Ja precies wishfully thinking indeed.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niets meer dan wishfully thinking. Hij leeft hoogstwaarschijnlijk nog. Meer weten we niet.
Dat is precies wat ik bedoelde. Het had ook meteen over en uit kunnen zijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niets meer dan wishfully thinking. Hij leeft hoogstwaarschijnlijk nog. Meer weten we niet.
Goeiendag.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kan soms heel raar lopen inderdaad. In mijn ouwe buurt was een vervelende gast het cafe uitgezet en die kwam een half uur later terug met een pistool en schoot zijn magazijn leeg door het raam. Een oud collega van me die binnen aan de bar zat, werd aan de zijkant van zijn hoofd getroffen, enkele centimeters onder zijn oog, en vervolgens verliet de kogel op dezelfde hoogte aan de andere kant zijn schedel weer. Dus een kogel doorboorde zijn schedel, maar raakte geen vitale organen, en hij is volledig hersteld en buiten de littekens merk je er helemaal niks meer van. Paar centimeter hoger en hij had blind kunnen zijn of de kogel had dwars door zijn slaap gegaan en had hij het niet meer kunnen navertellen. Je kan hier dus rustig spreken van een klein mirakel. De man die naast hem zat had minder geluk, die werd vol in de borst getroffen en overleed ter plekke.
maar ik kan nog wel vaag andere gevallen... maar daar moest ik even voor googelenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 07:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is en Belgische gevangenis. Daar loop je inderdaad zomaar naar buiten.
De EBI daarentegen is wel andere koek
Neequote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:21 schreef FANNN het volgende:
[..]
maar ik kan nog wel vaag andere gevallen... maar daar moest ik even voor googelen
https://www.ad.nl/binnenl(...)akt-in-oss~a5a2b06f/
Ontsnapte gevangene PI Vught opgepakt in OssDe man die afgelopen donderdag wist te ontsnappen uit de gevangenis in Vught is vanmiddag weer gearresteerd. De politie wist de man in een brandgang in Oss te arresteren. Het Openbaar Ministerie hield de kaken stijf op elkaar over de identiteit en de achtergronden van de man die donderdag uit de gevangenis in Vught wist te ontsnappen. De man zat voor een nog onbekend delict in voorarrest toen hij de benen nam. Het personeel zou volgens onbevestigde bronnen pas drie uur later door hebben gekregen dat de man was gevlucht.
Binnenlandredactie 10-03-19,
https://nos.nl/artikel/23(...)t-benaouf-a-achterna
[ afbeelding ]
Bij de meeste ontsnappingspogingen wordt de gedetineerde buiten de gevangenismuren opgewacht door handlangers. Maar vandaag in Zutphen probeerde een groep mannen volgens de politie juist de gevangenis ín te breken om een crimineel te bevrijden.Deze actie doet daarmee sterk denken aan de poging met een helikopter in Roermond twee jaar geleden. Ook toen werd geprobeerd een voor liquidatie veroordeelde crimineel uit de Amsterdamse onderwereld te bevrijden, namelijk Benaouf A.. Hij werd vervolgens overgebracht naar de extra beveiligde gevangenis in Vught - net zoals Omar L. vandaag zijn cel in Zutphen moest verruilen voor een zwaarbeveiligde in Vught.Daarmee lijkt het zeer waarschijnlijk dat L. de gedetineerde is die het doelwit was van de verijdelde uitbraak. L. zit een levenslange celstraf uit voor zijn aandeel in verschillende moorden of pogingen daartoe.
https://www.bd.nl/den-bos(...)verscherpt~a040dc2a/
Meest gezochte crimineel van NederlandTot zijn aanhouding in december in Dubai was Taghi de meest gezochte crimineel van Nederland. Hij zit sinds 19 december opgesloten in Vught. Taghi is hoofdverdachte in het Marengo-proces, een strafzaak die door het Openbaar Ministerie wordt gevoerd tegen zeventien verdachten. Zij worden als vermoedelijke leden van de zogeheten mocro-maffia (criminelen met een Marokkaanse achtergrond, die verdacht worden van handel in onder andere cocaïne) verantwoordelijk gehouden voor een reeks moorden en pogingen daartoe in Nederland in de periode van 2015 tot 2017.Onlangs werd bij de gevangenis in het Gelderse Zutphen geprobeerd om mocromaffia-kopstuk Omar L. te laten ontsnappen. Die poging mislukte, waarna de politie vier mannen wist op te pakken die mogelijk waren betrokken bij de uitbraakpoging. Omar L. verblijft kort na de uitbraakpoging in de EBI.
hmmm moet ik zeker tig topics teruglezen... maar goed... Het kán dus wél
Dan gaat het over de gewone gevangenis daar. De EBI is een gevangenis in een gevangenis. Daar is nog niemand uit ontsnapt in de 30 jaar dat die bestaat.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:21 schreef FANNN het volgende:
[..]
maar ik kan nog wel vaag andere gevallen... maar daar moest ik even voor googelen
Ontsnapte gevangene PI Vught opgepakt in OssDe man die afgelopen donderdag wist te ontsnappen uit de gevangenis in Vught is vanmiddag weer gearresteerd. De politie wist de man in een brandgang in Oss te arresteren. Het Openbaar Ministerie hield de kaken stijf op elkaar over de identiteit en de achtergronden van de man die donderdag uit de gevangenis in Vught wist te ontsnappen. De man zat voor een nog onbekend delict in voorarrest toen hij de benen nam. Het personeel zou volgens onbevestigde bronnen pas drie uur later door hebben gekregen dat de man was gevlucht.
[ afbeelding ]
Bij de meeste ontsnappingspogingen wordt de gedetineerde buiten de gevangenismuren opgewacht door handlangers. Maar vandaag in Zutphen probeerde een groep mannen volgens de politie juist de gevangenis ín te breken om een crimineel te bevrijden.Deze actie doet daarmee sterk denken aan de poging met een helikopter in Roermond twee jaar geleden. Ook toen werd geprobeerd een voor liquidatie veroordeelde crimineel uit de Amsterdamse onderwereld te bevrijden, namelijk Benaouf A.. Hij werd vervolgens overgebracht naar de extra beveiligde gevangenis in Vught - net zoals Omar L. vandaag zijn cel in Zutphen moest verruilen voor een zwaarbeveiligde in Vught.Daarmee lijkt het zeer waarschijnlijk dat L. de gedetineerde is die het doelwit was van de verijdelde uitbraak. L. zit een levenslange celstraf uit voor zijn aandeel in verschillende moorden of pogingen daartoe.
Meest gezochte crimineel van NederlandTot zijn aanhouding in december in Dubai was Taghi de meest gezochte crimineel van Nederland. Hij zit sinds 19 december opgesloten in Vught. Taghi is hoofdverdachte in het Marengo-proces, een strafzaak die door het Openbaar Ministerie wordt gevoerd tegen zeventien verdachten. Zij worden als vermoedelijke leden van de zogeheten mocro-maffia (criminelen met een Marokkaanse achtergrond, die verdacht worden van handel in onder andere cocaïne) verantwoordelijk gehouden voor een reeks moorden en pogingen daartoe in Nederland in de periode van 2015 tot 2017.Onlangs werd bij de gevangenis in het Gelderse Zutphen geprobeerd om mocromaffia-kopstuk Omar L. te laten ontsnappen. Die poging mislukte, waarna de politie vier mannen wist op te pakken die mogelijk waren betrokken bij de uitbraakpoging. Omar L. verblijft kort na de uitbraakpoging in de EBI.
Nee, dit gaat over de PI Vught.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:21 schreef FANNN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of ze kidnappen iemand om zo zijn vrijlating te fixen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan gaat het over de gewone gevangenis daar. De EBI is een gevangenis in een gevangenis. Daar is nog niemand uit ontsnapt in de 30 jaar dat die bestaat.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Of ze kidnappen iemand om zo zijn vrijlating te fixen.
Of dwingen een cipier. Er is echt niet een heel geniaal plan voor nodig hoor.
die beelden van George Floyd waren vreselijk maar als er geen camera's beelden warenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:14 schreef Benny het volgende:
De NOS heeft subtiel gereageerd op waarom zij de beelden niet tonen / de Geenstijl-heisa
Alleen in films werkt dat zo simpel iddquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Of dwingen een cipier. Er is echt niet een heel geniaal plan voor nodig hoor.
Onze regering onderhandelt niet met kidnappers.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Denk je niet dat daar bij de opzet van de EBI over na is gedacht?quote:Of dwingen een cipier. Er is echt niet een heel geniaal plan voor nodig hoor.
Ja en dan? Gevangenissen zijn nooit fool proof . Maar komt die Taghi vrij is hij een schietschijf ik denk dat hij beter kan blijven waar hij is en zijn handlangersquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:34 schreef Bart.Messen het volgende:
Ik vindt het sowieso al knap dat er criminelen zijn geweest die het gelukt is uit een gevangenis te ontsnappen.
Wat heeft George Floyd te maken met Peter de Vries ?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:35 schreef FANNN het volgende:
[..]
die beelden van George Floyd waren vreselijk maar als er geen camera's beelden waren
had die agent lekker zo kunnen door gaan ....
Als je er niet tegen kan moet je gewoon niet klikken...
Omg heremetijd.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:41 schreef Haags het volgende:
Rtl boulevard gaat niet door jong0ns. Ernstige dreiging.
Hoe weet je dit?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
Boulevard afgelast ivm dreiging, studio ontruimd
Sommige knulletjes gaan nu losquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
wtf?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
Net als mijn schoormoeder... 11 jaar heeft ze zo gelegen...quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De moeder van mijn beste vriendin zit ook zo gevangen in haar eigen lichaam, enige wat ze nog kan is huilen (als in, er komen soms tranen uit haar ogen)Ze kan niet meer bewegen, zelfs niet haar wenkbrauwen, niks. Maar ademt wel nog zelfstandig. Er is nooit vastgelegd wat ze wel/niet meer weer wilde in een dergelijke toestand, dus ze 'leeft' al jaren zo in een verpleegtehuis
Dreiging wil niet zeggen bedreigingquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:44 schreef Momo het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat je vanuit de Taghi hoek nu RTL boulevard gaat bedreigen, hopelijk gewoon een "grapjas"...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |