Dat weet ik zeker dat bij ons niet gebeurde. Wij hadden zo nu en dan een leesuurtje, maar dat was wel altijd gewoon in ons eigen klaslokaal.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 00:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Wij werden er de klas voor uit gehaald, naar een ander deel van de school gestuurd en gingen daar in groepjes boeken (voor)lezen, waarbij je dacht ik ook met kinderen uit andere klassen kon komen te zitten
"In het eerste boek lezen we hoe de kinderen hun beide ouders verliezen"quote:Op zaterdag 10 juli 2021 00:49 schreef skysherrif het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ellendige_avonturen
oja dit verhaal
en het lezen ging dan zo tergend langzaam dat het alsmaar saaier werd
Stiekem kon jij al zo goed lezen dat je nooit Avi hebt hoeven doenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 00:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij deed onze school helemaal niet aan dat avi, nooit van gehoord iig, maar ik zie wel dat het al in 1972 ontwikkeld is.
Of ik heb me er gewoon nooit mee bezig gehouden, dat kan ook. Ik was vaak al lang blij dat we even een uurtje mochten lezen ipv spelling of rekenen ofzo.
Het was in alle opzichten daadwerkelijk een ellendig verhaalquote:Op zaterdag 10 juli 2021 00:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"In het eerste boek lezen we hoe de kinderen hun beide ouders verliezen"
Klinkt als een gezellige reeks.
He Reiter, ho Reiter, he Reiter, immer weiterquote:
JA DITquote:Op zaterdag 10 juli 2021 00:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Wij werden er de klas voor uit gehaald, naar een ander deel van de school gestuurd en gingen daar in groepjes boeken (voor)lezen, waarbij je dacht ik ook met kinderen uit andere klassen kon komen te zitten
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 00:49 schreef skysherrif het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ellendige_avonturen
oja dit verhaal
en het lezen ging dan zo tergend langzaam dat het alsmaar saaier werd
In mijn kenmerkende bescheidenheid zal ik zeggen dat ik me dat niet kan voorstellen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 00:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Stiekem kon jij al zo goed lezen dat je nooit Avi hebt hoeven doen
quote:
Nee nu je het zegt, je leest best slechtquote:Op zaterdag 10 juli 2021 00:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In mijn kenmerkende bescheidenheid zal ik zeggen dat ik me dat niet kan voorstellen.![]()
Maar dat kan ik natuurlijk wel![]()
Er is bescheidenheid en er is overdrijven natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 00:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee nu je het zegt, je leest best slecht
Dat je ons toch zo goed kan begrijpen hier!
Ah, zingen ze dát! Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 10 juli 2021 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
He Reiter, ho Reiter, he Reiter, immer weiter
Ja, moest ik opzoeken.![]()
Ja, ik stond er ook van te kijken. Ik doe meestal maar wat als ik dit meeblèr.quote:
mciowamicowamiocwamo HAHAHAHAquote:Op zaterdag 10 juli 2021 01:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik stond er ook van te kijken. Ik doe meestal maar wat als ik dit meeblèr.
Vooral die ene journalist van BNR die er telkens zit is erg leuk!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:15 schreef ijs_beer het volgende: Zit naar de de Oranjezomer te kijken. T is zowaar nog leuk.
![]()
Zoiets inderdaad.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 01:09 schreef H_T het volgende:
[..]
mciowamicowamiocwamo HAHAHAHA
mifoemiocewmqaiwaniodniaw HOHOHOHO
mdioaw HE miowa HO miowehjo HOOOOO
Dschin, Dschin, Dschnighis Khan!
Jij kan dit joikendquote:Op zaterdag 10 juli 2021 01:09 schreef H_T het volgende:
[..]
mciowamicowamiocwamo HAHAHAHA
mifoemiocewmqaiwaniodniaw HOHOHOHO
mdioaw HE miowa HO miowehjo HOOOOO
Dschin, Dschin, Dschnighis Khan!
Nu al?quote:
*gluurt terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |