SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat gaat er niet beter van worden. Maar goed, leermomentjequote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol 6,6 op booking, dat moet je gewoon sowieso al niet willen.Maar meeste zijn terechte klachten anderen weet ik niet wat er in de voorwaarden stond, had je bijvoorbeeld wel met airco geboekt? En prijzen ze een simpel of uitgebreid ontbijt aan, dat soort dingen
te lang gekneedquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Glutenvrij inderdaad. Mijn auto-correct ging er mee aan de haal.
Maar het was geen succes.
Mwoah hangt er wel heel erg vanaf wat ik zoek, heb ook wel eens een prima 7 gehad maar dan wist ik van te voren wel waarom het maar een 7 was zeg maar. Voor een kort nachtje op een locatie waar ik moet zijn kan ik een 7 nog wel overwegen, ga ik ergens langer blijven toch liever ietsjes hoger dan.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onder de 8 waag ik me al niet aan.
Oostenrijk was vast beter.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat gaat er niet beter van worden. Maar goed, leermomentje
Lijkt me ook wel kut hoor, (fles heeft netjes zijn klachten gemeld) maar er zijn ook mensen die heel tevreden uitchecken en dan een killer review posten, en daar kan je dan als eigenaar weinig tegen doen. Maar zo reageren helpt zeker niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:18 schreef bitterbal het volgende:
De Katten lopen overal ba
Je hebt helemaal gelijk maar het was enorm slecht weer en het was stil dus vandaar maar ze horen niet binnen. Excuses hiervoor maar de spareribs waren wel goed he. Jammer dat je dit niet genoemd hebt en ook niet dat ik niet verplicht was eten voor jullie te maken op onze vrije dag. Had toch ff leuk geweest dit naast het negatieve ook te melden. We zullen maar zeggen dat dit een beeld is van de huidige tijd. Klagen op het internet. Jammer
Dat had ik dus in Putten, op de Veluwe. Waren maar twee dagen, maar daar vond ik ook geen zak aan. Zonde van het geld.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je het is ook allemaal best kut met heel die teringcorona. We hadden deze weken al geboekt als uitwijkmoment voor onze drie weken Noordkaap maar er kon nog steeds van alles niet. Nu kon er eindelijk eens iets wel. Dusjah dat hebben we maar gedaan. Daarna is het in Oostenrijk nog best goed gekomen hoor. Maar achteraf, alle kosten en baten meewegend, had ik dat weekje Limburg liever gewoon thuisgebleven.
De steden die jullie kiezen zijn anders enorm bruisend?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik dus in Putten, op de Veluwe. Waren maar twee dagen, maar daar vond ik ook geen zak aan. Zonde van het geld.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De steden die jullie kiezen zijn anders enorm bruisend?
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Heb het maar weggegooid, bakken is sowieso niet mijn ding en had nog een alternatief gelukkig.quote:
mja glutenvrij mag je eigenlijk niet eens kneden, alleen mengenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Heb het maar weggegooid, bakken is sowieso niet mijn ding en had nog een alternatief gelukkig.
In Putten had het vooral te maken met het hotel, wat gewoon niet beviel. Maar verder vind ik vakanties in Nederland gewoon niet zo inspirerend. Vorig weekend in Duitsland had ik het wel dik naar mijn zinquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou in ieder geval de reviews hele goed lezen. Ik ga niet zo veel op vakantie, dus als om ga wil ik zo goed als zeker weten dat het goed is. Dan betaal ik liever een beetje extra per nacht.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah hangt er wel heel erg vanaf wat ik zoek, heb ook wel eens een prima 7 gehad maar dan wist ik van te voren wel waarom het maar een 7 was zeg maar. Voor een kort nachtje op een locatie waar ik moet zijn kan ik een 7 nog wel overwegen, ga ik ergens langer blijven toch liever ietsjes hoger dan.
Wobbelwobbel mijn nichtje is een sterrenkok wobbelwobbel.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
De uistraling onder de vogels
https://9gag.com/gag/awMG0MR
@:uitstraling
Het vervelende van vakantie in Nederland is dat het eigenlijk te dichtbij is. Als het kut is dan ga je niet op zoek naar iets anders of probeer je er het beste van te maken maar ga je gewoon naar huis.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Putten had het vooral te maken met het hotel, wat gewoon niet beviel. Maar verder vind ik vakanties in Nederland gewoon niet zo inspirerend. Vorig weekend in Duitsland had ik het wel dik naar mijn zin
Had het niet voor mezelf bedacht, andere eter mag voor een periode niet zoveel hebben vanwege uitsluitingsdieet dus was even wat aan het proberen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja glutenvrij mag je eigenlijk niet eens kneden, alleen mengenis sowieso heel lastig om te maken.
Moet je glutenvrij eten? of heb je een hipsterbui?
Privas in de Ardeche.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
Waar zit jij in Frankrijk dan nu Los?
reviews pluis ik altijd uit al neem ik de hele slechte altijd wel met een korreltje zout. Echt waar sommige mensen dan over klagen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou in ieder geval de reviews hele goed lezen. Ik ga niet zo veel op vakantie, dus als om ga wil ik zo goed als zeker weten dat het goed is. Dan betaal ik liever een beetje extra per nacht.
Hoewel ik ook mijn grenzen heb, af en toe zie ik echt belachelijke prijzen voor hotels voorbij komen nu.
Is gewoon geen bal aan, en Corona maakt het nog erger.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Putten had het vooral te maken met het hotel, wat gewoon niet beviel. Maar verder vind ik vakanties in Nederland gewoon niet zo inspirerend. Vorig weekend in Duitsland had ik het wel dik naar mijn zin
in thailand klaagde ze bij de verhuurder van het huisje waar ik zat vaak over kikkers die geluid maaktequote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
reviews pluis ik altijd uit al neem ik de hele slechte altijd wel met een korreltje zout. Echt waar sommige mensen dan over klagen.
Even gegoogled ziet er wel uit als een leuk oud stadje. Is dat de eindbestemming of nog tijdens de doorreis.quote:
Ik let meestal op dingen als geluidsoverlast. Daar heb ik gewoon weinig zin in.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
reviews pluis ik altijd uit al neem ik de hele slechte altijd wel met een korreltje zout. Echt waar sommige mensen dan over klagen.
Nou ja, zo beroerd was het ook weer niet. Maar ik krijg in Nederland niet echt een vakantiegevoel en als je dan een meh-hotel hebt, vraag je je wel af wat je daar zit te doenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het vervelende van vakantie in Nederland is dat het eigenlijk te dichtbij is. Als het kut is dan ga je niet op zoek naar iets anders of probeer je er het beste van te maken maar ga je gewoon naar huis.
Tot die conclusie ben ik ook gekomenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is gewoon geen bal aan, en Corona maakt het nog erger.
Dan blijf ik ook liever thuis.
Ja tuurlijk moe je dat ook doen. Maar goed we waren blij dat we iets gevonden hadden wat niet zo duur was. Nou ja we hadden beter op een baal stro onder de St Servaasbrug kunnen gaan liggen. Klotezooi. Week verpestsquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou in ieder geval de reviews hele goed lezen. Ik ga niet zo veel op vakantie, dus als om ga wil ik zo goed als zeker weten dat het goed is. Dan betaal ik liever een beetje extra per nacht.
Hoewel ik ook mijn grenzen heb, af en toe zie ik echt belachelijke prijzen voor hotels voorbij komen nu.
We zitten op een Camping een week en dan nog door idd.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even gegoogled ziet er wel uit als een leuk oud stadje. Is dat de eindbestemming of nog tijdens de doorreis.
Nou ja Putten en Kerkrade is natuurlijk ook niet het eerste waar je aan denkt (tenminste ik niet) bij leuke levendige steden ofzo, denk dat Los dat bedoelde.quote:
Best wel wat plekken waar ik dat wel gehad heb. Friesland, Waddeneilanden, paar plekken rondom de Veluwe. Het ligt ook een beetje aan de vakantie die je zoekt.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, zo beroerd was het ook weer niet. Maar ik krijg in Nederland niet echt een vakantiegevoel en als je dan een meh-hotel hebt, vraag je je wel af wat je daar zit te doen
Ik droomde vannacht wel dat ik in Nederland op vakantie was, maar dat leek ook buitenland want het was in het uiterste noorden van het land ofzoquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, zo beroerd was het ook weer niet. Maar ik krijg in Nederland niet echt een vakantiegevoel en als je dan een meh-hotel hebt, vraag je je wel af wat je daar zit te doen
ah!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had het niet voor mezelf bedacht, andere eter mag voor een periode niet zoveel hebben vanwege uitsluitingsdieet dus was even wat aan het proberen.
Ja dat ja.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja Putten en Kerkrade is natuurlijk ook niet het eerste waar je aan denkt (tenminste ik niet) bij leuke levendige steden ofzo, denk dat Los dat bedoelde.
Oooh zoquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja Putten en Kerkrade is natuurlijk ook niet het eerste waar je aan denkt (tenminste ik niet) bij leuke levendige steden ofzo, denk dat Los dat bedoelde.
Oh gehorig heb ik nooit zo'n last van. Ik wil het liefste een buiten, dus balkon of terras oid. En dicht bij een centrum of stadje staat bij mij ook wel hoog, ik zit niet graag in the middle of nowhere waar ik niet in de avond iets kan gaan eten en een beetje lopen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik let meestal op dingen als geluidsoverlast. Daar heb ik gewoon weinig zin in.
Lolquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in thailand klaagde ze bij de verhuurder van het huisje waar ik zat vaak over kikkers die geluid maakte
of ze daar niet wat aan konden doen
Dit.. wadden vind ik wel altijd erg leuk. En momenteel verleggen we de city trips van Rome/Berlijn/London/Barcelona e.d. maar naar NL stedenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best wel wat plekken waar ik dat wel gehad heb. Friesland, Waddeneilanden, paar plekken rondom de Veluwe. Het ligt ook een beetje aan de vakantie die je zoekt.
Op dit moment is even eruit al voldoende voor mij.
Ik denk dat ik in Nederland alleen een vakantiegevoel krijg in Zuid-Limburg. Maar dat zal voor iedereen verschillend zijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best wel wat plekken waar ik dat wel gehad heb. Friesland, Waddeneilanden, paar plekken rondom de Veluwe. Het ligt ook een beetje aan de vakantie die je zoekt.
Op dit moment is even eruit al voldoende voor mij.
Ook ellendequote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat ja.
Ga dan naar bv Valkenburg, pauperig maar altijd wat te doen.
Groningen is superrood he?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht wel dat ik in Nederland op vakantie was, maar dat leek ook buitenland want het was in het uiterste noorden van het land ofzo
Groningen is ook niet zo spannend verderquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht wel dat ik in Nederland op vakantie was, maar dat leek ook buitenland want het was in het uiterste noorden van het land ofzo
Huizenruil?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit.. wadden vind ik wel altijd erg leuk. En momenteel verleggen we de city trips van Rome/Berlijn/London/Barcelona e.d. maar naar NL stedenJe moet wat
Dat is ook omdat ze daar geen Nederlands pratenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in Nederland alleen een vakantiegevoel krijg in Zuid-Limburg. Maar dat zal voor iedereen verschillend zijn.
Nee maar in mijn droom mocht ik ook geen auto rijden dus zat ballie achter het stuur, dan is het opeens wel spannendquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Groningen is ook niet zo spannend verder
Geloof ik zeker en begreep ook wel dat het als uitvalbasis was maar moest gewoon lachen om die opmerking van Losquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oooh zoNee, Putten is een dorp. Maar de Veluwe is wel echt prachtig. De volgende keer dat ik daar ga wandelen, slaap ik gewoon in mijn eigen bedje
Normaal koken is niet echt een probleem gelukkig. Hoewel ik bepaalde dingen zoals knoflook en ui wel mis. Plus het is vervelend om dingen echt af te moeten wegen, achja het is voor het goede doel.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah!
nja zou je aanraden om gewoon naar een bakker in de buurt te gaan. die kunnen vaak wel wat
En ze hebben heuveltjesquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook omdat ze daar geen Nederlands praten
Mes in mijn rug.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee... onder de 8 doe ik het namelijk ook niet
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar in mijn droom mocht ik ook geen auto rijden dus zat ballie achter het stuur, dan is het opeens wel spannend
[..]
Nee maar in mijn droom mocht ik ook geen auto rijden dus zat ballie achter het stuur, dan is het opeens wel spannend
Doe mij maar Alba Iulia, Banska Stiavnica of Keckskemét dan. Ook niet heel spannend, maar wel lekker andersquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof ik zeker en begreep ook wel dat het als uitvalbasis was maar moest gewoon lachen om die opmerking van Los
hij wilt denk ik met jou ruilen :pquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
huh... Wat bedoelde je dan met huizenruil?
[..]
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Heeft ballie überhaupt een rijbewijs?
Dat ook ja, zijn gewoon de Ardennen (of Eifel) maar zo durven we ze in Nederland niet te noemen op de een of andere manierquote:
Ohhhquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
huh... Wat bedoelde je dan met huizenruil?
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat je hem als je meer dan 5 jaar niet rijdt weer in moet leveren?
Iets lager, maar wel fraaiquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ook ja, zijn gewoon de Ardennen (of Eifel) maar zo durven we ze in Nederland niet te noemen op de een of andere manier
Ja weet ik het, ga nooit in NL op vakantie.quote:
Zoiets jaquote:
Heb hoge verwachtingenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhh![]()
Weet niet of ik die 8 dan wel haal![]()
Daar heb je geen rijbewijs nodig toch?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:42 schreef bitterbal het volgende:
heb hem alleen in zuid afrika gebruikt, daar niet meer gereden
nee zo rijden ze idd nietquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar heb je geen rijbewijs nodig toch?
Ja zijn gewoon de uitlopers, maar in Nederland weigeren we dat te erkennen om de een of andere redenquote:
Je liegt. ben et nu aan googlenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet je opgeven bij de RDW elk jaar te samen met een kilometerverantwoording.![]()
Nooit gedaan?
ja durf het nu ook niet hoor. mensen vragen welles of ik een rondje wil rijden maar bedank altijdquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mensen die x jaar niet gereden hebben kunnen maar beter weer even oefenen wel.
Wel een beetje een goede score gehaald?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:45 schreef bitterbal het volgende:
in mozambique in het donker gedragen de mensen in dorpjes net als hertjes die zo verstijfd blijven staan kijkend in koplampen.
man man man
Jij al vloekend gas erbij natuurlijkquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:45 schreef bitterbal het volgende:
in mozambique in het donker gedragen de mensen in dorpjes net als hertjes die zo verstijfd blijven staan kijkend in koplampen.
man man man
Wil je niet een rondje in mijn auto rijdenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja durf het nu ook niet hoor. mensen vragen welles of ik een rondje wil rijden maar bedank altijd
Ik vind autorijden echt heerlijkquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja durf het nu ook niet hoor. mensen vragen welles of ik een rondje wil rijden maar bedank altijd
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje een goede score gehaald?
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil je niet een rondje in mijn auto rijden
Even een paar opfrislesjesquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mensen die x jaar niet gereden hebben kunnen maar beter weer even oefenen wel.
En dan heeft ze de verkeerde pook vast huehuequote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wil je niet een rondje in mijn auto rijden
ja ken het hier niet echt. denk dat ik et vooral frustrerend zou vinden hier.quote:
Een van de fijnste dingen van het leven jaquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een van de fijnste dingen van het leven ja
Midden in Amsterdam zou ik ook niet per definitie blij worden van autorijden. Als ik het niet langer dan 30 minuten vol zou houden kan ik mijn werk niet eens doenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ken het hier niet echt. denk dat ik et vooral frustrerend zou vinden hier.
toen in zuid afrika en mozambique vond ik het ook teveel. Lange stukken. UIteindelijk kon ik max maar 30 min mijn ogen open houden en moest ik weer stoppen
Dat is langquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lang. zou wel 10 jaar nu kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |