Komt mooi uit, want na een week heb je t wel gezien met dat spel.quote:
Earthbound is toch al eeuwen moeilijk en lastig in het westen i.v.m. sommige sprites en muziekjes die teveel zouden lijken op dingen uit real life? Wel jammer. Ze hebben ondertussen wel alles wat nog enigszins bekend is er al op gezet, en krijg je dit soort titels.quote:Op woensdag 21 juli 2021 13:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hier wacht niemand op.
Het is zelfs zo erg dat ik de titles niet eens ken.
Announce Earthbound
Geen idee, hij stond standaard op de SNES mini, daar heb ik hem een uur of 5 op gespeeld. Uiteindelijk apparaat verkocht.quote:Op donderdag 22 juli 2021 23:52 schreef K21 het volgende:
[..]
Earthbound is toch al eeuwen moeilijk en lastig in het westen i.v.m. sommige sprites en muziekjes die teveel zouden lijken op dingen uit real life? Wel jammer. Ze hebben ondertussen wel alles wat nog enigszins bekend is er al op gezet, en krijg je dit soort titels.
Zonde.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
Geen idee, hij stond standaard op de SNES mini, daar heb ik hem een uur of 5 op gespeeld. Uiteindelijk apparaat verkocht.
Ik vind het een geinig ding maar veulste duur.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:29 schreef Aether het volgende:
Playdate preview: You won’t believe how fun this dorky, $179 game system is
Preorders start July 29 for this $179 Game Boy-like delight—which we've tested for weeks.
https://arstechnica.com/g(...)-179-game-system-is/
[ afbeelding ]
Al meermaals voor gewaarschuwd. Enige dat je kunt proberen is om te bellen. Misschien zijn ze coulant.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 09:56 schreef mschol het volgende:
beetje suf wel hoor.. had nog een game pass over maar mijn NSO was verlopen..
kon ik gamepass niet claimenthe fuck nintendo..
ik had nog wel een NSO code liggen, dus die maar geactiveerd maar het is ronduit schofterig..quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al meermaals voor gewaarschuwd. Enige dat je kunt proberen is om te bellen. Misschien zijn ze coulant.
Klopt.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had nog wel een NSO code liggen, dus die maar geactiveerd maar het is ronduit schofterig..
¤25,47 als ik m opzoek via de app.quote:
Aanrader. Gebruik ze al een tijdje bij sommige games.quote:
Hoeveel uur extra geeft het?quote:Op zondag 25 juli 2021 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aanrader. Gebruik ze al een tijdje bij sommige games.
Om eerlijk te zijn, geen idee. Het is voor mij vooral een ergonomische verbetering.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2021 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, geen idee. Het is voor mij vooral een ergonomische verbetering.
Meningen. Why do they differ?quote:Op zondag 25 juli 2021 21:45 schreef Aether het volgende:
[..]op Amazon
Dunno why these are so highly rated, they make the controller way too bulky and un-ergonomic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |