Ik refresh me ook ongans, maar niks hoor...quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:15 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Wanneer zou dit op Discovery app komen??
We betalen echt voor jan l*l met hun pauper app.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:15 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Wanneer zou dit op Discovery app komen??
Las dit online:quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
We betalen echt voor jan l*l met hun pauper app.
Dat is iets meer dan een week geleden. Dan kan het toch niet meer zo lang duren voordat het ook op D+ staat.quote:The Other Way season 4 aired its premiere on TLC on Sunday, January 29.
Echt he! Wij hadden hier eigenlijk verwacht dat we afgelopen vrijdag zouden kunnen beginnen... was een flinke tegenvaller dat hij er niet op stond. Daar ging onze datenight hahahaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik refresh me ook ongans, maar niks hoor...
Het lijkt wel alsof ze elk seizoen dommere mensen weten te vinden, ik kan er echt geen enkele sympathiek vinden tot noch toequote:
Het zijn meerdere langzame treincrashes die je ziet aankomen.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:23 schreef rena het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze elk seizoen dommere mensen weten te vinden, ik kan er echt geen enkele sympathiek vinden tot noch toe
Ik inmiddels ook. De app is traag, afleveringen komen eerder op TV dan op de app, dus we kijken gewoon lekker via opnames van de TV. Je mist er niks aan.quote:
Ja. Heerlijk awkward.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:33 schreef Za het volgende:
Bij TLC is onlangs een nieuwe 90 days the other way gestart.
Met de geweldige Jasmine en Gino.
[ afbeelding ]
Kijkt iemand dit?
Gewoon totale oogkleppen op voor de situatie. Ze wil vooral een dure lifestyle, die Gino haar in de VS nooit kan bieden. Dit heeft echt totaal geen toekomst, maar dat kon iedereen al voorspellen aan het begin van die relatie.quote:
Ze lijkt zo dol op Gino, die haar liefde ook nog continu afwijst. Imo kan ze makkelijk een leuke kerel vinden ook een die haar de gewenste lifestyle kan bieden.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:37 schreef SEMTEX het volgende:
Gewoon totale oogkleppen op voor de situatie. Ze wil vooral een dure lifestyle, die Gino haar in de VS nooit kan bieden. Dit heeft echt totaal geen toekomst, maar dat kon iedereen al voorspellen aan het begin van die relatie.
Ja, ze is heel knap, maar zoals ze zelf al zegt ook heel jaloers en waarschijnlijk behoorlijk craycray in relaties.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:45 schreef Za het volgende:
[..]
Ze lijkt zo dol op Gino, die haar liefde ook nog continu afwijst. Imo kan ze makkelijk een leuke kerel vinden ook een die haar de gewenste lifestyle kan bieden.
Ik vind haar toch erg leuk in al haar vreemdheid, en ook knap al ziet ze er in de stukjes tussendoor opeens anders uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Doet een beetje denken aan Larissa.quote:Op maandag 17 juli 2023 16:35 schreef SEMTEX het volgende:
Ja, ze is heel knap, maar zoals ze zelf al zegt ook heel jaloers en waarschijnlijk behoorlijk craycray in relaties.
Zelfs nu ze haar gezicht heeft laten verbouwen kan ik haar niet knap noemen. In tegendeel, ze zag er voorheen juist leuker en frisser uit. Betwijfel ook of ze met haar onredelijke gedachten een leukere vent kan vinden hahaquote:Op maandag 17 juli 2023 15:45 schreef Za het volgende:
[..]
Ze lijkt zo dol op Gino, die haar liefde ook nog continu afwijst. Imo kan ze makkelijk een leuke kerel vinden ook een die haar de gewenste lifestyle kan bieden.
Ik vind haar toch erg leuk in al haar vreemdheid, en ook knap al ziet ze er in de stukjes tussendoor opeens anders uit.
Zeker! Ik vond Jasmine ondanks haar jaloezie en drift leuk. Ze leek me best slim (ze was docent volgens mij en spreekt voor een Midden-Amerikaanse goed Engels). Maar ineens ziet ze er behoorlijk verspookt uit. Zonde, want ze was zo mooi.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:33 schreef Za het volgende:
Met de geweldige Jasmine en Gino (de anderen zijn nieuwe kandidaten)
[ afbeelding ]
Kijkt iemand dit?
Is inmiddels begonnen in Nederland trouwens.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:16 schreef RipCity het volgende:
Nieuwe Nederlandse deelnemer (the other way)
https://www.reddit.com/r/(...)content=2&utm_term=1
Uit een gat in Drenthe
Angela en Big Ed gaat dat wel goed in dat resort?quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:21 schreef Mylene het volgende:
Ja, weer een spin-off, het wordt verder uitgemolken: 90 Day Fiancé, The Last Resort.
[ afbeelding ]
En ook nog eens 99.9% scripted.quote:Op zondag 20 augustus 2023 08:21 schreef Mylene het volgende:
Ja, weer een spin-off, het wordt verder uitgemolken: 90 Day Fiancé, The Last Resort.
[ afbeelding ]
Volg dit al heel lang op tv en ook de afleveringen van Pillow Talk. Heel leuk om te volgen.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:33 schreef Za het volgende:
Met de geweldige Jasmine en Gino (de anderen zijn nieuwe kandidaten)
[ afbeelding ]
Kijkt iemand dit?
Als Jasmine zo´n goede baan heeft waarom moet hij dan dat dure appartement voor haar bekostigen? Ik vind haar niet meer dan een klaploper. Zélfs haar haerextentions moet hij betalen voor haar en zij vindt dat ook héél gewoon hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zeker! Ik vond Jasmine ondanks haar jaloezie en drift leuk. Ze leek me best slim (ze was docent volgens mij en spreekt voor een Midden-Amerikaanse goed Engels). Maar ineens ziet ze er behoorlijk verspookt uit. Zonde, want ze was zo mooi.
Ik heb gisteren een aflevering gezien waarin iemand voor het oog van de camera naar het toilet ging. Dat was wel een dieptepunt wat mij betreft.
Schijnbaar was ze docent Amerikaanse literatuur en verdiende ze circa 3000 dollar per maand, maar is ze haar baan kwijtgeraakt en geeft ze daar Gino (indirect) de schuld van:quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als Jasmine zo´n goede baan heeft waarom moet hij dan dat dure appartement voor haar bekostigen? Ik vind haar niet meer dan een klaploper. Zélfs haar haerextentions moet hij betalen voor haar en zij vindt dat ook héél gewoon hoor.
Nee, dat hebben meer mensen zich afgevraagd. Liz is haar halfzus (dezelfde moeder, andere vader). Zelf heeft Jasmine twee zoons, die buiten beeld worden gehouden.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:33 schreef Woepsie het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt of de inwonende zus van Jasmine wel haar zus is?
Ik dacht idd dat het haar dochter was...quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:33 schreef Woepsie het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt of de inwonende zus van Jasmine wel haar zus is?
Dat ze haar baan verloor door foto´s die door een ex van Gino openbaar zijn gemaakt is natuurlijk verschrikkelijk. Maar wat kan Gino daar aan doen en hoe komt die ex dan aan die foto´s? Door Gino doorgespeeld aan haar? Dan wil je toch helemaal niets meer met zo´n galbak te maken hebben? Ik vind die Gino überhaupt een vreselijke vent en kan ik haar agressieve buien nu beter begrijpen. Als het allemaal waar blijkt te zijn natuurlijk.quote:Op maandag 28 augustus 2023 14:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Schijnbaar was ze docent Amerikaanse literatuur en verdiende ze circa 3000 dollar per maand, maar is ze haar baan kwijtgeraakt en geeft ze daar Gino (indirect) de schuld van:
[ afbeelding ]
Ze stelt zelfs dat ze is gepromoveerd:
[ afbeelding ]
Bron
Dat idd, wat moet je nog met een vent die jouw (compromitterende) foto's doorstuurt aan zijn ex?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat ze haar baan verloor door foto´s die door een ex van Gino openbaar zijn gemaakt is natuurlijk verschrikkelijk. Maar wat kan Gino daar aan doen en hoe komt die ex dan aan die foto´s? Door Gino doorgespeeld aan haar? Dan wil je toch helemaal niets meer met zo´n galbak te maken hebben? Ik vind die Gino überhaupt een vreselijke vent en kan ik haar agressieve buien nu beter begrijpen. Als het allemaal waar blijkt te zijn natuurlijk.
Gino heeft die foto's opgestuurd aan zijn ex om op te scheppen over z'n nieuwe vriendin. Heb je dat allemaal gemist in een eerder seizoen? Dat leverde een idiote scene op.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat ze haar baan verloor door foto´s die door een ex van Gino openbaar zijn gemaakt is natuurlijk verschrikkelijk. Maar wat kan Gino daar aan doen en hoe komt die ex dan aan die foto´s? Door Gino doorgespeeld aan haar? Dan wil je toch helemaal niets meer met zo´n galbak te maken hebben? Ik vind die Gino überhaupt een vreselijke vent en kan ik haar agressieve buien nu beter begrijpen. Als het allemaal waar blijkt te zijn natuurlijk.
O, dat was ik helemaal vergeten! Natuurlijk heb ik dat gezien en nu weet ik het weer nu ik het terugzie. Dat was toch ook vreselijk en wat moet die meid nou nog met hem?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gino heeft die foto's opgestuurd aan zijn ex om op te scheppen over z'n nieuwe vriendin. Heb je dat allemaal gemist in een eerder seizoen? Dat leverde een idiote scene op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 september 2023 18:48 schreef Mylene het volgende:
Deze had ik niet zien aankomen, niet verwacht, van 90 Days Fiance UK. Ik weet niet of de tweede serie wordt uitgezonden op TLC. Ik ben er ook maar pas mee begonnen om te kijken via discovery+. Voor de zekerheid maar een spoiler.Ja, die vond ik ook echt heel leuk bij elkaar, maar volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[edit: oh wacht ik ben in de war met een ander stel, ik dacht dat je het over dat meisje met die enthousiaste wenkbrauwen en die gast uit Libanon hadwaaaat. ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door SEMTEX op 22-09-2023 13:10:31 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Het was me weer een aflevering vol met ruzies. Het ene moment is het weer heel liefdevol om vervolgens op een volgend moment volledig te ontploffen en het oude gedrag terug te zien bij de meeste stellen. Geen van de stellen zullen een vaste verbintenis overleven, stuk voor stuk losers 1ste klas!![]()
![]()
Ik ben een van de weinige die deze serie kennelijk volgt dus zinloos er nog verslag van te gaan doen.![]()
![]()
Ik volg ze af en toe, maar er zijn zoveel spin offs dat ik de draad kwijt ben. Ik wacht tot de HBO MAX en Discovery samen gaan, dan kan die series rustig in mijn eigen tempo kijkenquote:Op zaterdag 30 september 2023 11:02 schreef Chea49 het volgende:
Ik ben een van de weinige die deze serie kennelijk volgt dus zinloos er nog verslag van te gaan doen.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Ik kijk van alles op discovery+quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:02 schreef Chea49 het volgende:
Ik ben een van de weinige die deze serie kennelijk volgt dus zinloos er nog verslag van te gaan doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |