Zouden andere keepers nu ook eindelijk is gaan wachten?quote:
Het zou in ieder geval slim zijn war te variëren.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zouden andere keepers nu ook eindelijk is gaan wachten?
Hopelijk wel, dan stoppen al die mafkezen eindelijk met die wanstaltige aanloopjes.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zouden andere keepers nu ook eindelijk is gaan wachten?
Dank je, dank je.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:34 schreef DeeBee het volgende:
Wij hebben altijd in @:Koffieplanter geloofd
Ik vind het ook echt onvoorstelbaar dat je dus gewoon de keeper niet kent. Als je weet dat de keeper blijft staan weet je ook meteen dat je de bal zo hard mogelijk in een hoek moet schieten.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:02 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Hopelijk wel, dan stoppen al die mafkezen eindelijk met die wanstaltige aanloopjes.
Laatste grote toernooi, heb ik begrepen. Nog een jaar Eredivisie en dan met pesjoen.quote:
Twee van je betere spelers ook nog eens. God verhoede dat je die eerder inbrengt.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twee spelers inbrengen speciaal voor de strafschoppen die allebei missen.
Die waren allemaal voor Engeland?quote:
Eindelijk.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laatste grote toernooi, heb ik begrepen. Nog een jaar Eredivisie en dan met pesjoen.
Is dat Danilo?quote:Op maandag 12 juli 2021 00:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laatste grote toernooi, heb ik begrepen. Nog een jaar Eredivisie en dan met pesjoen.
Ah, ik zat te ramptoeristen bij BBC.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |