Waarom zouden ze daar dan niet over mogen klagen? Mag dat alleen als je er economische belangen bij hebtquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:27 schreef Mortaxx het volgende:
Oh ze geven die shit gratis wegdan moet je helemaal niet klagen over de huur
Amazon is er groot mee gewordenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tuurlijk niemand die nog boeken leest joh
Fahrenheit 451 is een grotere dystopie voor lezersquote:
Die gaat op mijn bestellijst.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fahrenheit 451 is een grotere dystopie voor lezers
Brave New World is ook tof jaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:58 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Die gaat op mijn bestellijst.
Brave New World + Revisited past ook mooi in het rijtje.
Lijkt me sterk. Is geen snel en makkelijk vermaakquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het gaat over boeken. Zou Braad wel eens een boek gelezen hebben?
Een prentenboek zou al te moeilijk zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Rupsje Nooitgenoeg.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Is dit Socios?quote:
Je zou maar langs komen fietsen en zo'n waus zien die tegen een voorbijkomende trein aan het schreeuwen isquote:
SJUS DE DDRquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou maar langs komen fietsen en zo'n waus zien die tegen een voorbijkomende trein aan het schreeuwen is
Doet me denken aan de Treinenman van Jiskefetquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou maar langs komen fietsen en zo'n waus zien die tegen een voorbijkomende trein aan het schreeuwen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |