Je reageerde op dit bericht:quote:
Dat sloeg op het doorgeven van de medische status vanuit het ziekenhuis. Daarop zeg jij:quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op zich heel fijn dat niemand zijn mond voorbij praat
Die reactie raakt kant noch wal.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is fijn dat iemand dat wel doet met alle gevolgen voor dien. Alle drie zijn opgepakt
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:20 schreef Werkperd het volgende:
Soury weet niet echt waar ze het over heeft. Praat heel wazig en als ze geen antwoorden kan geven is ze stil. Daar ben ik dan wel blij.
Nee hoor er zijn meerdere die hun mond open trekkenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je reageerde op dit bericht:
[..]
Dat sloeg op het doorgeven van de medische status vanuit het ziekenhuis. Daarop zeg jij:
[..]
Die reactie raakt kant noch wal.![]()
Van de drie die na de aanslag zijn opgepakt is er 1 trouwens vrij snel weer vrijgelaten, die was onterecht aangehouden op basis van het verspreidde signalement.
het is goed met je.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor er zijn meerdere die hun mond open trekken
Ben jij als kind in een ketel met ketamine gevallen?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor er zijn meerdere die hun mond open trekken
De straatleef onder de rook van Tata steel ja? Dom trolletje.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:14 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Je kan nog zoveel cijfers erbij halen maar de realiteit laat gewoon wat anders zien. Sorry maar die cijfers zeggen me niks als ik met mijn eigen ogen zie dat het in het echte straatleven gewoon fout gaat.
Wat heeft Tata steel hiermee te maken?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:34 schreef Document1 het volgende:
[..]
De straatleef onder de rook van Tata steel ja? Dom trolletje.
Ja ik snap de logica hiervan ook nietquote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:42 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam Boulevard nog een keer willen pakken
Vermoeiende schreeuw om angst te zaaien van dat tuig
Daar woonde je naast toch? #deechteleefmetbartdetrollquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:37 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Wat heeft Tata steel hiermee te maken?
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:28 schreef Bart.Messen het volgende:
Is dit serieus. Ik woon in Beverwijk.
Ontzettend leuk interview inderdaad bedankt dat je die met ons wou delen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:35 schreef Starhopper het volgende:
Leuk interview met Peter bij t Jeugdjournaal
Ik vind dit wel eng hoor. Waar eindigt dit? Op zo'n manier kunnen ze straks een hele hoop naar hun eigen hand zetten.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:47 schreef TLC het volgende:
Ik kijk nooit naar RTL Boulevard maar tis toch van de zotte dat criminelen gaan bepalen wat er op de tv mag komen.
Beetje Barend en van Dorp die in elkaar worden gerost door de hells angels 2.0 dit
Mensen geven gewoon heel weinig meer aan, waarom zou je die moeite nog doen, los van het feit dat het nog moeilijk is ook.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:14 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Je kan nog zoveel cijfers erbij halen maar de realiteit laat gewoon wat anders zien. Sorry maar die cijfers zeggen me niks als ik met mijn eigen ogen zie dat het in het echte straatleven gewoon fout gaat.
Daarom snap ik dit niet, als het over peter r gaat dan zouden op1 humberto, shownieuws, hart van nederland ook allemaal bedreigd moeten wordenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:47 schreef TLC het volgende:
Ik kijk nooit naar RTL Boulevard maar tis toch van de zotte dat criminelen gaan bepalen wat er op de tv mag komen.
Beetje Barend en van Dorp die in elkaar worden gerost door de hells angels 2.0 dit
Wat ik vooral eng vind is dat je gewoon weet dat de politie er niet tegen opgewassen is. Het is dweilen met de kraan open.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel eng hoor. Waar eindigt dit? Op zo'n manier kunnen ze straks een hele hoop naar hun eigen hand zetten.
Dat ook ja. En het grote probleem is dat die topcriminelen dat ook weten.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ik vooral eng vind is dat je gewoon weet dat de politie er niet tegen opgewassen is. Het is dweilen met de kraan open.
Nou hij zegt eigenlijk niets.......quote:
Hoe snel hadden ze die schutter ook elweer; ik ben het even kwijt.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ik vooral eng vind is dat je gewoon weet dat de politie er niet tegen opgewassen is. Het is dweilen met de kraan open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |