zijn geboren kunnen na hun verjaardag een afspraak plannen. Dus ze moeten wel 12 zijn als ze de prik gaan halen.
Zou ik al kunnen bellen en voor augustus inplannen?

hier staat het

Dan zou mijn jongste voor de middelbare school in elk geval 1 prik gehad kunnen hebben...
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')