Lekquote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:53 schreef wimderon het volgende:
Is Dommy gelost of is het zijn fiets? De tracker geeft hem solo achter het peloton, op 40 seconden.
Quintana hier voorspellen. Ja nee, leg maar uit.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Manon Lloyd windt er ook geen doekjes om.
Dat klopt, maar ik denk dat het uitstel van executie is. Morgen staan er plm 4000 hoogtemeters op het programma.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je kunt overleven totdat de vlucht vertrokken is ga je vandaag in principe wel overleven.
Wout gaat zich niet meer uit elkaar trekken voor Tokio denk ikquote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Aert kan beter morgen gaan, mooie etappe voor hem. Als je Ventoux kan dan morgen al helemaal
Mhmm misschien niet nee maar ik dacht dat morgen wel een mooie etappe zou zijn en dan drie 'rustdagen' tot ITT. Wellicht dan gelijk afstappen en volgende dag vliegtuig naar Tokyo nemen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Wout gaat zich niet meer uit elkaar trekken voor Tokio denk ik
Ze vliegen vanaf Parijs, Wout zei zelf dat ie gewoon uitfietst.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mhmm misschien niet nee maar ik dacht dat morgen wel een mooie etappe zou zijn en dan drie 'rustdagen' tot ITT. Wellicht dan gelijk afstappen en volgende dag vliegtuig naar Tokyo nemen.
Lijkt mij best een rollercoaster zo van de tour naar Japan vliegen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze vliegen vanaf Parijs, Wout zei zelf dat ie gewoon uitfietst.
Ik denk geen rollercoaster. Op zondag rustig uitfietsen en dan gewoon 's avonds op het vliegtuig stappen op CdG. Mooi tegen de nacht invliegen, en de volgende dag herstellen van de jetlag en de tourimpressies.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Lijkt mij best een rollercoaster zo van de tour naar Japan vliegen.
Ik zou liever toch een paar daagjes thuis uitrusten, al hebben ze daar natuurlijk wel een baby in huis nu, dus lekker door slapen zit er ook niet in.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk geen rollercoaster. Op zondag rustig uitfietsen en dan gewoon 's avonds op het vliegtuig stappen op CdG. Mooi tegen de nacht invliegen, en de volgende dag herstellen van de jetlag en de tourimpressies.
Zal straks nog wel een keer losgaan lijkt mequote:
We worden gelukkig op onze wenken bediend.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal straks nog wel een keer losgaan lijkt me
Hij zal dat zelf het prettigste vinden, maar het is toch een merkwaardig fenomeen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |