SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat gaat er niet beter van worden. Maar goed, leermomentjequote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol 6,6 op booking, dat moet je gewoon sowieso al niet willen.Maar meeste zijn terechte klachten anderen weet ik niet wat er in de voorwaarden stond, had je bijvoorbeeld wel met airco geboekt? En prijzen ze een simpel of uitgebreid ontbijt aan, dat soort dingen
te lang gekneedquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Glutenvrij inderdaad. Mijn auto-correct ging er mee aan de haal.
Maar het was geen succes.
Mwoah hangt er wel heel erg vanaf wat ik zoek, heb ook wel eens een prima 7 gehad maar dan wist ik van te voren wel waarom het maar een 7 was zeg maar. Voor een kort nachtje op een locatie waar ik moet zijn kan ik een 7 nog wel overwegen, ga ik ergens langer blijven toch liever ietsjes hoger dan.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onder de 8 waag ik me al niet aan.
Oostenrijk was vast beter.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat gaat er niet beter van worden. Maar goed, leermomentje
Lijkt me ook wel kut hoor, (fles heeft netjes zijn klachten gemeld) maar er zijn ook mensen die heel tevreden uitchecken en dan een killer review posten, en daar kan je dan als eigenaar weinig tegen doen. Maar zo reageren helpt zeker niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:18 schreef bitterbal het volgende:
De Katten lopen overal ba
Je hebt helemaal gelijk maar het was enorm slecht weer en het was stil dus vandaar maar ze horen niet binnen. Excuses hiervoor maar de spareribs waren wel goed he. Jammer dat je dit niet genoemd hebt en ook niet dat ik niet verplicht was eten voor jullie te maken op onze vrije dag. Had toch ff leuk geweest dit naast het negatieve ook te melden. We zullen maar zeggen dat dit een beeld is van de huidige tijd. Klagen op het internet. Jammer
Dat had ik dus in Putten, op de Veluwe. Waren maar twee dagen, maar daar vond ik ook geen zak aan. Zonde van het geld.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je het is ook allemaal best kut met heel die teringcorona. We hadden deze weken al geboekt als uitwijkmoment voor onze drie weken Noordkaap maar er kon nog steeds van alles niet. Nu kon er eindelijk eens iets wel. Dusjah dat hebben we maar gedaan. Daarna is het in Oostenrijk nog best goed gekomen hoor. Maar achteraf, alle kosten en baten meewegend, had ik dat weekje Limburg liever gewoon thuisgebleven.
De steden die jullie kiezen zijn anders enorm bruisend?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik dus in Putten, op de Veluwe. Waren maar twee dagen, maar daar vond ik ook geen zak aan. Zonde van het geld.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De steden die jullie kiezen zijn anders enorm bruisend?
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Heb het maar weggegooid, bakken is sowieso niet mijn ding en had nog een alternatief gelukkig.quote:
mja glutenvrij mag je eigenlijk niet eens kneden, alleen mengenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Heb het maar weggegooid, bakken is sowieso niet mijn ding en had nog een alternatief gelukkig.
In Putten had het vooral te maken met het hotel, wat gewoon niet beviel. Maar verder vind ik vakanties in Nederland gewoon niet zo inspirerend. Vorig weekend in Duitsland had ik het wel dik naar mijn zinquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou in ieder geval de reviews hele goed lezen. Ik ga niet zo veel op vakantie, dus als om ga wil ik zo goed als zeker weten dat het goed is. Dan betaal ik liever een beetje extra per nacht.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah hangt er wel heel erg vanaf wat ik zoek, heb ook wel eens een prima 7 gehad maar dan wist ik van te voren wel waarom het maar een 7 was zeg maar. Voor een kort nachtje op een locatie waar ik moet zijn kan ik een 7 nog wel overwegen, ga ik ergens langer blijven toch liever ietsjes hoger dan.
Wobbelwobbel mijn nichtje is een sterrenkok wobbelwobbel.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
De uistraling onder de vogels
https://9gag.com/gag/awMG0MR
@:uitstraling
Het vervelende van vakantie in Nederland is dat het eigenlijk te dichtbij is. Als het kut is dan ga je niet op zoek naar iets anders of probeer je er het beste van te maken maar ga je gewoon naar huis.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Putten had het vooral te maken met het hotel, wat gewoon niet beviel. Maar verder vind ik vakanties in Nederland gewoon niet zo inspirerend. Vorig weekend in Duitsland had ik het wel dik naar mijn zin
Had het niet voor mezelf bedacht, andere eter mag voor een periode niet zoveel hebben vanwege uitsluitingsdieet dus was even wat aan het proberen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja glutenvrij mag je eigenlijk niet eens kneden, alleen mengenis sowieso heel lastig om te maken.
Moet je glutenvrij eten? of heb je een hipsterbui?
Privas in de Ardeche.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Waar zit jij in Frankrijk dan nu Los?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |