Als je een eetverslaving hebt is dat natuurlijk vrij lastig.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had het ook kunnen weigeren natuurlijk
Niet als je ballen toont.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een eetverslaving hebt is dat natuurlijk vrij lastig.
Zo simpel is het natuurlijk niet hè.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook een ruggengraat kweken
Jellyquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja alleen van mij is het minder hypocriet omdat ik niet dagelijks ijs eet
Ja helemaal als je niet helemaal goed bent dat is waarquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een eetverslaving hebt is dat natuurlijk vrij lastig.
Mooi om te zien hoe gelukkig hij wordt van een snackje.quote:
Nou ja, ik weet niet, ik heb op mijn zwaarste punt ooit 84 kilo gewogen (paar jaren geleden alweer) en toen had ik al zoiets van: Oké, meer sporten en minder eten, want dit gaat de verkeerde kant op. Nu is het bij Braad wel 10x zo extreem natuurlijk maar ook hij kan (zeker als hij evt. hulp zoekt/aanneemt) echt wel wat afvallen natuurlijkquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo simpel is het natuurlijk niet hè.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet, ik heb op mijn zwaarste punt ooit 84 kilo gewogen (paar jaren geleden alweer) en toen had ik al zoiets van: Oké, meer sporten en minder eten, want dit gaat de verkeerde kant op. Nu is het bij Braad wel 10x zo extreem natuurlijk maar ook hij kan (zeker als hij evt. hulp zoekt/aanneemt) echt wel wat afvallen natuurlijk
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet, ik heb op mijn zwaarste punt ooit 84 kilo gewogen (paar jaren geleden alweer) en toen had ik al zoiets van: Oké, meer sporten en minder eten, want dit gaat de verkeerde kant op. Nu is het bij Braad wel 10x zo extreem natuurlijk maar ook hij kan (zeker als hij evt. hulp zoekt/aanneemt) echt wel wat afvallen natuurlijk
Hmm wat is je lengte?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij overtreft zich zelf steeds meer. Onsmakelijker kan bijna niet. Straks twee weken bratwurst uit Duitsland. Ik verheug me er nu al op.quote:
Kan je nooit echt vergelijken. Er zijn ook genoeg mensen die veel alcohol drinken maar nog geen alcoholist zijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Aldus iemand die matrassen aanduwt.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet wel professionele begeleiding krijgen ja.
Ja, vooral dat laatste. Maar ja, die stap moet hij zelf zien te zettenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je nooit echt vergelijken. Er zijn ook genoeg mensen die veel alcohol drinken maar nog geen alcoholist zijn.
Hij moet wel professionele begeleiding krijgen ja.
kan hij meteen extra abonnees fixenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zijn er geen tv-programma's meer daarvoor? Lijkt me wel iets voor Braddie.
Bekkenstoten is echt vele malen beter dan handkarren, ouwe reus.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus iemand die matrassen aanduwt.
Je punt?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus iemand die matrassen aanduwt.
Of hij zet doelen voor zijn kanaaltje om het daar te laten zien, wel goede motivatie wellicht. En kan hem aan wel meer volgers helpen dan met al die food reviews.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, vooral dat laatste. Maar ja, die stap moet hij zelf zien te zetten
[..]
kan hij meteen extra abonnees fixen
Ja kan ook. Maar ja, is al zo'n 40-45x geprobeerd, het resultaat zien wequote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of hij zet doelen voor zijn kanaaltje om het daar te laten zien, wel goede motivatie wellicht. En kan hem aan wel meer volgers helpen dan met al die food reviews.
Misschien moeten we een fitgirl voor hem bestellen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja kan ook. Maar ja, is al zo'n 40-45x geprobeerd, het resultaat zien we
Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Oke, je bent normaal dus wat aan de magere kant.
Zitten er genoeg van op Tinderquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moeten we een fitgirl voor hem bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |