Lijkt me dat de politie daar geen uitspraken over doet midden in een onderzoekquote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Natuurlijk haal ik alleen de stukken eruit waar er gepraat over wat voor lieve jongen het oogt, maar hebben de desbetreffende journalisten alleen met paar willekeurige lui gepraat die totaal irrelevant zijn of hebben ze ook bijvoorbeeld bij de politie gepeild wat hij allemaal op zijn kerfstok heeft
Ook dat maakt hij zelf wel uit. Waar bemoei je je mee.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:21 schreef matthijst het volgende:
[..]
Misschien moet ie gewoon niet tweeten dan.
Krijg je ook geen "nieuwsberichten" en vragen
Is dit satire?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:12 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Liberaal. Soft. Individualisme. Zondigen en noem maar op.
Kan dat misschien ergens anders? Dit lijkt me niet het topic waarin we iemand die zo rechts is dat hij Rutte links vindt een platform voor zijn bizarre politieke visie moeten geven.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kan je concrete voorbeelden geven om te illustreren hoe links beleid Nederland volgens jou de afgrond in helpt?
Een jongen die dagelijks Red Bull drinkt en ondanks dat altijd een hele rustige jongen is.quote:
Misschien light?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:24 schreef RetepV het volgende:
[..]
Een jongen die dagelijks Red Bull drinkt en ondanks dat altijd een hele rustige jongen is.
Meh, hij is imo gewoon koelbloedig, maar zeker niet rustig.
Wat random buren van 'm vonden boeit mij ook geen reet, maar blijkbaar lezen mensen dat graag. Dat jij en ik vinden dat het geen toegevoegde waarde heeft maakt het nog niet dat men sympathie voor hem probeert op te wekken. Waarom zou men dat doen, en heb je aanwijzingen dat het werkt?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Maar dan kan ik ook stellen dat het niet zien als verheerlijking of opwekking van sympathie gewoonweg naïef is.
Natuurlijk haal ik alleen de stukken eruit waar er gepraat over wat voor lieve jongen het oogt, maar hebben de desbetreffende journalisten alleen met paar willekeurige lui gepraat die totaal irrelevant zijn of hebben ze ook bijvoorbeeld bij de politie gepeild wat hij allemaal op zijn kerfstok heeft?
Als je een lief verleden volgens willekeurige random lui op straat mag je dus meer maken? zoals mensen trachten dood te schieten op straat? ik zie de toegevoegde waarde niet van dat jan en alleman maar even moeten melden dat hij als een lieve jonge oogde. De jongen heeft een bijnaam genomen "demper" en rapt over inbreken terwijl wij lopen te slapen.
Leg dan eens uit waarom het verheerlijking is?quote:Als journalisten echt respect hebben voor Peter dan wel de familie van Peter gaan ze niet proberen te scoren, je zal maar half verlamd wakker worden uit je coma en overal lees je van je mede journalisten dat het oh zo lieve jongen is.
Who the fuck cares, hij heeft waarschijnlijk een moordpoging of zelfs moord op zijn kerfstok. Ik zie het als verheerlijking ja,
Ja, heus?quote:hou dat soort nonsense uit de media. Zo krijg je straks weer protesten van BLM of andere liefdadigheid organisaties die met vlaggen "Free Delano G" door de straten van Amsterdam gaan lopen.
Het ironische is dat Peter het zo gewild had. Als het bv Bram Moszkowicz was die door Delano was afgeknald had Peter R bij alle talkshows gezeten om te vertellen wat een goede jongen het was en dat de hulp en kansen te kort schieten voor dit soort jongens om vervolgens schuimbekkend in een discussie met een hiddema te belanden als die zegt dat het gelul is.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Maar dan kan ik ook stellen dat het niet zien als verheerlijking of opwekking van sympathie gewoonweg naïef is.
Natuurlijk haal ik alleen de stukken eruit waar er gepraat over wat voor lieve jongen het oogt, maar hebben de desbetreffende journalisten alleen met paar willekeurige lui gepraat die totaal irrelevant zijn of hebben ze ook bijvoorbeeld bij de politie gepeild wat hij allemaal op zijn kerfstok heeft?
Als je een lief verleden volgens willekeurige random lui op straat mag je dus meer maken? zoals mensen trachten dood te schieten op straat? ik zie de toegevoegde waarde niet van dat jan en alleman maar even moeten melden dat hij als een lieve jonge oogde. De jongen heeft een bijnaam genomen "demper" en rapt over inbreken terwijl wij lopen te slapen.
Als journalisten echt respect hebben voor Peter dan wel de familie van Peter gaan ze niet proberen te scoren, je zal maar half verlamd wakker worden uit je coma en overal lees je van je mede journalisten dat het oh zo lieve jongen is.
Who the fuck cares, hij heeft waarschijnlijk een moordpoging of zelfs moord op zijn kerfstok. Ik zie het als verheerlijking ja, hou dat soort nonsense uit de media. Zo krijg je straks weer protesten van BLM of andere liefdadigheid organisaties die met vlaggen "Free Delano G" door de straten van Amsterdam gaan lopen.
De manier waarop de linkse media de publieke opinie probeert te beïnvloeden is zorgwekkend. Schrijven over hoe lief en rustig een moordaanslagpleger was is een slinkse manier om gevoelens van medeleven op te wekken. Volgens links is het ideale leven namelijk een leven zonder haat en geweld en elk vorm van haat is een dreigement voor het maatschappelijk plaatje wat ze in hun bekrompen gedachtegoed hebben.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verheerlijken van criminelen, is dat ook links gedachtegoed?
Ja en welke wetswijziging hebben zij het voor elkaar gekregen dat in tegenstrijd is met linkse gedachtegoed? Volgens mij is links nog altijd de baas geweest daarover.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toch regeert rechts al jaren en jaren. Bijzonder wel vind je ook niet?
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Dankjewel.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:29 schreef Werkperd het volgende:
[..]
De manier waarop de linkse media de publieke opinie probeert te beïnvloeden is zorgwekkend. Schrijven over hoe lief en rustig een moordaanslagpleger was is een slinkse manier om gevoelens van medeleven op te wekken. Volgens links is het ideale leven namelijk een leven zonder haat en geweld en elk vorm van haat is een dreigement voor het maatschappelijk plaatje wat ze in hun bekrompen gedachtegoed hebben.
Afschuw hebben tegen de dader is heel normaal. Je hoeft daarvoor ook niet op een rechtsspraak te wachten. Dat is slechts formeel en je hoeft ook geen professor te zijn om te weten dat Delano G de schutter was. Meneer woont in Rotterdam en loopt toevallig door de lange leidsedwarsstraat terwijl een journalist wordt neergeknald. Sorry, maar die straat 550 meter lang en staat vol met winkels die beveiligingscamera's hebben. Ook enorm veel ooggetuigen. Dit is ook de reden waarom de persoon zo snel getraceerd en gearresteerd kon worden.
De taak van rechercheteam is nu om de opdrachtgevers te achterhalen. Ik hoop dat de zaak niet wordt afgesloten met een poep verhaal zoals Delano G had mentale stoornissen en heeft dit wegens persoonlijke redenen op eigen wil etc. gedaan.
Gelijk. Ik vind dat we hier geen politieke discussies moeten voeren.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:21 schreef Fugue het volgende:
Maak anders lekker een eigen topic over hoe links beleid dat eigenlijk de VVD is heel Nederland naar de tyfus helpt. Heeft Peter R nu geen boodschap aan.
Meen je dat serieus? Om er maar 1 uit te pakken: "Links" is pro individualisme?! Bijzondere definitie van "links" hanteer jij..quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:12 schreef Werkperd het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:29 schreef Werkperd het volgende:
[..]
De manier waarop de linkse media de publieke opinie probeert te beïnvloeden is zorgwekkend. Schrijven over hoe lief en rustig een moordaanslagpleger was is een slinkse manier om gevoelens van medeleven op te wekken. Volgens links is het ideale leven namelijk een leven zonder haat en geweld en elk vorm van haat is een dreigement voor het maatschappelijk plaatje wat ze in hun bekrompen gedachtegoed hebben.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:33 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Gelijk. Ik vind dat we hier geen politieke discussies moeten voeren.
Ophouden nu over links en rechts. Totaal gene toegevoegde waarde hier.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Om er maar 1 uit te pakken: "Links" is pro individualisme?! Bijzonder definitie van "links" hanteer jij..![]()
Maar dit lijkt me verder nogal off topic hier.
Je haakte zelf op het linksrechtsgelul in, maar nu het je te heet onder de voeten wordt heeft het geen toegevoegde waarde meer?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:37 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ophouden nu over links en rechts. Totaal gene toegevoegde waarde hier.
Vreemd om dit te posten als je vindt dat het geen toegevoegde waarde heeft hier.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:12 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je staat nogal voor lul inderdaadquote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:37 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ophouden nu over links en rechts. Totaal gene toegevoegde waarde hier.
Joh zorg jij dan zelf eens voor een andere inbreng dan. In plaats van weer een zinloze discussie uit te lokken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:39 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Je haakte zelf op het linksrechtsgelul in, maar nu het je te heet onder de voeten wordt heeft het geen toegevoegde waarde meer?
[..]
Vreemd om dit te posten als je vindt dat het geen toegevoegde waarde heeft hier.
Oh spuit 11, @:Isdatzo had al op die hypocrisie gewezen.
En dat zeg jij?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:41 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Joh zorg jij dan zelf eens voor een andere inbreng dan. In plaats van weer een zinloze discussie uit te lokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |