Die zie ik inderdaad niet snel meer rechtop staan. Zijn rug rechten daarentegen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Staat er beter voor dan Jovenel Moïse.
https://streamable.com/d5ue43quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:59 schreef franklop het volgende:
Deze kwam naar voren in mijn twitter tijdlijn. Heb jij daar iets mee te maken @:wimderon ?
[ twitter ]
Erg mooi. En wat een walgelijke man, voor zover dat nog niet duidelijk was.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:11 schreef Koffieplanter het volgende:
De volgende klap van Follow the Money aan het adres van Sywert.
Lijkt een combi van Fred van Leer en Floortje Mackaijquote:
Nachtclubs maar weer open doen.quote:
Ze komen bijna boven de 150quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:51 schreef El-Stinho het volgende:
Goede afrekeningen met de VVD en Wilders gelezen in de Courant, dus dat zal weer +3 zetels voor PVV en VVD worden.
Het was ergens lekker om je elke zaterdagochtend aan hem te ergeren maar het waren uiteindelijk gewoon vreselijke columns.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:59 schreef hhh38 het volgende:
https://www.trouw.nl/cs-b0ce6026
Definitief einde tijdperk Henk?!
@:El-Stinho
Gelukkig hebben we Hans Wiegel nogquote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was ergens lekker om je elke zaterdagochtend aan hem te ergeren maar het waren uiteindelijk gewoon vreselijke columns.
Coronacijfers 500. 1500. 3000. 6000. 10000. Het gaat niet goed. Mark Rutte en Hugo de Jonge grijpen in. Geen feestjes meer. De jongeren moeten thuis blijven. Regels worden niet goed opgevolgd. Horeca boos. Veel succes aan Mark en Hugo.quote:
Vialli zat ook niet in de bus toen wij tegen Turkije moestenquote:Op zondag 11 juli 2021 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
En de Sjoerd Mossou's van deze wereld vinden dit weer prachtig. Wat een intens vervelend land, alles is een act.
Ik vind het wel grappig, wat is hier nou weer mis mee?quote:Op zondag 11 juli 2021 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
En de Sjoerd Mossou's van deze wereld vinden dit weer prachtig. Wat een intens vervelend land, alles is een act.
quote:Op zondag 11 juli 2021 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Het is amateurtoneel, aanstellerig gedrag. Daar hou ik niet van. Wat is hier grappig aan?quote:Op zondag 11 juli 2021 16:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig, wat is hier nou weer mis mee?
quote:Op zondag 11 juli 2021 16:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geef maar toe, jij hoopt dit stiekem ook.
quote:Op zondag 11 juli 2021 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit allemaal voor bullcrap joh. Houd je waffel Gerrie.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ twitter ]
En dit?
Harry Maguire is ook zo'n fantastisch persoon he Gary.
Dat je dit bedenkt en daadwerkelijk een toernooi lang volhoudt vind ik wel geinig. Niet alles is een vervelende act.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is amateurtoneel, aanstellerig gedrag. Daar hou ik niet van. Wat is hier grappig aan?
Zoals woensdagavond, want dan deugt de VAR opeens weer wel.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gerrie Linneker is een demagoog van buitenaardse proporties.
Hij zag 2 penalty's zelfs in dezelfde actie. Toch 2 meer dan 97% van de rest van de wereldquote:Op zondag 11 juli 2021 18:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zoals woensdagavond, want dan deugt de VAR opeens weer wel.
Ook de cynische reflex die ik eerst had, maar je hoeft alleen dit beeld te zien om er niet zwaar aan te tillen.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:52 schreef franklop het volgende:
Ik zie dat iedereen weer lyrisch is geweest over Messi ook. Niet Argentinië, maar MESSI wint de Copa.
Naja hij had best eerder een prijs met ze kunnen pakken me dunkt.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook de cynische reflex die ik eerst had, maar je hoeft alleen dit beeld te zien om er niet zwaar aan te tillen.
[ tweet ]
In 2014 lag het niet bepaald aan hemquote:Op zondag 11 juli 2021 18:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Naja hij had best eerder een prijs met ze kunnen pakken me dunkt.
Mensen vergeten nog wel eens dat voetbal een teamsport is, zeer vermoeiendquote:Op zondag 11 juli 2021 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind dat type-discussie zo vermoeiend.
Ronaldo was in de beslissende finale ook slechts een cheerleader voorafgaand een weinig imponerende reeks (zowel voetballend als kwaliteit opponenten) naar de eindzege.quote:Op zondag 11 juli 2021 19:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mensen vergeten nog wel eens dat voetbal een teamsport is, zeer vermoeiend
Zelden is een underdog zo onsympathiek geweestquote:Op zondag 11 juli 2021 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
Uiteindelijk mogen de Italiaantjes wel winnen, overigens. Italianen creëren ideeën, Engelsen kopen ze. Daar hou ik niet zo van.
Is dat serieus?quote:Op zondag 11 juli 2021 18:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij zag 2 penalty's zelfs in dezelfde actie. Toch 2 meer dan 97% van de rest van de wereld
Volgens mij is er niet echt een underdog. Alleen qua prijzenkast misschienquote:Op zondag 11 juli 2021 19:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zelden is een underdog zo onsympathiek geweest![]()
quote:
Wat zijn je slaaptijden?quote:Op zondag 11 juli 2021 19:56 schreef franklop het volgende:
Veel plezier met de finale allen. We juichen voor Italië
Ik zie vannacht wel wat de uitslag is
Afgelopen nacht; 21.00 tot 23.30 en van 8.30 tot 10.30, met tussendoor wat korte slaapjesquote:Op zondag 11 juli 2021 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat zijn je slaaptijden?
Hoe gaat het voor de rest, veel wakker snachts?
Dit is een tikkie overdreven. Dit was mijn eerste reactie op een 5-2-3.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Vooraf collectief roepen dat het verschrikkelijk gaat worden --> kijken --> constateren dat het inderdaad verschrikkelijk was. Waarom, waarom, waarom?
Waarom zou je de tv hiervoor niet aanzetten?quote:Op zondag 11 juli 2021 21:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kijk niet, maar ik zit klaar voor de meltdowns.
Heb wel wat beters te doen.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zou je de tv hiervoor niet aanzetten?
En om de minuut ververs je Fok! haha!quote:Op zondag 11 juli 2021 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op dit moment zit ik buiten en lees ik een boek.
Iedere post op dit forum wil ik lezen, mij ontgaat niets. Stel je voor dat er over mij gepraat is, dat mag ik niet missen.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En om de minuut ververs je Fok! haha!
Hij wil graag laten zien hoe superieur hij zichzelf vindt.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En om de minuut ververs je Fok! haha!
Ja, is daar iets mis mee dan? De waarheid mogen we altijd benoemen.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij wil graag laten zien hoe superieur hij zichzelf vindt.
Je vragen waarom we ernaar kijken vond ik op zich al genoeg. Ik heb de TV nu maar uitgezet.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, is daar iets mis mee dan? De waarheid mogen we altijd benoemen.
Nee, die hebben te weinig diepgang en maken vreemde keuzes in de finale fase.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Italianen komen nooit door deze muur heen, dit is gespeeld.
Ik weet niet of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:44 schreef DeeBee het volgende:
Ingurlund aids die het EK gaat winnen, terwijl @:Koffieplanter mij het beloofde land bleef beschrijven.
Beflikkerd.
Gelukkig lees je alleen kwaliteit.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op dit moment zit ik buiten en lees ik een boek.
Jeetje.quote:Angst voor een aanslag met een raketwerper of met automatische vuurwapens op het redactielokaal van RTL Boulevard aan het Leidseplein in Amsterdam is volgens bronnen binnen het opsporingsapparaat de reden dat de uitzending van zaterdagavond geen doorgang kon vinden.
Zou je hem voor 11 miljoen laten gaan?quote:Op zondag 11 juli 2021 21:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heeft wel een leuk schot in de benen maar ik zeg van niet.
Ben ik er toch weer ingetuind.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik weet niet of er lucht of zand in een bal zit.
Hoe is Frank geen kampioen gewordenquote:Op zondag 11 juli 2021 22:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ben ik er toch weer ingetuind.
Wat een mokerslechte pot voetbal, lol. Slechter dan de 2010 vinale zelfs.
De enige kans is een bevlieging van de Italiaanse Berghuis.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, die hebben te weinig diepgang en maken vreemde keuzes in de finale fase.
Gewoon 8 totale nonvoetballers opstellen en dan alsnog voor komen.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik lees dat mensen Marten de Rice goed vonden spelen.
Voetjebal is écht geen sport.
Zegt toch genoeg, als je een Engeland opstelt waarin Rice de beste man kan zijnquote:Op zondag 11 juli 2021 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik lees dat mensen Marten de Rice goed vonden spelen.
Voetjebal is écht geen sport.
MaAr dE dAtaAnaLisTen @wimderonquote:Op zondag 11 juli 2021 22:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Zegt toch genoeg, als je een Engeland opstelt waarin Rice de beste man kan zijn
Gerrit Zuidpoort is een voetbalhater
Mount is wel goed. Daar geniet ik wel van.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gewoon 8 totale nonvoetballers opstellen en dan alsnog voor komen.
Dan kun je het niet over vandaag hebbenquote:Op zondag 11 juli 2021 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mount is wel goed. Daar geniet ik wel van.
Dit appte mijn vader net ook.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vond alleen Chiesa goed vandaag, maar die raakt dan weer geblesseerd. Vreselijke wedstrijd.
Goed dat ik dus wat anders ben gaan doen.quote:
Erg jammer dat Locatelli nu pas komt.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vond alleen Chiesa goed vandaag, maar die raakt dan weer geblesseerd. Vreselijke wedstrijd.
Nachtrustquote:Op zondag 11 juli 2021 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben op dit moment een boek aan het lezen in de tuin, ik mis dus niks?
Het is geen Frankrijk, maar toch.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Was gezellig vandaag op de Marker Wadden!
Een boek lezen in de tuin.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Morgen geen Tour, wat moet ik nu met mijn leven?
Morgen gaat het regenen.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een boek lezen in de tuin.
Sterf niet als een.........quote:Op zondag 11 juli 2021 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goed dat ik dus wat anders ben gaan doen.
Er is vandaag een juniorenkoers gewonnen door iemand met de fantastische naam Job Boontjes.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Morgen geen Tour, wat moet ik nu met mijn leven?
Die ken ik! Maar ik was ontdaan door het feit dat het Estse fenomeen Frank Aron Ragilo geklopt werd.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:14 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Er is vandaag een juniorenkoers gewonnen door iemand met de fantastische naam Job Boontjes.
Ik verwacht binnenkort een lange lyrische post over dit nieuwe fenomeen.
Ik zeg maar niks. Ik ken die Oliver niet.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:14 schreef wimderon het volgende:
Mason Mount (onzichtbaar vandaag, Bob) is de zoon van Michael Oliver hè?
Dan moet Bert Bolle je ook aanspreken.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:14 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Er is vandaag een juniorenkoers gewonnen door iemand met de fantastische naam Job Boontjes.
Die maakt wel spannende ritjesquote:Op zondag 11 juli 2021 23:14 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Die laatste.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:18 schreef Szura het volgende:
Wie is er een grote debiel: Pickford of Maguire? Ik kan niet kiezen.
Familie van Thijs?quote:Op zondag 11 juli 2021 23:14 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Pickfordquote:Op zondag 11 juli 2021 23:18 schreef Szura het volgende:
Wie is er een grote debiel: Pickford of Maguire? Ik kan niet kiezen.
Hond is niet onder de indrukquote:Op zondag 11 juli 2021 23:26 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe medelijden-tweet is uit.
Ja sorry maar dat wijf zit gewoon de hele dag op de bank te vreten. Je maakt mij niks anders wijs.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:26 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
2k likes al, missie geslaagd.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:26 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 11 juli 2021 23:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks. Ik ken die Oliver niet.
Wat een kolos.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:26 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Ja de Engelsen gaan nu afmaken wat de Duitsers in 1940 niet helemaal lukten.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:54 schreef Szura het volgende:
JAAAAAAAAAAAA BREEK LONDEN MAAR AF NU JAAAAAAAAAAAAAA
Verdiende loon voor voetbalhater Gerrit Zuidpoortquote:Op zondag 11 juli 2021 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twee spelers inbrengen speciaal voor de strafschoppen die allebei missen.
Deze wedstrijd verdiende geen winnaar.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Verdiende loon voor voetbalhater Gerrit Zuidpoort
Het walgelijke Engeland dat verliest, mag gevierd worden. Niets is walgelijker dan het irritante klote Engeland.quote:
Zouden andere keepers nu ook eindelijk is gaan wachten?quote:
Het zou in ieder geval slim zijn war te variëren.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zouden andere keepers nu ook eindelijk is gaan wachten?
Hopelijk wel, dan stoppen al die mafkezen eindelijk met die wanstaltige aanloopjes.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zouden andere keepers nu ook eindelijk is gaan wachten?
Dank je, dank je.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:34 schreef DeeBee het volgende:
Wij hebben altijd in @:Koffieplanter geloofd
Ik vind het ook echt onvoorstelbaar dat je dus gewoon de keeper niet kent. Als je weet dat de keeper blijft staan weet je ook meteen dat je de bal zo hard mogelijk in een hoek moet schieten.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:02 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Hopelijk wel, dan stoppen al die mafkezen eindelijk met die wanstaltige aanloopjes.
Laatste grote toernooi, heb ik begrepen. Nog een jaar Eredivisie en dan met pesjoen.quote:
Twee van je betere spelers ook nog eens. God verhoede dat je die eerder inbrengt.quote:Op zondag 11 juli 2021 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twee spelers inbrengen speciaal voor de strafschoppen die allebei missen.
Die waren allemaal voor Engeland?quote:
Eindelijk.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laatste grote toernooi, heb ik begrepen. Nog een jaar Eredivisie en dan met pesjoen.
Is dat Danilo?quote:Op maandag 12 juli 2021 00:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laatste grote toernooi, heb ik begrepen. Nog een jaar Eredivisie en dan met pesjoen.
Ah, ik zat te ramptoeristen bij BBC.quote:
De community zal wel weer racistisch losgaan op de pinantie-missersquote:Op maandag 12 juli 2021 00:16 schreef El-Stinho het volgende:
Al die krantjesvooruitblikken vanuit Engels perspectief ten spijt, al dat Engelse communitygedweep- en interessantdoenerij. Mooi opgerot.
#luguberdikquote:Op zondag 11 juli 2021 23:26 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Dione en de rest van de mensen van de avondetappe zullen ook blij zijn dat het voorbij is.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:22 schreef Slobeend het volgende:
Blij voor Van Basten dat het toernooi er eindelijk op zit.
Puh-naltiequote:Op maandag 12 juli 2021 00:22 schreef Slobeend het volgende:
Vier weken rust voor de beste man, wanneer we weer echt mogen voor clubjevoetjebal.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:22 schreef Slobeend het volgende:
Neen. Legendarische dubbel.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft er ooit een land in hetzelfde jaar het Songfestival en een eindtoernooi gewonnen? #dtv
In ieder geval niet het EK:quote:Op maandag 12 juli 2021 00:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft er ooit een land in hetzelfde jaar het Songfestival en een eindtoernooi gewonnen? #dtv
🇮🇹Sta tornando a casa.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
In ieder geval niet het EK:
[ twitter ]
We hebben wel gehad dat het land wat het ene jaar een EK won, het jaar daarna het ESF won, in ‘16 en ‘17 nog met Portugal en je zou technisch gezien kunnen zeggen dat dit nu met Euro 20 en ESF ‘21 weer het geval is, maar goed
Griekenland 2004 en 2005 ook dan.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
In ieder geval niet het EK:
[ twitter ]
We hebben wel gehad dat het land wat het ene jaar een EK won, het jaar daarna het ESF won, in ‘16 en ‘17 nog met Portugal en je zou technisch gezien kunnen zeggen dat dit nu met Euro 20 en ESF ‘21 weer het geval is, maar goed
Diodato is ronduit bestolen. Gelukkig schitterde hij weer als vanouds in de Roberto Baggio documentaire.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:38 schreef Aguero het volgende:
[..]
Griekenland 2004 en 2005 ook dan.
Diodato in de Arena di Verano was ook een winnende performance maar goed, dat telt niet.
Sinds wanneer erken jij maneschijn?quote:Op maandag 12 juli 2021 00:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Ook ik ben vatbaar voor het vlaggetje.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Sinds wanneer erken jij maneschijn?
quote:Op maandag 12 juli 2021 00:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ook ik ben vatbaar voor het vlaggetje.
quote:Op zondag 11 juli 2021 23:26 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Dat is geen keuze, voodoo.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stel je eens voor. Dat zou de piek zijn. De ultieme bekroning van een groots kampioen. Je moet kiezen: Pippo en de volgelingen op de achtervolging of Lo Squalo in de wegrit?
Dat topic was toch nagenoeg dood de laatste weken?quote:Op maandag 12 juli 2021 00:53 schreef Slobeend het volgende:
Vanaf morgen moeten we aan de bak @:rellende_rotscholier TDF / De Oranjezomer: De Tour #1 Vanaf Vakantiepark Otterlo
Is dat zo? Viel wel mee dacht ik.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat topic was toch nagenoeg dood de laatste weken?
Dat zou toch werkelijk schitterend zijn.quote:
100 notes.quote:Op maandag 12 juli 2021 01:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wielrennen is geen sport in 100 varianten
quote:Op maandag 12 juli 2021 01:01 schreef El-Stinho het volgende:
We gaan toch niet naar VI over wielrennen kijken?
De onvermijdelijke Marijn de Vries.quote:
Ze gaat vast de Giro Donne opbrengen, daar is veel te weinig aandacht en respect voor!quote:Op maandag 12 juli 2021 01:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De onvermijdelijke Marijn de Vries.
Misschien moet Mark er een boek over schrijven? Bij welke radio- en tv-programma's schuift hij morgen aan om hierover leeg te lopen?quote:
Van der Breggen heeft nu vier keer de Giro gewonnen, dat is vaker dan Bartali en Gimondi.quote:Op maandag 12 juli 2021 01:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze gaat vast de Giro Donne opbrengen, daar is veel te weinig aandacht en respect voor!
Dan blijft de tv uit, sorry.quote:
Je lijstje beginnen met Huntelaar, die uit de opleiding van De Graafschap komt. Uh, oké.quote:Op maandag 12 juli 2021 01:27 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Toch nog hardop gelachen om half 2 's nachts
Wie is deze vent? @:El-Stinho
Bergwijn- Ajaxquote:Op maandag 12 juli 2021 01:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je lijstje beginnen met Huntelaar, die uit de opleiding van De Graafschap komt. Uh, oké.
Gudmondsson (wie?), topaanvaller.
De Graafschapquote:Op maandag 12 juli 2021 01:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je lijstje beginnen met Huntelaar, die uit de opleiding van De Graafschap komt. Uh, oké.
De laatste keer dat Rome werd gesloopt ging er nog een fontein aanquote:Op maandag 12 juli 2021 08:00 schreef Steven184 het volgende:
Wel fijn dat die Engelsen weer een keer hun eigen stad slopen
Die van de op Twitter befaamde Zoet-quote zesde beste keeper van de wereld of zo.quote:Op maandag 12 juli 2021 01:27 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Toch nog hardop gelachen om half 2 's nachts
Wie is deze vent? @:El-Stinho
Zit afgeladen met Engelsen overal. Een maand lang CoMinG HoMe AiDs werd even vakkundig de nek om gedraaid door de Italiaanse goden.quote:
That escalated quickly.quote:Op maandag 12 juli 2021 00:17 schreef Szura het volgende:
[..]
De community zal wel weer racistisch losgaan op de pinantie-missers
quote:Op maandag 12 juli 2021 01:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze gaat vast de Giro Donne opbrengen, daar is veel te weinig aandacht en respect voor!
quote:Op maandag 12 juli 2021 09:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ twitter ]
(misschien moeten ze dat niet tegelijk houden met de Tour, bijvoorbeeld)
Zelf heeft ze het er ook niet zoveel over op haar tijdlijn. Het genereren van aandacht voor het vrouwenwielrennen is niet zo simpel, ik zou niet weten hoe je dat snel voor elkaar moet krijgen. Volgens mij zit het wel in de lift maar gaat alles met kleine stapjes.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gaat deze jongeman straks met 1 van ONZE prinsesjes aan de rol?quote:Op maandag 12 juli 2021 11:11 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom grijpt de kinderbescherming niet in als je een kind van 7 met pak en stropdas naar een voetbalwedstrijd stuurt?
Een keeper is speler van het toernooi geworden en de wingbacks waren de uitblinkersquote:Op maandag 12 juli 2021 11:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zijn er niet genoeg GOALEN gemaakt volgens Willem?
Gij zult geen conservatieve aanpassingen doen om te winnen.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een keeper is speler van het toernooi geworden en de wingbacks waren de uitblinkers
Vond het ookquote:Op maandag 12 juli 2021 11:11 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom grijpt de kinderbescherming niet in als je een kind van 7 met pak en stropdas naar een voetbalwedstrijd stuurt?
Ik geloof dat Eurosport half uurtje live doet, nog niet gezien maar het zal er wel zijn ergens. Dat is allicht beter dan afgelopen jaren.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zelf heeft ze het er ook niet zoveel over op haar tijdlijn. Het genereren van aandacht voor het vrouwenwielrennen is niet zo simpel, ik zou niet weten hoe je dat snel voor elkaar moet krijgen. Volgens mij zit het wel in de lift maar gaat alles met kleine stapjes.
Langspeelplaatquote:Op maandag 12 juli 2021 09:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Italië speelde met 4 verdedigers waarvan één zeer aanvallend, dat zou Willem toch moeten waarderen.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gij zult geen conservatieve aanpassingen doen om te winnen.
Ik word hier zo moe van Hansquote:Op maandag 12 juli 2021 09:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Die wordt geplet onder diegene die op Willie lijkt.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:26 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Gaat deze jongeman straks met 1 van ONZE prinsesjes aan de rol?
Het EK miste een type Messi!!!1!!!quote:
Die komt ook gewoon uit de jeugd ergens in IJsland en vervolgens Heerenveen, pas op z'n 18e een jaartje in Eindhoven.quote:Op maandag 12 juli 2021 01:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2021 08:00 schreef Steven184 het volgende:
Wel fijn dat die Engelsen weer een keer hun eigen stad slopen
Die tweet over Zweden na hun uitschakeling vind ik nog het meest typerend.quote:Op maandag 12 juli 2021 12:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Italië speelde met 4 verdedigers waarvan één zeer aanvallend, dat zou Willem toch moeten waarderen.
Omdat het vrijwel niemand boeit.quote:Op maandag 12 juli 2021 09:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ook dat. Aardig als het WK is of OS, maar dat is het dan ook wel.quote:Op maandag 12 juli 2021 13:03 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
En er maar zo'n 5 rensters zijn die alles winnen, waarvan 3 a 4 Nederlands.
We gaan er allemaal op gruwelijke wijze aan.quote:Rutte gaat ervan uit dat de geest wel weer in de fles te krijgen is en de coronacijfers zullen dalen. "Nederland is een verstandig land."
Het chronische onderschatten van domheid van het volk is wel schrijnend jaquote:Op maandag 12 juli 2021 13:42 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
We gaan er allemaal op gruwelijke wijze aan.
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:26 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Gaat deze jongeman straks met 1 van ONZE prinsesjes aan de rol?
Denken dat Cora zich laat dwarsbomen door feitenquote:
Het altijd walgelijke Schiphol.quote:
Die Dick Benschop is PvdA'er en dan je ziel zo aan de luchtvaartlobby verkopenquote:Op maandag 12 juli 2021 14:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Denken dat Cora zich laat dwarsbomen door feiten.
Laatst stond ze met Dick Benschop op de foto met een plakkaat waarop stond dat Schiphol een zonneveld zou aanleggen dubbel zo groot als de totale hoeveelheid zonne-energie in Nederland op dit moment. Te dom om te poepen die twee.
quote:Op maandag 12 juli 2021 12:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoop dat het huis van deze mensen in Londen nog overeind staat
Vingers in de oren a la Memphis en gaan met die banaan.quote:
Gaaf land. Verstandig land.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.hpdetijd.nl/2(...)ek-jansen-privezaak/
Oi.
Nee want dit onderzoek negeer je gewoon en als het om Schiphol gaat zeg je vervolgens elke keer hoe essentieel het is voor de Nederlandse economie. Derhalve, VVD +4 zetels.quote:
Ironisch bedoelde schietoefening in privétijd, media grijpen alles aan om FvD kapot te maken!!quote:Op maandag 12 juli 2021 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Oi.
Waar Freek is, zijn problemenquote:Op maandag 12 juli 2021 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Oi.
Wel gek dat daar dan geen Pino en en Oscar hangenquote:Op maandag 12 juli 2021 16:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Ironisch bedoelde schietoefening in privétijd, media grijpen alles aan om FvD kapot te maken!!
Hij maakt het zichzelf zo moeilijk altijdquote:Op maandag 12 juli 2021 17:27 schreef Slobeend het volgende:
Sander S. heeft een zware dag op twitter.
Ik wil er niet mee geassocieerd worden!quote:Op maandag 12 juli 2021 17:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel gek dat daar dan geen Pino en en Oscar hangen
Op twitter mensen de maat nemen over wat ze wel en niet plaatsen, dat is natuurlijk een matig idee.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:27 schreef Slobeend het volgende:
Sander S. heeft een zware dag op twitter.
Ik kon met deze gang van zaken wel leven.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:21 schreef El-Stinho het volgende:
Is @:maxi-mus al uit het ravijn opgeklommen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |