Die is pas van afgelopen zaterdag (en gisteren ook weer). Dus denk dat het nog wel even door stijgt. Pas loop volgende week zal dat verwerkt zijn.quote:Op donderdag 15 juli 2021 15:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wil ook nog geen conclusie trekken hoor, maar beetje inschatten wanneer ze de 10000 verwerkt hebben zeg maar
Het was vannacht ook best warm hoor, net zo warm als overdag ongeveer, dus je had sowieso wel liggen zwetenquote:Op donderdag 15 juli 2021 14:37 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Komt goed hoor, vanavond op tijd naar bed. Het gaat al beter dan vannacht, het was veel zweten en wat hoofdpijn. Maar ik zie het positief, mijn immuunsysteem krijgt een spoedcursus en laat dat merken ook
Ben heel benieuwd naar de cijfers dadelijk, buigen we weer om richting de goede kant of ettert de ellende nog door.
Mijn partner vond het ook nodig om ruw om te draaien, precies tegen mijn linkerschouder aanquote:Op donderdag 15 juli 2021 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was vannacht ook best warm hoor, net zo warm als overdag ongeveer, dus je had sowieso wel liggen zweten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |